1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Ai raspunsul de la Cristi (scris in 2017) chiar sub prima postare citata aici de tine. Schimba valva PCV cu modelul revizuit. Cred ca asta e ultima revizie 06H103495AH
     
    Liviu ERC apreciază asta.
  2. Christy

    Christy 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a6 C7 3.0 Bitdi 313ps
    Va salut,
    Am primit o oferta pentru un Audi A4 B8 1.8 TFSI 160 cp. Stiu ca motoarele astea consumă ulei si l-am intrebat ce consum de ulei are masina. Proprietarul mi-a spus ca masina a avut rechemare in service in 2012 si ca problema a fost remediata. Masina avand in prezent aproape 230.000 km imi e greu de crezut sa consume doar 600 g mililitri la 5.000 km. Am vazut masini in toate paginile de pe acest topic care consumau mult mai mult neavand nici 100.000 km. Stiu ca este loterie dar va cer o parere daca este posibil sa consume doar 600 ml / 5.000 km.
    Atasez o fotografie cu rechemarea in service. Va multumesc.
     
  3. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Salut. Da este posibil. A mea, 2.0 TFSI are aproape 270k km si consuma cam 1L si ceva la 10k km. La fel a fost segmentata si are cam 130k km de atunci.
     
  4. Bogdan20cj 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2019
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8.5 1.8 TFSI
    Salut,
    Este posibil sa consume doar atat. Banuiesc ca este de prin 2010 sau 2011 masina, posibil sa fie motorul revizuit si prin urmare sa consume atat de putin. La a mea consumul este cam 1 litru la 10.000 km.
     
  5. Christy

    Christy 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a6 C7 3.0 Bitdi 313ps
    E din 2010, cod motor CDHB
     
  6. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    2008-2009 au fost un fail total. Dupa, au remediat dar foarte putin din problema. Adica nu mai consuma 1 litru la 300-500 km, consuma 1 litru la 4000-5000 km sau si mai bine.
     
  7. Bogdan20cj 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2019
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8.5 1.8 TFSI
    Dupa cod CDHB este revizia a 2 a cea cu pistoanele bune :) prin urmare ar trebui sa consume cat mai putin ulei. Prin comparatie a mea este CDHA si consuma cam 1l la 10k km. Este ceva site pe net in care un tip descrie bine cele 3 revizii la motoarele pe benzina ale grupului vag.
     
    lowlife apreciază asta.
  8. Srebb

    Srebb 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2009, 1.8 TFSI, 160cp, CDHB
    CDHB la mine consuma puțin ulei. Nu trebuia sa completez de la un schimb la altul. Bine, eu nici nu mergeam mai mult de 10k între schimburi.
     
    lowlife apreciază asta.
  9. Cristian LGA

    Cristian LGA 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0 TDI BMM 140CP (2007)
    Salutare,
    Am o problema cu un Audi A4 B8 1.8 TFSI CDHB din 2009 (cutie automata Multitronic). L-am achizitionat in urma cu vreo doua luni si am facut schimbul de ulei (5W30 Castrol), filtre (MANN), etc. La numai doua zile distanta, a inceput sa imi apara eroarea "Switch off engine and check oil level". Aceasta apare doar dupa ce se incalzeste motorul (absolut niciodata la rece) si numai cand opresc la semafoare sau cand motorul functioneaza la ralanti (niciodata in mers), iar asta nu intotdeauna. Cum apas pedala de acceleratie, eroarea dispare pana la urmatorul semafor. Mai nou am observat ca atunci cand dau drumul la aerul conditionat apare mult mai repede, daca nu aproape instant, in comparatie cu situatiile in care merg fara aer pornit. Masina avea 204.000 km cand am cumparat-o, iar acum are 210.000 km. Alte simptome nu pot spune ca are. Ori nu imi dau eu seama, ori mie mi se pare ca merge bine din alte puncte de vedere.

    Video cu problema: https://streamable.com/29y099
    Alte observatii:
    - o singura data mi-a aparut eroarea "Do not exceed 4000 RPM" si EPC-ul s-a aprins. Masina era pe modul sport. Am oprit motorul si la repornire s-a stins. Nu a mai aparut de atunci niciodata, chiar daca am ajuns cu rotatiile si la 6.000:
    - martea trecuta, din senin, mi-a aparut martorul "Check engine" si sambata, tot din senin, s-a stins.

