1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.8 Benzina la A6 C5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de edwardmihail, 4 Mar 2011.

  1. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ai studiat cumva imbinarea chiulase-bloc?la 2.5tdi plangerea motorului apare pe partea superioara baii de ulei...mai exista acolo o prelungire a ei...montata direct pe blocul motor...pierderea de ulei de acolo nu este nimic iesit din comun,majoritatea in timp s.au lovit de chestia asta, iar daca pierderea este insignifianta multi nici nu isi bat capul, ca sa ajungi acolo ai multe de demontat ,inclusiv elemente se suspensie. Legat de benzinare, nu stiu concret daca partea aia de prelungire exista sau nu
     
  2. c5talin

    c5talin 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    a6,2.8, 2000
    Pai nu stiu exact de unde vine uleiul, de undeva deasupra baii de ulei. Acolo e prins compresorul de AC (partea dreapta ) iar in partea stanga a motorului nu se vede absolut nimic, dar iese fumsi si de aici rezulta miros urat. Pierderile sunt vizibile, nu e ceva insignifiant
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Oct 2015
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pai daca nu poti vizualiza/identifica exact pe unde pierde, cum crezi ca poti rezolva? Doar scriind pe forum?
    Spala bine motorul, apoi urmareste atent pe unde incepe sa se prelinga, altfel nu vei gasi "bresa".
     
  4. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Exact cum zice si Nucu ...ridica masina sus, spal.o si porneste motorul...altfel nu poti afla concret unde este buba, oric tind sa cred ca exista acea prelungire a bai, imbinata din fabrica doar cu silicon ,fara garnitura, iar in timp diferentele de temperatura si deformarea materialelor a dus la desigilarea lipiturii.
    Iti recomand,timp,rabdare si remediere cat mai rapida ...sau in cel mai bun caz ...du-te cu masina la un specialist
     
  5. c5talin

    c5talin 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    a6,2.8, 2000
    Am spalat si motorul. Am fost cu ea la service. Pentru "curatare pierderi" am platit 400 lei si nu mi-a zis nimic concret. Cand m-am dus sa o iau a zis: uite ca numai curge. Poate sa fie de la capacul de ulei ca nu aveam garnitura buna, ia-o si du-te vezi daca mai curge si vii inapoi. Si am plecat, m-am dus inapoi "bai frate tot curge" au urcat-o pe elevator si se uitau, las-o aici, spalam, curatam iar si poate gasim cauza, alti bani aiurea.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Oct 2015
  6. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Salutare,
    In afara de garniturile de la capacele de la axele cu came exista si alte garnituri atat in fata motorului cat si in partea din spate.
    Sunt mai multe de cat iti poti inchipui, este boala lor, nu se schimba usor.
    Interventia este de durata, trebuie realizata de catre cineva de specialitate care a mai realizat astfel de interventii.
    Foarte multi indivizi au incercat singuri sa le schimbe si nu au facut nimic.
    Daca erai din Bucuresti te puteam ajuta chiar eu.
    Succes
     
    rvaler2010 apreciază asta.
  7. c5talin

    c5talin 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    a6,2.8, 2000
    Pai cam pe unde se afla aceste garnituri? Da.mi o idee sa stiu ce le zic la "mecanici" sa nu demonteze tot motoru si sa nu gasesaca rezolvarea.Multumesc!
     
  8. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Iti atasez doua poze :
    - in prima poza ai chiuloasa fara capac, aceste garnituri se afla atat in stanga cat si in dreapta chiulosei, in partea din dreapta unde se afla acel lant al intinzatorului hidraulic se foloseste garnitura aceea ciudata putin curbata si garnitura tip semiluna.
    - la axa cu came de evacuare se foloseste cea tip cerc si la cea de admisie la fel (unde se monteaza zenzorul hall)
    - garniturile tip capace se folosesc in spatele motorului in dreptul axelor cu came.
    In cea dea doua poza ai setul de garnituri de care ai nevoie.
    Succes
     
  9. c5talin

    c5talin 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    a6,2.8, 2000
    Garniturile la capace chiulasa schimbate:

    [​IMG]
     
  10. c5talin

    c5talin 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    a6,2.8, 2000
    Salut!
    Am un audi A6 C5 2.8 benzina Quattro si ieri il pornesc odata il opresc, pornesc inca o data dau de volan stanga/dreapta sa dau noroiu jos de pe aripii, opresc motorul, stiam ca aveam range 0 km (benzina) dau sa pornesc iar si nu a mai vrut sa porneasca deloc.
    Am zis ca a ramas fara benzina, i-am pus 15 litri si dau la automat dar degeaba am dat cheie. Dadea sa pornesaca, faceam pedala pana a pornit dar acum nu sta la relanti, nu se tureaza, nu are vlaga. Ma puteti ajuta ? Multumesc.

