Multumesc frumos. Sincer mi-ai luat o piatra de pe inima.. nu ca acum ar fi treaba simpla, dar ma inspaimanta gandul ca trebuie dat jos iar motorul ...
Ca sa dai partea superioara jos, cea pe care este prinsa pompa de ulei, intr-adevar trebuie dat jos motorul. Dar nu vad de ce sa ajungi acolo cand ai pompa si axul la indemana.
Mi-a zis azi mecanicul ca trebuie dat jugul motor jos ca sa poata sa dea baia jos .. asa e ? Multumesc.
salutare baieti , azi de dimineata , urc , pun contactul , dau cheie...invarte si atat. iau contact , pun iar , invarte , porneste , pret de cateva secunde scoate fum si merge neregulat. dupa toata ziua nu mai are nici o problema, totul merge perfect...vre`o idee ? atasez si logu`ul cu erorile aparute , mentionez ca ECM nu a mai aparut la a 2`a scanare.
Pai, ai erori pe modulul ce comanda bujiile. De aici pleaca investigatia ta. Erorile pe bujiile cilindrului 1, 2 si 3 pot fi din cauza modulului sau chiar bujii arse.
Buna Si eu am avut aceeași problema si am făcut o scanare cu vag si aveam toate 6 buji arse precizez ca am făcut 20.000 km asa, dupa care le-am schimbat si acum a apărut probleme la filtru de particule ( nu făcea regenerare la filtru fără buji )
A se nota: Cat timp pe modulul engine este stocata eroare de orice natura, motorul nu isi face regenerarile.
Aici te contrazic. Am avut eroare pe clapeta de admisie, dar fara martor in bord, si a facut regenerare ori de cate ori era necesar.
Adica tu vrei sa spui ca contrazici ce scrie pe Rosstech despre regenerari si motorul tau si-a facut regenerarile singur cu erori stocate in modulul engine?
Susțin ce zice mare-hotz. Mecanicul de aici (Germania) mi-a zis ca am filtrul îmbâcsit din cauza ca dacă ai o eroare salvata in modul nu își face regenerare. In cazul meu am avut eroare pe toate cele 6 buji. Acum mi-am curațat filtrul FIZIC si buji noi la un service in România si totul a venit la normal
Da, asa este mare_hotz. Cand am eroare pe clapeta, stocata, regenerare activa isi face mereu in functie de nevoie si valori. Isi face regenerare in interval de 500 km pana la maxim 1200 km. Singurul lucru care ar crea problema sunt bujiile, fara functionarea acestora nu se face regenerare.
Salutare am nevoie de cateva sfaturi va rog. Trepidatie la relatni, in special cand o pun pe liber si ma deplasez la vale din inertie. Schimbat oring.uri injectoare, suruburi, saibe, placutele de deasupra si cele de dedesubt. Problema persista si dupa schimbarea clapetelelor de acceleratie de pe admisie. Clapeta de acceleratie de langa far am schimbat.o acum 2 ani impreuna cu debitmetrul, amandoua noi. O singura eroare la test si anume bujia nr 2 . Cand trepideaza se deschide si inchide foarte repede clapeta de la racitorul de gaze din spatele valvei egr. Am dat jos racitorul cu tot cu clapeta si valva egr si curatat bine chiar daca nu era cazul pentru ca nu era exagerat de murdar. Injectoarele la test is in parametri. Fum gri din abundenta. Turbina schimbata anul acesta noua kkk cu tot cu motoras. Spuneti.mi va rog ce sa mai verific? Parametri nu stiu sa citesc la egr.
Sfatul meu ar fi in prima faza sa faci un log in mers sa vezi daca totul functioneaza in parametri. Daca nu ai scapat de fumul gri dupa schimbarea O-ring-urile, alte cateva cauze sunt : 1. Radiator EGR fisurat, caz in care trebuia sa iti scada nivelul antigelului. 2. Garnitura de chiuloasa sau chiuloasa. Volanta ar trebui sa o auzi batand daca ea ar fi cauza trepidatiilor la ralanti. Eu aveam volanta praf dar nu existau trepidatii la ralanti. In schimb, cand plecam cu viteza I, trebuia sa te tii bine de scaun la cum tremura. Arunca un ochi si la suportii motor si cel de la cutie. Schimba si bujia aia sa scapi de o grija, din cate stiu pe 2.7 TDI au fost puse din fabrica doar bujii BERU. Ai nevoie de bujii cod 059 963 319 M (Beru GE115). De obicei se schimba la set (chiar daca nu dau eroare si/sau functioneaza, se recomanda schimbarea lor la 90.000km si/sau 3 ani), dar poti schimba doar 1 fara nici o problema. Uite un pret foarte bun la tot pachetul de 6 bucati : http://www.ebay.it/itm/6x-Beru-Gluh...191491?hash=item5d64170fc3:g:GcsAAOSwiYFXHhe7 Ti-am atasat si PDF-ul din ELSA legat de schimbul bujiilor.
Voi face un log in mers intr.una din zilele astea si il voi posta aici. Radiatorul egr nu e spart ca l.am dat jos atunci si era in stare buna. Garnitura la chiuloasa n.am umblat acolo deci nu stiu sa.ti spun. In legatura cu trepidatiile, am de gand sa schimb si eu volanta si ambreiajul intr.o buna zi dar cine stie cand o sa am fonduri pentru asa ceva ). La mine patineaza ambreiajul uneori, volanta nu stiu cum sa o testez. Stiu ca se trage frana de mana si se ridica piciorul de pe ambreiaj incet si daca moare greu motorul la punctul 0 inseamna ca e dusa volanta. Am facut asta si moare instant motorul. Pentru bujii m.am programat la reprezentanta ca nu vreau sa mi se rupa in chiuloasa vreo bujie ) cost schimb bujii 640 de lei multumesc pentru montaj dar poate o sa le schimb singur data viitoare daca o sa mai fie cazul.
Salutare, Am un AUDI, A6 (4F2, C6), 2.7 TDI, Cod Motor: BPP, An Fabr.: 2005, 2698 ccm, 132 KW si de vreo doua saptamani imi face urmatoare problema:daca urca la mai mult de 3000 de rotatii pe minut se aprinde "arcul" si dupa nu se mai tureaza mai mult de 3.000. Opresc masina si o repornesc si totul revine la normal pana trec iar de 3000 de turatii... Imi da urmatoarele erori pe VCDS: Ati mai intalnit acesta problema ? P.S.: Incepand din acesta dimineata porneste motorul si dupa 3 secunde se opreste motorul. Erorile sunt cele de mai sus si acum. Va multumesc anticipat.