Salut, Tinand cont ca toate motorizarile sunt mildhybrid, ceea ce presupune si oprirea motorului in mers, exista in MMI vreun submeniu care sa analizeze cum s-a mers cu masina ? Ceva de felul cati km s-au parcurs cu motorul oprit, grafice de consum, etc., ? Am cautat si nu am gasit nimic in sensul asta.
Pt cei cu motoare pe benzina, indiferent de modelul de Audi: Am remarcat de 2 ori saptamana asta un miros extrem de puternic de benzina, imediat(1-2-3 sec maxim) dupa pornirea motorului. Prima data nu prea am bagat de seama, pt ca abia facusem plinul si fortasem extrem de tare sa umplu pana la refuz si ma gandem ca...cine stie. Acum am pornit, am rezervorul 3/4 si m-a izbit instant un miros extrem de puternic de benzina, miros caruia nu ii mai gasesc o explicatie. Exceptand aceste doua situatii, nu am mai remarcat anterior. Mirosul e atat de puternic incat nu prea cum avea sa imi scape daca ar mai fi existat situatia asta inainte. Nu am mai avut masini pe benzina si nu imi dau seama daca la pornire se intampla ceva ce nu cunosc. Nu am remarcat sub masina vreo scurgere pt ca plouase consistent Opinii?
“Problema” asta o am si eu, insa nu cred că e o problemă; atunci când catalizatoarele sunt reci, nu reușesc să filtreze gazele, astfel că apare acel miros înțepător ca la mașinile cu catalizatoarele anulate. Probabil ai observat că la 5 minute după pornire, nu mai ai niciun miroș deranjant.
La un minut deja, nu mai miroase. M-a ingrijorat faptul ca in 2 luni jumate de cand amasina, nu am simtit niciodata nimic si brusc intr-o saptamana de doua ori. Ma gandeam ca poate s-o fi intamplat ceva intre timp. Mie mi-e un pic fric deoarece cu un litru de benzina dai foc la un bloc intreg...ce sa mai vorbim de 70 de litri. Asta sa fie problema, cum spui tu. Oricum o programez in service. Sunt hotarat, ca vreau sa o verifice si sa mai discut cu oamenii aia despre una/alta.
Consum de benzinar, joi seara in bucuresti. Kilometrii ai fost facuti intre ora 21.30 si 1 noaptea. Motorul asta, daca nu te dai la el, merge cu aer doar.
Salutare forum, Sunt posesorul unui Audi A6 C8 50 TFSI-e (motor 2.0 TFSI) cu 144.000km si la ultimul schimb de ulei si filtru ulei mecanicul a gasit putina pilitura in filtrul de ulei. Am schimbat uleiul si filtrul si am verificat din nou filtrul ulei dupa aproximativ 200 km.Am gasit ceva urme si atasez poze. Am intrebat 2 mecanici si unul a zis ca e o problema iar altul a zis ca e ceva normal. Masina a fost intretinuta doar in reprezentanta si s-au facut schimburi cu ulei 0w20 OE. Sa ma ingrijorez ? Multumesc