1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.2 FSI la Allroad A6 C6

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C6 (2006 - 2011)' creată de XCATale, 20 Dec 2020.

  1. XCATale

    XCATale 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    UK
    Masina:
    Q7 3.0TDi CJG 2010
    Buna seara,
    Am cumparat un A6 C6 Allroad 3.2 FSI an 2008, când l-am luat știam ca are niște bube dar nu și altele.
    Știam doar de eroarea din bord “IGNITION LOCK “am căutat pe forum ce e acea eroare și am văzut ca e acel releu și cele 3 microswich-URI. Le-am comandat imediat și am așteptat sa vina mașina și sa le schimb. Aseară când a ajuns platforma, l-am rugat pe șofer sa ma ajute sa bag mașina in parcare deoarece știam ca e moarta datorită acelui IGNITION LOCK. La care șoferul mi-a zis ca mașina pornește și merge dar cam scoate fum.
    Buun, după ce a plecat platforma, am pus VCDS-ul pe ea și mi-a ieșit mai multe erori . Câteva le-am rezolvat dar ăla de la LOCK IGNOTION mi-a rămas e P2533, ceea ce ma face sa cred ca nu are de a face cu acele 3 microswich-URI și acel Releu.
    Mi-a dat :
    P0303 pe cilindrul 3. Am scos bujia de pe 3 am curățat-o și șters-o bine (era plină de ulei). Verific nivelul la ulei era bine peste maxim. Și am extras mai bine de 500 ml de ulei pentru a duce la nivel uleiul. Am pus din nou diagnoza și nu mai îmi dădea eroarea aia pe modulul Motor, a rămas doar P2533.
    În concluzie, chiar dacă am schimbat bujia problematica de pe cilindrul 3, mașina tot scoate un fum alb și dens iar la motor se aude o bătaie/ un țăcanit.
    Aveți idee cam ce ar putea fi ?
    Mulțumesc.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pana nu desfaci n-ai de unde sa stii.

    Trebuie sa verifici starea distributiei si daca e pusa la punct, pistoane, biele, etc.

    TFSI-urile au probleme cu distributia si cand se decaleaza, se intampla multe lucruri costisitoare.

    Fisele/bobinele sunt ok ?
     
    Ultima editare: 20 Dec 2020
  3. XCATale

    XCATale 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    UK
    Masina:
    Q7 3.0TDi CJG 2010
    Da, doar cilindrul 3 era cu ulei. Motorul asta 3.2 FSI l-am dorit de mult, și as vrea sa o pun pe picioare.
     
    Ultima editare: 20 Dec 2020
    Schatten05 apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sper ca te-ai documentat bine inainte. Practic, au aceeasi problema ca orice V6 de la Audi, distributia.

    AUK 188 KW ?

    Verifica-i compresia in prima faza.
     
  5. XCATale

    XCATale 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    UK
    Masina:
    Q7 3.0TDi CJG 2010
    Ok, multumesc, o sa vad unde o pot face. Așa se manifesta

     
  6. XCATale

    XCATale 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    UK
    Masina:
    Q7 3.0TDi CJG 2010
    UPDATE:Aseară am scos toate fisele și toate bujiile, le-am curățat și le-am pus înapoi (am găsit doua fișe care erau pline cu ulei,am extras uleiul de pe buji cu o seringa). Pot spune ca fumul s-a mai redus dar a rămas tacanitul. Dar in schimb când o pornesc motorul moare când ii dau cheie,ca și cum nu ar avea putere sa învârtă ( dacă îl ajut din accelerație , e ok)
    Ma gândeam azi sa ma apuc sa văd puțin injectoarele.
    Am uitat sa mai spun ,ca după curățarea bujiilor îmi dă alte doua eroari pe diagnoza
    P1137 și P1139 System too rich ( ma gândesc ca e din cauza ca nu am mai pus filtrul de aer la loc când am făcut probele.
    Am scos-o 5 minute in strada sa văd cum se comporta.Am observat ca îmi schimba pana in treapta a doua și de acolo tot urca in turatie,dacă schimb eu din parelele de la volan schimba bine.Retrogradarea din treapta superioară in treapta inferioară o face bine
     
    Schatten05 apreciază asta.
  7. Schatten05

    Schatten05 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 f4 c6 benzina 2.4 V6 quattro
    XCATale problema ta provine de la garnituri capac/grila carter. Din cauza ei ai ulei in camera bujiei. Ai grija NU ESTE GARNITURA de la chiulasă sau de deasupra axelor cu came, este sub axele cu came
     

Distribuie pagina asta