1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad-Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 265 HP CDNC
    Daca mecanicul ti-a masurat presiunea uleiului si este ok, atunci poti merge cu masina asa pana o repari. Nu iti "pica" motorul.
    Ce erori iti da la diagnoza? Cumva: pornire grea la cald, eroare presiune ulei, eroare "Do not exceed 4000 rpm" ? Nu de alta, dar si eu sunt in cautare de rezolvare la problema asta.
    A stat o luna masina la mecanic si nu i-a dat de cap, dupa verificari si verificari, schimbat pompa de ulei degeaba pentru ca nu se poate verifica nici scoasa de pe masina. A zis ca trebuie desfacut motorul si verificat tot.

    P.S.:

    Am gasit la rusi aceleasi probleme si rezolvarea ar fi de schimbat arborii balansieri, se largeste gaura din poza. Ar fi bine sa ii ceri pareri referitor la acest clip si supozitie.
    https://www.audizine.com/forum/showthread.php/907734-2-0T-Balance-Shaft
     
  2. terrymada 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B8 Quattro, CGLC, 2014
    Cel mai bine cred ca ar trebui sa schimbati mecanicii. Dupa simptome pare problema pe alimentarea de carburant. Ar trebui verificat tot circuitul de alimentare: rezervor, pompa, injectoare. E dificil de stabilit o vina mecanicului care a refacut motorul desi din poveste pare asa. Poate fi o coincidenta. Este foarte greu sa puna cineva un diagnostic aici pe forum daca nu a reusit mecanicul cu mana pe masina.
     
  3. Ionut.zaharia 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8, 2011, 2.0 TFSI 180 cp
    AndreiF92
    Presiunea de ulei verificata cu manometrul nu e ok. Presiunea masurata nu e ok si la motorul meu chiar chiar se opreste la propriu. Sau calc acceleratia degeaba, nu se mai tureaza si se aprinde si EPC-ul cand se intampla asta. Mi-a aparut si aia cu do not exceed 4000 rpm. Deci nu merge nici in turatii mari nici la ralanti.

    terrymada
    Nu ma pricep eu prea bine, dar nu vad legatura dintre circuitul de alimentare cu carburant si presiunea de ulei...
     
  4. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad-Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 265 HP CDNC
    La mine motorul a fost refacut la 80.000 km, in 2018 si de atunci nu am mai avut nici cea mai mica problema cu presiunea, consumul de ulei etc. Acum, pe la 140.000 a aparut problema cu presiunea uleiului si pornirea grea la cald. Atat, nimic altceva. Eroarea aceea cu "do no exceed 4000 rpm" am inteles ,citind pe net zeci de forumuri, ca tot legatura cu presiunea uleiului are.
    Inainte sa fie refacut motorul , pe langa consumul de ulei, aveam problema ca a ta, nu se accelera si aparea EPC. Problema a fost de la supape. Au fost schimbate impreuna cu pistoanele si problemele s-au rezolvat. Posibil sa-ti fii "rectificat" si supapele impreuna cu chiulasa si sa le fii stricat "scaunul".
     

Distribuie pagina asta