inlocuire segmenti? Salutare tuturor. Am si eu aceeasi pb cu consumul de ulei la un tfsi de 211cp si vreau s-o rezolv. Nu am garantie deci va trebui sa suport eu toaste costurle, de aceea va cer sfatul. schimbarea doar a segmentilor poate fi o solutie sau trebuie schimbate si pistoanele, etc? A facut cineva operatiunile acestea din bugetul propriu? multumesc.
Ce consum ai mai exact? Prima faza ar fi sa faci stage1 repair, adica epurator, semering arbore si update de soft. Fa o intrebare la reprezentanta.
Ai incercat sa contactezi un dealer Audi? Chiar daca nu mai ai garantie ar trebui sa beneficiezi de o reducere substantiala la piese pe baza constatarii facute de ei. Eu zic sa incerci, intreaba in 2-3locuri intai si vezi ce zic.
Consum 1L la 1000km, 1,5 cand merg mai tare. Am intrebat la audi si nu exista nici o subventie. 13.000 lei si schimba tot. Am schimbat supape si garnituri... Degeaba. Ieri am luat epurator 420 lei cardinal motors. Nu imi fac sperante ca filtru epurator rezolva 1L/1000km...
Razvan : ce pot sa spuna reprezentantele ?! ca au un soft de kko sortit esecului ?! hai sa schimbam semeringurile si poate nu se mai scurge uleiul ? raul a fost facut deja .... Pe de alta parte ma intreb cum or sa justifice cresterea de cilindree ? sau , daca utilizatorul o sa stie de aspectul asta ? Ca sa fiu un pic utopic , nu iti ramane decat sa le iei masinile la rand ... in showroom ... intelegi tu mai departe
Devizul pentru reconditionarea unui motor nu poate fii facut fara desfacerea motorului. Trebuie verificate multe aspecte pana se poate ajunge la o concluzie.
schimba uleiul Si eu sunt posesorul unui Audi 2.0 tfsi quattro de 211cp( cod motorCDNC) an fabricatie 2009 si am avut aproximativ aceasi problema. Adica intre doua schimburi de ulei(la 15000 km) completam cam 2,5-3 litri aproape ca mai faceam un schimb de ulei. Uleiul folosit era cel recomandat de producator adica Castrol 5w30 De aproximativ 1 luna de zile am schibat uleiul si nu am mai folosit castrol ci Liqui MolY 0w-40. Intre timp am parcurs aproximativ 2000km si Minune....masina nu mia mai consumat nici un gram de ulei in conditiile in care nu am menajat-o deloc. Inainte sa te apucu de niste reparatii costisitoare cred ca ar trebui sa incerci si cu uleiul acesta. Bafta!
casio La reprezentanta Audi pentru acest tip de motor vei primi 5W30. Sa ne si spui ce model de Liqui Moly ai folosit: synthoil, leichtlauf high, longtime high?
Despre Castrol vs Liqui Molly pot sa va spun si experienta mea. Cand am luat masina aveam in ea Castrol 5W40 pe care il papa cam 1 litru la 2000-3000 de km. La primul schimb pe care l-am facut am pus LM 5w-40 toptec 4100 si cu acel schimb de ulei am facut cam 8000 de km( in care a condus mai mult sotia - ea nu trece de 3000 rpm) si masina nu a mai consumat ulei. La al doilea schimb de ulei am pus acelasi ulei dar masina o folosesc eu - adica am grija sa curat turbina in mod regulat - si in cam 6000 de km de cand am facut schimbul au disparut de pe joja cam 400 de ml de ulei pe care i-am gasit in intercooler - desi am schimbat si pcv-ul si l-am pus pe cel cu revizia N. Uleiul este clar ca il trage in admisie din cauza pcv-ului si nu prin turbo deoarece am facut un mic experiment - dupa primii 2000 de km cand am vazut ca mi-a scazut nivelul si am gasit ulei in admisie, am mers aprox 1500 de km fara sa mai accelerez peste 3500 de rpm si apoi am verificat si nu mai aveam ulei pe admisie; de cand m-am intors la mersul de dinainte am inceput iar sa am ulei in intercooler.
Scuze! K U L uleiul folosit a fost Castrol 5w/30 FST iar uleiul pe care il folosesc acum este LIQUI MOLY SYNTHOIL ENERGY. Din cate am auzit eu anumite uleiuri cum este si castrol sunt fabricate pt tarile emergente cu respectarea normelor de fabricatie dar in partea de jos a specificatiilor tocmai pt a obtine un pret competitiv pe respectivele piete.
Salut colegi de forum. Sunt de cateva luni in posesia unui audi q5, motor 2.0 tfsi cdnc ( 211cp) .. cu problema cunoscuta de papat ulei. In clipa de fata papa cam 1 l la 300 km. Dintre cei care au facut operatia de stage 2 sau 3 ( cea in care se schimba pistoanele) pot sa imi spuna si mie lista de piese care au fost necesare? si eventual coduri? Va multumesc anticipat
Salut, De vreo luna si ceva am un q5 2.0 tfsi, si consumul ma cam nelinisteste, mai exact cel din oras. Cam 20~25% la mers normal(pana in 2500rpm) si conditii de trafic lejer(mai mult seara, distante de ~10km). In afara la 100~140km/h consum 7.1-8.5% Am facut verificarea clasica la pompa si e cam la fel cu ce imi arata si bordul. E normal sa fie asa diferenta intre cel din oras si cel din afara, in conditiile astea? Ms.
Cam asta se intampla cand cumperi masina 4x4, 1.8tone si motor de 2.0 TFSI. Am un prieten cu un A8 D3 3.7 benzina quattro, exact acelasi consum il are. Greutatea ambelor masini fiind egala.
Am tot citit pe ici pe colo, inainte sa ma leg la cap cu 2.0 - ul asta, dar in conditii de trafic naspa in oras, consumul ar fi undeva la 14~16% , pana la 20~25% in conditiile descrise de mine, e cam mult. Poate sa fie ceva dereglat la amestec ?
Merita sa faci o verificare, un schimb de bujii, însă mașina este destul de mare, consum ridicat in oraș este de așteptat. Eu aveam consum 12% in București cu A4 b8.5 FWD 2.0 TDI 177 cp, iar o mașina pe benzina consuma un pic mai mult. 14-15% este consum de Cielo, mi se pare de neatins pe q5, chiar și diesel, dacă vorbim de prima generație.
Salut Sunt posesor al unui Audi Q5 2.0 TFSI din 2009 și astăzi am deschis din curiozitate capacul la ulei și l-am ridicat foarte greu.Vidul (vacuumul) cred că este termenul,din motor nu este prea ok și se modifică și mersul motorului după ce îl scot. Mă poate lămuri și pe mine cineva daca este normal? Ms
Vreau sa-mi segmentez masina fiindca imi mananca ulei.1L la 500 de km Vreau sa stiu si eu cat costa. Multumesc