1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de luk, 27 Ian 2008.

  1. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    Pai atunci cand stai pe loc .. valoarea consumului instant este ultima valoare care a fost ... nu are cum sa iti arate 0.0 . adica daca mergi cu 1-a si ai ai consumu instant 15l si apoi o scoti pe liber .. tot 15l iti va arata ...
    cat despre turatia la ralanti ea difera ... normal trebuie sa fie 800 si ceva aproape de 900 .. dar eu am modificato si o am 900 si ... deci cum spui tu ca este intre .. ar fi cam 950 rpm ....
     
  2. mariuck

    mariuck 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi
    da cam 9500 dar chestia e ca nu am schimbat nimik, asta s-a intamplat dintr-o data si chestia e ca inainte pe la 2000 de turatii intr-a 2a uneori "venea in nas" iar acum foarte rar se intampla chestia asta (si am fost la vreo 5 teste cu ea si toti au zis ca e de la turbina intreruperea asta) o sa ma duc sa vad ce e si cu turatia asta mare dintr-o data..

    si faza cu 0.0l repet.. asa imi arata la PASSAT !!
     
  3. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    pai daca tot iti este frica ca e de la turbina ... fa`i un log ... nu te duce cu ea doar la un auto test ... fa`i un log in mers si posteaza aici rezultatul ....
     
  4. Prims 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0 2007
    Zgomot ciudat la decelerare

    Salut, am un audi a6 2.0 tdi din 2007, aud un uruit ciudat care apare la decelerare intre 1800- 2000 de turatii, nu se aude inainte sau dupa acest interval

    Multumesc si astept pareri si poate recomandari
     
  5. ddaann 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2009
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a4, 1.9 tdi 131 cp avf, 2004
    racordul flexibil

    Verifica daca racordul flexibil al evacuarii nu este fisurat.
     
  6. Prims 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0 2007
    zgomotul se aude la motor, inca nu am schimbat distributia ma gandeam sa fie ceva de acolo intinzator etc ..multumesc de reply o sa verific si acest aspect

    astept in continuare sugestii/recomandari

    Cu stima
    Mihai
     
  7. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    cati km are,ca la lant nu ai treaba 200.000km parca..
    nu este turbina?se aude ca si cum sar atinge doua parti metalice.
     
  8. dan_cta

    dan_cta 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 4F
    2.0 are distributia pe curea si se schimba la 120.000km.
     
  9. claubcc

    claubcc 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2008
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a4 1.8l 125ps 97
    o problema asemanatoare am avut eu la UN VW BORA 2004....parea ca se aude undeva in motor bataia ,insa problema a fost catalizatorul(s-a rupt cva in el) .....daca ai posibilitatea sa pui masina pe o rampa sau un canal , ai putea sa pleci putin urechea la problema asta

    bafta:thumbs-up:
     
  10. DAN.TG-MURES

    DAN.TG-MURES Silver Member

    Înscris:
    1 Iun 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6, 2.0 tdi, 2005
    Prims, am avut si eu o problema asemanatoare, la deceleratie se auzea un sunet de aprox. 2 secundecare parca venea de la o miscare de rotație. Am fost la service unde mi-a curatat EGR, a scos un pumn de mizerie (depuneri de la gaze), si nu mai am probleme.
    Succes.
     
  11. danuzia

    danuzia 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2.0 2005
    A6 C6 2.0 TDI discutii informatii motor diverse probleme si rezolvari

    salut, as dori sa stiu de la alti posesori de Audi (A6) C6 cu motor de 2.0 ce probleme ati avut cu motorul sau alte probleme interne fiindca NU am auzit lucruri prea bune despre motorul de 2.0 cum ca se strica pompa de injectie si altele.
     
  12. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Si eu am avut unul ca si al tau, si am mai auzit si de la alti, problema ar fi pompa de ulei care la un moment dat se duce, nu mai baga presiunea care trebuie. Este un baiat aici pe forum si mai stiu si eu un caz concret la 160.000 km le-o picat pompa de ulei, si binenteles si turbo si la motor ceva. Si eu am avut o problema cu motorul de 2.0 tdi si anume la 3000 de km imi consuma 1 litru de ulei, si nu il pierdea.
     
