1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 4.0 TDI la A8 D3 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de lucianboncea, 15 Feb 2013.

  1. CEX

    CEX 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2016
    Locație:
    Năvodari
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI quattro 2004 cod motor ASB
    MA REPET!!! Cumpara senzor nou (nu de pe alt A8) si schimba mecanicul
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Problema e, ca nu stim cat de bun este senzorul care l-a pus.
     
  3. CEX

    CEX 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2016
    Locație:
    Năvodari
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI quattro 2004 cod motor ASB
    Coleus010 ai progrese, ceva noutati ?
     
  4. Coleus010

    Coleus010 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2019
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    2004 Audi a8
    Progrese inca nu am. Noutati da, este sarita distributia de la punct. O sa o schimb zilele astea, sper sa fie doar atat.
     
  5. Valtom 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2019
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    Audi a8 4.0 Tdi 2005
    Salutare la toti membrii !
    Este pentru prima oara cand postez , asa ca va rog luati-ma usor
    Detin un audi a8 motor de 4.0 tdi iar de vreo luna de zile am o problema careia nu ii dau de cap
    Masina intra in regim de avarie, se aprinde spira si merge in 7,se tureaza foarte greu, motorul da sa moara cand o cuplez in drive, iar cutia intra si ea in avarie.
    Pe tester da un scurtcircuit la injectoare dar au fost verificate amanuntit plus toata electronica la injectoare cat si la clapete, egr , debimetre, calculatoare..
    De mai putin de 2 saptamani am aflat cum sa o scot din avarie, cand o pornesc merge cam 3 secunde bine dupa intra in avarie din nou doar ca pana sa intre in avarie daca o turez peste 3 mii de ture merge perfect normal cel putin 2 zile dupa iar ii vin dracii...
    Daca cineva a mai patit-o sau poate sa ma indrume sa o rezolv as fii foarte recunoscator
    Multumesc
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi cum lucreaza actuatorul turbinei cand pornesti motorul.
     
  7. Valtom 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2019
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    Audi a8 4.0 Tdi 2005
    Am sa verific si revin. Multumesc
     
  8. razvan_gavan

    razvan_gavan 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C5 Allroad, 2.5 Tdi, 180cp, 2003
    Salutare,

    Masina este un D3 din 2004, vestitul 4.0 tdi.

    Acum ceva timp, am observat mult fum negru in spate si lipsa putere. Am fost la diagnoza, am primit verdictul ca actuatorul de la turbina de pe partea soferului este mort.

    Am luat de la dezmembrari alta turbina cu tot cu actuator, am dat fata jos la masina, am schimbat turbina cu tot cu actuator. A mers ok o saptamana, dupa care, de fiecare data cand incerc sa accelerez mai mult de 2-3 mii de ture, apinde spira si nu se intampla nimic.

    Cand spira nu este aprinsa, am putere, dar pentru putin timp, iar cat accelerez este fumul in spatele tau mai rau ca la o locomotiva.

    Am fost iar la diagnoza, aceeasi eroare, aceeasi turbina, acelasi actuator.

    Am verificat si restul masinii si singura eroare pe motor pe care o mai am este de la un suport de motor.

    Pe diagnoza, au fost testate turbinele, egr-uri, debitmetre, clapete acceleratie, etc, si toate functioneaza corect.

    Am scris aici pentru ca as avea nevoie de un sfat cu ce as putea sa incerc sa fac. Mi-e greu sa cred ca am nimerit un alt actuator prost, dar nu exclud aceasta posibilitate. L-am luat cu tot cu turbina tocmai pentru a nu umbla la geometrie, si l-am luat de pe o masina functionala care nu avea aceasta problema.

    Ce imi recomandati sa fac, incerc? Multumesc anticipat

    Aceasta este eroarea pe care o am
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cam asta se intampla cand iei din dezmembrari.
    Probabil s-a tocit melcul sau roata dintata de pe indicatorul de pozitie, din interiorul actuatorului.

    Reconditioneaza actuatorul tau sau ia altul nou.
     

Distribuie pagina asta