1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.7 TDI la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de gheara, 10 Iul 2009.

  1. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    ai mai rezolvat ceva pana la urma ?
     
  2. Cservice000

    Cservice000 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi 2.7 2006
    problema a fost din calculator de la driverele de injectoare.Cel putin asa mi s-a spus.Am ajuns pana la urma la Brasov cu ea la niste mecanici foarte buni.
     
  3. dan_22 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2009
    Locație:
    maramures
    Masina:
    audi
    schimb ulei cutie audi a6 2.7

    am fost la o revizie la un service, si mi-i s-a spus ca ar trebui sa schimb uleiul in cutie
    masina e din 2005 sept, motor 2.7 si are 185.000 km

    cica ma costa in jur de 1000 ron
    litru de ulei fiind 80-90 ron(asa mi-a zis)

    se poate asa scump?
    multumesc
     
  4. posesor_masina 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2008
    Locație:
    europa
    Masina:
    o masina masina
    cam asa e litrul ca e priginal.dar vezi ca s-a vb pe forum despre asta ,schimbul de ulei la cutii,depinde si ce fel de schimb faci,daca e complet cam asa te ajunge si cu filtru,daca nu max 6 mil,dar cum ai tu 185k sigur trebuie sa ii faci un schimb coplet.cauta pe forum
     
  5. OvidiuMS

    OvidiuMS 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2009
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi A6, 2.7 quattro, 2006
    Dar ce cutie ai? Automata sau manuala, si eu vreau sa schimb uleiul la cutie automata si am gasit la Reprezentanta ~240Ron/litru...
     
  6. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    La manuala este in jur de 130 lei litrul de ulei pe original.La diferential in jur de 140 lei.
     
  7. cosmyin2004 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.7 TDI Multitronic, 2006
    Costuri revizie A6 2.7 multitronic

    Sunt proaspat posesorul unui audi a6 2.7multitronic (fara quattro) 163 cp 88.000 km si as dori si eu informatii despre revizii, schimbarea distributiei...daca este cineva dornic sa ma ajute;)
     
  8. dan_22 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2009
    Locație:
    maramures
    Masina:
    audi
    am cutie manuala
    acuma m-a sunat din nou mecanicul
    m-a costa 860 ron---- schimbul ulei cutie+ceva garnitura parca+curea si ceva rola la pompa de inalta asa am inteles
    toate la 860+manopera(piesele sant toate originale) si service-ul este autorizat
    eu zic ca nu e mult
     
  9. mariusel86 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2008
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    la manuala la cati km se schimba... a mea are 162.000km dar nush cand a fost schimbat (cand am luat o avea 150.000km-germania)...

    a6 2.0tdi 2005 cutie manuala!:readit:
     
  10. posesor_masina 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2008
    Locație:
    europa
    Masina:
    o masina masina
    pai la 120k sa inlocuiesti uleiul la cutie 650ron uleiul cu manopera,iar la 180k sa faci reumplerea cutiei si e cam 1000ron
    distributia e pe lant ,cam la 300k sau cand incepe sa se auda zgomot
    mai stiu ca trebuie schimbata o curea ,o rola si pompa de apa dar asta cred ca tot la fel cand auzi zgomot sau iti scade apa in vasul de expansiune(daca pierde pompa)
    dar mai cauta pe forum ca s-a discutat problema asta si ai mai multe explicatii acolo
     
  11. posesor_masina 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2008
    Locație:
    europa
    Masina:
    o masina masina
    m-a costat la reprezentanta fara filtrele de polen ca nu aveau 1530ron :(
    ulei long life dar mi-a zis ca urmatoare revizie este dupa 15k.dc?dc nu macar 20k?ca de aceea am so vrut la reprezentanta ca la ei gasesti long life si am zis sa il schimb la macar la 20-22k max si ei imi zic ca dupa 15k sa vin.nu mai merg la nimeni.eu o sa schimb tot acasa ca nu e greu.
     
  12. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    gaseai ulei de cumparat long life la orice magazin de piese auto, si uleiul cu toate filtrele nu avea cum sa fie mai mult de 700 ron. Si baga long life doar daca faci km mai multi in afara orasului, ca daca faci mai multi km in oras degeaba bagi long life ca si ala tre sa-l schimbi la 15000 km.
     
  13. posesor_masina 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2008
    Locație:
    europa
    Masina:
    o masina masina
    acum asta e,m-am lecuit cu reprezentantele .o sa imi cumpar eu si le schimb eu.dar sa stii ca manopera nu a fost decat 164 ron din 1530
     
  14. mariusel86 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2008
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    audi a6 2.0tdi 2005
    posibil sa fie asa la reprezenta cu manopera...dar la ce bun daca preturile la pisese sunt duble decat in mod normal... praf in ochi..
     
  15. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    eu am facut revizia la un service din braila ,unde au si magazin de piese ,si m'a costat 680 lei . manopera gratis.
    si tot ulei LL am bagat.
     
  16. hro

    hro 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 quattro, 120 kw model 2006
    oameni buni, nu mai invatati colegul sa puna ulei prost in motor, ca doar si-a luat masina serioasa.
    daca zice LL, LL sa fie indiferent daca mergi in oras sau inafara, sau, as putea spune, mai ales daca mergi mult in oras si suprasoliciti motorul
     
  17. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    pai ,cam toti LL au recomandat.
     
  18. posesor_masina 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2008
    Locație:
    europa
    Masina:
    o masina masina
    rac la ce service ai fost?da-mi un pm.
     
  19. alinutzzu_07 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi TT, A6 2.7 tdi quattro
    Probleme Schimbare Turbina 2.7 Tdi

    Salut!
    Am un a6 2.7 tdi quattro triptronic 2005,adus din Germania la 200.000km......pe la 210.000 a fost resoftata(de la 180 la aprox 200cp) deci nu foarte agresiv. Masina a mers fara nicio problema pana acum cateva zile cand mi-a picat turbina (in jur de 240.000km).......nu dau vina pe firma de tuning deoarece stiu cum am mers cu masina si cat de mult am fortat-o.
    Avand in vedere ca este in jur la 70mil un turbo nou.....am gasit la dezmembrari o turbina de 3.0tdi(350euro).....am montat-o,a mers foarte bine km 200km,pana cand a inceput sa imi apare in bord becul de la buji si nu mai tragea........am fost la Cardinal pt diagnoza si mi-au spus k nu s potriveste partea electrica pt k nu are acelasi cod si da eroare.......dupa aceia am hotarat sa pun partea electrica de la turbina care a fost pe masina mea (cea originala cu care a venit din fabrica).......au momtat-o mecanici de la cardinal,au reglat geometria variabila........iar dupa 3-400km a inceput din nou sa imi apara becul de la buji si sa nu mai traga.Daca opresc motorul si il repornesc functioneaza fara nicio problema cativa km pana knd apare din nou becul in bord.......deci akm pe masina am partea electrica (electrovalva care actioneaza tija de la geometria variabila) originala,doar partea mecanica este diferita .....este de 3.0tdi in loc de 2.7tdi.......am inteles k nu e nicio diferenta intre ele(partea mecanica).....doar partea electrica difera........credeti k se poate rezolva din soft?stie cineva daca partea mecanica a turbinei de 3.0tdi este diferita de 2.7tdi? astept pareri............
    multumesc
     
  20. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Trebuie facut un test cu vagul si un log in mers ca sa se vada exact de la ce iti iei limp. Poate sa faca presiune prea mare turbina daca nu so reglat bine tija de la motorasul electric de la turbina, dar sar putea sa fie si altceva de aia ar fi bine o scanare cu vagul.
     

Distribuie pagina asta