1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TFSI la A6 C6 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de katalin1, 4 Oct 2013.

  1. katalin1

    katalin1 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2013
    Locație:
    PITESTI
    Masina:
    A6 3.0 TFSI 2009
    Buna seara,de curand am cumparat un Audi A6 fabricatie 2009 facelift cu motorul 3.0 TFSI 290 de cai(cel care se pune pe s4-s5 model 2010-)

    Dupa aproximativ o luna au inceput problemele..primele probleme au fost de la cutia de viteze,imi dadea anumite erori pana am schimbat uleiul si filtrele....problema fiind rezolvata relativ usor.

    Dupa aproximativ o saptamana am inceput sa am probleme cu motorul de exemplu:Daca merg cu masina normal nu o accelerez blana merg ok cu ea, nu imi apare nici o eroare,cand accelerez si insist imi apar tot felul de erori pe bord cum ar fi:esp,presiune pneuri,martor eroare motor,epc etc....masina ulterior numai trage...tremura si pana nu o opresti si o pornesti din nou nu se sting erorile.Daca o pornesti din nou sunt anumite situati in care raman ori epc ori martor motor aprinse in bord

    Am fost la Dealer autorizat Audi(eurotehnogrup) din Pitesti si a fost pus tester-ul pe ea...imi da eroare cilindru 5.

    Toate bune si frumoase hai sa rezolvam cu acest cilindru sa numai am probleme,s-au schimbat: pompa benzina,bobine inductie,buji,toate garniturile de la injectoare,admisie,evacuare,garnitura de chiuloasa,injectorul le-am inversat intre ele..nimic eroarea tot a ramas.
    Defiecare data cand se facea vreo modificare la motor intodeauna era testata si aceelasi probleme, cilindru 5 problematic.

    Am plecat cu ea de la Audi mi-au spus ca numai stiu ce sa-i faca...ca nu s-au mai intalnit cu aceasta situatie deoarece este motorul foarte rar,si mi s-a cerut o expertiza mai amanuntita(sa demontez motorul) si ma costa ccirca 2500 lei numai desfacutul.

    Am plecat de acolo si m-am dus la alt service(destul de bun recomandat de toata lumea) si acolo din nou s-au facut toate aceste probleme de la cap-coada,s-au mai schimbat injectoare,supapele de admisie/evacuare pe cilindru 5,garniturile,garnitura de chiuloasa,ulei filtre noi,antigel nou,arculetele de la supape,aceeasi problema ba chiar masina parca face din ce in ce mai rau.

    Dupa o investitie de aproximativ 10000 lei in piese numai stiu ce sa-i mai fac....

    Daca a intampinat cineva asemenea probleme sau daca ma poate ajuta cu un sfat/mecanic care se pricepe va rog frumos sa ma contactati...sunt disperat si pur si simplu numai stiu ce sa-i mai fac la masina....

    Am incercat sa caut pe internet astfel de probleme...absolut nimic...motorul este foarte rar si destul de nou incat sa apara probleme de genu.

    Masina am cumparato din Germania,second hand,nu stiu daca inainte sa o cumpar eu a avut probleme..nici nu am pe cine sa intreb...

    Daca stie cineva despre acest motor sau stie ceva de aceste defectiuni...va rog frumos cu mare placere mi-ar fi de folos
     
    Ultima editare: 4 Oct 2013
  2. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Salut! Sa stii ca imi pare rau pentru ce ti se intampla. Si eu sunt in aceiasi situatie....bani peste bani bagati intr o masina care se presupunea a fi ceva de "calitate nemteasca". Te sfatuiesc sa mergi cu ea la Nurvil Valcea sau la Porsche Bucuresti...Sau daca dispui de mijloace, du o la o uzina Audi poate au si departament service..
    Se pare ca nu sunt singurul care are probleme cu masina. Cel putin a mea e veche...a ta e aproape noua..
     
