1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. Cosmin.ungureanu

    Cosmin.ungureanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    A5 B8 2.0 TFSI , CDNB
    A mai avut cineva probleme cu chestia asta?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Au avut mai multi probleme cu acea supapa de la filtrul de ulei.
    Codul ei este 06J 115 678 E si costa in jur de 50 lei la reprezentanta.
    De obicei O-ring-urile sunt de vina, dar nu le gasesti separat.
     
  3. Cosmin.ungureanu

    Cosmin.ungureanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    A5 B8 2.0 TFSI , CDNB
    Și mie îmi da presiune scăzută de ulei în relanti cu toate ca am făcut motorul și nu găseam buba. O-ringurile sunt praf, vin doar pe original în 4-6 zile.
     
  4. Cosmin.ungureanu

    Cosmin.ungureanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    A5 B8 2.0 TFSI , CDNB
    A sosit astăzi supapa dar nu am rezolvat nimic, când e motorul la 90 grade îmi da presiune scăzută, dacă o turez 100 ture dispare, a mai pățit cineva? Ce sa mai verific? Nu ii place uleiul castrol 5w30?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In prima faza de ce nu masori presiunea conform ELSA ? Sa iti iei de-o grija ...
     
  6. Cosmin.ungureanu

    Cosmin.ungureanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    A5 B8 2.0 TFSI , CDNB
    Nu am acces la elsa, ma poți ajuta cu informații?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.

    upload_2020-10-23_22-31-9.png
     
    Ultima editare: 23 Oct 2020
    lowlife și Cosmin.ungureanu apreciază asta.
  8. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Nu stiu de castrol, insa 5w30 e ok in motorul asta.
     
  9. Cosmin.ungureanu

    Cosmin.ungureanu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    A5 B8 2.0 TFSI , CDNB
    Am măsurat presiunea de funcționare si o ia razna, apare presiune scăzută. Ce am mai observat: dacă o țin la 2500 ture uneori scade presiunea pe manometru. Ma gândesc ca ar putea fi acea electrovalva de reglare presiune ulei din zona fuliei (mai încerc și cu una noua).
     
  10. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Cum ar trebui reparat un motor TSI/TFSI

     
    Bogdan20cj, smurff, korosi și alți 5 apreciază asta.
  11. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Salut,
    Ati observat vreodata sa stea relantiul mai sus decat de obicei indiferent la ce temperatura este apa ?. Parca isi face regenerare DPF-ul. :) Masina merge normal, doar ca nu inteleg ideea, de ce sta relantiul ridicat un anumit timp si dupa, revine la normal. Sau la repornire motor si revine imediat la normal. O fi o buba la mine ? Nu exista erori pe diagnoza.
     
  12. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ai ventilatia pornita / pe auto? poate porneste compresorul de AC?
     
  13. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Indiferent daca clima/ventilatia este pornita sau nu. Nu e de la compresor. Stiu cum face cand porneste compresorul. Asta e asa aleatoriu. Nu stiu din ce cauza, cand o apuca si de ce o apuca... O avea dpf :):p
     
  14. Bogdan20cj 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2019
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B8.5 1.8 TFSI
    Ai pus un tester sa vezi daca iti da ceva eroare?
     
  15. Alexrip 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A8, D3 4e, 3.0 tdi, asb, 2008 si a4,8k,1.8tfsi,CABB,2008
    Buna ziua. Am o problema cu un audi a4 b8 1.8 tfsi. 160cp.motor CABB. Se balbaie motorul la relanti. Si cand il apuca se tureaza singur si isi revine dar face regulat chestia asta. Am schimbat valva pcv si face la fel.
    Scanare vcds
    Saturday,17,July,2021,15:06:36:62939
    VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
    VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
    Data version: 20130910


    VIN: WAUZZZ8K48N016348 License Plate:



