1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.6 la A3 8P - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de adina, 27 Iun 2007.

  1. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    mie mi se pare ca nu e nici prea mare dar nici prea mic,acuma depinde de modul in care il conduci,ca daca il calci,daca conduci sportiv orice masina consuma mult,asta una la mana,apoi daca e aglomerat iar consuma mult,si daca e pornita clima,inca un motiv sa consume mult.totul depinde de cum il conduci,si pe unde umbli mai des cu el,orash/afara
     
  2. cip2712

    cip2712 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2007
    Locație:
    Kronstadt - Brașov
    Masina:
    Audi A3 1,6i 75 kw
    eu am scos la A3 1,6i 2002 in oras 8 % si afara 5,9%
    Totul depinde de stilul de condus,schimbarea treptelor de viteza la turatiile optime,s.a.m.d.
     
  3. carmenc 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    a3, 1.6 fsi, 2004
    Mi-am luat de vreo 6 luni un a3 1.6 fsi.Sunt f multumita......dar de ceva vreme are o chestie si nu ii da nimeni de capat....dupa vreo 100 km de mers la drum lung, se franeaza in mers putin....si e deranjant sa ti se intample asta la 140 km/h....nu se aprinde nici un bec la bord....i-am schimabat un senzor de pe rampa ca spuneau astia ca e de la alimentare.....dar cu toate astea tot face...si din ce in ce mai des si mai deranjant...:(stie cineva ceva????????
     
  4. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Cati Km are masina, ai fost cu ea la reprezentanta cand te-au pus sa schimbi senzorul?
     
  5. carmenc 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    a3, 1.6 fsi, 2004
    Am fost cu ea la reprezentanta pe vagcom indica acest senzor. L-am schimbat dar degeaba. Masina are 150.000km, distributia pe lant. Sunt primul proprietar e adusa din Germania. Nu inteleg, sonda de benzina e ok, pompa la fel. Astia spun de niste contacte imperfecte, dar nu le da nimeni de cap.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Mai 2013
  6. carmenc 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    a3, 1.6 fsi, 2004
    :icon_thumright: Franarea in mers era din cauza unui contact imperfect la senzorul de pe rampa.......e ok acum....
     
  7. sebanab

    sebanab 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3 8L 1.6 102cp
    Cine imi zice si mie ce e ala senzor de rampa?
    Mersi
     
  8. carmenc 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    a3, 1.6 fsi, 2004
    Raspuns

    ;)Este vorba de senzorul de benzina de pe rampa......(nu sunt o foarte mare cunoscatoare)....pentru alte detalii intreaba si tu un mecanic....:icon_thumright:
     
  9. Park3r 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8p 1.6
    Consumuri

    Intamplare:

    Joi seara am alimentat imediat ce mi s-a aprins martorul de la benzina cu 50 ron de la MOL (50/5,65 = 8,84 litri)...booon...am resetat kilometrajul si am mers mai departe...

    Duminica seara eram pe Vacaresti in apropiere de Piata Sudului cand mi s-a aprins iar martorul de la benzina...kilometri facuti? 97...:blink:

    Prin urmare un consum de 8,9 la suta de Km in Bucuresti :shrug:. Menzionez ca am mers doar seara si in weekend iar stilul de mers a fost de taximetrist pe putin spus :) si fara clima.

    Schimbam vitezele la 2400-2500 ture maxim :rolleyes:

    Inca nu am avut ocazia sa merg pe trafic infernal pentru ca am munca de asa natura incat nu nimeresc intre 8-9 sau 5-7 pe strada...;)
     
  10. dnsuru 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2012
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a3 1,6 dsg 2006
    Eu am un A3 1.6 DSG si sincer in oras imi ia 10-11 l/100 km, dar nu schimba sub 3000 rpm chiar daca o calc usor. In afara nu mai mult de 6,5-7 L/100km. Recomamd celor care au benzinare sa nu schimbe sub 3000 rpm, pentru ca rupeti masina si nu va consuma mai putin.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Ian 2013
  11. wolfenstein 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    BMW F11 525xd 2013
    Dupa primele 200km facuti in Bucuresti, media e 12%...mi se pare cam mult, dar se pare ca asa se comporta motorul 1.6MPI...la A6 3.0TDI aveam medie 15%
     
  12. p0cait 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2013
    Locație:
    Brno , Czech Republic
    Masina:
    A3 Sportback 1.6 FSI 2005
    Salutare,

    De 2 saptamani am urmatoarele erori :

    P2202 - Powertrain
    NOx Sensor circuit low input bank1

    P2201 - Powertrain
    NOx Sensor circuit Range/Performance bank1

    Am fost la reprezenta aici si dupa testare mi-au spus ca nu isi pot da seama ce anume e defect si trebuie inlocuit tot circuitul , care costa 600 de euro .
    Am fost si la al 2-lea service care mi-a spus in general acelasi lucru , cum ca asta e singurul model care are un ecu separat pentru emisii.

    Intrebarea mea este daca merita schimbata aceasta piesa sau pot merge asa si resetez eroarea de cate ori apare ?

    Deasemenea cumva aceasta eroare duce la cresterea consumului ?

    Cod motor : BLP
     
    Ultima editare: 26 Mar 2014
  13. Tracto

    Tracto Bronze Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 8P - BAG
    Am si eu o intrebare pentru detinatorii de A3 8P 1.6 102 cai. Ce turatie aveti la 100 km/h ? E aceeasi cutie ca pe 8L ? 100 km/h - 3000 RPM ?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, este la fel.
     