  3. katalin1

    katalin1 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2013
    Locație:
    PITESTI
    Masina:
    A6 3.0 TFSI 2009
    Crede-ma ca nu stiu ce sa-i mai fac. Nu spun ca este o masina buna, poate ghinionul meu este ca a picat la mine. Trebuie sa o fac, am dat destul de multi bani pe ea. Acum va urma sa-i schimb intercooler-ul si sa vedem ce mai facem. Cred ca intr-un final fac si un drum catre Germania, ca nu am ce sa fac.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Oct 2013
  4. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    In primul rand masina bestiala....ain al doilea incearca sa iei legatura cu cei de la "mama ei",pe mail,le explici situatia,poate te vor indruma spre Porsche Bucuresti(sau te duci tu la ei dar fara sa o bagi in service la ei ca sunt smecheri)dar pe cheltuiala uzinei,poate ai noroc si are vreo problema de fabrica exact cum era pe vremuri cu injectoarele de pe cele de 2.0l,eu as fi dispus sa fac orice dupa valoarea masinii si unde mai pui aproape 10.000 roni doar in service...mai demult am auzit lucruri bune despre cei de la Nurvil
    In acelasi timp poate fi o problema banala,este o masina cu o motorizare rar intalnita si nu stiu daca vei gasi ajutorul necesar la servicurile comune,o fi ele renumite,si decat sa bagi bani in tot felul de piese cu problema persistand nu stiu daca ti se merita,sunt cativa specialisti aici pe forum care ar putea sa te ajute,dar trebuie vazuta pusa pe tester si cautat eventual codul de eroare(si asta trimisa la nemti eventual) pe net si asa depistarea sursei,nu cred ca in State sa nu intalnesti motorizarea asta deci poate gasesti si rezolvarea pe vreun forum,dar daca tu zici ca deja s-a facut asta:shrug:...
     
    Ultima editare: 5 Oct 2013
  5. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Cel mai bine e sa incerci la Nurvil, iar daca nu iti dau un raspuns concret apelezi la fabrica mamă. Prin mesaje nu primesti mare lucru. Cel mai sigur e sa mergi cu ea direct la poarta uzinei si sa le blochezi iesirea in semn de protest. Lasand gluma la o parte, cred ca asta e ultima solutie. Intai mergi la Nurvil sau Porsche si fa o intelegere cu ei. Suna in felul urmator. Poti chiar sa le spui asta: "Nimeni nu a reusit sa depisteze problema masinii mele. Am adus o la voi in speranta ca ii puteti da de cap. Am schimbat multe piese insa fara efect. O reparati, dar platesc doar daca la final merge cum trebuie. Nu platesc piesele puse pe masina in urma presupunerilor care nu se adeveresc. " Ideea este sa le spui din start ca daca ei considera ca e dela injector, il schimba, dar masina merge lafel, tu sa nu platesti. Ai schimbat piese in valoare de 10.000 lei dar masina nu merge. Trebuia sa le zici la mecanici ca sunt incompetenti si ca nu platesti nici o piesa atata timp cat masina merge mai rau ca inainte. Asta e intelegerea. Platesc doar daca merge cum trebuie. Daca ei te incarca cu 10.000 lei si masina tot nu merge, ii pui sa si ia piesele inapoi deoarece tu platesi sa iti faca masina nu sa iti schimbe niste piese aiurea. Apropo, daca ainschimbat fise, bobine si altele, cand ai vazut ca merge lefel, dece nu i ai pus sa le puna inapoi pe alea vechi care practic erau bune si sa si ia piesele inapoi......Daca schimba N spe mii de piese fara ca niciuna sa nu fie vinovata pt defectiune, atunci e lipsa de profesionalism. Deobicei cand sunt prea idioti sa depisteze o problema, apeleaza la fabrica si in functie de raspunsul care l primesc iti repara masina(cel putin la reprezentante). Sper sa ii dai cat mai repede de cap si sa cheltuiesti cat mai putini bani cu ea. Numai bine.
    Ps: Astia o iau pe ghicite pe banii tai. Le spui din start ca daca nu e punct ochit, punct lovit, nu dai nici un ban. Apoi, din cate tin minte, ai facut reparatii la reprezentanta din Pitesti? Hai ma... cu Nurvil langa tine si tu faci la Pitesti...vezi cum rezolvi. Numai bine.
     
