1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A7' creată de Dragos2195, 3 Iul 2016.

  1. Ginoo8

    Ginoo8 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2019
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A7 3.0 tdi 272
    Va salut,
    Vreau sa schimp capacul de la culbutori de pe partea stanga a motorului (parte soferului) deoarece a inceput sa curga ulei cam mult. Am inteles ca sunt o multime de lucururi de demonatat: galerie de admisie, injectoare, etc. Ceea ce nu stiu este ca odata ce se demonteza injectoarele, dupa ce le monteaza la loc o sa mearga in parametri normali cum mergea inainte sau trebuie facuta vreo codare/modificare ceva din tester ? Mentionez ca masina este un A7 2015 3.0 tdi 272 cp.
    Va multumesc frumos.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Faci tu toate astea singur de intrebi care sunt pasii ? Sau mecanicul la care mergi este cofetar ? :) Da se schimba si se demonteaza tot ce este de demontat chiar daca dureaza "3 zile" doar demontarea.Injectoarele odata demontate se monteza pe baza unor pasi = proceduri adica sunt niste reglaje mecanice de facut la montaj. Nu se foloseste VCDS.

    Citeste si acest topic integral: http://www.clubaudi.ro/threads/inje...obleme-si-rezolvari.23531/page-22#post-835091

    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.

    Asta este pentru scoaterea injectoarelor:

     
  3. Ginoo8

    Ginoo8 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2019
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A7 3.0 tdi 272
    O fi si cofetar mecanicul. :) E mecanic bun doar ca nu a mai schimbat capac de culbutori la aceasta masina. Stie sa demonteze, sa monteze doar ca nu stia sigur daca dupa montarea injectoarealor este nevoie de VCDS. Multumesc mult pentru ajutor
     
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    Passat CC 2.0 DSG 170 CP
    Cauta alt mecanic, unul care mai facut reparatia asta.
     
  5. negoitacatalin

    negoitacatalin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 D4 2015 3.0Tdi Quattro
    Salutare , desi am avut mai multe tipuri de audi , a venit timpul sa testez si un Audi A7 3.0 TDI S-Tronic 2013 cod motor CDUC , alta masina , alte sunete / simptome si asa mai departe , masina are 250.000km , am citit ce au mai scris colegii care mai detin acest model , insa unele probleme seamana cu ale mele: mai exact am sesizat o serie de sunete poate cine a condus mai mult 3.0 tdi stie sau poate sa se de-a cu parerea, pentru mine este prima motorizare de 3.0 pana in prezent am avut decat 2.0.
    Prin urmare -- la pornire vestitul sunet de lant 1 secunda
    -- la rece cand plec la drum , la viteze mici cand schimba treapta -2-3 si se subtureaza se aude un huruit ,cand se incalzeste nu se mai aude nimic.
    -- in momentul in care ma aflu in parcare o pornesc si calc frana , cand schimb in cutie din P -N -D-R , se aud niste clancuri` si se simte si un usor zvac`
    -- cand opresc la semafor de exemplu si tin piciorul pe frana , mereu am impresia ca masina sta in presiune si vibreaza usor , daca o dau in N nu se mai simte nimic .
    -- la oprirea motorului se aude un mic sunet metalic , ca de volanta !!
    -- cand plec de pe loc daca virez stanga sau dreapta si accelerez , se simte un vibrat in masina nu foarte puternic similar cu vibratul acela cand derapezi usor si masina se redreseaza.
    -- masina are perne de aer , uneori se aude in partea din spate un pppsssstt scurt, similar cu cel de la RATB dar mult mai sensibil, nu face atat zgomot.
    Masina a fost testata cu VAG COM nu are erori pe nici un computer.
    ~~ sunt sunete de uzura pe care nu toata lumea le aude , inteleg ca este masina second uzata etc, daca cineva a mai intampinat astfel de probleme , si daca a gasit si rezolvari pentru ele as dori sa le stiu , imi place masina nu ma lasat in strada merge dar nu vreau sa imi fortez norocul .
    Va multumesc si astept parerile voastre!!!!!!
     
    Cristian Dinache apreciază asta.
  6. Scarface2019 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A7 3.0 BI-TDI 320CP
    Salutare,astazi am facut o diagnoza la masina mea dupa ce i-am schimbat toate filtrele singur si am facut cateva codari, am gasit urmatorul fault

    9567-NOx sensor 2 bank 1
    P229F 00 [096] Implausible signal
    Intermittent - Not Confirmed -Tested sincer memory clear


    Martorul de check engine nu este aprins,masina se comporta normal,dimineata are un miros intepator pana se incalzeste dar am mai mirosit si la un mercedes si e cam acelas ,intrebarea urmatoare este sa schimb senzorul direct sau sa astept pana sa dea engine light?Sau sa il curat putin cu spray de contacte?
     
  7. caiac

    caiac 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A7 272CP, 3L Quattro, Cod Motor CRTD, 2015
    Salut! Am avut si eu eroarea asta. Am fost la Audi la Reprezentanta si au facut un software update, este o rechemare cred legata de acel senzor. Dupa ce am facut update ul respectiv nu am mai avut eroarea. Ma interesasem de pretul senzorului si au zis ca undeva la 3000 ron ( pret de reprezentanta). Daca gasesc fisa de service iti trimit poza ca sa vezi exact.
     
  8. Scarface2019 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A7 3.0 BI-TDI 320CP
    te rog frumos,acum o sa sun si eu la audi sa vedemd daca pe aici prin bucuresti stie cineva ceva

    Am sunat si au zis ca au fost 2 rechemari pe noxe si au fost rezolvate,ciudat este ca masina are 101.000 de km...
     
    Ultima editare: 17 Feb 2020
  9. Adrian chirita 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 allroad c7 3.0 tdi 272cp 2018
    Salut,
    Am si eu aceeasi problema, sa inteleg ca s-a rezolvat doar cu update-ul ?
    Mulțumesc
     
  10. Ionut Stancu 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Se schimba senzorul + update de software.
    Si masina mea are senzorul schimbat si update. Bafta!
     
  11. Adrian_F

    Adrian_F 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2021
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 Allroad 3.0 BITDI 320 CP CVUA 2018
    Ionut Stancu
    Aveți un cod pentru senzor ? Am sa sun la reprezentanta din Timișoara să vad ce spun si ei. Am avut check engine aprins, apoi s-a stins singur. Stă stins doar cu motorina scumpă de la Rompetrol, dacă bag din aia ieftină, se aprinde check engine. :)
     
  12. Ionut Stancu 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Poate nu vorbim de acelasi lucru, asa ca mai bine vezi ce-ti spun cei de la reprezentanta. Daca n-ai softul dieselgate pe masina, atunci iti vor spune si parte a acestui proces este si schimbarea acelui senzor NOx.
     

Distribuie pagina asta