1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de luk, 27 Ian 2008.

  1. mariusel86 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2008
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    depinde si ce vrei de la masina.... 2.0 tdi pe a6 se tureaza f repede..diferente ar mai fii ca are distributia pe curea si ca la 10-15mii mananca 1l ulei.....nu te face de ras dar nici nu se compara cu 2.7tdi sau 3.0tdi care parca sunt pe alta masina:D ... daca iti permiti taxe mai mari clar 3.0tdi...sau macar 2.7tdi quattro
     
  2. Africa 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0 TDI 2005
    Motorul se opreste in mers la A6 C6

    Salut...Sunt nou pe acest forum si sper sa ma intelegeti si sa nu ma luati prea tare :).

    Am un a6 2.0TDI din 2005(adus din germania)...o sa va povestesc din "istoria" ei poate va ajuta...in mai 2007 am cumparat-o iar prin Mai 2009 ma plimbam cu ea prin Constanta si am intrat in depasirea unuia de la pe banda 1 si cand sa revin volanul era tare.m-am uitat la turometru si era 0.am tras tare ca altfel praf il faceam pe ala din fata.m-am oprit si cand sa pornesc, era pe la 500 ture si facea TTTTTTTT..m-am speriat deoarece cu putin timp inainte mi se rupsese lantul de distributie de la alta masina..eh in final a pornit dupa multe TTTT-uri.m-am dus la un service in cta si i-am schimbat filtrul de motorina si nu s-a mai oprit,mergea brici.

    De curand am lovit-o ca tampitu in curte si am fost la service sa mi-o faca...Dupa ce am luat-o de acolo(cam acum 3 luni), am fost la drum pana in Buzau si cand m-am intors eram cu motorina cam gata...am parcat-o in curte vreo 3 saptamani asa si cand sa pornesc nu mergea...am vrut sa ma duc la benzinarie sa iau vreo 5 L de motorina dar am gasit in magazie 10 L din iarna(max 5 luni vechime)...si am pus,a pornit si cand am plecat am dat o tura si la benzinarie si am completat cu inca 10 L...a mers ok dar acum 2-3 zile dupa ce am facut o deparsire cu turatii mari am apasat ambreiajul sa franez si canci motor...m-am oprit am pus avaria si cand o porneam iar facea TTTTTTT...mi-a mai facut de cateva ori asta si cand m-am intors acasa i-am dat blana pe un drum liber sa vad ce are...de fiecare data cand apas ambreiajul se opreste,am dus-o turata pana la 90 si cand sa opresc am pus doar frana pana la 30 km/h si dupa am apasat ambreiajul si nu s-a mai oprit...

    Am intrebat pe cineva care a lucrat la Audi si mi-a zis ca poate sa fie un injector...Eu initial am zis ca astia de la service mi-au furat filtrul de motorina...dupa @ 1 an se cam uzeaza si el?si m-am mai gandit ca poate turbina(deoarece se opreste doar cand o turez >3000 )...

    Multumesc ca ati citit acest roman de drama si astept pareri,oricum or fi ele...Multumesc inca o data...

    A da si am probleme cu clima,3 iesiri de ventilatie dau 30 grade si una 16 ...desi climatronicu e la 16...aia am inteles ca poate sa fie ceva de la o valvula de nush de care...da aia nu e asa importanta acum :)

    Cu stima, Stefan Lica
     
  3. IS55PRO

    IS55PRO 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 175CP
    Eu unu schimb filtrul de motorina la 5000 km.
    Ceva de genul am patit o singura data. Am observat tarziu un crater in sosea si am luat maxim de volan stanga. Motorul s-a oprit, dar ciudat, fara nici un zgomot sau trepidatie in genul cum face un diesel cand il opresti.
    Am intrebat mecanicul si a zis ca nu are idee....
    De atunci sa fie 1 an si ceva si nu s-a mai intamplat.
    Eu ma gandesc sa fie ceva pe partea electrica sau pompa de motorina...
     
  4. Africa 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0 TDI 2005
    am inteles...crezi ca poate sa fie ceva de la motorina aia veche? ca asa as goli rezervorul si i-as pune proaspata...sper doar sa nu fi stricat ceva pana acum
     
  5. Alm1

    Alm1 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A6 2.0 tdi 2007
    sincer sa iti spun nu iti recomand, eu am un a6 2.0 tdi din 2007 si sunt posesor de 2 ani si numai probleme am avut cu el, daca as da timpul inapoi sigur as alege un benzinar. Problemele cel mai fregvente sunt:
    1 turbina- trebuie turata si data talkpa mult ( nu trebuie sa mergi cu ea subturata)
    2 filtru de particulare( daca are dar dupa 2007 a fost in serie, tot de la subturat si motorina proasta)
    3 Egr- depuneri de tot felul
    4Injectoarele - cam asta spune totul daca ajungi sa schimbi injectoarele la o masina mai bine o vinzi.