  6. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Când aveam probleme cu admisiile, în prima faza, pana sa-mi dau seama, îmi arata o eroare la injectorul cilindrului nr. ... 12. :D (A? Asta motor. V6 cu 12 injectoare :D)
    Așa că poate trebuie sa citești eroarea "printre rânduri", altfel spus, se prea poate ca și problema ce o ai sa fie citita/interpretată ciudat de VAG. Zic și eu.
    Am fost si eu băgat în ceata și tot omoram oamenii de pe aici cu întrebări, dacă pot cumva desluși problema. Dar cum s-o faci fiind vorba de al 12-lea cilindru?
    În final, când admisiile si-au arătat problema, a dat alta eroare, corecta.
    Deci, se prea poate sa ai o problemă, poate doar electronică, iar injectorul sa fie OK.
    Trebuie sa sapi mai departe, sa afli ceva concret, asta e partea nasoala.
    Bafta.
     
  7. katalin1

    katalin1 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2013
    Locație:
    PITESTI
    Masina:
    A6 3.0 TFSI 2009
    Va multumesc pentru sfaturi, sa incep:

    Masina a fost dusa prima oara la Euro Tehno Grup Pitesti, nu au stiut ce sa-i fac pur si simpu au ramas blocati de acest motor, au spus ca nu s-au mai intalnit cu 3.0 TFSI si nu au stiut ce sa-i faca.
    Mi-au rezolvat doar cutia de viteze (schimbat ulei + filtru si ce mai trebuie). Ulterior la ei am schimbat pompa de benzina, bobina inductie pe cilindru 5, am schimbat toate bujiile cu unele destul de bune de platina originale, am facut schimbul de injectoare, schimbate supape, ulei, garnituri tot motorul nimic, schimbat intercooler nimic...

    Pur si simplu nimeni nu-ti comanda o piesa pe original (ca numai piese originale am pus pe ea) si sa o poti da si inapoi daca piesa este buna.

    Din pacate asta e Romania, nu dau vina pe masina, nu spun ca este o masina proasta, am mai avut un audi A6 3.0 tdi din 2005, nu mi-a facut probleme. Am un Q7 3.6 benzina din 2007, schimbat calculator motor, chedere de la panoramic si injectoare care au fost schimbate pe garantie si are doar 36.000 de km cumparata de noua.

    Sunt dezamagit de acest motor pentru ca imi doream foarte mult 3.0 TFSI si, din ultimi 5 ani este cel mai bun motor de la Audi sau grupul Vag. Masina aceasta a fost cumparata special pentru motorul acesta dar din pacate am fost tare dezamagit.
    Am dat e-mail in Germania, nu te baga nimeni in seama. Imi spuneau cei de la reprezentanta Audi ca nu prea repara masini care sunt in garantie doar o masina de aproximativ 4 ani vechime. Credeti-ma ca am fost la multe service-uri multe pareri multe sfaturi, multi au incercat - niciunul nu a reusit, defectul ramane..

    Masina merge ok, daca nu o alergi merge perfect. In momentul cand incepi sa o alergi incep erorile: nu mai trage, trepideaza, motorul functioneaza ca un tractor, cilindrul 5 fail.
    Nu stiu ce sa mai zic, ce sa mai fac. Ma duc in fiecare zi la mecanic. I-a facut compresia de fiecare data la cald/rece...nimic, nimic, nu poate sa-si dea seama.

