1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. Liviu ERC

    Liviu ERC 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2018
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A5, 1.8 TFSI (170CP), 2013
    S-au rezolvat toate erorile ... Necesita putina autostrada cu viteza medie peste viteza legala. :arco:

    Mai precis ideea este ca martorul "engine" s-a stins dupa ce am curatat senzorul MAF si am scos masina pe autostrada.
     
  2. Ionut.zaharia 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8, 2011, 2.0 TFSI 180 cp
    Salut,
    Cei care ati optat pentru segmentarea motorului benzinar ce segmenti ati folosit ? Am auzit cum ca daca mergi pe varianta originala, conform cod motor, in cativa ani problema consumului de ulei apare iar intrucat acei segmenti sunt de calitate proasta si ca problema se rezolva folosind segmenti de la alt tip de Audi.
     
  3. popradu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 1.8 TFSI CDHA, 2010
    Salut, Da, asa este. Eu la motor CDHA 1.8 120cp, an 2010, am schimbat pistoanele si segmentii, tocmai ca sa nu reapara problema.
    Am pus kit piston si segmenti Kolbenschmidt, segmentii au alta dimensiune fata de cei care au fost pe masina, biela a ramas cea veche, am 30.000 km de la reparatie si e ok, consuma doar 200-300 ml la 10.000 km.
    Cred ca in functie de codul motor pe site-ul Kolbenschmidt puteti sa cautati ce kit se potriveste pe un anumit motor.
     
    Ultima editare: 29 Oct 2019
  4. daniel17

    daniel17 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4,1.8 TFSI Quattro CDHB, 160CP, 2010
    Salut, eu la motor CDHB 1.8 tfsi 160 CP am folosit pistoane Kolbenschmidt KS 40251600 care sunt cu segmenti grosi si cu bolt de 21 mm si care merg pe bielele originale, am 17.000 km de la reparatie si problema consumului de ulei s-a rezolvat, in 15.000 km am completat 500 ml ulei.
    La 2.0 tfsi se folosesc pistoane KS 40247600 tot cu bolt de 21 mm
     
    popradu apreciază asta.
  5. Badila Adnrei

    Badila Adnrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4, B8, 2013, 1.8 TFSI, 170 CP, Serie Motor CJEB
    Buna seara si La multi ani,
    Am primit si eu eroarea P2563. Am schimbat senzorul presiune turbo de pomana la sfatul fostului mecanic si, in continuare, imediat dupa pornire se aprinde becul EPC, care ramane aprins mult si bine (la drum lung, se mai stinge, pentru scurte perioade de timp). La testarea cu VCDS imi apar urmatoarele coduri de eroare:
    P2563 si P164E.
    Daca ma poate indruma cineva cu un sfat, v-as fi recunoscator. Mai jos, voi atasa pozele cu cele doua coduri de eroare. Masina nu pierde putere, nu se comporta ciudat. O seara buna tuturor.
     
  6. Badila Adnrei

    Badila Adnrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4, B8, 2013, 1.8 TFSI, 170 CP, Serie Motor CJEB
    Unii imi scriu ca ar putea fi adjusting turbo wastegate actuator. Stie cineva in ce consta asta?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai cautat si tu putin sa te informezi sa vezi ce inseamna asta sau crezi ca masina se repara din tastatura ? Mergi la un bun mecanic si acela va sti ce are de facut. Actuatorul vine atasat pe turbina si regleaza modul de functionare al turbinei conform cu ce spune ECU. Se face diagnoza pe el coroborat cu alte masuratori. Cred ca nu ai nimerit la cine trebuie pentru a-ti repara masina.
    Nu tu faci diagnoza ci un profesionist care doar asta face. Adica in traducere: la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.
     