    In schimb avantaje ar fi:
    1 face fata foarte biune unui motor pe benzina de 2.0
    2 consumul este ridicol personal imi cpnsuma 6.6
    3a6 este cea mai luxoasa limuzina buisness din clasa ei asa cum spune si sloganul
    4 preturile , intretinerea si asigurarile la 2.0 tdi sunt foarte mici.
     
  6. Alm1

    Alm1 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A6 2.0 tdi 2007
    depuneri de calamina

    probabil are niste depuneri de calamina pe injectoare sau pe egr incaerca sa bagi motorina mai buna un rompetrol alto ceva si o sa mearga
     
  7. Africa 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0 TDI 2005
    Salut.
    I-am pus motorina buna si multa dupa ce s-a dus aia veche.Ce-i drept pedala de acceleratie poate fi apasata pana la fund(inainte facea ca si pedala de frana cand intra ABS-ul la o frana brusca),dar motorul tot se opreste...
    Era un tir in fata mea si mergea pe banda a 2a si m-am dus pe a1a si am zis s-o turez.am schimbat din 2->3 la 3.5k si din 3->4 la 3k si dupa am apasat ambreiajul si s-a dus turatia la 0...am ajuns pe acasa si am facut cam la fel insa nu am apasat ambreiajul.daca franezi de la 90 pana pe la 40 asa in a 4a si dupa schimbi viteza nu se opreste,deci se poate merge cu ea si turata dar nu vreau sa merg cu ea cu probleme...
    voi ce credeti?
    Multumesc.
     
  8. romy_all7 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    AUDI 80 D 1,6 89
    verifica toate conductele de motorina...sa nu ai ceva fisurat,crapat,neetans....sa intre aer in instalatie...si pompa de injectie...daca pierde motorina inlocuieste cu aer:P...deci are garnitura dusa...

    adica mi-s-a intamplat si mie asa din cauza unui furtun neetans...mi se oprea motorul...]
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Sunt atatea lucruri care pot fi cauza problemei tale incat ma gandesc cu groaza cat timp sa sa iti ia pana constati problema si mai ales cati bani o sa dai numai ca sa gasesti unde e problema. Reparatia e partea a doua.
     
  10. Alm1

    Alm1 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A6 2.0 tdi 2007
    exact asa am patit si eu

    cea ce ai spus am patit si eu, am schimbat filtru de aer si de motorina, am verificat conductele apoi vazand k nu mai am ce face am facut un tratament de ulei pt motor cu duralube si de injectoare tot cu duralube daca ai ceva in rezervor iti recomand sa il golesti, dar itit recomand atat tie cat si tuturor colegilor ,posesorilor de audi in special tratamentul duralube pt injectoare, apoi am facut plinul cu motorina alta de la rompetrol cu cifra cetanica 55, pur si simplu zboara masina.
    Incearca tratamentul de injectoare baga motorina alto 55 si apoi lasa-ne un mesaj
     
  11. Africa 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0 TDI 2005
    Mersi romy si alm... o sa incerc cat de curand ce ati spus...dar acum e sesiunea asta stupida si tre sa trag si eu cateva zile..
    Dar ma voi ocupa de asta pronto.
    Mersi inca o data pt sfaturi
     
  12. Africa 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0 TDI 2005
    Imi cer scuze pt double post dar nu vad buton de edit.
    Am citit cate ceva despre duralube pt ulei si f multi spun ca nu e bun ca mai mult iti strica masina.Eu am @120k Km la bord si nu mananca ulei din cate am vazut.Crezi ca ar mai fi necesar sa pun si duralube pt ulei?
    O sa fac partea cu injectoarele ca alea ma mananca pe mine acum :)
    Mersi inca o data pt ajutor
     
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Butonul [​IMG] poate fi folosit doar in primele 60 minute de la postare respectivului mesaj.
    Cat despre Duralube eu nu iti zic nici ca e bun, nici ca e prost, pentru ca nu am folosit dar, o sa iti spun atat: daca nu te doare capul nu are rost sa te legi.
     