    Din pacate piesele trebuiesc cumparate din banii mei dupa cum v-am spus pentru ca vin numai pe original si ei nu le pot da inapoi. Nici reprezentanta Audi nu mi-a acceptat lucrul acesta chiar daca normal asa trebuia.

    Cred ca am sa incerc si la reprezentanta Nurvill. In Germania, nu stiu ce sa zic, degeaba ma duc, nu cred ca ma va baga nimeni in seama si pierd si vremea/banii degeaba.

    Sper sa pot gasi un mecanic bun sau o persoana care stie foarte bine acest motor. Am cautat si in America, mai nimic despre motorul acesta. Probleme de acest gen nu, doar turbocompresorul se mai duce dar la mine nu este problema, turbo functioneaza perfect.

    Mai astept si alte pareri si sugestii cu mare placere.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Oct 2013
  8. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Cand mai ajungi cu masina si o pui pe tester noteaza-ti te rog frumos eroarea si posteaz-o aici. Eroare de la cilindru 5. Exact cum scrie pe tester.
     
  9. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    Asta i-am recomandat si eu,codul de eroare,la noi in Europa benzinarele cu aemenea motorizari sunt rare...dar in State este ceva "comun sense" sa ai un 3.0 l mai ales turbo
    Deci noteaza codul eventual o poza cu pagina cu testerul pus pe ea,:meeting:poate poate reusim sa-i dam de o rezolvare
     
  10. katalin1

    katalin1 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2013
    Locație:
    PITESTI
    Masina:
    A6 3.0 TFSI 2009
    M-am hotarat, masina va fi dusa la Nurville Ramnicu Valcea sa vedem daca ma pot ajuta ei cu ceva. O sa adaug si codul de eroare cand am sa-l am.

    Pana una alta adaug niste poze cu masina in cauza.

    Motorul de 3.0 TFSI este demential, din cauza asta l-am ales dar din pacate am fost tare dezamagit de el. Sper sa o rezolv cat mai repede si sa ma bucur de ea.

    S-a mai facut i compresia totul este ok, kompressorul verificat, intercoolerul, cabluri, furtune, nimic, nimic. Masina este perfecta. A fost resoftat calculatorul, nimic ,la fel. Am optat pentru o marire de putere, la fel.

    Ce am observat este ca daca schimbi pana in 4000 RPM masina nu face nimic, functioneaza perfect. Daca ai trecut de 4000 RPM incep erorile. Deja de la 4000 incepe sa traga si mai greu, nu mai urca asa repede in ture iar cand o pun pe N si accelerez in gol din prima, imi da eroarea.

    G@bryel -asta a fost si problema ca nu prea iti spune prea multe acest cod daca iti da eroare pe cilindru 5, ce trebuie sa verifici ? este bobina, bujia, injectorul, compresia si supapele. Dar toate sunt perfecte, garnituri perfecte. Nu stiu ce sa mai zic.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Oct 2013
  11. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Nu motorul este foarte rar ci sunt dealerii din RO idioti. In Germania sunt multe Audi 3.0 tfsi. Daca motorul asta era asa o dezamagire nu il puneau si pe A8. Incearca sa iei legatura cu AlBundy si mergi pentru o scanare la el.
     
  12. ovytt

    ovytt 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2007
    Locație:
    Rm. Valcea / Bucuresti
    Masina:
    Audi RS5
    Ai rezolvat ceva?
     
  13. katalin1

    katalin1 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2013
    Locație:
    PITESTI
    Masina:
    A6 3.0 TFSI 2009
    Buna ziua,Masina este gata de aproximativ 6 luni,multumesc Nurvil Ramnicu Valcea,recomand cu toata caldura,defectiunea era la catalizator,nici o treaba cu motorul,din pacate investitia mea a fost degeaba dar ce pot sa spun este ca viitorul proprietar se va bucura de o masina perfecta cu toate piesele schimbate noi

    Masina dezvolta putere,absolut nici o eroare,functioneaza perfect!

