1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.7 TDI la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de gheara, 10 Iul 2009.

  1. solver 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2008
    Locație:
    DE
    Masina:
    A6 2.0 TDI 2015
    Relanti motor 2,7 TDI

    Am si eu o problema cu acest motor. Relantiul la mine cand pornesc masina prima dat e undeva la 650rpm (acul e pe a 2-a linie de la 1000 in jos). Dupa ce parcurg citiva metri relantiul urca catre 800rpm (prima linie de sub 1000) si acolo ramane to timpul cat masina e pornita. Daca opresc din nou masina si o pornesc iarasi relantiul e la 650. Din ce am vazut si la motorul de 3.0 la motoarele de acet gen relantiul ar trebui sa fie 650rpm.
    Am fost la 2 reprezentante si unii n-au stiut sa-mi dea vreo explicatie si ceilalti mi-au zis ca asa e normal. Mie unul nu mi se pare normal.
    In plus la 650rpm masina merge perfect. Cand urca la 800 rpm masina are o mica vibratie.
    Masina e Audi A6 model 2010 2,7 TDI cu multitronic.
    As vrea ca posesorii de 2,7 sa-mi spuna care e turatia lor de relanti 650rpm sau 800rpm (a 2-a gradatie de sub 1000 sau prima) ?
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Oct 2012
  2. Aln 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    audi s5 2012
    Tremurat Audi a6 2009

    Salut baieti,

    Am si eu o problema la care nu am gasit rezolvare, cateodata cand stau la semafor tremura masina dar turatia motorului nu oscileaza. este vorba de un audi a6 2.7 quattro cu schimburi facute recent ulei filtre tot. precizez ca nu face tot timpul si nu da nici o eroare pe tester
     
  3. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Eu as incerca sa verific nivelul de ulei in cutie. Numai ca exista o preocedura de verificare pe care nu o respecta toata lumea: temperatura uleiului de exemplu.
     
  4. solver 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2008
    Locație:
    DE
    Masina:
    A6 2.0 TDI 2015
    Si in cazul meu tremura la 800rpm. Uleiul din cutie e verificat si s-a respectat procedura cu temperatura uleiului.
    Nu-mi spuneti daca tot ati intrat pe aici care e turatia la voi la relanti? Ca vreau sa ma "bat" cu reprezentantele care spun ca e normal dar nu am dovezi. Merci.
     
  5. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Promit ca maine cand o pornesc sa ii bag interfata si sa iti spun valoarea exacta a turatiei.
     
  6. solver 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2008
    Locație:
    DE
    Masina:
    A6 2.0 TDI 2015
    Mie imi era suficient si de pe ceas (prima sau a doua gradatie sub 1000) dar e si mai bine daca e mai exacta. Multam'.
     
  7. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Cam tarziu dar totusi mi-am adus aminte: 777 r/min.
     
  8. solver 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2008
    Locație:
    DE
    Masina:
    A6 2.0 TDI 2015
    Merci. Interesant. La mine la 777r/min consideram ca nu e ok si la aceasta turatie are o vibratie. La 650r/min consideram eu ca e ok. De fapt si acum consider inca. Mai cercetez. Presupun ca e relantiul cu motorul cald...sau?
     
  9. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Da, cu motorul cald.
     
  10. laurentiu851 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2012
    Locație:
    Bals
    Masina:
    audi A6 ,2,7 v6 2007(BPP)TDI 180CP
    Salutare,
    Am un audi A6 C6 2.7 V6 din 2007 si am zgomot puternic la motor si cand deschid capota si dau capacu ala de plastic jos se aude mai tare. Are cineva idee ce ar putea fi ? vreau sa cer parerea pe forum inainte sa ma duc la mecanic ca astia sunt putin cam "mafioti" si te pun sa schimbi mai multe. :unsure:
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Noi 2012
  11. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Salut :) cred ca se aude motorul :P ... "zgomot puternic la motor " , ce semnifica pentru tine ?
    Încearcă sa folosești mai multe amănunte ...dacă nu știi sa explici , filmeaza si posteaza sa auzim si noi.
     
