Salutare tuturor, Am cumpărat de cca 1 luna un Audi Q8 50 TDI cu motor de 3 litri și 286cp. Înainte de a cumpăra masina am avut una in test drive de 1 zi. Am constatat inca din test-drive ca masina reacționează cu întârziere la apăsarea pedalei de acceleratie; durează cca 3-4 sec de când apăs pedala pana când masina se accelerează și simți ca începe ”sa tragă“. In trafic, cele 3-4 secunde sunt esențiale mai ales intr-o depășire, așa ca este frustrant sa vezi ca nu te poți baza pe puterea mașinii exact atunci când ai nevoie de ea cel mai mult. Nu se pune problema ca nu are putere, cei 286 cp sunt suficienți sa crească viteza continuu lipsindu-te de scaun pana la peste 200 km/h. Am căutat și am găsit articole și pe alte forumuri discuții pe aceasta tema, deci problema este una reala și discutata. https://techcrunch.com/2019/06/10/review-the-stunning-2019-audi-q8-has-a-deal-breaking-flaw/ http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/...-Q7-50-TDi-Hesitation-from-speed-sensor-issue https://www.audiworld.com/forums/audi-q8-227/intro-auto-start-major-throttle-lag-issue-2966888/ https://www.audiworld.com/forums/audi-q8-227/q8-50tdi-total-disaster-throttle-lag-2980680/ Din ce am citit, problema este din setarea generală a motorului hibrid și a cutiei de viteze care face ca transmisia puterii motorului către cutia de viteze și roti sa se facă cu aceasta întârziere 3-4 sec. In România a sesizat cineva aceasta problema? Ati găsit o soluție pentru ea la dealerii locali?
Te salut. Eu am un Q7 din 2017 si as vrea sa il schimb pentru Q8. Am observat si eu in test-drive si ma sperie faptul ca e atat de deranjant. M-ar interesa si pe mine daca apare vreo rezolvare.
E destul de veche discutia dar la un Touareg 2019 (acelasi motor de 3.0 si 286 cp) s-a rezolvat printr-un update de soft (update oficial VW) realizat recent (inceput de Oct 2020).