1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TFSI la Audi A5 (B8)

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Ghost87, 4 Ian 2019.

  1. Ghost87

    Ghost87 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2019
    Locație:
    Galati
    Masina:
    S5 3.0 TFSi 2013
    Salut la toata lumea. am un S5 din 2013. Stie cineva care ar fi motivul pentru care imi manaca ulei, aprox 1L la 2-3mii de km ? balta de ulei nu gasesc pe jos, fum pe esapament nu imi scoate, pe scut nu am ulei ...
    Si as mai fi curios de consum ... in oras imi arata cam 20-21, mai exact cu 1plin fac cam 200-220 max de km. e ok ?
     
  2. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    Asa arata la mine consumul, deci in functie de ce traseu zilnic ai, e ok. Cu uleiul nu stiu sa-ti zic, mie-mi ia cam 1L la 10.000km.

    [​IMG]
     
    stefan550 apreciază asta.
  3. Ghost87

    Ghost87 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2019
    Locație:
    Galati
    Masina:
    S5 3.0 TFSi 2013
    Am trasee cam scurte prin oras. Cu 1plin in oras, cati km faci ?
     
  4. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    acum ca e frig si folosesc webasto zilnic, cam 250. Vara 330-350
     
  5. Ghost87

    Ghost87 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2019
    Locație:
    Galati
    Masina:
    S5 3.0 TFSi 2013
    Multumesc mult. Poate reusesc sa aflu si problema cu uleiul ... O seara buna
     
  6. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @Ghost87 Consumul de benzina cred ca e normal ținând cont de regimul tău de mere. Eu am același consum la S4 tot pe distante scurte, centru, trafic intens. Pare ca ai consum cam mare de ulei, eu ma situez similar cu @Ice_2k. Știu ca de regula completez mai mult când parcurg 2-3 km pe zi fara ca motorul sa ajungă la temperatura normala.
    Câți km are mașina?
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Principala problemă a motoarelor TFSI 3.0 sunt zgârieturile de pe pereții cilindrilor. Defectul este întâlnit mai ales pe Audi A6 C7 produs până la sfârșitul anului 2013. După sfârșitul 2013 motoarele au fost modernizate iar acoperirea de pe pereți a devenit mai rezistentă. Cazurile se întâmplă oricum, dar mult mai rar. În 2015 motorul a fost actualizat din nou. De data aceasta pe componentele motorului care au fost afectate au devenit mult mai rezistente datorită utilizării de fontă. Zgârieturile de pe pereți au dispărut permanent. Dupa 150.000 km apare aceasta uzura care duce la un consum exagerat de ulei. Nu este o regula ca se intampla la toate motoarele, dar la unele se intampla.
     
    stefan550 apreciază asta.
  8. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @MarianMaxx interesante fapte ai adus pe tapet! Nu știam ca sunt probleme de genul asta fiindca eu as fi pus pe seama întreținerii anterioare defectuoase acest consum de ulei la mașini cu rulaj mare.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Stefan de cate ori trebuie sa repet faptul ca toate motoarele 1.8 - 2.0 TFSI si 3.0 TFSI fabricate inclusiv 2017 si 2018 sunt defecte din fabricatie ? Cele care nu consuma ulei sunt doar la noroc si atat. Despre problema mentionata de Marian, unii "impatimiti" in ale motoarelor stiau, iar voi, cei care detineti aceste motorizari, aveati obligatia sa cititi pe net-ul asta nemarginit pentru ca exista informatia inclusiv anumite rechemari si TSB-uri. Nu se poate mentiona pe un forum chiar tot din mai multe motive care nu le detaliem aici.
     
    stefan550 apreciază asta.
  10. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @Cristi Multumesc pentru lamuriri! Ma declar vinovat, nu am citit informatiile detaliate mai sus, de aceea mi s-au parut interesante. Neavand problema respectiva nu vad rostul in a face research, corecta insa mentiunea ca nu are sens sa dezvoltam fiindca cei direct interesati pot gasi informatiile usor.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  11. Ghost87

    Ghost87 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2019
    Locație:
    Galati
    Masina:
    S5 3.0 TFSi 2013
    Cu consumul m'au lamurit mai multi, intradevar merg f mult pe distante scurte, mai este si anotimpul de iarna care ii mai ridica consumul. Masina are 168 mii km ... am fost si la reprezentanta si nu au stiut nici ei din pacate
     
  12. R.Andrei18

    R.Andrei18 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2020
    Locație:
    Targu-Jiu
    Masina:
    S5 3.0 TFSI 333CP 2013
    Salut,
    Am pățit-o saptamana trecuta la al meu S5, 2013. Pornit masina la -2 grade, zgomot puternic de lanț, trepidatii si check engineul s-a aprins dupa cateva secunde. Dupa diagnoza: missfire pe cilindrii 4, 5, 6. Initial am crezut ca e din cauza depunerilor de carbon de pe supape, insa din cauza zgomotului am procedat la schimbarea celor 2 intinzatoare superioare. Una din patine era rupta culmea, la 140.000 km, desi Audi spune ca distributia e lifetime. Dupa schimbatul intinzatoarelor si stergerea erorii a mers normal, fara trepidatii, insa mecanicul mi-a zis ca unul din lanturile de jos e slabit, de data asta .. dupa 10 minute de mers, aceleasi simptome. Ieri au venit si celelalte 2 intinzatoare, motorul urmeaza sa fie demontat si eventual schimbat tot kitul, inclusiv lanturi si pinioane. Pana acum 800 lei intinzatoarele superioare si 900 cele inferioare. Pe manopera nu am platit nimic momentan. Norocul este ca, in ciuda faptului ca lantul se decaleaza, masina are un sistem de protectie si pistoanele nu lovesc in supape.
     

Distribuie pagina asta