Aceeasi problema am avut-o si eu, de vina a fost filtrul de motorina. Nu statea supapa fixa pe el, daca o turam la 2-2.500 rpm se balbaia si se oprea.
Sa incerc sa schimb filtru de combustibil ? Este schimbat in august 2016 (am 6000 km cu filtru respectiv)...
Eu aveam si supapa si filtrul schimbate recent. Cred ca a fost o problema de fabricatie la filtru. Daca tineam apasat pe supapa numai facea figuri. O alta problema poate fi senzorul G247, senzor presiune combustibil.
CostiBum, senzorul care citeste presiunea este la pozitia nr.3, iar electrovalva de control a presiunii este la pozitia nr. 4. Ar trebui verificate amandoua. Daca sunt bune, indreapta-te spre verificare alimentarii cu motorina : filtru, supapa, furtune, eventuale neetenseitati...
Salut , am si eu problema cu un audi a6 2.7 tdi am schimbat motorul totul a fost ok pana acum cateva zile . Problema este ca scoate fum negru aburi si la relanti trepideaza foarte tare de tras trage doar cand bag piciorul in ea scoate fun . Injectoarele le am verificat EGR curatat verificat .... ce ar putea fi Turbina ? Nu mai preia gazele si mi le scoate direct pe toba si trepideaza motorul de zici ca se rupe ....... multumesc
Ai vazut motorul mergând pe masina donatoare? Injectoarele nu trebuie codate in soft? Sent from my HTC 10 using Tapatalk
Am pus-o pe testar nu da nici o eroare, dar in schimb scoate fum de rupe si la relanti trepideaza. Am demontat injectoarele le-am dus la test cei de acolo au spus ca totoul este ok, toate 6 sunt bune Ce am observat: azi acul de la turometru sta la 900 turatiI si tremura. Am demontat EGR, l-am curatat, verificat merge si ala Am dus-o la un service si au zis ca nu stiu ce are trage dar are astea 2 probleme care nu stiu de unde sa mai incep sa vad de unde provin. Injectoarele le-am rescris in soft, dar fara nici un rezultat.
Fa omule un log in mers ca aici scrii pana de Paste si tot nu afli ce are masina. Fumul si trepidatiile pot avea 100 de cauze.
Liviu pentru fum negru verifica clapetele de acceleratie de pe admisie daca se inchid etans tijele orizontale si daca au joc. Curata-le daca le tot dai jos si curata si toata admisia si clapeta de acceleratie de pe partea soferului langa far. Vezi turbina pe tester ce valori are. Daca ai filtru de particule verifica sa nu fie infundat. Pentru trepidat sunt multe cauze si sigur nu le vei gasi pe nici o diagnoza. Posibile cauze ar fi partea electrica a egr si/sau probleme la supapele de admisie.
buna Am un a6 4f din 2006 2.7 si am o problema, la rece , invarte mult pana sa porneasca iar la relantiu, masina vibreaza fara ca acul turometrului sa miste si scoate un fum alb foarte inecacios., de asemenea am consum ridicat de motorina... Sambata am schimbat uleiul si am scos din ea 10 litri , de bagat am bagat 7,7 litri. Apa din vas nu imi dispare. Cum ar fi posibil sa-mi bage motorina in baie ? mentionez ca injectoarele pe vcds sunt foarte aproape de nominal Help please
E foarte posibil. Dai jos injectoarele si le verifici pe banc, mai mult ca sigur unul sau mai multe bucati curg. P.S In motorul tau intra 8.2l de ulei, nu 7.7 l.
Multumesc pentru raspunsul promt. E ok sa le reconditionez sau ar fi mai ok unele noi ? ca si costuri , cat ar fi / bucata ?
Salutare colegi, revin cu o problema veche la care am reusit sa-i descopar cauza. Este vorba despre presiunea in rampa. Cand masina trage bine, presiunea este cea specificata si se afla in valorile indicate de vcds si anume 243 bari atat cea masurata cat si cea specificata. Cand masina nu trage bine, valorea presiunii in rampa creste la 463 de bari. Aceasta diferenta de presiune se poate schimba oricand in mers. Daca opresc si repornesc motorul uneori poate sa isi revina dar in cele mai multe cazuri nu o face. Cand este presiunea ridicata in rampa, e oarecum normal sa trepideze motorul si sa se ridice cantitatea de gaze de pe sistemul de evacuare? Sa fie oare supapa de reglare a presiunii dusa si uneori sa mearga bine si alteori nu? Ce solutii aveti pentru problema de mai sus? Va multumesc anticipat.
Incepe prin verificarea(eventual inlocuirea) regulatorului de presiune de pe rampa, a senzorului de presiune de pe rampa si eventual a regulatorului de presiune de pe pompa de inalta.
Si cum as putea sa verific aceste piese ? Ca daca m-as apuca acuma sa le inlocuiesc pe toate 3, cred ca ma costa 500 de euro. Cam asa se manifesta problema mea. Are cineva idei mai clare ?