    + Pentru Nurvil Ramnicu Valcea

    -Euro Tehno Grup Pitesti
     
  14. Marian_01 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2015
    Locație:
    Tg. Jiu
    Masina:
    A6 3.0 TFSI 2009
    Buna ziua, am si eu o problema cu acelasi motor 3.0 TFSI de pe A6.

    La un moment dat mi s-a oprit din mers. Am pus-o pe tester si nicio eroare, in service s-a constatat ca este arsa pompa de benzina din rezervor. Am inlocuit-o , vine benzina pana la intrarea in rampa dar nu porneste. Pe tester la presiunea din rampa nu creste mai mult de 6 bari.
    Ce problema ar putea sa mai fie? Pompa de inalta presiune sa se fi ars si ea si sa nu deschida injectoarele deloc?
    Ms
     
  15. AlexinoA4

    AlexinoA4 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TFSI quattro 380 cp, 2009 revo stage1
    Marian_01 Salut,
    Ai rezolvat problema ? Cum e cu 3.0 TFSI ? Am si eu acelasi motor si am o pierdere serioasa de antigel la interior.
     
  16. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    AlexinoA4 Posibil sa fie de la pompa de apa, e o problema comuna la S4 B8. Din ce am citit supapa de inalta presiune se blocheaza genereaza aceasta defectiune a pompei de apa. E o varianta imbunatatita a lamelelor de plastic de la pompa de apa, sunt facute din metal. Normal ca scade nivelul antigelului, vezi ca trebuie sa fie imprastiat pe motor, scut. Nu e indicat sa mergi cu masina asa.
     
  17. AlexinoA4

    AlexinoA4 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TFSI quattro 380 cp, 2009 revo stage1
    Ms de raspuns, pompa de apa e ok, are upgrade cu rotorul de metal. Problema a fost la epurator, are racire cu apa si era o garnitura/semering ceva afectat. Schimb epuratorul cu totul ca sa fiu sigur, e vreo 300 de lei. Mare atenție la cei care se lovesc de aceasta problema! Sa nu demonteze tot motorul degeaba.. Astazi sau maine o scot de la "doctor" sper sa fie ok.
     
  18. s3r61u

    s3r61u 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    2.0 TFSI
    Salutare tuturor,

    Detin de mai mult de 1 an un Audi A6 C6 4F 3.0 TFSI cod motor CAJA, 192.xxx Km
    Masina luata din Germania de la proprietar etc, etc.
    Tin sa mentionez ca atunci cand am cumparat-o proprietarul mi-a spus de un consum de ulei de aproxmativ 1 Litru / 1.500 km. La acel moment nu mi s-a parut o problema, stiind de acest fapt la 3.0 TFSI.

    Dar in timp, am inceput sa-i urmaresc consumul efectiv si am ajuns la concluzia ca real consuma aproximativ 1 Litru / 500 km.
    Aici, deja mi se pare mult si am inceput aventura (incercarea de a imbunatati) cu urmatorii pasi:
    1- schimbat marca uleiului dar din pacate nicio imbunatatire in consum, la fel.
    2- Schimbat valva PCV, nicio imbunatire.
    3- Schimbat garniturile de la toate supapele (facut odata cu schimbul complet de distributie si toate aferentele), consumul de ulei a ramas acelasi.

    Drept urmare si a celor de mai sus eu am ramas cu un consum de ulei de aprox 1 Litru / 500 km.

    Astept cu interes si informatiile privind (si daca exista) remedierea acestui consum.
    Cu respect,
    Sergiu
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pistoane + segmenti noi.
     
  20. s3r61u

    s3r61u 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    2.0 TFSI
    As face si asta dar nu stiu pe nimeni de incredere si care a mai lucrat la asa ceva pentru ca sa nu experimenteze pe masina mea
     

Distribuie pagina asta