    Erorile de la tester.
     
  11. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Daca ai ramas fara benzina trebuie aerisit sistemul de alimentare, la masinile cu pompe electrice nu trebuie procedat ca la vechea dacie adica sa dai la automat pana vine benzina, nu este acelas principiu.
    In legatura cu testerul, singurul lucru mai grav este eroarea de pe clapeta de acceleratie.Probabil ca trebuie sa faci si o aliniere a clapetei de acceleratie.
     
  12. c5talin

    c5talin 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    a6,2.8, 2000
    Buna ziua.
    ce este de facut? Am mers cu masina (audi a6 c5 2.8) cu problema: nu statea la relantii si nu se accelera cum trebuie, am plecat cu ea asa pana la un baiat care avea tester..scotea fum ,megea in 1500 turata maxim. Am ajuns ,cand am deschis capota a luat foc instalatia din spatele motorului,nu a apucat sa arda,dar a topit ..ce pot sa fac ?
     
  13. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Sa identifici de ce a luat foc...si sa refaci-schimbi cablajul respectiv.
     
  14. c5talin

    c5talin 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    a6,2.8, 2000
    Am refacut instalatia.. am pornit motoru si se incingeau firele in acelasi loc unde a luat foc daca mai acceleram putin se aprindea ..am schimbat si clapeta de acceleratie sa repar problema cu relantiul si turatia de max 1500 si nimic..e ceva legat de instalatie scurt..dar cum sa identific ce si cum?..sa iau alta instalatie din calculator la motor? Cat de greu e sa o schimb ?
     
  15. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Inseamna ca ai vreun plus acolo care nu face contact bine.
     
  16. c5talin

    c5talin 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    a6,2.8, 2000
    Nu stiu..nici nu am cum sa ma duc intr.un service..sa stau cu platforme e greu
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune o poza cu partea afectata.
    Daca n-ai timp de service, baga-te sub masina si curata toate cablurile. Tot ce vezi ca duce la electromotor, alternator, blocul motor si pe lonjeron. Sunt ca degetul de groase, nu ai cum sa le ratezi.
     
  18. c5talin

    c5talin 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    a6,2.8, 2000
    Pai daca era sa fie ceva nu se ardea siguranta respectiva ? Nu ardea instalatia ? Cand pun borna la baterie face scanteie. Am consumatori mari. Partea afectata e partea dreapta unde sunt 4 mufe mari mai sus de debitmetru conform cu poza atasata.



    received_810221952443095.jpeg

    Si toate astea au aparut de cand am schimbat aripa stanga. A inceput sa nu stea la relantii si sa nu se tureze, murea motorul.
     
  19. p.m.serban

    p.m.serban 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0TDI CJCA - 105kW / 143CP - WAUZZZ8K4DA037329
    Salut. Care m-a poate ajuta si pe mine cu o problema destul de gravă. Audi A6 C5 2.8 cu instalație GPL pe ea si fără nici o eroare.
    Pornește la prima cheie, indiferent dacă e cald sau rece...dar are momente in turația joasa si la accelerări bruște întrerupe. Problema o face atât pe GPL cât si pe benzina. La turația mare...race mode trage foarte bine.
    Un sfat de unde sa încep sa verific?
    Țin sa precizez ca bujiilor sunt noi, senzori poziție axe cu came noi, fisele sunt OK.

    Mulțumesc Anticipat !
     
  20. gfv

    gfv 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2016
    Locație:
    urziceni
    Masina:
    audi a6 c5 aml 2001
    Salutare tuturor,
    O rugăminte la voi: cum pot depista ce cod are motorul pentru ca nu vad pe nicăieri o astfel de serie. Masina este cu volan pe dreapta, fara acte. Am cumparat-o pentru câteva piese. Sti doar seria sasiu. Mentionez ca motorul este un 2.8 benzina. Mult respect.
     

Distribuie pagina asta