1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.7 TDI la A6 C6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de gheara, 10 Iul 2009.

  1. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Bogdan 1980, probabil ai schimbat senzorul bun. Senzorul 3 este inaintea filtrului de particule.
     
    Bogdan 1980 apreciază asta.
  2. Bogdan 1980 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2016
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi a6
    mihaicristian daca te rog, nu mi-ai putea trimite o poza cum arata sau o schema eventual, sa vad care si unde e exact ? Mulțumesc frumos
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    @Bogdan 1980 Ai cutie manuala sau automata ? Ce an este masina ?
     
  4. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Bogdan 1980, senzorul este cel de pe filtru de particule. Sunt 3 senzori pe evacuare : la turbina, dupa catalizator si pe filtru de partticule.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  5. Bogdan 1980 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2016
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi a6
    E cutie manuala din 2007 mașina
     
  6. Alinhorel 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi a6 . 2006. 2.7 Quattro
    Salut,
    Am un audi A6 C7 Quattro din 2006. Am fost in concediu o luna iar cand m-am reintors masina nu a mai vrut sa porneasca. I-am dat curent si a fost ok. Dupa o saptamana, la fel, dimineata nu a mai pornit. Am chemat un mecanic a pus testerul si i-a dat senzorul de la arbore, l-am comandat s-a schimbat, a mers doua zile si la fel s-a oprit.
    Acum tot incearca sa ii dea de cap dar nimic. Da la automat bujia licare si apare ESP Fault. Daca poate cineva sa ma ajute ? Merci.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Ataseaza o scanare completa.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alinhorel rezolvarea cred ca o ai aici: http://www.clubaudi.ro/threads/nu-m...e-in-compartimentul-ecu-sau-ecu-defect.45890/ dar asa se intampla cand nu citim nimic si vrem raspunsul imediat. In plus voi nu ati verificat nimic pe partea de electrica (absolut tot ce inseamna relee si cablaje) si pe partea de alimentare (pompa din rezervor, pompa de inalte, partea de injectie) si altele.
    De aia ne inscriem pe forum: ca sa aflam raspuns instant deoarece sta un mecanic si un bun electrician auto care le stie pe toate la dispozitia celor care intreaba si nu citesc nimic. Degeaba te superi dar sa stii ca am dreptate. Bafta.

    Inca ceva: nu mai deschide topicuri noi aiurea si inutil pentru ca sunt sterse direct si fara explicatii (acum am facut o concesie) si in al doilea rand tot ca sa nu iti fie sterse mesajele te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  9. attisel 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2017
    Locație:
    Crevedia
    Masina:
    Audi A6, 2,7l, V6, multitronic, 2007
    Clapetele de admisie, am patit la fel, am schimbat clapetele si nu mai e nici o problema
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Multumim pentru raspuns dar bine ca ai raspuns unui mesaj de acum 9 (noua) ani. In plus userul cauia i te-ai adresat nu a mai accesat forumul de peste 9 (noua) ani exact de cand a pus intrebarea. Ca asa fac marea majoritate care intra pe forum: intreaba dar nu mai scriu si rezolvarea asa cum ar trebui pentru ca asta este rolul forumului nu doar pentru intrebari. In fine, data viitoare fi mai atent cui i te adresezi si cui raspunzi la intrebari.
     
    Clauu apreciază asta.
  11. Robert Horcea 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2018
    Locație:
    Tg Jiu
    Masina:
    Audi A6 2,7,quattro,2007
    Salut!De 2 luni am achiziționat un A6 2.7,180bhp,2007.Dupa cam o luna masina a început sa piardă putere,nu mai trage ,se simte înfundată ,in mers când iau piciorul de pe acceleratie,turometrul scade la 800rpm,cu momente de oscilație .Toate astea după un sprint pe Sport!Se pare ca turbina este Ok,flapsurile sunt Ok!Ce ar putea fi?Nu mi arată erori pe tester,nu am martor luminos aprins la bord.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Fa-i un log in mers.
     
  13. Robert Horcea 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2018
    Locație:
    Tg Jiu
    Masina:
    Audi A6 2,7,quattro,2007
    O sa i fac săptămâna viitoare,între timp o sa încerc o curățare clapeta acceleratie și verificare furtune vacum

    Scăderea de putere a apărut după o pocnitura, sa spart sau rupt ceva
     
  14. vladi87

    vladi87 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI, 2010, CANA
    Salve. Intrebare, masina din profil: zilele astea, ca tot a fost mai rece, am observat ca ralantiul sta la vreo 688 RPM, fata de 777 cum sta in mod normal. Dupa ce apa ajunge la 90 de grade, trece la 777 turatii inapoi.
    Masina nu tremura sau ceva, nu oscileaza relantiul, doar ca sta mai jos.

    Care ar putea fi explicatia ?

    Multumesc anticipat.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si cu ce te deranjeaza asta ? Daca asa considera ECU sa modifice momentul injectiei care este problema atat timp cat motorul functioneaza in parametrii ? Cautati probleme acolo unde nu sunt. Bafta.
     
    NonoGe apreciază asta.
  16. vladi87

    vladi87 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI, 2010, CANA
    Nu zic ca ma deranjeaza, chiar deloc. Eram doar curios daca e un comportament normal, atata tot. Mersi!
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este un comportament normal atat timp cat motorul functioneaza in parametri. Bafta.
     
    vladi87 apreciază asta.
  18. vladi87

    vladi87 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.7 TDI, 2010, CANA
    Salve. Imi poate zice careva cum sunt numerotati cilindrii la acest motor? (CANA).

    Am bujia de pe cilindrul 3 arsa si nu stiu care e :).

    Multumesc.
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pozitionare cilindrii la motorul 2.7 si 3.0 TDI este:

    spatele motor (cutie)
    3.....6
    2.....5
    1.....4

    fata motor (radiator)

    Deci numarul 3 este in dreptul pasagerului.
     
    Florin cojocariu și vladi87 apreciază asta.
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP

Distribuie pagina asta