1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.7 TDI la A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de soundzrise, 1 Sep 2013.

  1. soundzrise

    soundzrise 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2013
    Locație:
    Bucuresti / Buzau
    Masina:
    Audi A4 2.7/2008
    Detin un Audi A4 B8 2.7 de curand am auzit un zgomot la ciudat am fost la service si mi s-a spus initial ca e de la pompa de apa si fulia de la pompa de apa imi oscila vizibil (mi-a mancat 1/4 din curea) in cele din urma am schimbat fulia pompa de apa role intinzator inclusiv fulia la motor iar cand s-a ajuns la compresor mecanicul mi-a a invartit compresorul si facea un zgomot ciudat mi-a spus ca e rulmentul si ca nu se baga sa schimbe rulmentul ca nu se pricepe mi le-au montat la loc si de 2-3 zile merg cu un zgomot ciudat si urat sa fie doar de la compresor ? Plus ca de cand am schimbat fulia motorului si aceasta are un joc nu invarte drept nu stiu ce sa fac ca sa revina totul la normal nu cunosc nici un mecanic care sa-mi spuna exact ceea ce este si ce trebuie schimba in ciuda faptului ca am fost la 4-5 service-uri .. Cer consiliere va rog :sos::sos::sos:

    PS : imi cer scuze daca am postat gresit
     
  2. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    daca au schimbat fuliile si de la distributie si de la pompa de apa si tot mai oscileaza e nasol,clar ca a fost o lovitura acolo care a strimbat una din fulii. daca in continuare sunt oscilatii, atunci axul de pompa de apa e strimb ceea ce inseamna ca acolo e problema,sau in cel mai rau caz arborele cotit e afectat.compresorul merge demontat si in sectiunea audi b7, colegii au desfacut si au remediat compresorul.
    da cureaua de accesorii jos si vezi daca fulia de pe arbore oscileaza,asa iti dai seama ce este strimb acolo.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Sep 2013
  3. sunnyboy 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0 tdi quattro 2010 CAHA
    Daca rulmentul de la fulia de ac face zgomot, trebuie schimbata fulia, o gasesti doar originala si costa in jur de 800 lei ( atata costa pentru masina mea, difera in functie de tipul de compresor pe care il ai ).
    Dute la un service mai specializat pe audi sau chiar la reprezentanta pentru o constatate corecta, sa nu schimbi degeaba niste piese scumpe.
     
  4. S i l v i u

    S i l v i u 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A6 3.0 tdi quattro 2007
    Salutare,
    Am un A4 B8 cu motor de 2.7 tdi si as vrea sa stiu cati litri de ulei intra in acest motor. Cand am schimbat eu uleiul mecanicul zicea ca s-a uitat pe program si ii dădea 6,9 litri si asa i-am băgat 7.
    Numai ca acum indicatorul de nivel stă între maxim si jumatate. Pana sa-l schimb era joja la maxim. Am mai întrebat un inginer de la reprezentanta VW si mi-a zis ca daca la 6,9 litri pusi nu sta joja la maxim atunci sa-i pun 7,4 litri. S-a mai întâlnit cineva cu asa ceva ? Multumesc.
     
  5. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    8.2 cu filtru. Eu am avut 5 ani un 2.7 cod BPP si am pus doar 8.
     
  6. S i l v i u

    S i l v i u 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A6 3.0 tdi quattro 2007
    A6 de 2.7 am auzit ca intra 8.2! De a4 2.7 din 2009 ma interesa daca sunt 6.9 sau 7.4!
     
  7. Andrei02 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2017
    Locație:
    Zalau
    Masina:
    Audi A4,2.7 TDI,2010
    Salut,
    De aproximativ 4 luni am achizitionat un A4 B8 cu motor 2.7. Masina are in prezent 197.000 km si de o saptamana mam ales si cu prima problema a masinii.Facand o manevra de parcare,deci motorul nu era fortat deloc a inceput spirala de la bujii sa clipeasca.Am oprit motorul l-am pornit iar si dupa doua minute a facut din nou asa si de data asta mi sa aprins si robinetul de la motor. Am strabatut 200 km cu martorul aprins in drumul de intoarcere spre casa si am pus VAG pe masina. Mia aratat ca presiunea de motorina e prea mica si intreruperi la bujiile incandescente 1 si 6, Le-am dat stergere si s-au sters.Dupa doua zile am facut iar un drum de vreo 400 km si in jurul cotei de 300 km s-a aprins iar spirala si masina nu avea vlaga.Am tras pe dreapta am oprit am pornit iar si cand am ajuns acasa aceleasi trei erori. Le-am sters si de atunci nu am mai avur probleme. Am desfacut senzorul de pe pompa si nu are span deloc dar bujiile 1 si 6 sunt intr-adevar arse. Ce parere aveti ?Are vreo legatura eroarea de la pompa cu ce de la bujii ?Stiti cumva daca gasesc vreun fel de barometru pe ebay cu care sa ma cuplez la rampa si sa verific presiunea? Locuiesc in Germania si aici primesc comenzile facute pe ebay in 2-3 zile. Va multumesc
     
  8. Ratiu gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2017
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 Limusine 2014, 2.0 TDI S-line 177 cp ,Cod motor CGLC
    Salut, unui prieten de al meu ia aparut in bord semnul acela in forma de spirală. Am pus vag com-ul pe el si a dat urmatoare eroare. Are motorul de 2.7 tdi CGKA. Sper sa ma puteți ajuta. Va multumesc mult. O seara buna.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este descrisa problema pe forum de mai multe ori si exista inclusiv rezolvare. Inca ceva: intotdeuna diagnoza se face in limba engleza, NU in limba romana si nu in alte limbi de circulatie internationala.
     
  10. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    6.9l, deci nu pune 7 l , pune mai bine mai putin si completezi pe parcurs
    Daca pui 7.4 l ai terminat motorul, il ineci

    Indicat sa fie pe joja din bord la mijloc dupa ce ai incalzit motorul si il lasi 2 minute sa se stranga uleiul in baia de ulei.
    NU este obligatoriu sa ai intre mijloc si maxim, pentru ca depinde ce ulei ai daca nu e destul de vascos se dilata cand se încălzește1.

    Am A4 B8 2011 2.7.
     
    Ultima editare: 17 Iun 2018
    aba19 apreciază asta.
  11. Gheorghe Neagu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2018
    Locație:
    Elvetia / Iasi - Romania
    Masina:
    Audi A4 B8 2.7tdi multitronic
    Salut
    Multumesc ptr indicatii
    Filtre si ulei la fiecare 12-15 000 km chiar daca o folosesc si alimentez numai in afara?!
    Banuiesc, calitatea motorinei este mai buna aici.
     
  12. ionut 81 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2019
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi a4/b8/2,7/2009
    Salutare,
    Când se schimbă regulatorul de presiune de la pompa de înalte trebuie rescris cu Vag-com ca și injectoarele ? Mulțumesc anticipat.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu.
     
    ionut 81 apreciază asta.
  14. ionut 81 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2019
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi a4/b8/2,7/2009
    Mulțumesc frumos!
     

Distribuie pagina asta