1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.7 TDI la A6 C6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de gheara, 10 Iul 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Ala este actuatorul EGR-ului, nu are legatura cu saibile injectoarelor. Pune testerul pe ea.
     
  2. windows07 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Salut, ma numesc Marius, am un audi a6 2.7 2009 manual berlina, motor CANA
    In urma cu 2 luni, mi-a aparut in bord DPF, am citit pe net ce si cum sa fac, din postarea unui coleg, am mers pe DN in treapta a 3 a si dupa disparut, nu am mai avut nici o problema pana acum 1 saptamana, cand s-a intamplat si incidentul. Sambata, eram prin oras si imi apare iar DPF, am mers putin prin oras turat si observ ca se accelera singura, s-a auzit o pocnitura si a scos fum, am zis ca isi face regenerarea, a disparut fumul, am tras pe dreapta, cobor, ma uit la masina, nu avea nimic, pornesc, dispare DPF, si in drum spre casa, nu am mai facut dreapta sa ma duc acasa linistit, am facut stanga catre DN, zic.... sa o curat putin... Ajung pe DN, si incep : Treapta 1 - 3000 rpm, Treapta 2 - 3000 RPM, Treapta 3 - 3000 rpm, si o las putin asa, si imi apare iar DPF, se accelereaza iar cum a facut in oras, aceeasi pocnitura, aceelasi fum.. zi... A inceput regenerarea, merg vreo 2 minute si la un moment dat observ ca mi-a inghetat volanul, si am tras pe dreapta, cum am ajuns, nu mai stiu.... Cobor si observ cum curge ulei sub auto, chem platforma o duc la service, cel care era cu platforma mi-a zis ca e turbina, la service a incercat sa puna ulei, a curs tot uleiul, a incercat sa o porneasca manual, nimic.. Verdic, s-a blocat motorul, bloc motor, motor nou... Motorul nu a fost deschis, nu s-a uitat nimeni in motor, motorul este capsulat. Am dat telefoane la service, unii zic ca e turbina, unii zic ca e motorul.

    Ce fac, cum fac, unde fac...
    Multumesc.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  4. BadercaDorel

    BadercaDorel 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2017
    Locație:
    Otelu Rosu
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2006
    Buna ziua. Am o problema la un Audi A6 2.7tdi an 2006. Am trimis toate 6 injectoare la Buzau la reconditionat, am schimbat toate cele 6 bujii si senzorul de temperatura lichid racire. Cand este motorul rece si o pornesc, o ia la sfert de cheie dar cateodata( de cele mai multe ori) tremura motorul cateva secunde, altadata chiar si 5 minute...dar in timl ce tremura scoate si un fum alb...Cand este motorul cald, porneste bine, nu scoate niciun fum. Poate sa stea pornita la relanti si 2 ore ca nu scoate fum. Niciun mecanic nu ii da de cap, si la reprezentanta Porsche am fost si nimic...Ma puteti ajuta? Poate a mai avut cineva problema aceasta.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Fa-i un log in mers, o scanare si posteaz-o. EGR-ul a fost verificat ?
     
  6. BadercaDorel

    BadercaDorel 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2017
    Locație:
    Otelu Rosu
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2006
    EGR-ul este anulat.

    Cand am trimis injectoarele la Buzau mi s-a spus ca injectorul numarul 5 este de Touareg. A spus ca imi da altul de audi A6 acelasi model, in schimb. Este necesara scrierea lui ? Din cate am inteles nu se scriu, il recunoaste automat.
     
  7. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    BadercaDorel, injectoarele reconditionate, au primit coduri IMA, pe care sa le bagi in ECU?
     
  8. BadercaDorel

    BadercaDorel 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2017
    Locație:
    Otelu Rosu
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2006
    L am intrebat pe omul acela daca trebuie sa le scriu si mi-a spus ca nu trebuie scrise, doar sa le montez si sa ii dau cheie. Am mai sunat pe cineva din Timisoara care se spune ca repara doar Audi si mi -a spus ca nu trebuie scrise, ca le recunoaste automat. Ce trebuie sa fac ?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Ai anulat EGR-ul si presupun ca ti-a ramas martor in bord aprins. De ce nu schimbi EGR sau sa il anulezi fizic + soft ?
    Injectoarele trebuiesc rescrise doar daca s-au inlocuit cu alte coduri.
    Intra pe Engine, Adaptation si vezi ce ai pe canalele 71-76.
     
