1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TFSI la Audi Q5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q5' creată de lupu_dreacu, 19 Dec 2014.

  1. lupu_dreacu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2013
    Locație:
    Călărași
    Masina:
    Audi Q5
    inlocuire segmenti?

    Salutare tuturor.
    Am si eu aceeasi pb cu consumul de ulei la un tfsi de 211cp si vreau s-o rezolv.
    Nu am garantie deci va trebui sa suport eu toaste costurle, de aceea va cer sfatul.
    schimbarea doar a segmentilor poate fi o solutie sau trebuie schimbate si pistoanele, etc?
    A facut cineva operatiunile acestea din bugetul propriu? multumesc.
     
  2. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Ce consum ai mai exact?
    Prima faza ar fi sa faci stage1 repair, adica epurator, semering arbore si update de soft. Fa o intrebare la reprezentanta.
     
  3. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Ai incercat sa contactezi un dealer Audi? Chiar daca nu mai ai garantie ar trebui sa beneficiezi de o reducere substantiala la piese pe baza constatarii facute de ei. Eu zic sa incerci, intreaba in 2-3locuri intai si vezi ce zic.
     
  4. lupu_dreacu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2013
    Locație:
    Călărași
    Masina:
    Audi Q5
    Consum 1L la 1000km, 1,5 cand merg mai tare.
    Am intrebat la audi si nu exista nici o subventie. 13.000 lei si schimba tot.
    Am schimbat supape si garnituri... Degeaba. Ieri am luat epurator 420 lei cardinal motors. Nu imi fac sperante ca filtru epurator rezolva 1L/1000km...
     
    Ultima editare: 20 Dec 2014
  5. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Razvan : ce pot sa spuna reprezentantele ?! ca au un soft de kko sortit esecului ?! hai sa schimbam semeringurile si poate nu se mai scurge uleiul ? raul a fost facut deja .... Pe de alta parte ma intreb cum or sa justifice cresterea de cilindree ? sau , daca utilizatorul o sa stie de aspectul asta ?

    Ca sa fiu un pic utopic , nu iti ramane decat sa le iei masinile la rand ... in showroom ...:) intelegi tu mai departe :)
     
  6. bartolomeus

    bartolomeus 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    Fişcălia
    Masina:
    Audi 4000cs
    Devizul pentru reconditionarea unui motor nu poate fii facut fara desfacerea motorului. Trebuie verificate multe aspecte pana se poate ajunge la o concluzie.
     
  7. casio 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4,2.0T, 2009
    schimba uleiul

    Si eu sunt posesorul unui Audi 2.0 tfsi quattro de 211cp( cod motorCDNC) an fabricatie 2009 si am avut aproximativ aceasi problema. Adica intre doua schimburi de ulei(la 15000 km) completam cam 2,5-3 litri aproape ca mai faceam un schimb de ulei. Uleiul folosit era cel recomandat de producator adica Castrol 5w30
    De aproximativ 1 luna de zile am schibat uleiul si nu am mai folosit castrol ci Liqui MolY 0w-40. Intre timp am parcurs aproximativ 2000km si Minune....masina nu mia mai consumat nici un gram de ulei in conditiile in care nu am menajat-o deloc.
    Inainte sa te apucu de niste reparatii costisitoare cred ca ar trebui sa incerci si cu uleiul acesta.
    Bafta!
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Aug 2015
    Vali197 apreciază asta.
  8. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    casio La reprezentanta Audi pentru acest tip de motor vei primi 5W30. Sa ne si spui ce model de Liqui Moly ai folosit: synthoil, leichtlauf high, longtime high?
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Aug 2015
  9. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    KUL, LM nu au alt 0w40 in afara de Synthoil Energy.
     
    Vali197 apreciază asta.
  10. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Despre Castrol vs Liqui Molly pot sa va spun si experienta mea. Cand am luat masina aveam in ea Castrol 5W40 pe care il papa cam 1 litru la 2000-3000 de km.
    La primul schimb pe care l-am facut am pus LM 5w-40 toptec 4100 si cu acel schimb de ulei am facut cam 8000 de km( in care a condus mai mult sotia - ea nu trece de 3000 rpm) si masina nu a mai consumat ulei.
    La al doilea schimb de ulei am pus acelasi ulei dar masina o folosesc eu - adica am grija sa curat turbina in mod regulat - si in cam 6000 de km de cand am facut schimbul au disparut de pe joja cam 400 de ml de ulei pe care i-am gasit in intercooler - desi am schimbat si pcv-ul si l-am pus pe cel cu revizia N.
    Uleiul este clar ca il trage in admisie din cauza pcv-ului si nu prin turbo deoarece am facut un mic experiment - dupa primii 2000 de km cand am vazut ca mi-a scazut nivelul si am gasit ulei in admisie, am mers aprox 1500 de km fara sa mai accelerez peste 3500 de rpm si apoi am verificat si nu mai aveam ulei pe admisie; de cand m-am intors la mersul de dinainte am inceput iar sa am ulei in intercooler.
     