  13. D_D_U

    D_D_U 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Audi A6 4f 2.0 TDI 2006 CT-XX-DDU
    e foarte bun motorul . depinde cum a fost intretinut si daca ai noroc de ceva piese pe el mai slabe ca fabricatie asta e. Motorul meu 2.0 TDI are 185.000 KM si nu i s`a schimbat nimic. eu personal o am de la 140.000 si de atunci doar ulei si filtre . Deci eu cred ca depinde cum e el exploatat . sa nu te lasi dezamagit de acest motor . Sa sti ca toate motoarele au probleme mai devreme sau mai tarziu . S`a mai discutat pe aceasta tema . DECI POATE DAI LA CAUTARE : discutii imotoare 2.0 TDI .
    SALUT
     
  14. danuzia

    danuzia 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2.0 2005
    tucudean87 aha... multumesc de informatii....al meu are aproape 170 000 si face lunar drumuri de italia (dus-intors) si nu are (inca) probleme de consum de ulei sper sa nu aiba nici in viitor. O zi buna!

    daduxxl chiar mi-ai ridicat un pic moralul, multumesc mult. O zi buna!
     
  15. bencheacata

    bencheacata Silver Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi Q7 4L 3.0TDI quattro
    Si eu am tot 2.o tdi si iti spun ca probleme nu am intalnit inca in cei 50000 km parcursi pana acum si trimestrial fac si eu aceeasi kestie care ai spus-o cu drumurile lungi.O singura data am avut egr-ul care m-a lasat(consumabil) in rest ulei filtre motorina si talpa;)
     
  16. TDR

    TDR 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    am si eu aceeasi problema cu "venitul in nas" din cand in cand intr-a doua pe la 2000 de ture asa usor are parca doua frane scurte si isi da drumu dar numai daca nu o accelerez mai tare si nu tot timpul...a fost sa verifici?...m-ar interesa si pe mine.....
     
  17. cbuhnila 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2010
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi A6 ,2000 cmc,2005
    zgomot la lant pompa de ulei
     
  18. cosmyn_ace

    cosmyn_ace 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2009
    Locație:
    Domnesti,ARGES
    Masina:
    A6,2.0 tdi,2005
    Si eu am tot un a6 2.0tdi.Sunt destul de multumit de puterea ei,e destul de sprintena.Si pot spune k are un consum excelent,adik pe autostrada la 140-150km/h consuma undeva la 5.5. Intradevar e mai zgomotoasa k un 3.o si clar nici nu se poate compara una cu cealalta...Singurul motiv pt care o s-o vand k sa-mi iau alta adik un 3.0tdi quattro e pt cutia tiptronic,nu pt putere. Bafta all!
     
    Ultima editare: 14 Mai 2010
    Silaghi cristian apreciază asta.
  19. cristian7481

    cristian7481 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6, BLB, 2005
    ai dreptate dar ................

    da dar cat costa revizia la o cutie automata . am un prieten care a dat 22000000 lei la timisoara pentru revizia la cutie la 60.000 . baiatul ala e tatic in cutii . schimb de ulei si filtre . fara reparatii . e criza frate .
     
  20. reth

    reth 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, A6,Q7
    Am un A6 20 TDI 2005 am rulat 60000km 70% oras rest afara, autostrazi fuge 200km pleaca din loc foarte bine,e chiar selentios. galagie are fata de unu pe benzina in rest super multumit am schimbat doar clapeta EGR la 160000km. consum 6,5% afara 8,5% oras probabil in orase aglomerate ajunge si la 10%.Am si un a4 20 Tdi 143 hp diferente nesemnificative. La achizitia primului audi cu 2000 cmc. multi sfatuitori care doar au vazut audi afirma ca 20 tdi e o eroare pt A6 insa am mers pe mana inginerilor de la audi Ingolstadt.
     
    dorryn apreciază asta.

Distribuie pagina asta