1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TFSI (45 TFSI) la Audi A6 C8

Discuție în 'Audi A6 C8 (2018 - prezent)' creată de traian si decebal, 13 Mai 2021.

  1. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Salut,
    Tinand cont ca toate motorizarile sunt mildhybrid, ceea ce presupune si oprirea motorului in mers, exista in MMI vreun submeniu care sa analizeze cum s-a mers cu masina ? Ceva de felul cati km s-au parcurs cu motorul oprit, grafice de consum, etc., ? Am cautat si nu am gasit nimic in sensul asta.
     
  2. TDR

    TDR 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 40 TDI Quattro 2019
    Nu cred sa fie.
     
  3. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Pt cei cu motoare pe benzina, indiferent de modelul de Audi:
    Am remarcat de 2 ori saptamana asta un miros extrem de puternic de benzina, imediat(1-2-3 sec maxim) dupa pornirea motorului.
    Prima data nu prea am bagat de seama, pt ca abia facusem plinul si fortasem extrem de tare sa umplu pana la refuz si ma gandem ca...cine stie.
    Acum am pornit, am rezervorul 3/4 si m-a izbit instant un miros extrem de puternic de benzina, miros caruia nu ii mai gasesc o explicatie.
    Exceptand aceste doua situatii, nu am mai remarcat anterior. Mirosul e atat de puternic incat nu prea cum avea sa imi scape daca ar mai fi existat situatia asta inainte.
    Nu am mai avut masini pe benzina si nu imi dau seama daca la pornire se intampla ceva ce nu cunosc.
    Nu am remarcat sub masina vreo scurgere pt ca plouase consistent

    Opinii?
     
    Ultima editare: 30 Mai 2021
  4. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    “Problema” asta o am si eu, insa nu cred că e o problemă; atunci când catalizatoarele sunt reci, nu reușesc să filtreze gazele, astfel că apare acel miros înțepător ca la mașinile cu catalizatoarele anulate. Probabil ai observat că la 5 minute după pornire, nu mai ai niciun miroș deranjant.
     
  5. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    La un minut deja, nu mai miroase.
    M-a ingrijorat faptul ca in 2 luni jumate de cand amasina, nu am simtit niciodata nimic si brusc intr-o saptamana de doua ori. Ma gandeam ca poate s-o fi intamplat ceva intre timp.

    Mie mi-e un pic fric deoarece cu un litru de benzina dai foc la un bloc intreg...ce sa mai vorbim de 70 de litri.

    Asta sa fie problema, cum spui tu.
    Oricum o programez in service. Sunt hotarat, ca vreau sa o verifice si sa mai discut cu oamenii aia despre una/alta.
     
  6. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Consum de benzinar, joi seara in bucuresti. Kilometrii ai fost facuti intre ora 21.30 si 1 noaptea.
    Motorul asta, daca nu te dai la el, merge cu aer doar.
     
    andrei91gl și mihaicristian apreciază asta.

Distribuie pagina asta