  11. casio 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4,2.0T, 2009
    Scuze!

    K U L uleiul folosit a fost Castrol 5w/30 FST iar uleiul pe care il folosesc acum este LIQUI MOLY SYNTHOIL ENERGY.
    Din cate am auzit eu anumite uleiuri cum este si castrol sunt fabricate pt tarile emergente cu respectarea normelor de fabricatie dar in partea de jos a specificatiilor tocmai pt a obtine un pret competitiv pe respectivele piete.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Aug 2015
  12. sincap bey 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Skoda Octavia 1z, 2007 / Audi Q5 8R , 2010 2.0 T
    Salut colegi de forum. Sunt de cateva luni in posesia unui audi q5, motor 2.0 tfsi cdnc ( 211cp) .. cu problema cunoscuta de papat ulei. In clipa de fata papa cam 1 l la 300 km. Dintre cei care au facut operatia de stage 2 sau 3 ( cea in care se schimba pistoanele) pot sa imi spuna si mie lista de piese care au fost necesare? si eventual coduri?
    Va multumesc anticipat
     
  13. iosifb 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    alba
    Masina:
    Q5, 2.0 TFSI, 2009
    Salut,
    De vreo luna si ceva am un q5 2.0 tfsi, si consumul ma cam nelinisteste, mai exact cel din oras. Cam 20~25% la mers normal(pana in 2500rpm) si conditii de trafic lejer(mai mult seara, distante de ~10km). In afara la 100~140km/h consum 7.1-8.5% Am facut verificarea clasica la pompa si e cam la fel cu ce imi arata si bordul.
    E normal sa fie asa diferenta intre cel din oras si cel din afara, in conditiile astea?

    Ms.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cam asta se intampla cand cumperi masina 4x4, 1.8tone si motor de 2.0 TFSI.
    Am un prieten cu un A8 D3 3.7 benzina quattro, exact acelasi consum il are. :) Greutatea ambelor masini fiind egala.
     
  15. iosifb 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2018
    Locație:
    alba
    Masina:
    Q5, 2.0 TFSI, 2009
    Am tot citit pe ici pe colo, inainte sa ma leg la cap cu 2.0 - ul asta, dar in conditii de trafic naspa in oras, consumul ar fi undeva la 14~16% , pana la 20~25% in conditiile descrise de mine, e cam mult.
    Poate sa fie ceva dereglat la amestec ?
     
  16. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Merita sa faci o verificare, un schimb de bujii, însă mașina este destul de mare, consum ridicat in oraș este de așteptat. Eu aveam consum 12% in București cu A4 b8.5 FWD 2.0 TDI 177 cp, iar o mașina pe benzina consuma un pic mai mult. 14-15% este consum de Cielo, mi se pare de neatins pe q5, chiar și diesel, dacă vorbim de prima generație.
     
    Ultima editare: 2 Feb 2018
  17. VRZ

    VRZ 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2018
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi Q5 2.0 TFSI 10/2009
    Salut

    Sunt posesor al unui Audi Q5 2.0 TFSI din 2009 și astăzi am deschis din curiozitate capacul la ulei și l-am ridicat foarte greu.Vidul (vacuumul) cred că este termenul,din motor nu este prea ok și se modifică și mersul motorului după ce îl scot.
    Mă poate lămuri și pe mine cineva daca este normal?

    Ms
     
  18. K'ent 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi Q5
    Vreau sa-mi segmentez masina fiindca imi mananca ulei.1L la 500 de km
    Vreau sa stiu si eu cat costa. Multumesc
     
  19. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Salut, circa 3000€ sunt costurile
     
  20. razvan.03 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5, 2.0 TDI (CNHA) 190CP, 2015
    Salut,
    Citeste aici + gasesti multa informatie la A4 B8 sau in sectiunea de motoare
     

Distribuie pagina asta