Alinhorel rezolvarea cred ca o ai aici: http://www.clubaudi.ro/threads/nu-m...e-in-compartimentul-ecu-sau-ecu-defect.45890/ dar asa se intampla cand nu citim nimic si vrem raspunsul imediat. In plus voi nu ati verificat nimic pe partea de electrica (absolut tot ce inseamna relee si cablaje) si pe partea de alimentare (pompa din rezervor, pompa de inalte, partea de injectie) si altele. De aia ne inscriem pe forum: ca sa aflam raspuns instant deoarece sta un mecanic si un bun electrician auto care le stie pe toate la dispozitia celor care intreaba si nu citesc nimic. Degeaba te superi dar sa stii ca am dreptate. Bafta. Inca ceva: nu mai deschide topicuri noi aiurea si inutil pentru ca sunt sterse direct si fara explicatii (acum am facut o concesie) si in al doilea rand tot ca sa nu iti fie sterse mesajele te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
Multumim pentru raspuns dar bine ca ai raspuns unui mesaj de acum 9 (noua) ani. In plus userul cauia i te-ai adresat nu a mai accesat forumul de peste 9 (noua) ani exact de cand a pus intrebarea. Ca asa fac marea majoritate care intra pe forum: intreaba dar nu mai scriu si rezolvarea asa cum ar trebui pentru ca asta este rolul forumului nu doar pentru intrebari. In fine, data viitoare fi mai atent cui i te adresezi si cui raspunzi la intrebari.
Salut!De 2 luni am achiziționat un A6 2.7,180bhp,2007.Dupa cam o luna masina a început sa piardă putere,nu mai trage ,se simte înfundată ,in mers când iau piciorul de pe acceleratie,turometrul scade la 800rpm,cu momente de oscilație .Toate astea după un sprint pe Sport!Se pare ca turbina este Ok,flapsurile sunt Ok!Ce ar putea fi?Nu mi arată erori pe tester,nu am martor luminos aprins la bord.
O sa i fac săptămâna viitoare,între timp o sa încerc o curățare clapeta acceleratie și verificare furtune vacum Scăderea de putere a apărut după o pocnitura, sa spart sau rupt ceva
Salve. Intrebare, masina din profil: zilele astea, ca tot a fost mai rece, am observat ca ralantiul sta la vreo 688 RPM, fata de 777 cum sta in mod normal. Dupa ce apa ajunge la 90 de grade, trece la 777 turatii inapoi. Masina nu tremura sau ceva, nu oscileaza relantiul, doar ca sta mai jos. Care ar putea fi explicatia ? Multumesc anticipat.
Si cu ce te deranjeaza asta ? Daca asa considera ECU sa modifice momentul injectiei care este problema atat timp cat motorul functioneaza in parametrii ? Cautati probleme acolo unde nu sunt. Bafta.
Nu zic ca ma deranjeaza, chiar deloc. Eram doar curios daca e un comportament normal, atata tot. Mersi!
Salve. Imi poate zice careva cum sunt numerotati cilindrii la acest motor? (CANA). Am bujia de pe cilindrul 3 arsa si nu stiu care e . Multumesc.
Pozitionare cilindrii la motorul 2.7 si 3.0 TDI este: spatele motor (cutie) 3.....6 2.....5 1.....4 fata motor (radiator) Deci numarul 3 este in dreptul pasagerului.
Vladi87 era greu sa citesti topicul de unde a copiat Marian informatia ? http://www.clubaudi.ro/threads/buji...ns-in-bord-probleme-si-rezolvari.24595/page-2 Marian te-am prins. Ai fost mai rapid ca mine de data asta.
Am avut si eu aceeasi problema. La mine a fost suportul din fata de la motor care este situat sub radiator. Are rolul sa atenueze balansul fata spate al motorului. Are un cauciuc inauntru care se uzeaza. Costa putin si este usor de schimbat
Multumim pentru raspuns dar banuiesc ca ai vazut ca ai raspuns unui mesaj scris acum 9 (noua) ani. Iti spun eu ca sigur a rezolvat problema pana acum. Verifica si tu cui raspunzi si dupa cat timp. Bafta.
Salutare, Am un A6 C6 cu motor 2.7. Am schimbat 3 injectoare deoarece doream sa scap de fumul alb. Dupa, am pus VCDS sa vad ce valori am insa am observat ca un injector avea valori de plus 3. L-am schimbat cu unul nou insa nici o diferenta. Exact aceleasi valori le are si acum. Are cineva vreo idee ?
Injectoarele se verifica pe stand si dupa aia se schimba ce este de schimbat,vcds poate sa iti arate niste valori care sa nu fie 100% relevante.
Se pare ca ai irosit niște bani in vânt, ăla ce îl vezi tu fum alb sunt niște aburi, e normal sa îți scoată aburi aia când motorul e la rece, in ori ce caz trebuia sa te duci la un mecanic bun si sa o pună pe un testar sa constate ce are, dar nu am vazut mașini pana acum care sa scoată fum alb, poate albastru sau negru! Si încă ceva verifica când motorul e cald apa la 90 grade, si vezi dacă îți mai scoate fumul ăla alb
Iese fum alb de la injectoare, dar numai cu motorul cald si da cu intrerupere la pornire dupa stationare de 15-20 minute cu motorul oprit.