1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de luk, 27 Ian 2008.

  1. King cat 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 2007
    Multumesc
     
  2. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Eu mi-am verificat toate injectoarele pe banc, mi am facut si compresia la masina....si da ...la toate injectoarele am schimbat oringurile(bosch) si suruburi oem
     
  3. Doru Adrian

    Doru Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A6 2.0 2005
    Salutare, am si eu un A6 cu motor de 2l din 2005 si de curand a inceput sa i se taie puterea dupa 3000 Rot/Min. L-am dus la mecanic sa-i verifice turbina, iar cand l-a desfacut a observat ca are paletele indoite si chiar parti sarite din ele. A pus alta turbina si cand a iesit sa vada cum merge, inainte sa opreasca motorul, a observat ca trepideaza puternic la relantiv. I-a dat eroare la injectorul 1(valori mari) si 3(blocat). Am schimbat injectoarele, am pus alte clablaje si nu s-a rezolvat nimic. Cine a mai avut probleme asemanatoare? Ce poate fi?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din pacate sunt zeci de motive /cauze pentru problema ta. Schimba mecanicul. Citeste integral acest topic si toate topicurile despre motorul tau, existente pe acest forum.
     
  5. Doru Adrian

    Doru Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A6 2.0 2005
    S-a verificat compresia pe pistoane si nu avea compresie la un piston! Cand s-a desfacut chiuloasa era fisurata, supapele stricate si alte minuni! Am reparat aceasta problema, dar masina a revenit la problema initiala, dupa ce se incalzeste bine motorul, daca schimb peste 3000 rot, cade in cap...nu stiu ce sa-i mai fac.
     
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pai acum o iei de la capăt și vezi de ce da în nas. Cel mai probabil are o eroare stocata acolo. Turbina avea paleti îndoiți de la supapele sparte, cel mai probabil. Dacă vrei sfaturi, ne arăți exact eroarea apărută pe diagnoza, nu o interpretare a ei. Fiecare piesa poate da diverse erori, nu una singura.
     
  7. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Caut sa aflu si eu codul pompei de inalte, as vrea sa stiu daca o fi fost facut downgradeul la CP3, am dat jos capacul motorului dar nu se vede nimic pe ea, exista vreo alta metoda? Nu as vrea sa ii dau nici valva aia jos.
     
  8. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Este putin probabil sa aiba aceasta conversie, si daca ar avea-o ar fi un upgrade, nicidecum down :) Poza deasupra la motor si elucidam misterul.
    P.S codul la pompa initiala cp4 este putin ascuns, inspre motor ca si cum.
     
  9. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Downgrade doar din punctul de vedere al versiunii pompei (CP3 vs CP4), tehnic da, este upgrade :) Iata un paradox! :D
    Ceva poze interior + pompa/zona pompei. Eu nu am reusit sa vad nimic pe partea cu motorul, ori nu e scris nimic ori nu vad eu, doar pe partea dinspre habitaclu scrie "Bosch 1000"
     
  10. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Si pompa
     
  11. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Din pacate este CP4 :)
     
  12. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Shit... mi-e frica sa desfac valva aia. Cred ca prima data o sa scot filtrul de motorina, sa vedem ce e acolo. Apoi e de remediat si pompa de ulei, nu? Inainte sa faca si aia buba. Nu de alta dar am de gand sa plec in concediu in Grecia cu ea la vara si nu vreau surprize pe drum...
     
  13. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare,
    Revin si eu cu o problema pe partea de injectie. Mai exact imi apare eroare pe injectorul 3. Poate fi cablajul de la injector in conditiile in care am inlocuit injectorul (cu unul sh dar valori bune pe banc verificat reprezentanta Bosch) si tot aceiasi eroare o am . Precizez ca la schimbare am schimbat oringuri si suruburi OEM. Atasez eroare si un log pana in momentul in care imi ia limp. Multumesc anticipat.
     
  14. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Inteleg ca iarasi ai probleme. Da, exista posibilitatea ca contactul in mufa injectorului 3 sa fie inperfect. Apoi, de curiozitate te-ai uitat cand s-a inlocuit injectorul in gaura lui din chiuloasa? Poate fi o neregularitate, stiind ca chiuloasele acestea au avut probleme. Apoi verificarea portaxei si reglarea varfului camei la maxim jos cu ceasul comparator
     
  15. mariano

    mariano 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI cod motor BRE an 2006
    Ieri am pus mana pe un filtru de combustibil al unei cunostiinte. Motorul este 2.0 la A6C6 nu cunosc codul, dar nu conteaza. I-am cerut filtrul in vederea unui experiment. Toate bune. Am inceput sa il tai cu biaxul, fiind singura scula pe care am avut-o la indemana in casa. Am vrut sa vad doua chestii, apropos de discutile despre pompa tandem. Si anume: daca modelu vechi baga span si doi, calitatea filtrului in raport cu motorina.
    Surpriza mea a fost sa gasesc cartusul filtrant inegrit. Ulei nu am gasit in filtru si nici mazga neagra. Totusi sincer ma asteptam sa gasesc hartia alb-galbuie, sau ma rog, ceva asemanator...
    Cred ca voi demonta si eu filtrul meu sa vad cum stau. Sunt curios daca a facut cineva acesta verificare si ce a gasit. Intrebarea este daca inegrirea acestui cartus poate fi data si de carbonizarea, negreala rezultata din functionarea motorului si vanturarea pe retur a motorinei nefolosite in procesul de combustie.
    Faceti abstractie de pilitura din ceasca cu motorina, caci se datoreaza panzei biax-ului. Ulterior mi-am dat seama ca o metoda corecta ar fi fost sa polizez marginea capsata a filtrulri, necontaminand astfel interiorul filtrului dar mi-ar fi fost mult mai greu cu sculele avute la indemana,
     
  16. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Exact asa mi-am gasit si eu filtru de motorina! Am procedat la fel pentru desfacerea carcasei.. ce pot sa zic ca motorina din el a curs lacrima , dar filtru a fost negru ca si al tau. Impuritati nu am avut in filtru..
     
    mariano apreciază asta.
  17. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Am zis sa revin si cu rezolvarea la problema mea:
    Am verificat instalatia cu multimetru si nu am fir intrerupt. Prin urmare am strans toate mufele si masina si-a revenit.
    Multumesc si o zi buna sa aveti !
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  18. XCATale

    XCATale 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    UK
    Masina:
    Q7 3.0TDi CJG 2010
    Salut, revin cu problema de săptămâna trecută, în realitate aveam o rolă sărită de la distribuție, am schimbat distribuția, pusă la punct dar tot nu vreau să pornească se aude o bătaie în interior. Mecanicul a spus că s-au îndoit supapele și trebuie rectificare chiuloasa.
    Azi ,mâine va fi dată jos chiuloasa și dusă la rectificare. Sper să scap cu rectificarea
     
  19. XCATale

    XCATale 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    UK
    Masina:
    Q7 3.0TDi CJG 2010
    Update: Am schimbat distribuția, am rectificare chiuloasa,am schimbat supapele, motorul pornește imediat, nu se mai aude bătăi în motor.
    Dar rămâne martorul motor aprins în bord și pe diagnoză îmi dă P0407 signal too low, și P0341.
    Nu are putere să tragă și dacă e un pic subturată, moare motorul.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este distributia montata gresit si legat de EGR ati umblat aiurea pe acolo (montaj defectuos, senzori montati aiurea, etc., etc.). Cine a lucrat nu prea stie ce are de facut, din pacate.
     
    pamfilie2006 apreciază asta.

Distribuie pagina asta