    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------


    Address 01: Engine Labels: 06H-907-115-CAB.clb
    Control Module Part Number: 8K1 907 115 A HW: 8K1 907 115
    Component and/or Version: 1.8l R4/4V TF H07 0004
    Software Coding: 0104000318070118
    Work Shop Code: WSC 02145 785 00200
    ASAM Dataset: EV_ECM18TFS8K1907115A A01005 (AU48)
    VCID: 2C57E23B47FEEC7E18B-8079
    9 Faults Found:

    5646 - Leak in Air Intake System
    P2279 00 [109] - -
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 147081 km
    Date: 2021.06.04
    Time: 15:12:30

    2811 - Fuel Trim; Bank 1
    P0171 00 [101] - System Too Lean
    Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 147874 km
    Date: 2021.07.08
    Time: 16:53:15

    4007 - Idle Control System RPM
    P0507 00 [104] - Higher than Expected.
    Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 29
    Mileage: 147096 km
    Date: 2021.06.04
    Time: 17:21:30

    4010 - Idle Control System
    P0506 00 [096] - RPM Lower than Expected
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 15
    Mileage: 147594 km
    Date: 2021.06.28
    Time: 16:48:42

    4054 - Cylinder 1
    P0301 00 [096] - Misfire Detected
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 5
    Mileage: 147542 km
    Date: 2021.06.27
    Time: 13:21:52

    4060 - Cylinder 3
    P0303 00 [096] - Misfire Detected
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 2
    Mileage: 147396 km
    Date: 2021.06.22
    Time: 14:44:02

    4063 - Cylinder 4
    P0304 00 [096] - Misfire Detected
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 5
    Mileage: 147542 km
    Date: 2021.06.27
    Time: 13:21:52

    4057 - Cylinder 2
    P0302 00 [096] - Misfire Detected
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 2
    Mileage: 147396 km
    Date: 2021.06.22
    Time: 14:35:22

    4051 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
    P0300 00 [096] - -
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

    Readiness: 0000 0101
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Rezolva prima eroare si nu o sa mai ai missfire pe toti cilindrii.
     
  17. Alexrip 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A8, D3 4e, 3.0 tdi, asb, 2008 si a4,8k,1.8tfsi,CABB,2008
    Pt prima eroare nu mai stiu unde sa mai caut. Am verificat toate furtunele si vacuum si tot, am schimbat valva pcv si degeaba.
    Aveti idee daca poate fi ceva diferit la valva pcv pe interior, spre exemplu arcul?
    Pt ca eu am luat una identica la exterior dar scria ca este pt celalalt cod motor de 160cp,nu scria ca e pt CABB.
    Aveti ceva idei unde sa mai caut "air leak-ul"?. Multumesc mult
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica admisia si actuatorul acesteia.
    Ce P/N are PCV-ul montat ? Este nou OE sau AM ? Ce brand ?
     
  19. Alexrip 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A8, D3 4e, 3.0 tdi, asb, 2008 si a4,8k,1.8tfsi,CABB,2008
    Am dat jos galeria de admisie am curatat clapetele am schimbat garnitura si la fel si cu clapeta de acceleratie.
    Valva pcv e AM.
    Actuatorul functioneaza normal, nu pierde vacuum
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Monteaza o valva PCV noua si obligatoriu OE. Nu mai monta piese AfterMarket la componentele motorului. Tot ce tine de compartimentul motor montezi doar originale = OE.
    Se cauta cu un sistem cu "fum" sau cu manometru. Ai nimerit prost la mecanicul la care ai fost. Se foloseste un sistem care genereaza "fum" pentru a verifica pierderile si se foloseste un manometru. Nu mai te repeta cu intrebarile de acelasi fel. Daca ti s-a spus sa faci ceva revino dupa ce ai facut ce ti s-a spus fara sa mai intrebi nimic. Deja te repeti cu niste intrebari care au un raspuns aici pe forum.
     
    lowlife apreciază asta.

Distribuie pagina asta