1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 1.6 la Audi A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de shobo01, 13 Oct 2009.

  1. shobo01 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 2002, 1.6 MPI benzina 102cp
    Salutare,
    As avea nevoie de login code-ul de la grupul ENGINE pe motorul meu de 1.6l, MPI, pentru a putea face niste codari.
    (Codul 12233 - nu merge)

    Mersi.
     
  2. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Cred ca mergea si in topicul despre codari,dar acolo probabil nu raspundea nimeni.La mine merge 12233 pe 1.9 tdi.
     
  3. shobo01 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 2002, 1.6 MPI benzina 102cp
    Salutare,

    Nu stie nimeni un login cod pe ENGINE? Eu am tot cautat pe net dar nimic pana acum.
     
  4. shobo01 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 2002, 1.6 MPI benzina 102cp
    Nu a mai facut nimeni o recodare pe modulul ENGINE la un ALZ? Nu-mi vine a crede ca nu stie nimeni codul de login.
     
  5. BIG

    BIG 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2009
    Locație:
    Novaci
    Masina:
    Audi A4 B5 8D 1.6 ADP '95
    Ultima editare: 31 Dec 2009
    Claudiu298806 apreciază asta.
  6. shobo01 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 2002, 1.6 MPI benzina 102cp
    Salutare,

    Am incercat cu toate codurile gasite in linkurile postate dar se pare ca nu e codul bun. Problema e ca relantiul la mine e putin mai jos (undeva la 736rpm+- ceva) si standard, relatiul ar trebui sa fie pe 760rpm-770rpm +- ceva (conform cu Autodata). Are idee cineva care ar mai putea fi codul de login pe motor la motorul de 1.6?
    Mersi fain?
     
  7. BIG

    BIG 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2009
    Locație:
    Novaci
    Masina:
    Audi A4 B5 8D 1.6 ADP '95
    Login cu 01283 sau 11463
    Unul din astea doua merge sigur insa daca l-ai bagat mai intai pe cel gresit trebuie sa iei contactul si sa astepti cateva minute si apoi sa repui contactul si sa incerci cu celalalt. Daca introduci un cod de login incorect nu iti mai permite sa introduci nici macar unul corect, este un sistem de siguranta de cacao, de asta trebuie sa initializezi alta sesiune cum am spus. Unul din cele doua merge sigur pentru ca am modificat eu relantiul cu unul din ele , nu mai stiu exact care dar fa cum ti-am zis eu pentru fecare cod bagat si trebuie sa mearga.
     
    Rosu ion apreciază asta.
  8. Lyceum

    Lyceum 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2008
    Locație:
    romania
    Masina:
    Audi A4 B6 1.6 benzina
    Eu ma dau batut :p Cel mai prost motor pe care l-am vazut avut vreodata este acesta ALZ ! :sign_omg:
     
  9. tudii 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B6 1.6 2002
    Revenire mai lenta a turatiei inapoi la relanti !

    Salut tuturor,

    Referitor a masina mea am remediat in timp cateva din problemele care le-a avut dar am ramas cu una singura si suficient de iritanta.
    Cu masina stand pe loc(la relanti, scoasa din viteza) daca accelerez sa zicem la 3000 rpm si iau piciorul de pe acceleratie, turatia scade rapid si fin pana la ~1500 rpm de unde incepe sa coboare mai incet si in scari(usoare pauze la diferite intervale) stabilizandu-se in final la 800 rpm(care e ok).
    Vreau sa precizez ca clapeta de acceleratie este curata si adaptata(mai posed o clapeta si am aceleasi simptome cu ea montata).
    Am de asemenea 2 debitmetre de aer, unul HITACHI (originalul masinii) si unul fara nume(ceva chinezarie).
    Cu cel HITACHI se comporta cum am scris mai sus iar cu cel chinezesc face la fel doar ca nu se opreste la 800 rpm ci scade sub 600 rpm sarind in secunda urmatoare pana la 1200 de unde se stabilizeaza apoi la 800.

    IN VCDS debitmetrele imi afiseaza valori diferite la relanti( HITACHI ~ 3g/s iar chinezaria ~1.5-2g/s)

    Vreo idee cineva? V-ati lovit de asemenea lucruri, respectiv ati gasit vreo rezolvare?

    Va multumesc tuturor,
    O zi faina !:)
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Dec 2012
  10. tudii 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B6 1.6 2002
    Salut !

    La mine s-a rezolvat problema.
    Scriu ce am facut in ordinea cronologica:

    Descriere probleme:
    -Masina second 125.000 km (pe bune!).
    -Pornire sub orice critica dupa 8+ ore de stationare, cu cca. 15 secunde de dat la automat si misfire+backfire dupa pornire
    -Relanti la 800 dar cu caderi periodice la 4-500rpm sare la 1000-1200 rpm si revine la 800.
    -Consum maricel si putere slaba.
    -Orice apasare a pedalei de frana scadea turatia.