    Am schimbat senzor presiune ulei, senzor nivel ulei, uleiul initial l-am inlocuit cu Motul 5w40 8100 X-Cess si filtrul de ulei MANN cu unul OE.
    Am fost la patru mecanici si parerile au fost urmatoarele:
    1. "Mi se pare ca presiunea este ceva mai mica decat trebuie. Schimbam senzor de presiune si ar trebui sa fie ok";
    2. "Posibil sa fie pompa de ulei, dar pentru ca face doar la ralanti, nu iti face griji. Nu este nimic grav, insa trebuie schimbata. Sau poate este senzorul de pe baia de ulei, cel de nivel ulei."
    3. (la reprezentanta AUDI) Citez: "Nu apare nicio eroare pe test. Nu stim ce are! Schimba uleiul, filtrul acesta MANN cu unul OEM (MANN sunt proaste a spus) si epuratorul de gaze (posibil sa fie asta, pentru ca este aftermarket si astea se strica des). Daca nici asa nu merge, mai da-i cu tamaie. Cine stie, este posedata!" - am incheiat citatul.
    4. "Nu stiu ce sa spun. Am un coleg care are o masina ca a ta si problema lui a fost pompa de ulei. Posibil sa fie asta. Nu este stricata complet, insa da semne ca cedeaza. De aceea da rateuri doar la ralanti si semafoare. Sau poate este compresorul de AC. Insa poate fi si axul came uzat."

    Scuze pentru lungimea postarii, insa nu mai stiu pe unde sa ma duc cu ea si ce sa ii fac. Poate s-a mai confruntat cineva cu problema asta sau are vreo alta idee. Sa ma apuc sa schimb prin eliminare pana gasesc buba poate fi o solutie, insa nu este rentabila pentru buzunar :)

    Va multumesc anticipat.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu cititi nimic si nu vreti sa invatati nimic. Toate raspunsurile primite sunt corecte. Sah. :) Fa tot adica schimba tot ce ai primit ca si sfat pentru remediere. Inainte de asta citesti tot acest topic integral si iei notite (nu glumesc).
     
  11. Cristian LGA

    Cristian LGA 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2020
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0 TDI BMM 140CP (2007)
    Daca nici eu nu am citit, atunci inseamna ca nimeni nu a mai citit nimic. De mai bine de o luna citesc toate forumurile dedicate marcii AUDI (in romana si in engleza), nu doar pe acesta, si caut o rezolvare a problemei. Nu e ca si cum nu am fost la mecanici, insa m-am saturat sa platesc pentru pareri. Apoi am trecut pe youtube si am cautat la videoclipuri. Nu am gasit problema cu "Check oil level", ci doar pe cele cu "Low Oil Pressure" sau "Oil Sensor Failure" si observ ca unii au schimbat un senzor si au rezolvat problema, iar altii dupa ce au schimbat toate piesele mentionate mai sus tot au ramas cu eroarea. Ulterior, au ajuns sa schimbe motorul complet, ceea am ajuns sa cred ca este de preferat, decat sa le iau prin eliminare aiurea, ceea ce imi sugerezi tu.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din pacate asta este raspunsul. Te apuci sa schimbi si sa le iei prin eliminare pentru ca nu ai alta solutie Aceasta mizerie de motor 2.0 TFSI fabricat pana in 2016 este o enigma in continuare iar ca sa rezolvi problemele ori il vinzi ori ingropi mii de euro in reparatii si nu stiu daca merita. Pentru unii merita si nu comenteaza sumele investite, eu sunt unul din aia si mai sunt si alti useri aici pe forum care ingroapa bani in niste fiare. Bafta.
     
  13. Finica iulian

    Finica iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a 4 b8 2014
    Salutare băieți,
    Stiti careva daca la un A4 1.8 TFSi 170 cp an 2013 exista filtru de benzina ? Eu din ce vad pe net nu apare de loc. Filtru este dar direct in rezervor . Aveti careva habar da se schimba vreodată ? Mersi frumos.
     
  14. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Salut,
    Da, are si este in rezervor. Nu apare pe net pentru ca nu are interval de schimb (este long life). Il poti schimba doar daca doresti sau daca umbli pe acolo. Este o operatiune destul de migaloasa. Am vazut cateva poze cu filtre de pe tfsi si aratau destul de rau, probabil de la benzina proasta.
     
    Finica iulian apreciază asta.
  15. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Salut.
    Da, este in rezervor, Atașat de pompa si teoretic nu se schimba. Eu l-am schimbat pe la 210.000 km si când l-am tăiat nu arata foarte rau, cred ca depinde si ce benzina a vazut mașina. Nu este chiar greu de schimbat daca ai putina îndemânare.
     
    Finica iulian apreciază asta.
  16. Finica iulian

    Finica iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a 4 b8 2014
    Multumesc frumos de informare !
     
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ia-le si tu pe rand.
    - senzor nivel ulei: ce senzor ai pus?
    - dupa "do not exceed 4000" si EPC si Check engine n-ai avut nicio eroare la scanare?!

    La 210k km ai admisia curatata? ai distributia schimbata? asta legat de a doua eroare.
     
