Salutari, Am o problema cu masina mea audi a7 2013din 3.0 BiTdi. Sper sa fie cineva care a mai avut aceiași problema , mașina acum are 140 000 km. Când o pornesc, undeva la 30 -40 de secunde stand pe loc tremura ca și cum ceva nu merge rotund și tot in același timp se turează de una singura. Când revine la turațiile normale totul este ok, uneori tot in înterval scurt de la pornire și mers cu ea mai face tot aceiași problema. Stie cineva problema, niste soluții ceva ? Am fost la reprezentanta audi și nu au găsit nimic.
Florin te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Data viitoare nu mai deschide topicuri noi aiurea si inutil si nu mai scrie cu bold = litere ingrosate pe forum. Acum ti-a fost mutat si editat mesajul dar data viitoare nu mai ai "norocul" asta. Multumesc.
Salutare, Am o mare problema cu masina si v-as fi profund recunoscator daca aveti careva vreo idee ce poate sa aiba De ceva timp consuma ENORM (cu un plin de 70L fac undeva la 240 km in oras), iar cand stau cu piciorul pe frana in Drive, la semafor, masina se accelereaza singura, nu foarte mult, dar sesizabil. La drum lung consumul e ok, fac undeva la 650-700 km cu un plin. Am avut la un moment dat eroare de la filtru de particule, dar am alergat-o si a disparut eroarea, deci s-a regenerat si presupun ca nu aia e problema. Masina in cauza este Audi A7 BiTDI , 2013, MTM chip 381 cai. Multumesc anticipat
Salut. Nu avem cum sa stim ce probleme are masina ta fara sa faci o diagnoza, mai ales ca ai si soft pe masina. Mergi la un service si daca ei nu te pot ajuta ne poti pune aici rezultatele diagnozei ( plus ca daca nu te pot ajuta inseamna ca nu ai ales un service prea bun ).
Mersi de raspuns. Am sunat la Porsche Pipera, macar sa mi faca diagnoza. Astept sa ma sune ptr programare si revin cu raspunsuri
Buna ziua, La audi A7 2010 in sus se poate face distributia (a se citi schimbarea lanturilor) ca la modelul A6 C6 ? Am vazut ca postase cineva - pe un alt topic - ca se poate face fara a se da motorul jos. Daca da, stie cineva un cost aproximativ al pieselor si al manoperei ? Multumesc.
Salutare tuturor, Am o problema asemanatoare initiatorului acestui topic, Dragos2195. Am achizitionat recent un Audi A7 3.0 TDI, 150.000 km, revizii si istoric la zi efectuate la reprezentanta Porsche. La o verificare efectuata in service-ul unui prieten (rutina, sa ne uitam pe sub masina) am constatat pete de ulei sub baia mica. Aceasta a fost desfacuta si etansata, insa dupa 1000 km la verificare petele de ulei erau tot acolo. Pentru cei ce au mai intalnit problema aceasta, care a fost cauza in cazul vostru si cum s-a rezolvat? Ce costuri a presupus, intelegand din cele de mai sus ca trebuie demontat motorul si cutia. Va multumesc!
Problema si rezolvarea ta se regaseste aici: https://vwforum.ro/topic/132545-pierderi-de-ulei-de-motor/ Las-o asa si cand ai de umblat mai mult pe acolo (lanturi de schimbat la distributie si/sau altceva de facut pe la cutie - nu iti doresc asta) inlocuiesti si simeringul. Sau daca "te seaca la ficati" desfa si remediaza. Costurile sunt de peste 1.000 Euro reparatie adica manopera pentru ca piesele sunt gratis la cat costa manopera. Citeste topicul indicat de mine. Ai acolo toate informatiile necesare. Inca ceva: acolo in acel topic mai scrie asa - citez: .... care la masinile cu istoric complet si toate reviziile in reteaua VW , se rezolva gratuit ... Am terminat citatul. Asa ca pune o intrebare la reprezentanta si poate iti accepta Kulanz. Bafta.
