1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Alexrip Scanarea e din 17.07.2021 si eroarea 5646 - Leak in Air Intake System este din 04.06.2021.

    Sterge tot si vezi ce revine.

    Pentru eroarea 2811 - Fuel Trim; Bank 1 se verifica debitmetrul, senzorul/ii de oxigen si injectoarele.
     
  2. Alexrip 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A8, D3 4e, 3.0 tdi, asb, 2008 si a4,8k,1.8tfsi,CABB,2008
    Dupa stergere la cateva minute pornita apare eroarea:
    5646 - Leak in Air Intake System
    Dupa ceva timp de mers cu masina apar si celelalte. Multumesc
     
  3. Ionut.zaharia 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8, 2011, 2.0 TFSI 180 cp
    Salutare oameni buni,

    Dupa binecunoscutele probleme legate de consumul de ulei am avut o problema majora cu compresia pe cilindrii 2 si 3 la masina din profil un Audi A4 cu motor 2.0 TFSI. Am ajuns la service si mecanicul mi-a zis asa: ai doua variante iti schimbi motorul sau il repari. Impreuna cu el am decis sa il repar.
    Am schimbat cuzineti, simeringuri, segmenti distributie, garnituri, filtre, set bujii nou, set bobine de inductie. Repara omul masina dar dupa "reparatii" ma trezesc cu noua problema (pentru mine, inainte de interventii nu intalnisem asa ceva) cu "presiunea la ulei". Schimbam senzori, schimbam ulei cu filtru din nou, nimic nou sub soare.

    Problema la masina mea este faptul ca nu numai ca ma atentioneaza ca nu am presiune dar ma si limiteaza la turatii si ajung chiar sa mi se opreasca motorul in mijlocul strazii si nu face asta dupa 500 km mersi fara oprire sau ceva, ci dupa 10 km.
    Schimb si pompa de ulei, iar ulei nou etc. ... tot nimic.
     
  4. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Daca mecanicul ti-a masurat presiunea uleiului si este ok, atunci poti merge cu masina asa pana o repari. Nu iti "pica" motorul.
    Ce erori iti da la diagnoza? Cumva: pornire grea la cald, eroare presiune ulei, eroare "Do not exceed 4000 rpm" ? Nu de alta, dar si eu sunt in cautare de rezolvare la problema asta.
    A stat o luna masina la mecanic si nu i-a dat de cap, dupa verificari si verificari, schimbat pompa de ulei degeaba pentru ca nu se poate verifica nici scoasa de pe masina. A zis ca trebuie desfacut motorul si verificat tot.

    P.S.:

    Am gasit la rusi aceleasi probleme si rezolvarea ar fi de schimbat arborii balansieri, se largeste gaura din poza. Ar fi bine sa ii ceri pareri referitor la acest clip si supozitie.
    https://www.audizine.com/forum/showthread.php/907734-2-0T-Balance-Shaft
     
  5. terrymada 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B8 Quattro, CGLC, 2014
    Cel mai bine cred ca ar trebui sa schimbati mecanicii. Dupa simptome pare problema pe alimentarea de carburant. Ar trebui verificat tot circuitul de alimentare: rezervor, pompa, injectoare. E dificil de stabilit o vina mecanicului care a refacut motorul desi din poveste pare asa. Poate fi o coincidenta. Este foarte greu sa puna cineva un diagnostic aici pe forum daca nu a reusit mecanicul cu mana pe masina.
     
  6. Ionut.zaharia 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8, 2011, 2.0 TFSI 180 cp
    AndreiF92
    Presiunea de ulei verificata cu manometrul nu e ok. Presiunea masurata nu e ok si la motorul meu chiar chiar se opreste la propriu. Sau calc acceleratia degeaba, nu se mai tureaza si se aprinde si EPC-ul cand se intampla asta. Mi-a aparut si aia cu do not exceed 4000 rpm. Deci nu merge nici in turatii mari nici la ralanti.

    terrymada
    Nu ma pricep eu prea bine, dar nu vad legatura dintre circuitul de alimentare cu carburant si presiunea de ulei...
     
  7. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    La mine motorul a fost refacut la 80.000 km, in 2018 si de atunci nu am mai avut nici cea mai mica problema cu presiunea, consumul de ulei etc. Acum, pe la 140.000 a aparut problema cu presiunea uleiului si pornirea grea la cald. Atat, nimic altceva. Eroarea aceea cu "do no exceed 4000 rpm" am inteles ,citind pe net zeci de forumuri, ca tot legatura cu presiunea uleiului are.
    Inainte sa fie refacut motorul , pe langa consumul de ulei, aveam problema ca a ta, nu se accelera si aparea EPC. Problema a fost de la supape. Au fost schimbate impreuna cu pistoanele si problemele s-au rezolvat. Posibil sa-ti fii "rectificat" si supapele impreuna cu chiulasa si sa le fii stricat "scaunul".
     
  8. Opleistul23 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI CABA
    Eu vreau sa montez kit distributie marca Hepu la masina din profil un Audi A4 TFSI motor 120 cp cod CABA. A mai montat cineva ? Am intrebat la autokarma si au spus ca e calitate OE.
    Ce canale trebuie urmarite pe VCDS pentru a vedea daca am pus bine distributia ?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune Gates daca gasesti.
     
  10. Opleistul23 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI CABA
    Nu au la magazin. Gasesc doar marca: Swag, Febi, Vaico sau Hepu.

    Dintre 21-0308 sau 21-0309, ambele Hepu, care e cea pentru seria mea WAUZZZ8K79A038448, A4 B8 1.8 TFSI 120 Cp ? Cei de la magazin nu gasesc, imi dau 2 variante, dar vad in poze ca difera garnitura.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Opleistul23 La masina pe care ai mentionat-o cumperi si montezi distributie OE si/sau Febi sau Swag (ei fac lanturile, patinele si intinzatoarele pentru grupul VAG).
     
    Bogdan20cj apreciază asta.
  12. Opleistul23 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI CABA
    @audi66 altceva nu e calitativ ? Sa schimba toate 3 lanturi ?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Evident ! Doar nu schimbi distributia partial !

    Altceva n-ai decat sa incerci tu si sa ne zici si noua daca incepe sa zornaie in viitorul apropiat.
     
  14. Opleistul23 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI CABA
    La Audi A4 B8 1.8 TFSI cod motor CABA. Generatia 1 de motoare are aceeasi distributie ca si generatia 2 sau generatia 3 asta deoarece am gasit pe net diverse truse cu cale pentru fiecare distributie in parte conform generatiei de motoare. E doar marketing sau chiar difera SDV-urile pentru distributie ?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E aceeasi trusa pentru toate motoarele 1.8 (EA888) si 2.0 TFSI.
     
  16. Opleistul23 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI CABA
    Distributia mea e decalata ? Trebuie schimbata urgent ? Masina merge balbait rau.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se verifica cand se demonteaza si se monteaza cu calele specifice. NU se verifica niciodata nicio distributie cu calculatorul. Mai lasati calculatoarele si mergeti la profesionisti ce stiu mecanica de zeci de ani.
     
  18. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
  19. Opleistul23 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI CABA
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cum crezi tu ca ne putem da seama, pe baza unui sunet si din fata calculatorului, despre problemele pe care le ai ? Mergi omule la un bun mecanic, ma repet pentru ultima oara. O poza mai mica nu puteai sa atasezi ? Este asa de greu sa te faci inteles si pe cale de consecinta sa ai macar bunavointa sa atasezi poze asa cum trebuie (sa se vada cum trebuie, etc., etc. ..)
     

Distribuie pagina asta