1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.7 TDI la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de gheara, 10 Iul 2009.

  1. BadercaDorel

    BadercaDorel 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2017
    Locație:
    Otelu Rosu
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2006
    L am intrebat pe omul acela daca trebuie sa le scriu si mi-a spus ca nu trebuie scrise, doar sa le montez si sa ii dau cheie. Am mai sunat pe cineva din Timisoara care se spune ca repara doar Audi si mi -a spus ca nu trebuie scrise, ca le recunoaste automat. Ce trebuie sa fac ?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai anulat EGR-ul si presupun ca ti-a ramas martor in bord aprins. De ce nu schimbi EGR sau sa il anulezi fizic + soft ?
    Injectoarele trebuiesc rescrise doar daca s-au inlocuit cu alte coduri.
    Intra pe Engine, Adaptation si vezi ce ai pe canalele 71-76.
     
  3. BadercaDorel

    BadercaDorel 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2017
    Locație:
    Otelu Rosu
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2006
    Am avut martorul aprins in bord dar mi s a stins acum ceva timp. O sa ma duc la un tester si ii spun sa intre unde ai zis tu, si revin. Multumesc frumoa deocamdata
     
  4. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    audi66, injectoarele nu se rescriu decat daca se monteaza inapoi si in aceeasi pozitie, cele vechi. fara a se fi umblat la ele. In oricare alt caz (nou, reconditionat, mutat in alta pozitie, desfacut de curiozitate, etc) se introduce obligatoriu codul IMA, corespunzator acelui injector (cod unic, un fel de ADN al lor) prin care ECU primeste informatii despre parametrii de functionare ai acestuia. Si pentru cele reconditionate, exista standuri, care in urma unor masuratori specifice , emit acel cod pentru injectorul testat.
     
    SmokanE și mare_hotz apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si eu de ce am montat zeci de injectoare din dezmembrari pe 3.0 TDI fara a coda nimic si merg bine-mersi ? :)
    Stiu de codurile IMA, la Citroen/Peugeot/Ford este chiar o problema si daca montezi injectoare noi noute si nu le codezi. Dar repet, eu la Audi nu m-am lovit de problema asta pana acum.
     
  6. BadercaDorel

    BadercaDorel 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2017
    Locație:
    Otelu Rosu
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2006
    Mi s a spus ca injectorul nr 5 era de vw touareg si mi l a i locuit cu unjl de audi ptr modelul meu. Credeti ca are vreo treaba ? Eu m am gandit sa nu fie si de la releul de la bujii tremuratul asta cu fum de la pornire..Craciun fericit !
     
  7. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Inseamna ca ai avut injector de 3.0 TDI. Ar fi bine sa-l scrii pe cel nou montat, intrucat ECU s-a adaptat celui vechi.
     
  8. BadercaDorel

    BadercaDorel 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2017
    Locație:
    Otelu Rosu
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2006
    O sa ma duc la cineva care se ocupa cu asa ceva si revin. Va multumeac frumos deocamta. Sarbatori fericcite
     
  9. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
  10. BadercaDorel

    BadercaDorel 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2017
    Locație:
    Otelu Rosu
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2006
    Salutare !! Am verificat injectoarele si injectorul 5 care a fost inlocuit avea o valoare de 1.09 si i-am scris in calculator noul cod,care este inscriptionat pe el si a scazut valoarea la 0.75-0.80... Cand o pornesc, porneste la sfert ,un timp de 3 minute merge motorul fara sa tremure si dupa aceea incepe tremuratul un timp de cateva minute si dispare de tot. Valoriile la injectoare aunt toatw de maxim 0.80 ! Daca era din compresie facea tot timpul ma gandesc sau pornea direct cu tremurat.. nu stiu ce sa ii mai fac... si inca o intrebare..ce ulei imi recomandati ? Motor 2.7 180cp an 2006, 242 000 km..Am impresia ca m3canici astia de aici nu stiu nimic legat de mecanica...

    Am uitat sa spun...ca in timp ce tremura, tremura acul de la turometru si creste si consumul in bord...cand isi revine nu mai misca nici acul si scade consumul....Perioada tremuratului este dupa 3 minute de la pornire si tine cam 3-5 minute, dupa aceea functioneaza perfect motorul...

    Sau sa fie vreun senzor ceva ?
     
  11. Bogdan 1980 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2016
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi a6
    Buna ziua. Am un Audi A6 2.7 tdi, 180 cai si am martorul de motor aprins in bord. I-am pus calculatorul si imi apare eroare de "senzor 3 de temperatură gaze de evacuare, fila 1. P242A. I-am schimbat senzorul de dinainte de catalizator, am sters eroarea si in mers nu mai apare nimic. Dar daca opresc mașina si o las vreo jumatate de ora apoi o pornesc, iar se aprinde becul in bord si-mi da aceeasi eroare punand calculatorul. Mi-ar putea cineva spune ce e de facut sau ce mai trebuie schimbat? PLEASE HELPPPPPPP
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa diagnoza in engleza ca asta vorbeste toata lumea, nu spaniola.
     
    Bogdan 1980 apreciază asta.
  13. Bogdan 1980 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2016
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi a6
    P242A temperature exhaust 3, bank 1 –
     
  14. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Bogdan 1980, probabil ai schimbat senzorul bun. Senzorul 3 este inaintea filtrului de particule.
     
    Bogdan 1980 apreciază asta.
  15. Bogdan 1980 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2016
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi a6
    mihaicristian daca te rog, nu mi-ai putea trimite o poza cum arata sau o schema eventual, sa vad care si unde e exact ? Mulțumesc frumos
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Bogdan 1980 Ai cutie manuala sau automata ? Ce an este masina ?
     
  17. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Bogdan 1980, senzorul este cel de pe filtru de particule. Sunt 3 senzori pe evacuare : la turbina, dupa catalizator si pe filtru de partticule.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  18. Bogdan 1980 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2016
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi a6
    E cutie manuala din 2007 mașina
     
  19. Alinhorel 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi a6 . 2006. 2.7 Quattro
    Salut,
    Am un audi A6 C7 Quattro din 2006. Am fost in concediu o luna iar cand m-am reintors masina nu a mai vrut sa porneasca. I-am dat curent si a fost ok. Dupa o saptamana, la fel, dimineata nu a mai pornit. Am chemat un mecanic a pus testerul si i-a dat senzorul de la arbore, l-am comandat s-a schimbat, a mers doua zile si la fel s-a oprit.
    Acum tot incearca sa ii dea de cap dar nimic. Da la automat bujia licare si apare ESP Fault. Daca poate cineva sa ma ajute ? Merci.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ataseaza o scanare completa.
     

Distribuie pagina asta