  10. BadercaDorel

    BadercaDorel 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2017
    Locație:
    Otelu Rosu
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2006
    Am avut martorul aprins in bord dar mi s a stins acum ceva timp. O sa ma duc la un tester si ii spun sa intre unde ai zis tu, si revin. Multumesc frumoa deocamdata
     
  11. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    audi66, injectoarele nu se rescriu decat daca se monteaza inapoi si in aceeasi pozitie, cele vechi. fara a se fi umblat la ele. In oricare alt caz (nou, reconditionat, mutat in alta pozitie, desfacut de curiozitate, etc) se introduce obligatoriu codul IMA, corespunzator acelui injector (cod unic, un fel de ADN al lor) prin care ECU primeste informatii despre parametrii de functionare ai acestuia. Si pentru cele reconditionate, exista standuri, care in urma unor masuratori specifice , emit acel cod pentru injectorul testat.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Si eu de ce am montat zeci de injectoare din dezmembrari pe 3.0 TDI fara a coda nimic si merg bine-mersi ? :)
    Stiu de codurile IMA, la Citroen/Peugeot/Ford este chiar o problema si daca montezi injectoare noi noute si nu le codezi. Dar repet, eu la Audi nu m-am lovit de problema asta pana acum.
     
  13. BadercaDorel

    BadercaDorel 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2017
    Locație:
    Otelu Rosu
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2006
    Mi s a spus ca injectorul nr 5 era de vw touareg si mi l a i locuit cu unjl de audi ptr modelul meu. Credeti ca are vreo treaba ? Eu m am gandit sa nu fie si de la releul de la bujii tremuratul asta cu fum de la pornire..Craciun fericit !
     
  14. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Inseamna ca ai avut injector de 3.0 TDI. Ar fi bine sa-l scrii pe cel nou montat, intrucat ECU s-a adaptat celui vechi.
     
  15. BadercaDorel

    BadercaDorel 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2017
    Locație:
    Otelu Rosu
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2006
    O sa ma duc la cineva care se ocupa cu asa ceva si revin. Va multumeac frumos deocamta. Sarbatori fericcite
     
  16. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
  17. BadercaDorel

    BadercaDorel 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2017
    Locație:
    Otelu Rosu
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2006
    Salutare !! Am verificat injectoarele si injectorul 5 care a fost inlocuit avea o valoare de 1.09 si i-am scris in calculator noul cod,care este inscriptionat pe el si a scazut valoarea la 0.75-0.80... Cand o pornesc, porneste la sfert ,un timp de 3 minute merge motorul fara sa tremure si dupa aceea incepe tremuratul un timp de cateva minute si dispare de tot. Valoriile la injectoare aunt toatw de maxim 0.80 ! Daca era din compresie facea tot timpul ma gandesc sau pornea direct cu tremurat.. nu stiu ce sa ii mai fac... si inca o intrebare..ce ulei imi recomandati ? Motor 2.7 180cp an 2006, 242 000 km..Am impresia ca m3canici astia de aici nu stiu nimic legat de mecanica...

    Am uitat sa spun...ca in timp ce tremura, tremura acul de la turometru si creste si consumul in bord...cand isi revine nu mai misca nici acul si scade consumul....Perioada tremuratului este dupa 3 minute de la pornire si tine cam 3-5 minute, dupa aceea functioneaza perfect motorul...

    Sau sa fie vreun senzor ceva ?
     
  18. Bogdan 1980 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2016
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi a6
    Buna ziua. Am un Audi A6 2.7 tdi, 180 cai si am martorul de motor aprins in bord. I-am pus calculatorul si imi apare eroare de "senzor 3 de temperatură gaze de evacuare, fila 1. P242A. I-am schimbat senzorul de dinainte de catalizator, am sters eroarea si in mers nu mai apare nimic. Dar daca opresc mașina si o las vreo jumatate de ora apoi o pornesc, iar se aprinde becul in bord si-mi da aceeasi eroare punand calculatorul. Mi-ar putea cineva spune ce e de facut sau ce mai trebuie schimbat? PLEASE HELPPPPPPP
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa diagnoza in engleza ca asta vorbeste toata lumea, nu spaniola.
     
    Bogdan 1980 apreciază asta.
  20. Bogdan 1980 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2016
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi a6
    P242A temperature exhaust 3, bank 1 –
     

Distribuie pagina asta