1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel 3.0 TDI la Audi A7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A7' creată de Dragos2195, 3 Iul 2016.

  1. Florin Raicu

    Florin Raicu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Olanda
    Masina:
    Audi a7
    Salutari,
    Am o problema cu masina mea audi a7 2013din 3.0 BiTdi. Sper sa fie cineva care a mai avut aceiași problema , mașina acum are 140 000 km.
    Când o pornesc, undeva la 30 -40 de secunde stand pe loc tremura ca și cum ceva nu merge rotund și tot in același timp se turează de una singura.
    Când revine la turațiile normale totul este ok, uneori tot in înterval scurt de la pornire și mers cu ea mai face tot aceiași problema. Stie cineva problema, niste soluții ceva ? Am fost la reprezentanta audi și nu au găsit nimic.
     
    Ultima editare: 15 Iun 2018
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Florin te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau.
    Data viitoare nu mai deschide topicuri noi aiurea si inutil si nu mai scrie cu bold = litere ingrosate pe forum. Acum ti-a fost mutat si editat mesajul dar data viitoare nu mai ai "norocul" asta. Multumesc.
     
    Florin Raicu apreciază asta.
  3. Florin Raicu

    Florin Raicu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Olanda
    Masina:
    Audi a7
    Scuza-ma sunt nou aici, încă nu sunt practic, mersi de observatie !
     
  4. liviu ifrim 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A7 BiTdi 2013
    Salutare,
    Am o mare problema cu masina si v-as fi profund recunoscator daca aveti careva vreo idee ce poate sa aiba De ceva timp consuma ENORM (cu un plin de 70L fac undeva la 240 km in oras), iar cand stau cu piciorul pe frana in Drive, la semafor, masina se accelereaza singura, nu foarte mult, dar sesizabil. La drum lung consumul e ok, fac undeva la 650-700 km cu un plin. Am avut la un moment dat eroare de la filtru de particule, dar am alergat-o si a disparut eroarea, deci s-a regenerat si presupun ca nu aia e problema. Masina in cauza este Audi A7 BiTDI , 2013, MTM chip 381 cai.
    Multumesc anticipat
     
  5. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Salut. Nu avem cum sa stim ce probleme are masina ta fara sa faci o diagnoza, mai ales ca ai si soft pe masina. Mergi la un service si daca ei nu te pot ajuta ne poti pune aici rezultatele diagnozei ( plus ca daca nu te pot ajuta inseamna ca nu ai ales un service prea bun ).
     
  6. liviu ifrim 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A7 BiTdi 2013
    Mersi de raspuns. Am sunat la Porsche Pipera, macar sa mi faca diagnoza. Astept sa ma sune ptr programare si revin cu raspunsuri
     
  7. vladsuciu24 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2014
    Locație:
    italia
    Masina:
    Audi a7 3.0 tdi 2011
    Buna ziua,
    La audi A7 2010 in sus se poate face distributia (a se citi schimbarea lanturilor) ca la modelul A6 C6 ? Am vazut ca postase cineva - pe un alt topic - ca se poate face fara a se da motorul jos. Daca da, stie cineva un cost aproximativ al pieselor si al manoperei ? Multumesc.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se poate face. Nu dai jos motorul, dai jos cutia.
     
    Cristian Dinache apreciază asta.
  9. AlexD99 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A7 2013 3.0 TDI V6 Quattro
    Salutare tuturor,

    Am o problema asemanatoare initiatorului acestui topic, Dragos2195.
    Am achizitionat recent un Audi A7 3.0 TDI, 150.000 km, revizii si istoric la zi efectuate la reprezentanta Porsche.
    La o verificare efectuata in service-ul unui prieten (rutina, sa ne uitam pe sub masina) am constatat pete de ulei sub baia mica. Aceasta a fost desfacuta si etansata, insa dupa 1000 km la verificare petele de ulei erau tot acolo.

    Pentru cei ce au mai intalnit problema aceasta, care a fost cauza in cazul vostru si cum s-a rezolvat? Ce costuri a presupus, intelegand din cele de mai sus ca trebuie demontat motorul si cutia.

    Va multumesc!
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Problema si rezolvarea ta se regaseste aici: https://vwforum.ro/topic/132545-pierderi-de-ulei-de-motor/

    Las-o asa si cand ai de umblat mai mult pe acolo (lanturi de schimbat la distributie si/sau altceva de facut pe la cutie - nu iti doresc asta) inlocuiesti si simeringul. Sau daca "te seaca la ficati" :) desfa si remediaza. Costurile sunt de peste 1.000 Euro reparatie adica manopera pentru ca piesele sunt gratis la cat costa manopera. :) Citeste topicul indicat de mine. Ai acolo toate informatiile necesare.

