1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. Srebb

    Srebb 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2009, 1.8 TFSI, 160cp, CDHB
    Am comandat un set acum, merci de sugestie!
     
  2. ConstantinKMY

    ConstantinKMY 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b8 1.8 tfsi 2009
    Aveti mare grija la chiulasa. De curand am refacut motorul si am scapat de consumul de ulei dar am dat peste altceva. Cred ca nu a planat chiulasa cum trebuie si acum imi baga aer pe instalatia de racire ... face presiune in vas dar doar dupa 3000 rpm.
     
    Srebb apreciază asta.
  3. Srebb

    Srebb 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2009, 1.8 TFSI, 160cp, CDHB
    Am luat masina de la mecanic si are alte probleme acum. Sper sa nu fie mari. Oricum acum nu pot sa o duc pana nu trece starea de urgenta.
    Porneste greu si pe langa asta simt la aceleratie ca nu mai are aceeasi putere ca inainte in turatii joase. Sper sa nu fie mai grav decat inainte sa o duc. In plus la relanti are un mic tremurat. Nu se simte tare, dar inainte nu era. Acum incep sa cred ca nu am gasit cel mai bun mecanic, sincer. Pana am ajuns acasa s-a aprins deja Engine led. Eu i-am zis de atunci ca nu e ok ca porneste greu, el ce sa vezi "lasa ca isi revine, asa e pana isi da drumul, pana iese aerul" (da sigur). Am sperat ca trece, dar cand am ajuns acasa s-a aprins ledul si astea doua au iesit la inaintare:

    Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28)
    P0016 00 [237] Incorrect Correlation - MIL ON

    P0088 Fuel Rail/System Pressure - Too High

    Care ar fi potentialele probleme? Ca sa ii spun exact cand o duc inapoi. Din ce am citit pe alte forumuri, sunt foarte multe si diversificate din pacate... Oare nu a pus distributia cum trebuie?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimeni exact. Sunt zeci de cauze. De asta inainte sa repari trebuia sa faci investigatii atente, privind un bun mecanic, asta pentru a stii la cine sa te duci sa repari masina. Nici o masina nicodata nu se repara pe forumuri sau din tastatura. Se repara la mecanic, la unul bun.

    De asta ma repet pentru ca vad ca nu intelegeti:
     
  5. Srebb

    Srebb 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2009, 1.8 TFSI, 160cp, CDHB
    Ideea e sa aud mai multe variante de la cei care au mai patit chestia asta si voi merge la acelasi mecanic si impreuna cu el voi verifica si eu personal tot ce pot afla despre problemele astea. Acum peste tot am vazut ca atunci cand se umbla la motor, mai pot aparea diverse probleme post-operatorii. Mecanicul mi-a fost recomandat de un prieten cu VW care merge la el. Este specializat pe VW si Audi, deci ar trebui sa stie ce face. Am vb cu el inainte de a duce masina si a zis ca face chestia asta.

    Eu zic ca in primul rand trebuie sa verifice daca nu a uitat vreo mufa de la senzor/senzori. Ca defecti nu ar avea de ce sa fie dupa operatia asta.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    A facut-o prost. Motorul asta panarama necesita rabdare la reparatie si cunostinte adunate in zeci de ani nu in 2-5 ani de zile. Crede-ma ca stiu foarte bine ce spun. Nu ai ce sfaturi sa primesti pentru ca nicaieri si nimeni nu iti spune tie si tu ii spui mecanicului ce sa faca. Asta este o utopie.
     
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ce distributie ai pus? intinzatoare, patine, lanturi originale? sunt codurile revizuite?

    NU e normal sa porneasca mai greu, trebuie sa porneasca mai usor si mai silentios. La fel si in mers, trebuie sa fie mai sprintena cu distributie noua, sau macar ca inainte.

    Uite manualul de reparatie (pus la dispozitie de un coleg marinimos): https://www.dropbox.com/s/1nd93bo7o3r978n/B8_TFSI.pdf
     
    Srebb apreciază asta.
  8. Srebb

    Srebb 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2009, 1.8 TFSI, 160cp, CDHB
    Distributia HEPU 21-0308. Am vazut ca s-a mai folosit asta, nu e originala si nu gasesc codurile, dar banuiesc ca intinzatorul este cel revizuit. Porneste dupa vreo 3-5 secunde de dat in gol de abia. Am gasit ca asta e simptom al codului P0088 Fuel Rail/System Pressure - Too High
    Este la mecanic acum, a zis ca mai pune odata lantul la punct si cica daca nu merge il pune pe cel vechi. El zice ca de la lant ar fi acum. Asa prost sa fie lantul aftermarket? nu ma asteptam, ca altfel luam doar intinzatorul si lantul originale si gata. Nu as fi schimbat toata distributia, dar nu am stiut.

    Merci de manual!
     
  9. Srebb

    Srebb 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2009, 1.8 TFSI, 160cp, CDHB
    Imi pune inapoi lantul lung cel vechi ca cica asta nou nu este bun, sare de la punct. A zis ca a sărit prima data o poziție și acum când am dus-o înapoi era sarita 4 zimți de la punct Are profil diferit, dar l-am cautat si cel original fabricat astazi are acelasi profil, deci doar asa se mai fabrica. Pun lantul lung vechi si vedem daca mai face probleme.

