1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de luk, 27 Ian 2008.

  1. LucianMarin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 2.0TDI, 2008
    Dupa cum spui, ar fi indicat sa o tractez pana la service?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact, dupa cum suna, imi pare a ax came, pistoane si/sau injectoare care au dus motorul in stadiul asta. Ori cumva ti s-a aprins Oil Pressure in bord ?
    Indicat ar fi sa nu o mai pornesti deloc pana nu desfaci sa vezi ce are.
     
  3. LucianMarin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 2.0TDI, 2008
    [​IMG]

    Ce mi s-a aprins in bord e doar martorul din imagine. (motorulgalben)

    [​IMG]
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lucian intrebari din astea nu se mai pun pe forum ca nu suntem pe mizeria aia de facebook.
    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Ultimele mesaje vor fi sterse. Citeste topicul asta integral fara intrebari si toate celelalte topicuri despre motorul tau. Mergi la un mecanic profesionist nu la unul care nu stie ce face. Te-ai inscris astazi pe forum si tu vrei raspuns acum. Nu se poate asta. Bafta.
     
    Bogdan123 apreciază asta.
  5. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare,
    E posibil sa fie debimetru dus? Masina nu trage decât de la 2500rpm si nu am nicio eroare. Precizez ca masina are soft si turbina de 2.5. Multumesc
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Atat timp cat ai soft poate fi orice.
     
  7. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salut Cristi,
    Păi am verificat schimbat urmatoarele:
    1. Turbina noua
    2. Verificat vacuum cu pompa specială
    3. EGR off din soft
    4. Dpf off soft si fizic
    5. Hexagon pompa ulei schimbat...nu era cazul de rectificat
    6. Nu am eroare pe mașina
    Intrebare: Cum imi pot da seama daca debimetru este ok sau nu.? Exista posibilitatea ca acesta să nu mai funcționeze la capacitatea lui normala...sa functioneze la 30% si acesta sa fie motivul pentru care nu trage masina si totodata sa nu dea eroare? Precizez ca daca ii scot mufa masina nu isi schimba mersul.
    Multumesc
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Faci un log in mers.
     
  9. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Buna.am facut un log in mers daca ma ajuta cineva sa citeasca daca sunt ok valorile..si screen-uri la valori in vcds la cantitatea injectata .Multumesc
     
  10. ady g 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2016
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    a6, 2.0 tdi, BRE, 2007
    Salut!
    Am un a6 2.0 tdi, BRE, 140hp, din 2007, cutie multitronic.
    Poate s-a mai discutat aici despre aceasta problema, am incercat sa o caut, dar sincer, sa citeşti 53 de pagini pe telefon e criminal. Dar nu va temeti, nu scriu doar problema ci si rezolvarea.
    Problema: motorul la rece porneste perfect, la sfert de cheie, fara niciun sunet ciudat. La cald, insa, in momentul cand porneste se scutura de parca ar vrea sa rupa masina in doua si sa sara de sub capota.
    Intreb in stanga si in dreapta pe la diversi "specialisti" care incep sa-si dea cu părerea si incep sa curga variantele de probleme care mai de care mai costisitoare:
    1- volanta descentrata. Nici nu vreau sa stiu cat costa sa o schimb impreuna cu tot chitul de ambreiaj. Si cum grupul VAG tot a avut probleme cu volantele cu masa dubla, parea o varianta plauzibila.
    2- suport motor. Am inteles ca sunt 2 suporti. Unul simplu si unul hidraulic. Daca trebuia inlocuit cel hidraulic, cred ca nu era prea ieftin.
    3- injectoare. Din nou varianta plauzibila, tinand cont de istoricul motoarelor tdi. Deja, vedeam sutele de euro zburand pe geam.
    4- am auzit chiar si varianta cu bateria descărcata.
    Mentionez ca aceste diagnostice le-am primit si de la mecanici in service, nu doar de la amatori.
    Rezolvarea: niciuna din variantele de mai sus.
    Intr-o zi ii povestesc unui prieten pasionat de masini (nu e mecanic, dar isi baga mainile in orice fier murdar de ulei, motorina sau benzina) si fara sa stea pe ganduri imi zice tragand tacticos din tigara: "pompa tandem".
    Zic, ce dracu mai e si aia si cu ce se mananca.
    Zice, du-te in service si spune-le sa o verifice.
    Intr-adevar, acea pompa avea prelinsa pe ea motorina. Am schimbat garnitura (70 lei) si dupa aceea totul a mers perfect.
     
