1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.6 la A3 8P - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de adina, 27 Iun 2007.

  1. stefffff

    stefffff 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2010
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi a4, blb 2005
    Verifica ambele catalizatoare. Este posibil sa ai unul infundat.Am avut aceeasi problema cu 1.6 Fsi 2006 BLF.Bafta
     
  2. Calin Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2013
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A3 Sportback, 1.6 FSI, 2006
    mersi mult

    chiar azi merg pe la mecanic sa se mai uite putin la masina, iar cu un drum o sa ii spun sa verifice catalizatoarele!
     
  3. Hamlett 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3 Sportback -BAG-.1.6 fsi 116 cp. 2004.
    Problema pornire A3 1.6fsi

    Salut, am un Audi A3 1.6 FSI 2004 200.000km, motorul porneste la sfert de cheie dar se aude ca si un DISEL. Am avut Eroare p0016 (distributie intinsa) am schimbat tot chitul de distributie: patine ,intinzator,lant,pinioane,semering,bolturi, garnitura (original VW din repezentanta). Am scapat de eroarea dar problema la pornire a ramas la fel. Asta se intambla daca pornesc la rece .Daca opresc motoru si ii dau iar cheie porneste in parametri normali si nu se mai aude nimic, motorul merge bine.
     
  4. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Ce ulei folosesti? Marca, vascozitate?
     
  5. Hamlett 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3 Sportback -BAG-.1.6 fsi 116 cp. 2004.
    Castrol magnatec 5w40
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Feb 2015
  6. Calin Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2013
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A3 Sportback, 1.6 FSI, 2006
    Buna ziua,
    cu privere la postarile mele anterioare:
    -masina a scapat de acel trepidat urat dupa ce am schimbat un injector defect.Acum, in mers, ruleaza perfect!dar din pacate tot nu am reusit sa rezolv problema pornirii!dupa ce ii dau cheie, turatia motorului scade foarte mult, pana la aproximativ 200 de turatii/minut, iar uneori moare de tot, asta daca nu il ajut din acceleratie!nu are nimeni habar cum sa rezolv problema?pe tester nu apare nicio eroare, iar mecanicul meu nu stie care ar fi cauza, sau ce sa ii mai faca!

    din pacate, am mai sesizat o problema. am patit-o de 2 ori pana acuma. am accelerat masina in treapta 2 si 3 pana la maxim, pana a ajuns turatia la rosu, si dintr-o data mi s-a oprit motorul in mers si mi-a aparut indicatorul de baterie. am franat, am pornit motorul si a mers perfect. ma poate ajuta si pe mine cineva? :(
     
  7. StefanCristian 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2014
    Locație:
    -
    Masina:
    Audi A3 8P 2004
    Salut, am si eu o problema cu un audi a3 8p 1.6 fsi, cand schimb vitezele, se aude un pocanit la cutie, in special cand bruschezi foarte putin frana sau acceleratie, m-i sa spus ca ar fi un tampon de balans, dar cand intreb la magazinele specializate se uite lung la mine si dau din umeri, aveti idee ce piesa e si cat de grava este problema? si am impresia ca pocanitul incepe sa se auda din ce in ce mai des
     
  8. OvMov

    OvMov 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3 8PA Sportback, 1.6 75kw BSE - 2007
    Astazi nu a vrut masina sa porneasca dupa o noapte destul de geroasa.
    Initial am crezut ca e prea slaba bateria insa cand dadeam cheie nu se diminua lumina din bord/plafoniera/faruri. Se auzea un simplu clic.
    Un prieten a spus ca e din cauza bendix-ului. Si solutia a fost sa bag masina in viteza (4) o imping in fata (aprox 1 metru) pana se aude un clicl si pe urma porneste simplu din cheie. A functionat insa vreau sa intreb daca trebuie sa ma ingrijoreze asta sau nu. Trebuie sa schimb ceva din timp sau e problema doar din cauza gerului?
    Inainte de asta cu o zi am fost pana la cineva sa ii dau curent, daca are legatura. Masina plimbata zilnic de o saptamana fara probleme de pornire.
     
  9. a3bog2007

    a3bog2007 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2015
    Locație:
    belfast
    Masina:
    Audi a3, 1.6, 2007
    a3/ 2007 sportback 1.6

    Salut ,
    Am achizitionat si eu un a3 sportback din 2007 motor de 1.6 benzina ,( special edition)

    Nelamurirea mea este urmatoarea ,
    Masina am inteles ca are doar 105 cp, am tot cautat pe internet dar nu am gasit varianta mea si adica acum ma refer ca masina care am achizitionato are in bord 240 km/h si duce pana in 8000 rp iar ce am gasit eu pe internet sunt doar variante de 185km/h si 5500 sau 6000 rp la motorul respectiv
    Este prima masina audi care o conduc si vreau sa aflu de la cei ce stiu si cunosc daca exista si varianta asta de motor 1.6 cu 240km/h in bord sau or fi schimbate ceasurile la a mea .......
    :think::blink:
     
  10. Sorin192

    Sorin192 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2015
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Q5 2012 & MB E 2018
    Nu au legatura ceasurile din bord cu viteza maxima a masinii..si la Polo e pana la 240 dar de la 160 se taraie pana la 170 :)) Cel mai probabil ai motorul 1.6 102 CP MPI..cel care e pus si pe VW Jetta s.amd :) Bafta si asteptam poze
     
  11. kedavras 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2015
    Locație:
    Arad
    Masina:
    1.6 , 2006
    Stie cineva de ce oscileaza relantiul ? La diagnoza , mi s-a spus ca da o mica eroare pe cilindrul 1 si 2 si zicea ca e din cauza ca nu a circulat masina de mai bine de jumate de an si ar fi indicat o curatare de injectoare. Mi-a zis cineva ca s-ar putea sa fie incarcate cu calamina clapeta de acceleratie si ( sau ) EGR.
     