Salutari , pentru ca a venit vremea sa schimb injectoarele , se pot pune altele mai mari ? Adică eu am motorul de 245cp / 180kw și numai probleme am avut cu ele , așa ca vreau sa le pun pe cele de la motorul de 272cp / 200kw , ma gândesc ca sunt ceva mai rezistente . Dacă a făcut cineva ceva de genu ce mai trebuie modificat ?
Salutare, Detin un Audi A7 BiTDi din 2014. Prin februarie anul acesta am constatat un zgomot ciudat care se auzea si inauntru si mult mai rau afara ce aparea dupa ce mergeam mai agresiv. Important de mentionat este faptul ca zgomotul se auzea doar in D sau R, daca pun masina in N sau P zgomotul disparea instant. Am vorbit cu cei de la reprezentanta (nu vreau sa spun care), le-am trimis pe whatsapp filmuletul acesta si mi-au spus sa vin sa vedem care este problema. Dupa ce am lasat masina acolo o saptamana, mi-au spus ca inca nu au deslusit care este cauza si ca urmeaza sa demonteze motorul intrucat cred ca este de la ceva lant de la distrubtie (masina avand 135k km in momentul acela). Am spus ok, sa ma tina la curent. Peste cateva zile imi spun ca au demontat motorul si zgomotul era de la nu stiu ce lant sau nu stiu ce intainzator si urmeaza sa monteze motorul la loc si totul va fi bine. Am spus ok. Pe langa acestea, s-a facut si un service complet. Peste 2 saptamani a inceput iar sa se auda zgomotul. Am sunat, iar mi-au spus sa merg sa vada care este treaba. Am lasat masina, iar a doua zi m-au sunat sa merg sa imi spuna ce se intampla. Au spus ca zgomotul se aude de la turbina si ca este normal, pentru ca turbina intra intr-un program de racire. De atunci, asa a ramas. Se aude zgomotul si acum, Ce am mai observat este ca zgomotul se aude in mers cand masina este aproape de stop sau cand stau in D cu piciorul pe frana sau cand o las in D sa mearga fara sa accelerez. Cand apas acceleratia dispare, sau nu il mai aud eu. Cert este ca se aude in D sau R cand masina sta pe loc sau se misca foarte incet. Chiar nu cred in teoria lor ca este program de racire al turbinei, intrucat se aude si cand merg normal, se aude si cand motorul nu este la 90 de grade, si mai ales, se aude doar in D sau R. Nu sunt vreun expect, dar de ce ar opri acest program cand masina este in P sau N. In curand o sa fac un schimb de ulei si probabil o sa le adresez iar problema, dar intre timp am zis sa postez aici. De atunci am facut 12k km cu masina, mers tare, mers incet, nicio problema, masina nu a pierdut putere, cel putin eu nu am observat, doar zgomotul acesta se aude. Pareri?
Este un zgomot specific motoarelor bi-tdi si se aude (cred eu) in filtrul de aer. De cele mai multe ori este de la una dintre turbine, dar pot fi si alte cauze. Trebuie investigat amanuntit turbinele daca nu rasufla pe la garnituri sau tubulaturi... si galeria de evacuare.
Multumesc, mai astept si alte pareri. Vreau sa strang cat mai multe, cum nu mai am asa mare incredere in aceasta reprezentanta, macar sa merg cu o lista ce ar putea sa fie. Pentru a verifica ce ai spus tu trebuie demontat iarasi motorul ?
Multumesc pentru raspunsurile rapide domnu. Ma gandesc ca daca rasufla turbina, probabil pieredam putere si se aprindea martorul de check engine, nu?
Ai un sunet foarte ciudat în filtrul de aer,nu este obligatoriu sa piardă putere sau sa de-a eroare pe tester. Parerea mea garnitura pe evacuare la un cilindru sau o supapă care nu închide bine.
Multumesc pentru raspuns. Stii cumva daca trebuie demontat motorul pentru a rezolva aceasta problema ?