problema a fost din calculator de la driverele de injectoare.Cel putin asa mi s-a spus.Am ajuns pana la urma la Brasov cu ea la niste mecanici foarte buni.
schimb ulei cutie audi a6 2.7 am fost la o revizie la un service, si mi-i s-a spus ca ar trebui sa schimb uleiul in cutie masina e din 2005 sept, motor 2.7 si are 185.000 km cica ma costa in jur de 1000 ron litru de ulei fiind 80-90 ron(asa mi-a zis) se poate asa scump? multumesc
cam asa e litrul ca e priginal.dar vezi ca s-a vb pe forum despre asta ,schimbul de ulei la cutii,depinde si ce fel de schimb faci,daca e complet cam asa te ajunge si cu filtru,daca nu max 6 mil,dar cum ai tu 185k sigur trebuie sa ii faci un schimb coplet.cauta pe forum
Dar ce cutie ai? Automata sau manuala, si eu vreau sa schimb uleiul la cutie automata si am gasit la Reprezentanta ~240Ron/litru...
Costuri revizie A6 2.7 multitronic Sunt proaspat posesorul unui audi a6 2.7multitronic (fara quattro) 163 cp 88.000 km si as dori si eu informatii despre revizii, schimbarea distributiei...daca este cineva dornic sa ma ajute
am cutie manuala acuma m-a sunat din nou mecanicul m-a costa 860 ron---- schimbul ulei cutie+ceva garnitura parca+curea si ceva rola la pompa de inalta asa am inteles toate la 860+manopera(piesele sant toate originale) si service-ul este autorizat eu zic ca nu e mult
la manuala la cati km se schimba... a mea are 162.000km dar nush cand a fost schimbat (cand am luat o avea 150.000km-germania)... a6 2.0tdi 2005 cutie manuala!
pai la 120k sa inlocuiesti uleiul la cutie 650ron uleiul cu manopera,iar la 180k sa faci reumplerea cutiei si e cam 1000ron distributia e pe lant ,cam la 300k sau cand incepe sa se auda zgomot mai stiu ca trebuie schimbata o curea ,o rola si pompa de apa dar asta cred ca tot la fel cand auzi zgomot sau iti scade apa in vasul de expansiune(daca pierde pompa) dar mai cauta pe forum ca s-a discutat problema asta si ai mai multe explicatii acolo
m-a costat la reprezentanta fara filtrele de polen ca nu aveau 1530ron ulei long life dar mi-a zis ca urmatoare revizie este dupa 15k.dc?dc nu macar 20k?ca de aceea am so vrut la reprezentanta ca la ei gasesti long life si am zis sa il schimb la macar la 20-22k max si ei imi zic ca dupa 15k sa vin.nu mai merg la nimeni.eu o sa schimb tot acasa ca nu e greu.
. gaseai ulei de cumparat long life la orice magazin de piese auto, si uleiul cu toate filtrele nu avea cum sa fie mai mult de 700 ron. Si baga long life doar daca faci km mai multi in afara orasului, ca daca faci mai multi km in oras degeaba bagi long life ca si ala tre sa-l schimbi la 15000 km.
acum asta e,m-am lecuit cu reprezentantele .o sa imi cumpar eu si le schimb eu.dar sa stii ca manopera nu a fost decat 164 ron din 1530
posibil sa fie asa la reprezenta cu manopera...dar la ce bun daca preturile la pisese sunt duble decat in mod normal... praf in ochi..
eu am facut revizia la un service din braila ,unde au si magazin de piese ,si m'a costat 680 lei . manopera gratis. si tot ulei LL am bagat.
oameni buni, nu mai invatati colegul sa puna ulei prost in motor, ca doar si-a luat masina serioasa. daca zice LL, LL sa fie indiferent daca mergi in oras sau inafara, sau, as putea spune, mai ales daca mergi mult in oras si suprasoliciti motorul
Probleme Schimbare Turbina 2.7 Tdi Salut! Am un a6 2.7 tdi quattro triptronic 2005,adus din Germania la 200.000km......pe la 210.000 a fost resoftata(de la 180 la aprox 200cp) deci nu foarte agresiv. Masina a mers fara nicio problema pana acum cateva zile cand mi-a picat turbina (in jur de 240.000km).......nu dau vina pe firma de tuning deoarece stiu cum am mers cu masina si cat de mult am fortat-o. Avand in vedere ca este in jur la 70mil un turbo nou.....am gasit la dezmembrari o turbina de 3.0tdi(350euro).....am montat-o,a mers foarte bine km 200km,pana cand a inceput sa imi apare in bord becul de la buji si nu mai tragea........am fost la Cardinal pt diagnoza si mi-au spus k nu s potriveste partea electrica pt k nu are acelasi cod si da eroare.......dupa aceia am hotarat sa pun partea electrica de la turbina care a fost pe masina mea (cea originala cu care a venit din fabrica).......au momtat-o mecanici de la cardinal,au reglat geometria variabila........iar dupa 3-400km a inceput din nou sa imi apara becul de la buji si sa nu mai traga.Daca opresc motorul si il repornesc functioneaza fara nicio problema cativa km pana knd apare din nou becul in bord.......deci akm pe masina am partea electrica (electrovalva care actioneaza tija de la geometria variabila) originala,doar partea mecanica este diferita .....este de 3.0tdi in loc de 2.7tdi.......am inteles k nu e nicio diferenta intre ele(partea mecanica).....doar partea electrica difera........credeti k se poate rezolva din soft?stie cineva daca partea mecanica a turbinei de 3.0tdi este diferita de 2.7tdi? astept pareri............ multumesc
. Trebuie facut un test cu vagul si un log in mers ca sa se vada exact de la ce iti iei limp. Poate sa faca presiune prea mare turbina daca nu so reglat bine tija de la motorasul electric de la turbina, dar sar putea sa fie si altceva de aia ar fi bine o scanare cu vagul.