  15. Calin Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2013
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A3 Sportback, 1.6 FSI, 2006
    Buna ziua tuturor. Din pacate am si eu o problema cu Audiul meu. Este un A3 Sportback 1.6 FSI, 116cp din 2006.

    sa incep cu inceputul:

    in mers, in treapta 1 si 2 daca acceleram brusc si turam motorul la 4-5 mii de ture, mi se aprindea martorul de Check Engine si ma punea in bot. Statea aprins 5-10 secunde dupa care disparea si masina mergea ok. Insa acelasi lucru se intampla daca o turam iarasi. Deasemenea, cand porneam motorul dimineata, trepida puternic si din nou imi aparea aceeasi eroare. Am pus-o pe tester si imi dadea eroarea --- P0304 Cilindrul 4 detoneaza gresit ---. Tin sa precizez ca masina pornea la sfert de cheie. In timp ce trepida la relantiu, accul turometru oscila sus/jos.

    Am fost la mecanic si am schimbat urmatoarele:
    -4 bujii
    -4 bobine
    (nu s-a simtit nicio diferenta)
    am mai schimbat:
    -garnitura de chiuloasa
    -supapele de pe admisie au fost reconditionate de o firma profesionista
    -anumite garnituri

    Dupa toate astea (care m-au costat 1400 de lei) nicio imbunatatire, ba chiar merge mai rau, in sensul ca nu mai porneste singura. dupa ce invart cheia, motorul se tureaza normal, dar dupa care cade brusc la 200-300 rpm, iar daca nu il ajut din acceleratie, moare :( !

    Am citit aici pe forum (la sectiulea cu Audi A3 8L si Audi A4) ca s-ar putea sa fie din clapeta de acceleratie. S-a curatat si s-a facut o adaptare cu VAG-COMul. Din nou, nicio diferenta. Am gasit o alta clapeta compatibila, second, pe care am montat-o. exact la fel face!turatia motorului sta undeva la 750 si oscileaza. singura imbunatatire ca in mers, ruleaza perfect. la renaltiu insa, parca merge in 3 pistoane.

    cateodata imi da eroarea ---005241 Brake Boost Vacuum System, P1479 - 002 - Mechanical Failure - Intermittent ---

    -am schimbat senzorul care comanda sistemul. eroarea a disparut pentru cateva zile dupa care a aparut din nou!

    VA ROG MULT daca stiti care ar putea fi problema sa ma ajutati si pe mine.
    S-ar putea sa fie de la injectoarea?

    imi cer scuze pt postarea aceasta atat de lunga :) !

    Va multumesc anticipat!
     
  16. Pauloo

    Pauloo 6th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4B5/1,6(101hp)/ADP/1997 și A6C6/2.0TDI(170hp)/CAHA/2010
    Servo frana cum functioneaza? Ma gandesc la o fisura in membrana pe unde trage aer fals...
     
  17. Calin Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2013
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A3 Sportback, 1.6 FSI, 2006
    mersi de raspuns

    sincer frana functioneaza perfect. apas pedala doar putin si ma pune in cap...!astazi am dus injectoarele la desfundat/curatat si astept sa vad rezultatele. o sa revin sa postez ce a iesit...! sper sa fie asta buba si sa se rezolve
     
  18. ovidiu.darius 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A3 8P, 1.6 BSE, 2006
    Salutare,

    Postez si eu o descriere a unei mici probleme pe care o am sesizat-o de cateva zile la masina mea , un Audi A3 Sportback 1.6 ( cod motor BSE) poate un forumist mai experimentat sau cineva care s-a lovit de o problema similara ma poate ajuta.

    De cateva zile la masinuta mea se aude un zgomot ciudat/ harait la accelerare intre aproximativ 2500-2800 RPM. Se aude ca un o tabla care vibreaza / intra in rezonanta , zgomotul disparand dupa valoarea de ~ 2800 rpm.

    Zgomotul se aude atat in mers cat si pe loc cu masina scoasa din viteza. Nu se simt vibratii in volan, schimbator sau pedala de acceleratie doar se aude acel zgomot destul de enervant.

    Am verificat compartimentul motorului si la prima vedere nu am gasit nimic desprins sau care ar putea se genereze un astfel de zgomot. O sa verific in seara asta ceva mai atent impreuna cu un prieten.

    Mentionez ca sunt incepator in ale masinilor asa ca orice sfat din partea utilizatorilor de pe forum este binevenit :)
     
  19. Killer2 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant 2.0 tdi BPW 140 hp
    Salut ! Eu am vazut ce descrii tu pe o octavia 2 tot benzinara. Era iesit dintr-un colier de plastic, care tinea mai multe cabluri legate, unul dintre ele. La zona de turatie care o descrii si tu cablul se tensiona si lovea protectia din spatele motorului care era dintr-un fel de aluminiu. Inlocuirea colierului si prinderea cablului a rezolvat problema. Sper sa fie si la tine la fel. Bafta !
     
  20. Calin Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2013
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A3 Sportback, 1.6 FSI, 2006
    referitor la problemele Audiului meu: dupa ce am curatat injectoarele s-a simtit o imbunatatire majora. masina nu mai trepideaza in halul in care trepida si abea se aude motorul.

    Din pacate nu a rezolvat problema pornitului. Daca nu ajut masina putin din acceleratie, motorul moare :( ! cateodata la relatiu oscileaza turometru cu 100-200 de ture...! in scurt timp o sa postez si un video ca sa intelegeti mai bine prin ce trece masina mea si sper sa puteti sa ma ajutati. Mecanicul meu nu stie ce sa mai faca. Tot ce testeaza si verifica ii da ca si cum ar fi perfect.

    P.S. oare ar putea sa fie de la regulatorul de presiune a combustibilului? cand scoate mufa regulatorului, motorul ruleaza f fin, insa imi ramane pe bord EPC-ul pornit.
     

Distribuie pagina asta