1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.7 Diesel la A5 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de alecsandy21, 17 Sep 2009.

  1. iulica daogaru 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2018
    Locație:
    Simian,Mehedinti
    Masina:
    audi a5 coupe,2,7 cm3,diesel,fab.2008
    Am un audi a5 coupe diesel 2,7 an fabricatie 2008.Masina nu se tureaza in mers mai mult de 3000 de rotatiisi schimba viteza iar pe bord se aprinde martorul.spirala de la bujiile incandescente si din cand in cand se aprinde becul la filtrul de particule.Am fost la tester si mia spus ca am bujia la pistonul 2 arsa,EGR infundat si filtrul de particule.Va rog sa-mi spune-ti cum pot remedia defectiunile si cu ce anume incep.Va multumesc
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Schimba bujia, inlocuiesti sau cureti EGR-ul si faci regenerarea filtrului de particule.
     
  3. iulica daogaru 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2018
    Locație:
    Simian,Mehedinti
    Masina:
    audi a5 coupe,2,7 cm3,diesel,fab.2008
    Un mecanic mi-a spus ca nu se poate curata EGR-ul pt.ca este electronic si il zapacesc mai rau.Cum ma sfatuiti.Multumesc mult
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu prea ai ce curata la EGR-ul de pe 2.7 / 3.0 TDI. Am mai zis asta de 5 ori.
    Daca ai eroare pe EGR o ai ori din cauza ca s-a dus EGR-ul, ori din cauza DPF-ului.
    Eu unul as schimba toate cele 6 bujii, as face DPF Off atat fizic cat si din soft (dupa 10 ani cred ca i-a ajuns), daca eroarea EGR-ului persista inseamna ca si acesta necesita inlocuire.

    Stiu stiu, nu aruncam piese de pe masina etc. Dar eu le arunc linistit atata timp cat motorizarea respectiva a iesit pe portile fabricii pe mai multe platforme atat cu, cat si fara DPF.
    Da, are 190 cai fata de 180 cat au 2.7 fara DPF pe celelalte platforme, dar asta nu este relevant.
    Atata timp cat Audi a fabricat 2.7 si 3.0 TDI fara DPF si masinile respective circula pe drumurile publice de peste 14 ani, ne-au magarit in ultimul hal cu update-ul pentru noxe, consider ca se poate trai si fara el.
     
  5. Florea Eduard

    Florea Eduard 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2018
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    Audi A5, 2.7, 2011
    Salut,
    La masina din profil (Motor 2.7 tdi 190 cp 2011 audi A5 sportback) mi s-a stricat mufa la debimetru si nu stiam. Am mers asa 3 ore si mi s-a aprins martorul filtrul de particule la un moment dat. Am zis sa ies sa ii fac regenerare (mers cu 60-65km/h in treapta a 3-a pe manual ) numai bine ca eu nu stiam ca nu poate sa isi faca regenerare filtrul din cauza ca mufa la debimetru era stricata, si mi s-a stins martorul filtrul de particule din bord dar mi-a aparut alta eroare cu galben in bord care si se stinge si se aprinde constant. Am reparat mufa, am sters erorile, totul ok, numai ca eroarea aia cu galben din bord (vezi in foto jos) nu se sterge, raman codurile astea de eroare (am inteles ca a intrat in avarie filtrul de particule) iar masina nu mai trage, nu mai se tureaza cum trebuie. Tin sa mentionez ca nu am mai avut probleme de felul asta si inainte masina tragea forta. Ce e de facut, cum pot sa ii fac regenerarea, am inteles ca daca si-o face dispare problema ?
     
  6. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Martorul respectiv indica o problema electrica nu a DPF-ului. In scanarea ta nu este evidentiata. Foloseste un VCDS d epreferat original nu alte clone mizerii chinezesti. In plus, evita improvizatiile gen scotch si inlocuieste mufa aia topita. Se gaseste mufa nou care costa maxim 30-40 lei, scoti pinii (cu un depinator) din mufa veche si ii bagi in mufa noua. Mergi la un profesionist in electrica pentru ca tu sigur nu ai sculele necesare si nici nu te pricepi dupa cum intrebi.
     
  7. Florea Eduard

    Florea Eduard 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2018
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    Audi A5, 2.7, 2011
    DPF-ul este blocat, si infundat, ca sa imi dispara aia cu galben am inteles ca trebuie sa ii fac regenerare fortata pe loc, mufa este schimbata .. sau e posibil sa am senzorul de presiune dupa DPF stricat?!
     
