L am intrebat pe omul acela daca trebuie sa le scriu si mi-a spus ca nu trebuie scrise, doar sa le montez si sa ii dau cheie. Am mai sunat pe cineva din Timisoara care se spune ca repara doar Audi si mi -a spus ca nu trebuie scrise, ca le recunoaste automat. Ce trebuie sa fac ?
Ai anulat EGR-ul si presupun ca ti-a ramas martor in bord aprins. De ce nu schimbi EGR sau sa il anulezi fizic + soft ? Injectoarele trebuiesc rescrise doar daca s-au inlocuit cu alte coduri. Intra pe Engine, Adaptation si vezi ce ai pe canalele 71-76.
Am avut martorul aprins in bord dar mi s a stins acum ceva timp. O sa ma duc la un tester si ii spun sa intre unde ai zis tu, si revin. Multumesc frumoa deocamdata
audi66, injectoarele nu se rescriu decat daca se monteaza inapoi si in aceeasi pozitie, cele vechi. fara a se fi umblat la ele. In oricare alt caz (nou, reconditionat, mutat in alta pozitie, desfacut de curiozitate, etc) se introduce obligatoriu codul IMA, corespunzator acelui injector (cod unic, un fel de ADN al lor) prin care ECU primeste informatii despre parametrii de functionare ai acestuia. Si pentru cele reconditionate, exista standuri, care in urma unor masuratori specifice , emit acel cod pentru injectorul testat.
Si eu de ce am montat zeci de injectoare din dezmembrari pe 3.0 TDI fara a coda nimic si merg bine-mersi ? Stiu de codurile IMA, la Citroen/Peugeot/Ford este chiar o problema si daca montezi injectoare noi noute si nu le codezi. Dar repet, eu la Audi nu m-am lovit de problema asta pana acum.
Mi s a spus ca injectorul nr 5 era de vw touareg si mi l a i locuit cu unjl de audi ptr modelul meu. Credeti ca are vreo treaba ? Eu m am gandit sa nu fie si de la releul de la bujii tremuratul asta cu fum de la pornire..Craciun fericit !
Inseamna ca ai avut injector de 3.0 TDI. Ar fi bine sa-l scrii pe cel nou montat, intrucat ECU s-a adaptat celui vechi.
O sa ma duc la cineva care se ocupa cu asa ceva si revin. Va multumeac frumos deocamta. Sarbatori fericcite
Salutare !! Am verificat injectoarele si injectorul 5 care a fost inlocuit avea o valoare de 1.09 si i-am scris in calculator noul cod,care este inscriptionat pe el si a scazut valoarea la 0.75-0.80... Cand o pornesc, porneste la sfert ,un timp de 3 minute merge motorul fara sa tremure si dupa aceea incepe tremuratul un timp de cateva minute si dispare de tot. Valoriile la injectoare aunt toatw de maxim 0.80 ! Daca era din compresie facea tot timpul ma gandesc sau pornea direct cu tremurat.. nu stiu ce sa ii mai fac... si inca o intrebare..ce ulei imi recomandati ? Motor 2.7 180cp an 2006, 242 000 km..Am impresia ca m3canici astia de aici nu stiu nimic legat de mecanica... Am uitat sa spun...ca in timp ce tremura, tremura acul de la turometru si creste si consumul in bord...cand isi revine nu mai misca nici acul si scade consumul....Perioada tremuratului este dupa 3 minute de la pornire si tine cam 3-5 minute, dupa aceea functioneaza perfect motorul... Sau sa fie vreun senzor ceva ?
Buna ziua. Am un Audi A6 2.7 tdi, 180 cai si am martorul de motor aprins in bord. I-am pus calculatorul si imi apare eroare de "senzor 3 de temperatură gaze de evacuare, fila 1. P242A. I-am schimbat senzorul de dinainte de catalizator, am sters eroarea si in mers nu mai apare nimic. Dar daca opresc mașina si o las vreo jumatate de ora apoi o pornesc, iar se aprinde becul in bord si-mi da aceeasi eroare punand calculatorul. Mi-ar putea cineva spune ce e de facut sau ce mai trebuie schimbat? PLEASE HELPPPPPPP
mihaicristian daca te rog, nu mi-ai putea trimite o poza cum arata sau o schema eventual, sa vad care si unde e exact ? Mulțumesc frumos
Bogdan 1980, senzorul este cel de pe filtru de particule. Sunt 3 senzori pe evacuare : la turbina, dupa catalizator si pe filtru de partticule.
Salut, Am un audi A6 C7 Quattro din 2006. Am fost in concediu o luna iar cand m-am reintors masina nu a mai vrut sa porneasca. I-am dat curent si a fost ok. Dupa o saptamana, la fel, dimineata nu a mai pornit. Am chemat un mecanic a pus testerul si i-a dat senzorul de la arbore, l-am comandat s-a schimbat, a mers doua zile si la fel s-a oprit. Acum tot incearca sa ii dea de cap dar nimic. Da la automat bujia licare si apare ESP Fault. Daca poate cineva sa ma ajute ? Merci.