    Inca ceva: acolo in acel topic mai scrie asa - citez: .... care la masinile cu istoric complet si toate reviziile in reteaua VW , se rezolva gratuit ... Am terminat citatul. Asa ca pune o intrebare la reprezentanta si poate iti accepta Kulanz. Bafta.
     
    valentin A8L apreciază asta.
  11. web 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2013
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A7
    Salutari , pentru ca a venit vremea sa schimb injectoarele , se pot pune altele mai mari ?
    Adică eu am motorul de 245cp / 180kw și numai probleme am avut cu ele , așa ca vreau sa le pun pe cele de la motorul de 272cp / 200kw , ma gândesc ca sunt ceva mai rezistente .

    Dacă a făcut cineva ceva de genu ce mai trebuie modificat ?
     
  12. AlexD99 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A7 2013 3.0 TDI V6 Quattro
    Cristi
    Multumesc pentru indrumare.
     
  13. bdy 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2016
    Locație:
    Craiova/Bucuresti
    Masina:
    Audi A7 BiTDi 2014
    Salutare,

    Detin un Audi A7 BiTDi din 2014. Prin februarie anul acesta am constatat un zgomot ciudat care se auzea si inauntru si mult mai rau afara ce aparea dupa ce mergeam mai agresiv. Important de mentionat este faptul ca zgomotul se auzea doar in D sau R, daca pun masina in N sau P zgomotul disparea instant. Am vorbit cu cei de la reprezentanta (nu vreau sa spun care), le-am trimis pe whatsapp filmuletul acesta si mi-au spus sa vin sa vedem care este problema.
    Dupa ce am lasat masina acolo o saptamana, mi-au spus ca inca nu au deslusit care este cauza si ca urmeaza sa demonteze motorul intrucat cred ca este de la ceva lant de la distrubtie (masina avand 135k km in momentul acela). Am spus ok, sa ma tina la curent. Peste cateva zile imi spun ca au demontat motorul si zgomotul era de la nu stiu ce lant sau nu stiu ce intainzator si urmeaza sa monteze motorul la loc si totul va fi bine. Am spus ok. Pe langa acestea, s-a facut si un service complet.

    Peste 2 saptamani a inceput iar sa se auda zgomotul. Am sunat, iar mi-au spus sa merg sa vada care este treaba. Am lasat masina, iar a doua zi m-au sunat sa merg sa imi spuna ce se intampla. Au spus ca zgomotul se aude de la turbina si ca este normal, pentru ca turbina intra intr-un program de racire.

    De atunci, asa a ramas. Se aude zgomotul si acum, Ce am mai observat este ca zgomotul se aude in mers cand masina este aproape de stop sau cand stau in D cu piciorul pe frana sau cand o las in D sa mearga fara sa accelerez. Cand apas acceleratia dispare, sau nu il mai aud eu. Cert este ca se aude in D sau R cand masina sta pe loc sau se misca foarte incet. Chiar nu cred in teoria lor ca este program de racire al turbinei, intrucat se aude si cand merg normal, se aude si cand motorul nu este la 90 de grade, si mai ales, se aude doar in D sau R. Nu sunt vreun expect, dar de ce ar opri acest program cand masina este in P sau N.

    In curand o sa fac un schimb de ulei si probabil o sa le adresez iar problema, dar intre timp am zis sa postez aici. De atunci am facut 12k km cu masina, mers tare, mers incet, nicio problema, masina nu a pierdut putere, cel putin eu nu am observat, doar zgomotul acesta se aude.

    Pareri?

     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este un zgomot specific motoarelor bi-tdi si se aude (cred eu) in filtrul de aer. De cele mai multe ori este de la una dintre turbine, dar pot fi si alte cauze. Trebuie investigat amanuntit turbinele daca nu rasufla pe la garnituri sau tubulaturi... si galeria de evacuare.
     
  15. bdy 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2016
    Locație:
    Craiova/Bucuresti
    Masina:
    Audi A7 BiTDi 2014
    Multumesc, mai astept si alte pareri. Vreau sa strang cat mai multe, cum nu mai am asa mare incredere in aceasta reprezentanta, macar sa merg cu o lista ce ar putea sa fie. Pentru a verifica ce ai spus tu trebuie demontat iarasi motorul ?
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu, nu trebuie dat motorul jos, doar filtrul de aer.
     
  17. bdy 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2016
    Locație:
    Craiova/Bucuresti
    Masina:
    Audi A7 BiTDi 2014
    Multumesc pentru raspunsurile rapide domnu. :) Ma gandesc ca daca rasufla turbina, probabil pieredam putere si se aprindea martorul de check engine, nu?
     
  18. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Ai un sunet foarte ciudat în filtrul de aer,nu este obligatoriu sa piardă putere sau sa de-a eroare pe tester. Parerea mea garnitura pe evacuare la un cilindru sau o supapă care nu închide bine.
     
  19. bdy 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2016
    Locație:
    Craiova/Bucuresti
    Masina:
    Audi A7 BiTDi 2014
    Multumesc pentru raspuns. :) Stii cumva daca trebuie demontat motorul pentru a rezolva aceasta problema ?
     
  20. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Te-au speriat aia de la Audi cu dat motorul jos. :) Te-au speriat rau. Nu trebuie dat.
     

Distribuie pagina asta