1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A8 D3 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de sputnik, 25 Mar 2014.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu merge link-ul.
     
  2. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare.

    Tocmai ce am luat masina de la mecanicul meu care mi-a schimbat cureaua de accesorii si cea de distributie de la pompa de inalta plus toate rolele si pompa de apa.
    Dupa ce am luat-o am iesit pe autostrada si dupa 50 de km intra in limp mode.

    16567 - Fuel Temp. Sensor A (G81)
    P0183 - 001 - Open or Short to Plus - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Torque: 179.4 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Duty Cycle: 1.0 %
    Voltage: 10.34 V
    Pressure: 0.0 bar
    Temperature: 26.1°C
    Temperature: 71.1°C

    Asta e eroarea care o am pe vcds. El a zis ca a umblat pe la senzorul de temp de la motorina. Ce as putea sa fac sa mai umblu pe la mufe sa le scot sa le dau cu spray de contact si sa le bag inapoi. Masina daca o trag pe dreapta si o repornesc mai merge vreo 30 km pana se reaprinde spirala clipocitoare.

    Dupa mai multe orpiri si reporniri a aparut si mil on cu urmatoarele 2 erori inacelasi timp cu spirala clipocitoare: (egr schimbat de 25k )
    16785 - EGR System
    P0401 - 002 - Insufficient Flow - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 1428 /min
    Torque: 66.3 Nm
    Speed: 62.7 km/h
    Duty Cycle: 75.7 %
    Duty Cycle: 20.9 %
    Mass Air / Rev.: 411.3 mg/str
    Duty Cycle: 28.4 %
    Mass Air / Rev.: 246.8 mg/str

    16619 - Boost Pressure
    P0235 - 001 - Regulation Range not Reached - MIL ON
    Freeze Frame:
    RPM: 2562 /min
    Torque: 518.7 Nm
    Speed: 142.2 km/h
    Absolute Pres.: 2254.2 mbar
    Absolute Pres.: 1876.8 mbar
    Mass Air / Rev.: 1333.6 mg/str
    Temperature: 50.4°C
    Duty Cycle: 52.5 %

    Erorile le-am sters si nu au reaparut. Pe la ce mufe ar trebui sa scot de le repun pentru ca el a demontat pe acolo pentru a ajunge la curele chiar a zis de senzorul de temperetura de la motorina.

    Multumesc anticipat si astept sugestii. Mai pot merge asa cu ea pana ajung la el din nou?
     
  3. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Revin din nou cu LIMP MODE
    Dupa ce am scos mufa de la senzorul de temperatura motorina + spray contact toate buna si frumoase timp de vreo 200 km si vreo 2 zile pana cand intru iar pe autostrada si dupa cativa km limp mode cu urmatoarele 2 erori:

    16785 - EGR System
    P0401 - 002 - Insufficient Flow
    Freeze Frame:
    RPM: 1680 /min
    Torque: 89.7 Nm
    Speed: 54.9 km/h
    Duty Cycle: 80.7 %
    Duty Cycle: 20.9 %
    Mass Air / Rev.: 434.8 mg/str
    Duty Cycle: 37.9 %
    Mass Air / Rev.: 264.4 mg/str

    16619 - Boost Pressure
    P0235 - 001 - Regulation Range not Reached - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 2184 /min
    Torque: 273.0 Nm
    Speed: 121.0 km/h
    Absolute Pres.: 1754.4 mbar
    Absolute Pres.: 1438.2 mbar
    Mass Air / Rev.: 781.4 mg/str
    Temperature: 29.7°C
    Duty Cycle: 60.8 %

    Ce pot verifica? Ce ma sfatuiti? Mentionez ca mecanicul cand a demontat prin fata pentru schimbarea curelelor a demontat si galeria de admisie plus cele adiacente pe acolo.
     
    Ultima editare: 27 Sep 2015
  4. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare din nou,

    Problema a fost rezolvata. Un furtun de la turbo era aproape iesit. Masina trage din nou bine si nici o eroare aparuta pe vcds. ;)
     
  5. schitimus

    schitimus 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2008
    Locație:
    focsani
    Masina:
    AUDI A8 3.0 TDI
    Salut,
    Am avut si eu problema cu poticnirea la pornirea la cald. Am reconditionat electromotorul, am schimbat bateria, problema persista. M-am documentat si toate informatiile ma conduceau catre injectoare. Adica: daca exista un injector care nu inchide complet, acesta la oprirea motorului picura motorina in capul pistonului. daca pornesti imediat, nicio problema fiindca nu curge destula motorina. daca astepti 10-15 minute si dai cheie se poticneste. Daca astepti 1 ora porneste fara probleme. Explicatia este ca motorina are timp sa se scurga in baie pe langa segment.(aveam motorina in ulei) deci problema apare la cald in intervalul de 10-30 de minute cand exista motorina in capul pistonului si atunci se produce o compresie mai mare decat trebuie si care probabil e in contratimp, care blocheaza pentru moment rotatia motorului.
    Am dus injectoarele la verificat pe stand. 2 cu probleme, le-am reparat si dupa aceea 4 luni de zile nicio problema. Dupa 4 luni apare aceeasi simptoma. Am dus din nou injectoarele la verificat, rezultatul, toate sunt ok. Bun, le pun din nou pe masina, aceeasi problema. Am ajuns intr-un punct in care nu mai stiu ce sa fac.
    Verificarea pe stand banuiesc ca nu se face la temperatura de 90 de grade. Problema apare cand motorul este cald. Vreau sa aflu daca se poate realiza o verificare a injectoarelor in conditii reale.
     