    Bogdan123 apreciază asta.
  8. Badila Adnrei

    Badila Adnrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4, B8, 2013, 1.8 TFSI, 170 CP, Serie Motor CJEB
    Mersi de raspuns, Cristi. Eu ce am citit am citit de pe net, legat de codul de eroare si cum au rezolvat unii problema. De asemenea, am fost azi la un depozit de baterii unde am verificat bateria si s-a concluzionat necesitatea inlocuirii acesteia. De aici ar putea cumva sa rezulte si problema cu EPC-ul aprins si Start-Stopul cu probleme ? Stiu ca @SnickersSNK a avut o problema asemanatoare acum un an cu a5-ul lui 1.8 TFSI CJEB. Merci.

    Atasez mai jos saiturile cu pricina:
    https://www.drive2.ru/l/493568022003319235/
    https://www.audi-sport.net/xf/threa...14846-start-stop-system-fault-on-dash.381304/
     
  9. Bogdan20cj 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2019
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8.5 1.8 TFSI
    Salut, am tot citit zeci de pagini pe forumurile locale, cele de afara dar si aici, a4 b8.5 1.8tfsi cdha 2014, la relantiu are mici vibratii neregulate in amplitudine dar si timp... pus testerul nu imi arata nimic. Masina merge excelent si numai la relantiu este aceasta problema. Bujiile sunt in parametrii, filtrele la fel.
    De asemenea este normal sa ai vacuum la busonul de ulei? Am schimbat PCV ul dupa specificatii, strans suruburile la cuplu si nu mai este atat de puternic vacuumul. Am ascultat motorul si se aude un fasait in dreptul turbinei. Este normal?
    Saptamana viitoare merg la un mecanic dar as vrea sa stiu pt mine daca s a mai intalnit cineva cu asa ceva.


    Multumesc,
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimeni din fata tastaturii, din pacate. Felul asta de probleme se rezolva la mecanic, nu pe forum. Nu se ghiceste pe forum si scriem aiurea si inutil niste pareri care poate nu sunt conforme cu realitatea concreta.
    Evident ca nu este normal. Dar asta si motivul, se constata la un bun mecanic nu se intreaba pe forum pentru ca nu un forum iti rezolva problema asta.
    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
    Bogdan20cj apreciază asta.
  11. ANGHEL FLORIN

    ANGHEL FLORIN 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2019
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    A4,B8, 1.8Tfsi 2008
    Salutare tuturor,
    Se poate schimba senzorul din fata cel de pe galeria de admisie la A4 b8 1.8Tfsi 160Cp 2008 ? Atasat poze. L-a mai schimbat careva ? Tip motor CABB. A mai apărut eroarea dupa schimbare. Cum s-a rezolvat?
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Ian 2020
  12. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    lowlife și ANGHEL FLORIN apreciază asta.
  13. Bogdan20cj 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2019
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8.5 1.8 TFSI
    Salutare, revin cu un feedback dupa ce am fost la mecanic asa cum am spus in postul anterior.

    Schimbat bujiile, uleiul pus 5w30 oem + filtre, si toarce mult mai lin.
     
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    ANGHEL FLORIN
    Nu e senzorul mort, ci doar semnaleaza o problema. O galerie originala (s-au si revizuit codurile) e 300 Euro si vine cu niste senzori pe ea si garnituri.

    Bogdan20cj
    Eu aveam balbaieli, la modul ca se misca schimbatorul de-l vedeai la ochi, pana am schimbat distributia.
     
  15. Bogdan20cj 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2019
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8.5 1.8 TFSI
    Salut Lowlife,
    La mine nu era atat de pronuntata vibratia, asa ca un masaj fin in scaun, cred ca pasarica am "mostenito" de la cealalta motorizare 1.4tsi care la inceput era ca la tine.

    Acum este ok.
     
  16. sanyo29 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2020
    Locație:
    Cehu Silvaniei
    Masina:
    A4 B8 2009 automata 118kw
    Am vazut ca ai avut aceeasi problema candva. Ma poti ajuta cu informatii ce a cauzat acel comportament?
    Multumesc anticipat.
     
