Salut, Vreun mecanic ce ma poate ajuta ? Am un audi A6 C6 3.2 fsi quattro din iulie 2005 si in relanti imi apara semnul cu motorasul acela galben in bord iar masina incepe sa trepideze. Am mers la tester si spune problema cilindru 4. Am schimbat bujiile si bobina de la cilindru 4 si nimic, continua cu problema. Am verificat valorile intre partea 1 si doi a motorului ca sa vedem daca ajjunge bine benzina in cilindrii si in partea 1 de la motor imi pune un 9,5 -10 iar in partea 2 a motorului pune intre 4 si 5. Acum nu stiu daca trebuie schimbat senzorul din cablul de alimentare cu benzina sau se pot pune valorile egale direct din centralita. Ati patit asa ceva cei ce au acelasi motor ca minne ?. Masina are 117.000 km. Multumesc anticipat
Astept oricum problema e doar la relanti de exemplu la semafor daca o tin la o mie de turati nu se intampla nimic masina functioneaza perfect si in mers la fel mersi oricum
http://www.clubaudi.ro/motoare-si-transmisii/27904-consum-ulei-motor-4-2-fsi-cauze-si-rezolvari.html Uite aici un coleg cu 4.2 fsi poti lua legatura cu el; mai era un topic legat de o supapa supraresiune la fsi insa nu il gasesc. Succes.
Cu toate ca userul petysaleen nu a mai intrat dupa postare, pot spune ca din pacate sunt foarte multe probleme pe acest tip de motor, specific masini de USA. Cand spun probleme, ma refer la distributii sarite de la punct la 150k km, supape si furune de vacuum care se duc intr-o veselie cat si destul probleme pe admisie. FSI-ul din 2005-2007 are si rechemari pentru bobine dar din pacate daca nu ai sursa sa verifici acest lucru, nu poti constata decat pe banii tai. Referitor la distributii sarite, in cele 2 motoare desfacute, cauza a fost uzarea patinelor si insuficienta presiunii de ulei. Costurile pieselor depaseau 4000euro in ambele cazuri. Asa ca cei 2 au preferat achizitionarea de motoare din USA si DE.
audi a6 3.2 fsi quattro Salut baieti, Am revenit la fel de cum am plecat, doar ca am schimbat admisia masinii pe partea dreapta care era blocata nu se deschideau clapetele care facea amestecul de aer cu combustibil dar problema ramane aceeasi: tremura la relanti dar mai putin. Motorasul galben ce apare in bord la fiecare oprire de semafor acum apare mai rar chiar foarte rar as putea zice asta pana cand o urc in turatie 6-7 mii atunci de cum am lasat masina la relantiu cum apare motorasul si incepe sa tremure tare iar tobele de espament suna de parca ar fi tunuri. Am masurat compresia in cilindrii iar in cilindru 4 am o compresie de 8 si in cilindru 2 de 9 ceilalti 4 sunt ok, compresia normala ar trebui sa fie de 12,5 in toti cilindrii . Momentan sunt plecat din tara cu treaba dar in august ma intorc acasa . Mi-ati putea recomanda sau stiti vreun mecanic priceput la mecanica si electronica in Sibiu ? Din cate am citit pe mai multe pagini de forum sunt foarte priceputi mecanicii sibieni in domeniul vw - audi dar nu cunosc nici unul si cu atat mai putin pe cineva care sa cunoasca . Mersi, astept raspunsuri
Salutare. Am urmatoarea problema la A6 C6 3.2 fsi quattro 2006: am pus tester pe masina, am pus contactul si cand sa pornesc a facut un clant si nimic. Se aprind ceasurile, navigatia si tot dar nu porneste. Am luat curent de la alta masina si degeaba. La scanarea cu acel tester imi apare o eroare cu scris rosu care nu se sterge si anume prin traducere ca este un senzor de la ceva care nu comunica cu electromotorul si de aceea nu porneste. Am Check Engine aprins mai de demult adica banuiesc ca ar fi de vina sonda Lambda si senzor ax cu came dar am mers asa cu ea mereu. Am deconectat bornele de la baterie toata noaptea si dimineata nu a pornit. Tind spre electromotor. Am umblat la sigurante la panoul soferului si se aude un clantanit cand pun contactul sau dau la automat. Sigurantele sunt ok. Unde sa fie electromotorul sa bat putin in el dupa spusele catorva mecanici ? Ticaitul respectiv nu se auzea inainte. Bateria e noua. Nu da niciun semn masina la pornire. Inainte pornea mai greoi dupa ce invartea de 2-3 ori. Adica facea un clant se oprea si dupa invartea de 2 ori si pornea. Acum nu se intampla nimic. Orice sfat e binevenit.
Si eu am problema asemanatoare la msina numai ca la mine martorul sta aprins de apoape 3 ani si motorul nu da nici un semn de trepidatie pur si simplu functioneaza normal numai ca este deranjant Becul ala aprins. Am gasit un link care ne poate ajuta intr un fel sau altul http://www.audiworld.com/forums/a6-...ight-icon-shows-up-dash-2762508/#post24276198
Martorul motor se poate aprinde din 50 de cauze, nu este obligatoriu ca aia sa fie rezolvarea. Intai se face o diagnoza cu VCDS si dupa aia te orientezi.
Salutare!Am un audi a6 c6 3.2 benzina si nu mai porneste,dupa o prima scanare cu vcds imi da eroarea: p0346 - 006 - Implausible Signal - Intermitent Am verificat senzorii au o valoare de 7.62 si 32.97 . Sunt 4 senzori!