  14. gicamanevra 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2010
    Locație:
    predeal
    Masina:
    a6,2000,2005
    salut baietiiiiii
    sa va zic si eu ceva fiecare dintre noi isi lauda masinaaaaaa
    normal.nu??????
    eu am un motor de 2000 si sunt foarte multumit de el chiar super imi consuma sa zic....... dak merg cu 140km cam vreo 5,5 dak sar de 3000 de turatii cam 7,9 cu vreo 170-180........
    dar ma intreb si eu unde mergeti voi cu atata viteza??????
    in ROMANIA???????
    si cine zice k 3000 nu consuma e vrajala ieftina gaditiva k mai e si quatroo eu am prieteni cu 3000 si imi povestesc k pe un drum de 50 de km se cam vede akul cum se duce in jos,jos,jos, parerea mea e k audi a 6 este foarte reusit cu toate motorizarile facute...
    stiu ei mai bine ce au scos pe piatza....
    cine vrea 2000 sa isi ia 2000
    cine vrea mai mult sa isi ia mai mult..........
    eu sunt foarte multumit de masina mea de 2000 k doar e a meaaaaa....
    va salut pe toti soferii si fiti atenti in trafic.......
     
  15. adrian73ran

    adrian73ran 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2009
    Locație:
    Gura Humorului
    Masina:
    A6 2.0 TDI - 2011 și a6 2.0 TDI - 2005
    motor 2.0

    Eu am avut 2.0 si pe passat si acum de aproape 2 ani 2.0 140 cp pe a6, motorul BLB, balbaitul cum mai e numit. Problema lui este ca e desconsiderat dar altceva nu face, poate probleme cu pompa de ulei pt ca la modelele mai vechi e o transmisie pe roti dintate dar acum e lant, asa am auzit.
    In rest ulei bun, motorina buna si drumuri fara incidente. Nu vei regreta daca iei 2.0, taxe ok, asigurare ok, performante rezonabile, e destul de sprinten.
     
  16. adrian73ran

    adrian73ran 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2009
    Locație:
    Gura Humorului
    Masina:
    A6 2.0 TDI - 2011 și a6 2.0 TDI - 2005
    eu am destui km cu 2.0 si am schimbat egr si radiatorul de intercooler, in rest nimik.
     
  17. catalinktn 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2009
    Locație:
    tg jiu gorj
    Masina:
    audi a6 4f
    motor blb

    am de 3 ani masina si nu am avut evenimente deosebite, am schimbat un injector care baga mai mult, cu unul second de pe ebay pe care am dat 130 e, iar odata s-a oprit in mers.....problema alimentasem cu benzina.
     
  18. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    audi a6 4f 2.0 tremurat motor la franare

    Salut pe toata lumea de pe acest forum.Acest forum ma ajutat fffoarte mult in multe probleme,acum am o alta problema am cautat bine in tot forumul dar nu am gasit nimic asemanator cu problema pe care o am,daca am gresit cer scuze,anticipate.am un audi a6 2.0 tdi 2006,cand vreau sa opresc masina ,si calc frana se simnte un tremurat pana cand masina se opreste dupa acea dispare.Dar nu se simnte mereu acest tremurat,sau daca calc frana si tremura ,mai fac o pedala di dispare.Am schimbat discurile de frana genti cu cauciucuri noi tot la fel face am fost la audi milano si la alte service in italia si nici unul nu stie ce are :shrug:poate fii de la egr, admisie ca tremura motorul nu altcevasi numai cand e in mers si nu mereu ,am un prieten cu a8 2008 si tot asa face,ce poate fii,an rest masina merge perfect porneste {cu -4 grade afara in alpi}foarte repede,astept pareri drumuri bune!
     
  19. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    tremura si daca o scoti din viteza in timpul franarii ? sau ai cutie automata ?
     
  20. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    nu e automata,si tremura si daca e pe liber ,si in viteza dar nu face mere.Dar am gresit cand am spus ca tremura ,antrerupe motorul,turometrul scade cu o linie ,acum am observat,toti mecanici au spus ca e tremurat dar au gresit,ce poate fii?sa fie ceva legat de servo frana sau de de vacum?deci daca masina e oprita ,motorul pornit si calc frana nu face,dar an mers face si la 10 km/h cand calc frana de picior,dar daca fac doua pedale nu mai face .pedala e normala nu devine tare .astept pareri multumesc
     

Distribuie pagina asta