    Lant profil nou

    [​IMG]

    Lant profil vechi:

    [​IMG]
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cam asa sta treaba cu lantul.

    upload_2020-4-2_22-26-2.png
     
    Srebb apreciază asta.
  11. Srebb

    Srebb 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2009, 1.8 TFSI, 160cp, CDHB
    Cretini și ăștia de la epiesa sa vândă asa aiurea. La ei pe site pentru mașina mea ca OE găsesc doar codul cu BR la final.
    Nu îmi imaginam oricum ca ar putea sari chiar asa pentru ca nu e OE, dar o sa știu pe viitor.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu pana acum doar pe Febi Bilstein si SWAG am vazut sigla Audi polizata de pe intinzatoare. Semn ca ei sunt folositi ca si prima echipare.
     
    Srebb apreciază asta.
  13. Srebb

    Srebb 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2009, 1.8 TFSI, 160cp, CDHB
    Update: mi-a pus lantul vechi si a testat-o si cica acum e totul ok. Toate piesele din distributia noua schimbate, doar lantul lung de la axe e cel vechi si in configuratia asta merge. Eu o sa merg luni sa o testez personal.
    Intre timp mi-a raspuns si colegul de pe un alt forum ca tot Hepu a folosit si totul e ok la el la partea de distributie (link postare), deci poate conteaza si ce nimeresti in cutie. Altfel eu nu as recomanda Hepu pe viitor.
     
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Eu nu inteleg de ce nu folositi piese originale. Mai ales unde e rezonabil costul si imens riscul. Sunt 300-350 euro lanturile cu patine si intinzatoare. Si NEAPARAT codurile se verifica la cineva care nu este oligofren. Pt a doua parte puteti apela la ajutorul colegilor de forum Discutii generale -> Coduri si piese.

    Astea erau ultimele pt 2.0 CDNC acum vreun an:

    Screenshot_20200403-210153.png

    @Srebb lantul nu e intins? Nu pui unul original? Inspecteaza intinzatoarele, sunt stil nou?
     
    Bogdan20cj apreciază asta.
  15. Iulian06

    Iulian06 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Osnabrück, Germania
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0TDI (105kw-CJCA) CVT
    Poate ma bag si eu ca musca in lapte , dar de cate ori schimb o piesa la masina si o dau pe cea veche jos le compar inainte sa montez sa vad daca sunt acelasi lucru. Fie ca e vorba de filtru de aer sau cureaua de distributie, in cazul tau lantul.
     
  16. Srebb

    Srebb 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2009, 1.8 TFSI, 160cp, CDHB
    In momentul cand am cautat, nu am stiut exact codurile si singurul kit complet era cel de la Hepu si am luat asa. De stiam cum sta treaba as fi luat doar lantul lung original si intinzatorul si gata. Lantul vechi este putin mai intins, e normal, ca doar are o uzura dupa atat timp. O sa il schimb curand si pe acela, dar acum iau o pauza.
     
  17. Srebb

    Srebb 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2009, 1.8 TFSI, 160cp, CDHB
    Am luat-o, merge perfect. Trage foarte bine. Un lucru ciudat ce l-am observat, a crescut consumul la relanti cu AC on/off cu 0.3l/h in plus. Se poate regla ceva cu VCDS in acest sens ? O sa ma mai interesez.

    Ca sa fiu mai explicit, cu AC pornit 0.8 si fara AC 0.6-0.7 era inainte, acum este AC pornit: 1.1-1.2, fara 0.9.

    Va tin la curent daca e ceva. Mi se pare ciudat putin ca s-au schimbat numerele astea legate de consum dupa toate operatiunile astea. Dar poate are ECU nevoie de o recalibrare si isi va reveni. O sa mai fac niste masuratori cu VCDS si scriu daca ajung la vreo concluzie.
     
    Bogdan20cj apreciază asta.
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai verifici asta dupa cateva mii de km parcursi. Lasa masina si motorul in pace, momentan. Fa cum ti-am spus eu. Asta nu este consum semnificativ marit si oricum nu prea toleram discutii despre consum aici pe forum pentru ca sunt discutii absolut aiurea si inutile.
     
  19. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Pentru cei cu problema tremuratului la relanti, am gasit un video pe youtube. Eu am incercat, dar nu am reusit. Nu gasesc Security code. Las aici video in caz ca ajuta pe cineva



    In schimb, am reusit la tunnerul ce mi-a facut soft-ul la masina. Nu cu VCDS ci modificand harta. Am ridicat de la 700 rpm la 800 rpm si acum parca e electrica :)
    A durat 5 minute.
     
  20. Marcy smm 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2020
    Locație:
    Filiasi
    Masina:
    Audi a4 b8.1.8 tfsi 2008
    Salut,
    Ai rezolvat problema ? La fel face si la mine si nu-i dau de cap. Multumesc

    La mine exact asa a făcut după schimbarea distribuției. Am dus-o înapoi dupa si mi-au spus că o piesă din variatorul după admisie nu mai este bună si nu apasă pe senzorul ala de lângă suportul jojei.
     

Distribuie pagina asta