    DrLexic apreciază asta.
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mecanicii aia la care ai fost erau o specie aparte si acum citez un clasic in viata (se stie el :)): nu erau mecanici, erau probabil maimute dresate sa devina mecanici care insa au esuat

    In alta ordine de idei
    De asta telefonul are alta destinatie si forumul se citeste de pe PC = Laptop atunci cand vrem sa invatam si sa profitam de sfaturi gratis/moca mentionate de unii si altii care si-au tocit degetele pe aici pentru ca voi sa stiti ce aveti de facut pe viitor. Altfel iti sar banii din buzunar, catre asa zisii mecanici, ca pop-corn-ul in ceaun.

    Multumim pentru replay-ul cu metoda rezolvarii la masina = motorul tau. Bafta.
     
    gutza25 și mariano apreciază asta.
  12. Albertinni

    Albertinni 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2017
    Locație:
    Austria
    Masina:
    A6 2.0 tdi 2008
    Pffff....am carteva luni de când ma dispera vibrația in special între 1900 și 2500 rotații!Maine merg la mecanic sa vad dacă într-adevăr sunt planetarele!
     
  13. tuneru

    tuneru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2010
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    A6 3.0 TDI quattro 2010
    Salutare,
    Am descoperit următorul aspect la BLB: in timp ce oscila relantiul am scos mufa de la debitmetru (maf) și acum nu mai are acel “bâlbâit “ nu a aprins martor in bord, masina merge normal. Întrebarea este ce e in neregula dacă merg cu mufa deconectată ? ( din ce știu acum merge in mod avarie și ecu știe niște parametrii fixi)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nimic, doar un consum putin marit.
     
  15. Singeorzan florin

    Singeorzan florin 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    Bistrița-Năsăud
    Masina:
    Audi a6 2.0 2008 cod bre
    Salutare.Si eu am observat ca merge mai rotund daca ii scot mufa, doar ca imi apare eroare la bord, si de la clapeta de accelerație daca ii scot tot asa ,merge mai rotund...
    Am observat ca dacă scot mufa la clapeta de admisie debitmetru merge aiurea...
    Colegu Tuneru la tine e si alta problema dacă nu iti da alarmă la bord ...
     
    luci2004 apreciază asta.
  16. tuneru

    tuneru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2010
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    A6 3.0 TDI quattro 2010
    Revin cu update:
    După 3 reporniri a apărut eroarea. Acum am alt debitmetru de împrumut și funcționează cu el destul de bine.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  17. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    De ce trebuie schimbate șuruburile la injectoare după o anumită perioada ? (poza atașata). Simptome: îmi tremura la relanti chiar dacă aveam valori bune la injectoare
     
    Radu83B apreciază asta.
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lucian de ce intrebi si nu citesti topicul dedicat ? De cate ori se umbla la injectoare se monteaza suruburi noi. Nu se schimba suruburile asa ca vrem noi la un anumit interval. Se schimba doar daca se umbla acolo.

    Tu in poza facuta (banuiesc ca de tine) nu le vezi ca sunt diferite ca si lungime adica sunt alungite ? mesajul va fi mutat in topicul in care trebuia sa scrii, de fapt, sa citesti. Bafta.
     
    mariano apreciază asta.
  19. Pauloo

    Pauloo 6th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4B5/1,6(101hp)/ADP/1997 și A6C6/2.0TDI(170hp)/CAHA/2010
    Nu a întrebat (n-am văzut semnul întrebării), a afirmat printr-o poza motivul pentru care trebuiesc schimbate șuruburile.

    Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
     
  20. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Poluam topicul inutil cu discutii pe langa subiect. Este o intrebare dar a uitat sa puna semnul intrebarii. Nu sunt partinitor, dar Cristi are dreptate. In esenta, daca vrei sa stii ceva despre masina ta, te informezi, citesti, notezi, aduni informatii cat mai coerente si competente si abia apoi te lansezi in discutii. Daca nu ma insel, chiar eu am pus la rugamintea lui romy.b o fotografie doveditoare cu diferenta de alungire a suruburilor de prindere a injectoarelor. Din pacate tehnica avanseaza destul de repede - functia surubului a ramas insa aceasi (prindere si strangere, mecanica) - dar iata ca, rezistenta interna a materialului s-a adaptat cerintelor de marketing
    Apropos Cristi - sterge te rog si mesajul acesta - sa nu poluam topicul inutil....
     

Distribuie pagina asta