  8. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Posibil o pb legata de vreun senzor. Fa o scanare cu vcds si posteaza erorile. Daca e defect vreun senzor, nu te lasa sa faci regenerare.
     
  9. Florea Eduard

    Florea Eduard 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2018
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    Audi A5, 2.7, 2011
    Da, la 6 ajung la service si voi posta erorile, voi incerca sa ii dau regenerare fortata, acum s a aprins iar check-engine in bord .... (masina nu trage)
     
    Ultima editare: 23 Noi 2019
  10. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Inlocuieste atunci g450-senzor presiune diferentiala. Reseteaza val initiale si apoi calibrat. Urmatorul pas, regenerare fortata-in mers, nu in stationare.
     
  11. pronet

    pronet Bronze Member

    Înscris:
    7 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Tiguan 5N 2.0 TDI, 2014
    Problema colegului de mai sus rezolvata. Problema era la MAF. Rezolvat mufa, rezolvat cu o regenerare in stationare. Case closed.
     
  12. Florea Eduard

    Florea Eduard 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2018
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    Audi A5, 2.7, 2011
    Multumesc frumos colegului @pronet pentru ajutor, cum a zis si el mai sus, problema a fost rezolvata
     
  13. Mihai Gabriel Dulca 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Londra
    Masina:
    A4 Convertible 1.8 t 2003
    Salut , am cumparat la licitație un audi a5 2.7tdi CKGA 2011 . În anunț scria că masina a fost "inundată" . Mi a ajuns masina acasa si am.observat ca scoate fum alb si motorul nu merge rotund . În bord era aprins martorul motor, lița de la buji si filtrul de particule .Am desfăcut filtrul de aer , galeria de adimisie si bujiile ca sa verific daca e apă pe acolo (totul era ok ,fără gram de apa ). Am dat regenerare la filtrul de particule si motorul tot nu mergea rotund . Am verificat injectoarele si 2 dintre ele nu functioneaza .Am cumparat 2 injectoare ,le am schimbat , le am scris in calculator, si surpriza... motorul tot așa merge . Am schimbat si injectoarele intre ele ca poate cele care le am cumparat nu sunt bune si degeaba , acceasi problema ... acuma mă întreb care sa fie problema de injectoarele 1 si 3 nu functioneaza cum trebuie . Masina porneste foarte bine la rece si la cald, după ce ce încălzește putin incepe sa oscileze relantiul si sa scoată fum alb ... Care sa fie problema? Voi ce părere aveți?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Masina fiind inundata, cauze pot fi multe.
    Pe VCDS ai 1 singur injector ok. Da-le jos pe toate si du-le la verificat pe banc.
     
  15. Mihai Gabriel Dulca 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Londra
    Masina:
    A4 Convertible 1.8 t 2003
    Eu Sunt in anglia . Mai am un audi a5 3.0diesel . Oare pot face o probă cu injectoarele de pe el ?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Depinde, da-mi codul de pe ambele injectoare.
    Ce cod motor are 2.7-le si ce cod motor are 3.0-ul ?
     
  17. Mihai Gabriel Dulca 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Londra
    Masina:
    A4 Convertible 1.8 t 2003
    Cgka cel de 2.7 ,la cel de 3.0 nu il stiu . Mă uit maine
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce este in poza nu e cod OE. Codul OE e scris pe lateralul injectorului.

    Pe A5 2008-2011 2.7TDI si 3.0 TDI sunt aceleasi injectoare atata timp cat codul motor este CAMA, CAMB, CGKA, CGKB, CCWA, CCWB.
     
  19. Dumitru Federico 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2022
    Locație:
    Turda
    Masina:
    Audi A5 2.7 TDI 2008
    La masina din profil, Audi A5 motor 2.7 TDI an 2008, la kick down dupa cateva secunde se aprinde becul spirala si nu mai trage (opresc motorul, repornesc si pe urma totul ok). Pe VCDS imi da eroarea :
    1 Fault Found:
    5211 - Fuel Rail/System Pressure
    P0087 00 [175] - Too Low

    Ma puteti sfatui ce verificari as putea face, sa rezolv problema ? Va multumesc si o seara buna.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cine a facut diagnoza era cofetar patiser ? De ce nu ti-a spus cum sa rezolvi ?
    Este posibil sa fie de la senzorul de presiune sau regulatorul de presiune de pe rampa, sau regulatorul de debit de pe pompa de inalte. Dupa ce le controlezi pe fiecare in parte si le schimbi cu unele noi si originale revii si mentionezi cum ai remediat pentru ca altfel intrebarea ta va fi stersa deoarece acest forum are nevoie de rezolvari NU de intrebari.
     

Distribuie pagina asta