  6. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Eu m-am impacat de mult cu ideea ca asa o sa faca la cald. Am masina de 8 ani si asa face de fiecare data la cald. Sunt unii care vorbesc de un fel de resoftare, sa ti se schimbe ceva intr-o mapa si nu ar mai fi vreo problema, contra cost bine inteles. Daca ne poate ajuta cineva cu vreo solutie ar fi ultr binevenita. Zi buna.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Probabil ce ai auzit tu este solutia pentru 2.0 TDI BLB care are o problema cu pornirea la cald.
    Da, se modifica harta de injectie, ai putea lua legatura cu un tunner sa incerce si pe masina ta. E pacat sa traiesti cu o problema ce se poate rezolva cu o suma relativ mica.
     
    Patrulescu apreciază asta.
  8. Ley 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2016
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    A8 d4 4.2 tdi 385 hp, 2014.
    daca iti face la cald, verifica camshaft sensor,apoi intinzatoarele si lanturile sa nu fie uzate sau slabe.Si verifica si pompa aia de inalta presiune de motorina, are o valva in ea care ar trebuie sa opreasca presiunea in sistem sa coboare sub o anumita variabila, daca se duce iti face ceea ce spui tu.Si vezi si filtrul de motorina.
     
  9. ebenize 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2010
    Locație:
    -
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0 TDI 2008
    Am un A8 3.0 tdi din 2007 si am urmatoarele probleme daca v-ati intalnit cu ele:
    1.mi se pare ca vibreaza destul de tare la relanti. Cum o accelerez un pic, dispare insa in sarcina gen kickdown se simte vibratia motorul in podea pe locul din dreapta. Totodata scutura cand o pornesc. Sa fie de la tampoanele de la motor? Imi apare pe tester un tampon de la motor si cel de la cutie dus.
    2.am un zgomot de rontait practic se aude un pic cam tare motorul in habitaclu. Un mecanic zicea ca se aude zgomotul motorul in habitaclu si ca probabil lipseste vreun element de la antifonare. O sa fac o filmare poate se aude.
    3.O alta problema este ca in frana de motor intre 20-90 km/h cade acul de la turatii si incepe sa oscileze. Mecanicul mi-a zis ca ar fi pe duca convertizorul. Ce parere aveti?
     
  10. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
  11. ebenize 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2010
    Locație:
    -
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0 TDI 2008
    Sunt tare curios daca se rezolva problema vibratiei... cred ca si mor daca dau 2500-3000 lei si tot vibreaza
     
  12. ebenize 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2010
    Locație:
    -
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0 TDI 2008
    O alta problema ... cred ca imi intra motorina in ulei deorece am impresia ca imi creste nivelul..Spume nu face si nici nu scade antigelul... Nu prea imi dau seama pentru ca joja e atat de idioata si stramta ca se murdareste de peretii tubului jojei cand o scot. La voi cum arata joja la 3.0 tdi..ma gandesc sa nu fie schimbata? are o biluta dupa max? Nu inteleg de ce nu au pus sensor electronic... era mai practic. La acest tip de motor credeti ca problema ar fi de la O-ringuri injectoare? aveti idee cat costa ?
     
  13. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
  14. ebenize 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2010
    Locație:
    -
    Masina:
    Audi A8 D3 3.0 TDI 2008
    nu scoate deloc fum... trage bine ...Am sa citesc si acolo.. Multumesc!
     
  15. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Si eu sunt curios cu vibratia daca se rezolva, si eu am eroare pe 2 suporti dar toti mecanicii mi'au spus sa ii schimb doar in momentul in care curg. Sa ne spui te rog daca erau cursi ai tai.
     
  16. Coleus

    Coleus 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a8 4.0 TDI
    Salut. Nu am gasit unde sa postez si am.postat aici. Aseara masina mea un audi a8 4.0 tdi din 2004 am parcat'o si astazi de dimineata cand am.vrut sa o pornesc..am pornit'o sau aprins spirele de la bujii si a murit motorul. Dupa a 2 incercare acelasi lucru, doar ca de data asta mi'a aprins urmatori martori in bord: esp abs spira bujii eroarea de la.frana de mana si cea de faruri ne'adaptate + avaria la cutie' prnds cu rosu. Am pus testerul pe ea sa vad ce are si am.gasit o gramada de erori bineinteles de la cele mentionate mai sus. Problema mea mai mare este ca nu ma lasat sa intru le nici un ecu nici pe cel de la engine 1 si nici engine 2. La ce ma.pot astepta? Sau stricat calculatoarele peste noapte asa stand degeaba? Erorile nu am.apucat sa le salvez deoarece am venit baiatul cu rampa si am dus'o direct la service. Va multumesc
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca e la service iti vor spune ei de unde e problema. Pe ghicite nu stie nimeni si sa dam cu presupusul nu se poate. Sunt zeci de cauze/motive pentru problema ta.
     
  18. Coleus

    Coleus 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a8 4.0 TDI
    Am gasit logul in calculator. Va multumesc
     
  19. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    din cate se vede in log, cel mai probabil ai niste fire intrerupte, oxidate, coapte.
    Vad ca ai eroare la cutie ca nu comunica cu ECU.
    Ori s-a ars ecu ori fire rupte, in scurt.
    Nu e peste noapte, daca ai avut un soarece si le-a ros, de aici problema :keule:

    PS:
    Vad ca esti din ct.
    Da mi un mesaj poate te pot ajuta.
     
  20. Coleus

    Coleus 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a8 4.0 TDI
    Stiu ca sunt 2 ecu. Gresesc? Sa se fi ars ambele?
     

Distribuie pagina asta