  12. vasi79 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a3 8p,1.6i 102cp,2004
    Audi a3 8p 1.6i 2004 probleme motor

    Bună seara! Dețin un audi a3 8p 1.6i 2004 iar de ceva timp am constatat ca imediat dupa ce pornesc motorul acesta sta turat la 1000rpm timp de 2-3 minute apoi revine la normal..este ceva normal sau e o problema? Nu prea ma pricep in domeniu. Mulțumesc!
     
  13. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    @vasi70 este ceva normal daca doar 2-3 minute face. mai ales daca nu ai inchis clima cand ai oprit motorul. iarna face mereu asa. nu ai observat asta iarna?
     
  14. sergiu_vlad87

    sergiu_vlad87 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2015
    Locație:
    Popesti, Bihor
    Masina:
    A3, sportback, 1.6 FSI BLF, 2006
    Buna. Am cumparat de curand un Audi a3 sportback 1.6 fsi din 2006. Cand turez motorul, intre 1600-1800 turatii, se aude un huruit de sub capota, ca si cum ar bate ceva plastic. Am deschis capota iar in timp ce o turam, un prieten a tot apasat pe plasticurile de pe motor ca sa identificam de unde se aude. Se pare ca bate un fel de gura de aer din partea stanga fata a motorului, pe partea soferului. Atata timp cat e apasat acel plastic, nu se mai aude huruiult. A mai intalnit cineva aceasta problema? Multumesc
     
  15. katalyn A3 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A3 ,1.6 ,2005
    Salut
    Sa intalnit cineva cu astfel de eroare
    • 17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316)
    • nu imi dau seama de la ce poate fi?
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  17. katalyn A3 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A3 ,1.6 ,2005
    Nu trage masina cum trebuie. Viteza maxima 170 km/h. Nu sare de viteza mentionata.
     
  18. Andreea Andrei

    Andreea Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a 3 8p 1.6 benzina 2004
    Buna ziua!
    In urma cu putin timp am achizitionat si eu un audi a3 8p 1.6 benzina!
    De cateva zile, tot se aud niste batai la motor in momentu in care accelerez sunt din ce in ce mai puternice si mai rapide, cum apas ambreiaju si schimb viteza se incetinesc, iar in momentu in care accelerz se aud iar, sunt destul de deranjante, si sunt niste zgomote ca de cauciuc dar si ceva mai metalice, e ceva destul de ciudat deoarece si pe liber continua sa se auda, la o intensitate mai redusa si nu atat de rasunatoare!
    S a mai confruntat cineva cu o astfel de problema?
    Multumesc!
     
  19. mihai alexandru

    mihai alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A3 S-Line 1.6I BGU 125CP
    Salutare!
    Am si eu o problema cu masina mea, Audi A3 8p1 2004 1.6
    am fost la service azi si am schimbat furtunul de la clapeta, masina avand deja trepidatii de acceleratie, apoi am incercat sa curat clapeta, surpriza erea curata apoi am pus testerul pe ia: Error code P1612
    Am inteles ca se face prin rescrierea softului sau prin VAC-COM, ma poate ajuta cineva cu aceasta problema?
    Multumesc anticipat!
     
  20. mejosh 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2015
    Locație:
    Deva
    Masina:
    -
    Va salut!

    Sunt de o scurta perioada de timp posesor de Audi A3, model 2005. motorizare 1.6 75kw, benzina. Doresc sa fac schimbul de ulei, dar ma confrunt cu o mare dilema. Nu gasesc uleiul potrivit pentru ea si doresc niste sfaturi. Ca rulaj, masina are sub 100.000 km si a fost servisata doar cu planificarea Long-Life Service, adica din 2 in 2 ani, cu ulei specific. Uleiul utilizat la ultimul schimb, in Germania a fost 5w-30. Ca si specificatii de producator, in manualul ei, care este in limba germana, am pentru Long-Life service recomandare VW 503 00 si pentru service de 1an sau 15000km, recomandarea VW 502 00. Eu doresc sa schimb uleiul in fiecare an de acum inainte, sa nu mai merg pe Long-Life service. Dilema mea este daca sa folosesc in continuare ulei 5W-30 sau 5W-40, data fiind diferenta de temperaturi din Romania fata de Germania, mai ales vara.

    P.S Daca puteti sa imi recomandati si o marca de ulei.

    Va multumesc anticipat!
     

Distribuie pagina asta