1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de luk, 27 Ian 2008.

  1. ftu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6
    2.0 tdi, an 2005, a scos un nor mare de fum, ulei nu consuma pt ca l-am verificat
     
  2. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    Incearca sa alergi putin masina pe afara, vreo 50 km macar si vezi daca iti mai scoate fum dimineata!
     
  3. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Daca scoate un pic de fum negru la pornire, e de la motorina si zic ca e "normal" acum ca este inca frig si poate nu o ia masina la sfert(poate unele bujii incandescente mai "obosite"), masina nu a fost pornita de ceva timp, astfel nu poate arde toata cantitatea de combustibil la prima cheie(plus si calitatea combustibililor de la noi e una "buna" :):p), daca e de alta culoare fumul atunci altele sunt problemele:icon_thumright:, sunt convins ca maine nu o sa mai scoata asa de mult fum daca ai circulat azi cu ea:D
     
    Ultima editare: 26 Mar 2009
  4. Ghost91

    Ghost91 4th Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 2.5 TDI 120kw 2004 BDG
    am si eu o intrebare in legatura cu fumul pe care il scoate un motor diesel cand il turezi brusc. Scoate un "nor" de fum cand il turezi, daca il tii turat dispare fumul si cand iei pedala de pe acceleratie e normal sa scoata fum(foarte putin) sau nu?
     
  5. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Este perfect normal,bagand brusc piciorul in pedala de acceleratie,cantitatea de motorina injectata este dintr-o data mai mare si pana se face amestecul de aer bagat de turbo cu motorina in surplus rezulta acel norisor de fum negru.
     
  6. Ghost91

    Ghost91 4th Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 2.5 TDI 120kw 2004 BDG
    Da dar atunci cand iei pedala de pe acceleratie mai scoate inca putin(mult mai putin ca atunci cand ai apasat)
     
  7. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Cum adica cand iei pedala de pe acceleratie?Nu inteleg.
     
  8. Ghost91

    Ghost91 4th Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 2.5 TDI 120kw 2004 BDG
    Cand o turezi scoate fum, daca o tii turata nu mai scoate fum(scoate doar la inceput) iar in momentu cand ai luat picioru de pe acceleratie este normal sa mai scoata f putin fum(cand scade turatia la relanti)?
     
  9. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Eu zic sa iti verifici debitmetru;), si a mea scoate un pic de fum la pornirea la rece(aproape insesizabil), dar daca zici ca a ta scoate destul de mult dimineata la rece + scoate"un nor de fum" cand o accelerezi brusc(asta nu e ceva "normal" ;)) eu zic ca sunt simptome ca debitmetru e un pic obosit sau poti incepe prin a schimba filtrul de aer...de cand nu a fost schimbat la masina:blink:, eu zic sa o scanezi sa vezi ce valori da debitmetru...
    arunca un ochi si aici :)
    http://www.clubaudi.ro/discutii-generale-audi/1992-debitmetru-aer-5.html

    pe ce ma bazez cand zic asta :"Diagnosing a bad MAF

    An under achieving MAF can cause gradually reduced performance, stumbling, jerky starts with AC running, smoky cold starts, power drop off at higher RPM, uneven power while accelerating, cars inability to hold idle when you lift off of the pedal."
    sursa:
    http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=148753
    bafta:readit:
     
    Ultima editare: 28 Mar 2009
  10. arsenalx2003 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    AUDI A6 2.0 tdi 2005 140cp
    fum

    este normal sa scoata fum cand o turezi pe loc dar si in mers la apasarea brusca a pedalei de acc. la relanti nu este normal sa scoata fum..vezi sa nu fie abur ca afara nu e destul de cald.. daca scoate fum regulat la pornire poate sa fie de la pompa de injectie? de pornit cum porneste ..o ia din prima sau tre sa tii mai mult la automat..eu am avut un a6 2.5tdi din 2002 si a scos fum pana s-a bulit pompa de injectie...
     
  11. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Motor 2.0 TDI la A6 C6 - discutii diverse

    Salut.Sunt posesorul unul Audi a6 2.0 TDI -2005 BLB

    Cand opresc motorul cateodata se zdruncina putin masina.Am fost la tester cu ea si mi-au zis ca trebuie schimbat EGR-ul.Am dat comanda de EGR,l-am montat pe masina(nou) dar problema persista.Iar cand trec de 2500-2700--- Rot/Min masina nu trage ca inainte,e cam puturoasa.Am curatat si debitmetrul,EGR nou,pus iar pe Tester,problema a ramas.Ma poate ajuta cineva va rog ? Nu stiu ce sa mai fac.
     
  12. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    Pai motorul se poate zduncina si de la tamburi de la motor sau cutie de viteza sau de la volanta !
    Si cand spui ca nu trage masina .. fa`i un log in mers ! Cred ca iti intra in limp mode !
     
  13. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Problema este ca am facut log in mers si nu a dat nici o problema
     
  14. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    Pai cand ai facut log iti urca mai sus de 2500-2700 ?! Daca da .. trebuia sa opresti motorul si sa pornesti iar si sa ii faci iar log ... pana cand nu iti mai urca asa cum spui tu ... ca nu face mereu ... cateodata merge bine cateodata nu ...
    Fa`i log si in a 3 a de la 2ooo ii da`i blana pana pe la 4ooo si la fel faci si in a 4 a !
    Iti intra in limp mode !
     
  15. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    De urcat urca,trec si de 3000-3500 Rot/Min dar nu trage masina,nu mai trage cum trebuie,cel putin nu ca inainte.Fum nu scoate deloc,nici alb nici negru nici albastru.nici un fel de fum nimic.Sa curat turbina ? Ce sa fac ? Totusi cred ca schimbat degeaba EGR-ul asta.13,8 mil m-a costat pe original.Faceam masina sa mearga totusi cum mergea inainte...acum nu stiu...
     
    Ultima editare: 5 Aug 2009
  16. oaspetele 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2008
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    VW GOLF VI 1,6 mpi ;Superb Combi 2,0tdi 125kw
    La debitmetru s-a uitat cineva ??
    A luat valoarea din loguri ??
     
  17. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    L-a dat jos omul de la service astazi debitmetrul.l-a curatat asa a zis el.Plus ca atunci cand opresc motorul am trepidatii cateodata.De cateva ore ma uit pe internet si caut tot felul de raspunsuri la aceste probleme.Daca stie cineva,rog sa posteze si sa ma ajute.Multumesc
     
  18. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    Eu zic sa incerci si la un alt mecanic !
     
  19. oaspetele 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2008
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    VW GOLF VI 1,6 mpi ;Superb Combi 2,0tdi 125kw
    Curatatul debitmetrului...e cel putin discutabila.
    Din logurile respective trebuie citite valorile ce tin de debitmetru si ne putem face o idee.
     
  20. Dracku

    Dracku Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Fosta mea, Audi A4 2,5TDI V6 Quattro 2001,180CP
    Debitmetrul nu se curata,se schimba,daca mecanicul ti l-a curatat,inseamna ca e un escroc si vrea sa-ti ia banii,schimba mecanicul!Trepidatii mai pot aparea si din alte cauze,cum ar fi tampoanele de la motor sau volanta,sper sa nu fie cazul la tine.
     

Distribuie pagina asta