  12. laurentiu851 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2012
    Locație:
    Bals
    Masina:
    audi A6 ,2,7 v6 2007(BPP)TDI 180CP
    scuze pt explicatii .sunt zero la mecanica :)) dar se aude altceva pe langa zgomotu motorului "tzac tzac tzac"
     
  13. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    La 2.7 si 3.0 TDI 2005-2007 sunt probleme cu intinzatoarele lantului de distribuție ...prima simptoma este tzacanitul accentuat la prima pornire...
    Cati km are masina ta ? Ce ai schimbat la ea...?
    Nimeni nu poate sa iti dea o explicație la "tzaac tzac tzac " trebuie o verificare , apelează cu încredere la mecanici...probabil ai de unde alege
     
  14. rem_saint Guest

    Salut am 2 probleme la masina mea audi a6 2005 2.7 cutie manuala si anume:
    1 - cand pornesc masina dimineata se aude ca o elice care se invarte ciudat si neuniform un fel de sfarait. Dupa aproximativ 2-3 secunde dispare acel sunet si totul revine la normal.
    2 - la plecarea de pe loc cu viraj stanga la jumatate se aude ca o bataie de planetara dar nu e planetara, e un fel de huruit. Sa fie de la Esp ?
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Noi 2012
    AdrianAudi17 apreciază asta.
  15. rem_saint Guest

    M.am uitat in bord in timpul virajului la stanga si nu se aprinde esp deci nu era de la asta. Astazi am mai observat ceva, zgomotul respectiv vine intr-un fel din volan, oare sa fie probleme cu servo? Ce credeti?
     
  16. solver 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2008
    Locație:
    DE
    Masina:
    A6 2.0 TDI 2015
    Am descoperit recent ca climatronicul ii spune motorului sa urce relantiul la 777rpm. Cu climatronicul inchis relantiul e ok. Totodata daca las masina pornita 1 min inainte de a porni de pe loc iarasi e ok. Stie cineva cum comunica climatronicul cu calculatorul de injectie? Pot seta ceva la climatronic sa nu-i mai spuna la ECU sa urce turatia?
     
  17. belgianu19 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2012
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a6.an fabr 2009 mot 2.7 tdi quatrro
    Salutare baieti,revin cu ceva aici fiind foarte dezamagit,azi era sa fac un accident pe autostrada din cauza ca,am dat sa acclerez pe banda de accelerare si mi sa blocat masina la 100 km/h si cei din spatele meu era cat pe ce sa se urce pe mine.
    Masina nu mai merge mai mult de 100 km/h si nu mai are demaraj se tureaza in gol,si mi sa si aprins martorul de la bujii(spirala)sau cum se cheama,uitanduma in cartea tehnica a masinii am citit ca este ea,dar am si sunat un mecanic deja sa vad ce si cum..
    Mi sa spus ca intradevar sar putea sa fie chiar din egr tinand cont ca masina avuse acele probleme de mers nerugulat al motorului inainte si acum sa fi cazut de tot
    Daca aveti voi si alte idei ce ar putea fi,le astept si le primesc,oricum maine dimineata la prima ora sunt in audi cu ea sa vedem ce zic baietii de acolo.
    Imi place atat de mult masina dar probleme astea ma face sa renunt incet dar sigur la acest brand pt ca nu am nervi din pacate
    Salutare la toti si toate cele bune
     
  18. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    salut, la mine tot sa intamplat ca pornindu-ma de la semafor a inceput a palpai spirala si motorul cu puterea taiata, mai mult de 50km/h nu ridica.


    am mers asa pina la munca si am oprit-o lasind-o pentru 2 ore, pe urma am pornit si mergea bine ca inainte.

    pe toate forumurile si pe toti mecanicii pe care iam intrebat mi-au spus ca 90% este de la sweetch de la pedala de frana, sau bec stop ars/contact rau, controlezi daca ramin stopurile pornite.

    la mine farul din urma drept imi intra apa si am scurs cam 100ml. de apa din el, si cred ca apa imi facea scurt circuit cu masa si de aia imi taia toata puterea motorului.

    dupa ca l-am uscat nu am mai avut probleme.
     
  19. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Avand in vedere ca eu am avut probleme cu acel contact de la pedala de frana (cel din partea de sus), nu pot sa spun ca am avut astfel de simptome.
    La mine gaseam stopurile aprinse cand era ger afara. Atat.
    Cand l-au montat pe cel nou, nu stiu ce pin nu facea contact, sau nu se asezase contactul cum trebuie in locasul sau si-mi dadea eroare la ABS si ESP.
    Daca totusi mai face si alte probleme, se prea poate.
    Ma intreb totusi, sa "moara" motorul de la acest contact ? Poate totusi la tine a fost totul de la acea masa.
     
  20. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    pai si eu cred ca era de la far caci saracu era pe jumatate in apa, si de aia ma {taia}
     

Distribuie pagina asta