  18. Cara Eugen 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 1.8 TFSi 170 CP - 2013
    Salutare, sunt nou pe acest forum si sper sa nu gresesc postand aici.
    Sa incepem cu inceputul, masina este un Audi A4 B8 an fabricatie 12/2012 (2013 pt noi romanii) 1.8 TFSi cu 170 CP cu cutie automata 8+1 (Nu DSG, nu mai stiu exact ce model am inteles ceva cu "Z" si ca ar fi pe lant liniara nu cum sunt cele DSG) si are in prezent aproximativ 143.000 Km.
    Am achizitonat-o din Germania si sunt foarte multumit de ea cu mici exceptii:
    1. Dupa aproximativ 1-2 luni de rulaj in Romania am observat o mica trepidatie la relanti in timp ce turometrul fluctua intre 800 si 600 RPM, 800 fiind turatia la care sta masina de fel la relanti. De mentionat ca acest simptom se intampla doar cand motorul era rece, cand ajungea la temperatura optima de 90 de grade, turatia motorului ramanea la 800 RPM constant fara a mai trepida.
    2. Pe scurt, cand era motorul rece, aveam o mica trepidatie, cand se incalzea motorul disparea trepidatia insa aparea o alta "mica" problema cu cutia, imi urca pana in 1200-1300 de turatii fara sa accelereze apoi smucea putin masina si mergea fara probleme. Am scapat de aceasta smucitura umbland cu grija cu cutia, fara sa o fortez iar acum vad ca se comporta normal.
    3. De mentionat mai este faptul ca de 2 ori mi-a murit "motorul" in a-ntaia sau a 2-a fiind, masina dand semne ca nu are putere sa traga, desi acul urca pana in 1600-1800 pentru ca apoi cand ajungea la 1000-1200 sa inceapa sa plece de pe loc.
    4. Dupa o vizita la un electrician care mi-a pus-o la tester am gasit urmatoarele erori:
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16400/P0016/000022
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16398/P0014/000020
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16395/P0011/000017
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P000A/000010
    5. Am zis sa nu ma apuc sa umblu pe la distributie fara sa mai cer parerea cel putin unui expert, zis si facut, am discutat cu un alt electrician (la momentul respectiv chiar la Porsche Romania) care m-a sfatuit sa pun contactul de 2 ori iar a 3-a cand voi porni masina voi scapa de acea trepidatie, zis si facut. Chiar am ramas uimit sa observ ca a disparut trepidatia si oscilatia din turometru, toate bune si frumoase pana mai acum o luna maxim cand a reaparut.
    Am mai "pacalit-o" odata sau de 2 ori dar de fiecare data rezultatul a durat foarte putin, trepidatia revenind de fiecare data dupa 1-2 saptamani.

    Incepand de acum cateva zile trepidatia a revenit dar acum este total diferita, si iata de ce spun diferita:

    1. Cand este in pozitia de parking "P" turometrul oscileaza intre 1400-1600 RPM iar de sub capota se aude un suierat/fluierat, daca accelerez undeva peste 200-400 RPM dispare acel suierat/fluierat.
    2. Cand este in pozitia de drive "D" turometrul sta constant in 1200 RPM in cazul in care am pedala de frana apasata, iar daca ridic piciorul de pedala, rotatiile scad undeva la 1000 sau chiar si 800 pana sa incep sa accelerez.
    3. Nu stiu cat de important este acest aspect insa pana acuma nu am apucat sa ii fac decat prima revizie la 135.000 KM cand am luat masina, iar in cei 7500 de km parcursi nu am completat decat 2 litri de ulei, eu personal folosesc un 10w40 de la Castrol si pare a fi cel mai bun pentru acest model de motor.

    In fine, ca sa ajung la finalul acestui post, intrebarea mea este urmatoarea: Mai este careva pe acest forum cu aceste simptome, daca nu chiar cu aceleasi erori dupa ce a fost cu masina la tester? Daca da, imi puteti spune va rog cam la ce sa ma astept (chiar nu imi doresc sa fiu "jecmanit" de catre "expertii" de prin service-uri, de mentionat ca sunt din Bucuresti unde majoritatea preturilor si lucrarilor sunt umflate cu pompa)
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica distributia.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eugen toate problemele care le ai sunt explicate pe forum. Este ca nu ai citit nimic din acest topic si nu numai din acest topic ?
    Dupa cum pui intrebarile si tragi concluzia tu nu o sa-ti repari masina asa ieftin cum crezi tu pentru ca nu se poate. Fa prima data ce ti-a spus audi66 si citeste integral toate topicurile despre motor si cutie.

    Nu toti mecanicii sunt cum ai mentionat tu si daca tu ai nimerit la niste maimute asta este vina ta si nu trage concluzii false si mai ales nu mai emite si nu mai face asemenea afirmatii aici pe forum in mod public. Nu sunt permise asemenea afirmatii aici pe acest forum mai ales daca tu nu esti in stare sa iti alegi un mecanic.

    Nu mai amesteca probleme despre motor cu cele despre cutie pentru ca sunt sterse direct si fara explicatii amalgamul = amestecul de informatii fara legatura cu titlul topicului.
     

Distribuie pagina asta