1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la Audi A3 8V - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8V (2012 - prezent)' creată de MarianP, 16 Iun 2018.

  1. bogdan121

    bogdan121 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 TDI Quattro, A3 8V 2.0 TDI
    Am cautat, dar nu am gasit nimic concludent... tipul motorului e CRBC, care dupa cautarile mele pe diverse site-uri pare sa fie din 2013 pana in 2016, nu gasesc niciunde daca e EA189 sau EA288...
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    CRBC este EA288.
     
  3. nashudela1 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti, Auchan Vitan
    Masina:
    VW. Passat B8 2.0 TDI si Audi A3 8V 2.0 TDI
    Salut,
    Nu te pacienta. E o problema cat de cat intalnita la motoarele 2.0 TDI CR. Eroarea G40 este cauzata de variatorul axei cu came de pe admisie, se incarca greu cu ulei la prima pornire si in cele mai multe cauze nu porneste din prima cheie s-au porneste putin mai retardat. Ca si solutie trebuie inlocuita carcasa si supapa regulator (variator axa came).
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @nashudela1 userul caruia i te-ai adresat nu a mai accesat forumul de aproape 3 (trei) ani. Pe viitor verifica asta, inainte de a te adresa cuiva in mod special.

    Oricum multumim pentru raspuns. Mai precis este vorba despre sistemul VVT. Si mai precis putea-i mentiona sa se uite la acest clip:

     
  5. airden

    airden 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    Bine v-am regăsit.

    De câteva luni ma confrunt cu o problema: la prima pornire la rece îmi apare eroarea Oil pressure too low, switch off engine...

    A apărut inițial prin decembrie, era cu vreo 8-9000 km înainte de termenul de schimb de ulei.

    Inițial am ignorat, de cele mai multe ori reporneam motorul și se potolea. Treptat pana spre jumătatea lunii ianuarie a devenit mai agasant și se întâmpla să trebuiască să reporneasc motorul de mai multe ori pana sa se liniștească.

    Am schimbat spontan uleiul, nici o modificare, a doua zi piuia din nou.

    A urmat o viata la service unde s-a măsurat direct presiunea la ulei - spre rușinea mea nu am reținut valorile, dar m-au asigurat ca sunt în limitele normale.
    S-a schimbat un ventil 04L 906 455 (am fost avertizat că e posibil ca prin asta nu se rezolve problema direct) după care a mai apărut eroarea încă o singura data la începutul lunii martie și din nou azi dimineață, de altfel astăzi a fost si prima data când a apărut scurt și pe autostrada, la câteva minute după a doua repornire, dispărând la nici 2 secunde direct, fără sa repornesc motorul din nou... Motorul era încă rece.

    Nivelul și temperatura uleiului sunt normale, nu am sesizat nimic neobișnuit.

    Eroarea stocata:
    As aprecia câteva sugestii, am citit sunt multe pagini pe tema asta pe secțiunea A4 dar nu sunt total convins că sunt în aceeași situație. În ce privește A3 ul nu am găsit nimic relevant.

    Mersi anticipat!
     
    Ultima editare: 17 Mar 2023
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Esti in aceeasi situatie ca si la motoarele montate pe Audi A4 B8. NU ai ce face pentru remediere si te rog sa citesti integral acel topic. Revii cu o concluzie dupa mai multi km parcursi (cateva mii de km) si ne spui daca s-a schimbat ceva in comportamentul motorului. Te rog sa faci asta pentru ca altfel mesajul tau este scris degeaba si va fi sters daca NU mentionezi si ce s-a intamplat mai departe adica daca ai patit ceva la motor (dar iti spun eu ca nu vei pati nimic). Bafta.
     
  7. airden

    airden 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    Mersi pentru răspunsul tău prompt, am citit tot topicul pe 33 de pagini din secțiunea A4 B8.

    Tot nu sunt 100% convins că e exact aceeași problemă, și știi de ce? Acolo toate postările se refera la o presiune de ulei scăzută, la ralanti, la cald.
    La mine a apărut numai la rece. Niciodată la cald.

    Ca să completez și cu informații utile:
    Am parcurs deja peste 2500 km de când a apărut eroarea.
    Zgomotul motorului nu s-a schimbat în nici un fel.
    Temperatura uleiului e între 90° și 110° în condiții mixte de trafic.
    Regenerarea DPF o face la fel de des (apreciez la 2-3 sute de km).
    Altfel spus, până acum nici o schimbare sesizabila.

    Urmează să văd ce zice și Audi, cu siguranță nu este ceva nou pentru ei.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu iti spun ca vei primi acelasi raspuns dat de mine. Intreaba si la reprezentanta poate ai vreun TPI/TSB pentru problema ta la codul tau de motor. Bafta.
     

Distribuie pagina asta