  17. Teofil Perse 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi a4 b8 1.8 tfsi 2007
    Salut, și eu sunt posesorul unui Audi a4 b8 1.8 tfsi, cod motor CABB, și ma confrunt cu aceeași problema. Pe scurt eu știu ca am catalizatorul ars, și din aceea cauza se tot aprinde. Nu am un consum exagerat de ulei, am făcut completare cu 1 l la aprox 12.000 de km.
     
  18. Lucasenko 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2019
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4,b7 ,2,5tdi BDG an 2006
    Degeaba ai schimbat uleiul, ai o problema la intinzatorul de la lantul distributiei, e hidraulic. S-a schimbat uleiul, si-a mai revenit dar trebuie schimbat ceva pe acolo. Un lant intins si un intinzator deja obosit + patine obosite poate cauza un mers zgomotos sau balbait la motor.
     
  19. Bogdan20cj 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2019
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8.5 1.8 TFSI
    Nu sunt de acord cu tine!
    Am fost la mecanic si cauza acestor balbaieli = misfire este cu totul alta. Tine de depunerile din galeria de admisie.

    Daca era ce spuneai tu la rece, la prima cheie se auzeau si niste zgomote ciudate, ei bine nu se aud din fericire.

    Oricum intentionez sa schimb kit ul de distributie mai tarziu si , am vorbit cu un mecanic care la aceleasi simptome a schimbat si el kitul si din pacate nu s a observat nicio imbunatatire.
     
  20. Srebb

    Srebb 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2009, 1.8 TFSI, 160cp, CDHB
    Salut,

    Am o problema serioasa si nu ii dau de cap. Acum 2 saptamani cand am plecat de la lucru, pornesc si incepe sa tremure tare si sa se aprinda check engine si sa palpaie si motorul aproape ca se opreste. Am mers pana acasa in timp ce a ramas aprins Check Engine si EPC. Ok, pun VCDS si dupa ce le-am resetat si am lasat-o putin la relanti, EPC nu se mai aprinde (se aprindea pt ca am mers in 3 cilindrii), dar check engine palpaie (inseamna misfire activ). Am ramas cu codurile astea:

    4063 - Cylinder 3
    P0303 00 [237] - Misfire Detected

    7960 - Cylinder Disabling
    P130A 00 [032]

    4051 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
    P0300 00 [109]

    Am verificat cu live tests misfire-urile si pe 3 este constant si din cand in cand mai da si pe 4, dar probabil din cauza lui 3.

    Am facut urmatoarele:
    - verificat bobine inductie, toate merg bine
    - verificat bujiile schimbate acum un an, merg toate bine
    - am schimbat injectorul pe cilindrul 3, deoarece am zis ca asta e ultima varianta si se rezolva; nu s-a rezolvat, aparent mergea si cel vechi. cu ocazia asta le-am curatat pe cele 3 vechi + 1 nou pe cilindrul 3
    - verificat presiunea in pompa de combustibil, este in regula

    Cand am desfacut galeria de admisie, nu prezenta acumulare de carbon grav, asa ca nu am insistat pe curatare, doar am sters grosul. Tin sa precizez ca galeriile de admisie aveau niste urme de ulei apos, nu stiu daca e normal sau nu. Am curatat cat am putut.
    Acum ca am verificat toata aprinderea si totul merge cum ar trebui, nu stiu ce sa mai fac si care ar fi problema. Daca aveti sugestii sau v-ati confruntat cu problema, va rog sa imi dati niste indicatii.

    Ce am mai citit pe forumuri straine, dar sper sa nu fie problema asta, era vorba despre supape strambe in cilindru, cica ar fi o problema comuna la motoarele noastre (apropo 1.8 tfsi CDHB e al meu). Daca ar fi asa ceva, presupune o gramada de bani pt reparatie.
    Este cineva din Timisoara pe forum care are un tester de compresie si il poate imprumuta pt 1-2 ore sa testez compresia in cilindru? As fi recunoscator.

    Merci! Sper sa-i dau de cap...
     

Distribuie pagina asta