1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bonsai, 7 Ian 2008.

  1. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Ca sa nu spun vre-o prostie, eu cred ca acolo se fixeaza ceva de genul manometru sau altceva, pentru a face masuri. Pentru diagnoze.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Posibil, dar pe el nu il ajuta, nu il incurca cu nimic la demontare/montare.
    L-a vazut acolo si cred ca era curios. :)
     
  3. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Cert este că atunci când voi da tubul jos voi scoate acest șurub si voi proba dacă intră camera prin gaura rămasă, ma gandesc ca voi putea verifica si starea capetelor din cand in cand( bineînțeles doar gradul de murdarie).
     
  4. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Este una din metodele de pornire prin spray
     
  5. Danny nicula danny

    Danny nicula danny 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a6 4f2 c6
    Cine imi spune si mie unde este pozitionata pompa de apa auxiliara la A6 C6 (4F) 3.0 Tdi Quattro ? Multumesc
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La 3.0 TDI exista doar pe EU5, implicit Facelift.

    Daca ne zici si un cod motor, poate te lamurim.
     
  7. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Salut. Astăzi de dimineata, cand am pornit masina(după 4 zile de repaos) , in garaj, la vreo 20-30 secunde de la pornire am simtit un soc-tremurat scurt, asemănător cu efectul produs de blocarea placutele de frana după spălare,ploaie atunci când pleci cu masina si ele sunt blocate-lipite.
    Socul-tremuratul a fost foarte scurt, de intensitate mica sa spun asa, dar pe care l-am simtit pe scaun.
    Masina era in P, motorul funcționa normal.
    Nu imi dau seama daca a fost rateu motor sau altceva.
    Am fost plecat cu masina , totul funcționează normal.
    Să-mi fac griji pentru ceva, sa controlez pe undeva?
    Am depasit cu puțin 200 mii, si spre rusinea mea încă nu am controlat uleiul la cutie.
    Dacă am gresit postarea rog un moderator sa mute in topicul dedicat.
    Multumesc.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ati ajuns sa scrieti pe forumuri exact ca niste babe :) Va vaitati despre lucruri inutile. La km aia este normal sa se intample unele lucruri cu motorul rece, masina nemiscata si motorul nepornit de mai multe zile. Probleme sunt atunci cand lucrurile astea devin o regula sau se repeta nu cand sunt aleatorii. Cautati probleme acolo unde nu sunt. Bafta.
     
    nica_ro și hercheacatalin apreciază asta.
  9. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Posibil sa ai dreptate.
    Multumesc de intervenție.
     
  10. gabi89

    gabi89 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2017
    Locație:
    italia
    Masina:
    audi a6 3.0tdi BMK an2006
    Sall.ai reusit sa schimbi motorul? Vreau si eu sa fac aceeasi operatiune si sunt curios ce este necesar.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce nu puneti tot BMK ? Pentru 9 CP in plus va complicati atat ?
     
    Aurel G apreciază asta.
  12. gabi89

    gabi89 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2017
    Locație:
    italia
    Masina:
    audi a6 3.0tdi BMK an2006
    Am gasit la un pret foarte bun o masina cu motor asb si de aceea
     
    EEXCALADE apreciază asta.
  13. Racolta ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2019
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    A6 3.0 tdi
    Buna ziua,
    Sunt un începător pe forum si de aceea imi cer scuze daca am postat unde nu trebuie.
    Sunt posesor de A6 C6 3.0 tdi an 2006. De cand s-a lasat frigul am probleme cu pornirea la rece. Am schimbat 2 seturi de bujii Bosch si Beru dar mi le arde pe toate. Am schimbat releu de bujii cu nr. 639 dar degeaba. Mentionez ca acolo unde e fixat releul cu nr.639, am gasit jumatete din releu in apa.
    Am curățat acolo, am montat alt releu dar la fel, arde bjiile. Am măsurat cu multimetrul si imi ramane tensiune, după ce pornesc pe fișa de la bujii, 2.1 volti. Daca aveti vero solutie va rog ajutati-ma. Multumesc.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Solutia pentru tine este sa mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici, la care tu nu ai fost. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  15. Racolta ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2019
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    A6 3.0 tdi
    Deci sa inteleg ca trebuie sa merg la un electrician profesionist.ok multumesc de ajutor
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cel mai bine. Asta, pentru inceput.
     
  17. Racolta ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2019
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    A6 3.0 tdi
    Mâine merg la cineva foarte experimentat.
     
  18. Racolta ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2019
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    A6 3.0 tdi
    Problema rezolvată.....nu era nici o problemă ca tine curent 2 minute pe fișa...după 2 minute declanșează releu ....concluzie.releul tine 12v pe bujii ,după stingerea spiralei la bord scade tensiunea la 2.4 v.dupa 2 minute cu motor pornit scade la 0.00 tensiune....ura
     
  19. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Nu era ca la bujii vine 4,6v.
     
  20. Quattro®

    Quattro® 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2018
    Locație:
    Girona
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0tdi ASB allroad 2007
    Salut, am o rugăminte dacă s-ar putea să îmi scrie careva ce piese trebuiesc înlocuite în relație cu curelele de serviciu.
    Se aude "gri gri gri" la rece, am dus-o la atelier și îmi cer în jur de 400€ pt schimbat piese (2 întinzătoare) și mana de lucru, mi se pare un pic cam mult dar există posibilitatea să cumpăr eu piesele și să le monteze ei.
    Problema este că nu am etka să văd numerele de referință ale pieselor, aș vrea să cumpăr și curele sau curea (habar n-am dacă e una sau mai multe)
    Datele mașinii sunt Audi A6 c6 4f 3.0tdi 233hp allroad WAUZZZ4F78N069960
    Mulțumesc anticipat

    Enviado desde mi E6653 mediante Tapatalk
     

Distribuie pagina asta