1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B9 (8W) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de vibeup, 17 Mai 2020.

  1. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Salut
    Am constatat acum la 50.000 km faptul ca imi apare o transpiratie de ulei in zona farurilor, pe ambele parti + pe la busonul de refill ulei. Saptamana viitoare o sa merg la reprezentata sa fac o reclamatie si vroiam sa va intreb cam care ar fi problemele. Eu am in cap doar garnitura de chiulasa. Alte posibilitati ? Vreau sa adun mai multe variante sa le dau mura in gura pentru ca altfel se invart in cerc si ma trimit acasa ca totul este ok pe diagnoza. Este vorba de A4 B9 sedan, 2.0 TFSI ultra (CVKB), S-tronic, 190 Cp an 2017
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Garnitura de chiulasa nu sufla ulei.
    Cauze pot fi multe, spala motorul si vezi unde se umezeste, dupa, cu ulei.
     
    Ultima editare: 17 Mai 2020
  3. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    La acel tip de buson e “normal” sa a fie vapori de ulei in jurul lui .
     
  4. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Uleiul este la nive, apa la fel... mi-au zis ca au mai intalnit asa ceva la un A7 si era ceara.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru a invata acest motor si a stii tot despre el ascultati si invatati absolut tot pe dinafara (ca la scoala) de la minutul 34:20. Motorul este identic cu cel de pe Audi si se pare ca au dat lovitura in sensul bun al cuvantului. Atentie: vorbim despre motorul EA 888 generatia a 4-a codificat 3B fabricat din 2016 - 2020.
    Oricum viitorul va confirma sau infirma acest lucru. Nu este nevoie sa comentati sau sa puneti intrebari pentru ca nu aveti de ce. Doar sa invatati, atat.


     
    manzzotty apreciază asta.
  6. Alex.F 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2020
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Megahe
    Las si eu aici un document despre 2.0 TFSI EA 888
     
  7. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Astăzi auzeam ceva murmur de apă prin clima și am zis sa ma uit la vasul de apa... Masina face 5 ani la anu, 60k km și vasul de apă are ceva depuneri. Cum sa pun problema? Nivelul de ulei este la maxim încă după 17k km de la ultima revizie asta din MMI pentru că nu a venit cu joja.
     

Distribuie pagina asta