    Am inceput prin a inlocui ECT(engine coolant temperature sensor) cu unul original.
    Apoi am "stricat" clapeta de acceleratie(am decalibrat-o) dar nu am mai avut caderile de relanti(statea intre 950-1000rpm).
    Intre timp am observat ca "pompita" de sens de la furtunele de deasupra clapetei nu mai functioneaza corect.
    Am comandat "pompita" a costat approx 100Ron - nu s-a schimbat comportamentul.
    Am comandat debitmetru ieftin si prost - nu s-a schimbat comportamentul, s-a inrautatit.
    Am curatat debitmetrul original cu Brake Cleaner - nu am avut altceva la indemana.
    Intre timp am reusit sa fac rost de o clapeta de acceleratie cu 80.000 km din Germania del a un parc foarte cunoscut de dezmembrari cu piese verificate si de calitate(cu garantie).
    Am montat clapeta(muradara, cum am primit-o), relantiul a revenit la 800 fara sa mai prezinte caderi dar revenirea inceata cu corectii repetate pana la 800rpm nu ma multumea.
    Pornirea grea era inca prezenta.
    Am observat ca nu ramanea temperatura la 90 grade. Mai scadea din cand in cand in mers, asa ca am cumparat termostat Behr si l-am montat eu.(Necesita demontarea tuturor anexelor din partea stanga a compartimentului motor) - s-a rezolvat cu temperatura.
    Nestiind ce se intampla, mi-am achizitionat tot ce era necesar pentru verificarea presiunii de combustibil.
    Am cumparat toate O-ringurile de la injectoare si regulatorul de presiune din rampa si le-am inlocuit.
    Am verificat presiunea pompei era aproape 6 Bar si nu scapa presiunea(pentru masina e necesar 4bar - in rampa).
    Asadar am pus o supapa de sens chiar inainte de rampa pe injectie - pe tur - dar tot nu avea presiune dupa cateva ore.
    Am dedus ca regulatorul de presiune nu mai poate tine presiunea si o pierde pe la diafragma.
    L-am schimbat si acela si voila, am rezolvat problema pornirii greoaie dar si a lipsei de putere !
    In continuare revenirea inceata si cu corectii continuea pana la 800 rpm continua.
    Intre timp mi-am achizitionat VCDS Vag-com si l-am invatat foarte foarte bine.

    Diminetile trecute, am luat interfata am conectat-o la masina dupa un drum de 40 de km si am remarcat ca temperatura lichidului de racire in ECU era undeva la 50 grade celsius iar pe bord aveam 90 grade. hmm....
    Asadar am luat senzorul vechi, fiind prima piesa inlocuita de cand am luat masina si l-am montat.
    Nu m-am mirat prea tare cand am vazut in Vag-com ca temperatura reala era defapt 78 de grade celsius.
    Am pornit motorul, am ambalat de 2-3 ori apoi am adaptat clapeta de acceleratie, am sters erorile si am adaptat EGR-ul, am deconectat diagnoza si am facut o tura de vreo 10 km.
    Masina si-a revenit complet.

    Asta este experienta mea personala...
    Ca bonus am cumparat ulei Motul X-cess 8100 5w-40 original, filtru de ulei Bosch cu cod original, filtru de benzina Bosch(nu MANN), 2 bucsi bara stabilizatoare spate, solutie noua antigel si curea de accesorii Continental Contitech(similara cu originalul - caneluri plusate si spate cu rizuri)

    Apropo de curele, nu va recomand sa cumparati Gates, Dayco sau alte marci. Rezista si astea bine in timp dar nu sunt conforme cu originalul -canelurile sunt guma simpla iar spatele curelei este lis- ok ca functionalitate dar produc sunete ascutite in special la rece sau umezeala.

    Va recomand Bosch sau Conti Contitech - din experienta. Sunt cu ~20 lei mai scumpe dar isi fac treaba asa cum trebuie !


    Daca sunt intrebari, pls !:scared2:
     
  11. Lyceum

    Lyceum 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2008
    Locație:
    romania
    Masina:
    Audi A4 B6 1.6 benzina
    Am o alta problema , o pornire FOARTE grea , dau la automat vreo 7 secunde ca sa porneasca . Si zici ca porneste in 3 dupa care isi revine :notme:
     
  12. tudii 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B6 1.6 2002
    Problema ta e legata de alimentarea cu benzina.
    Citeste postarile mele, am expus problema asta deja si informatii privind rezolvarea ei.

    Spor si succes !!:)
     
  13. ebin_os 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2012
    Locație:
    brasov
    Masina:
    A4, 1.6 ALZ , 2002
    Buna,
    Eu nu inteleg o chestie: daca e in relantiu si o accelerezi pana la 3000 si scade la 600 pe urma urca singura la 900. Care este problema ?
    Adica e vreo problema, nu merge masina bine, se strica altceva sau ce are daca o lasi asa ? Merci.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Iul 2015
  14. Lyceum

    Lyceum 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2008
    Locație:
    romania
    Masina:
    Audi A4 B6 1.6 benzina
    Sa va spun cum se manifesta problema mai exact ! Daca o las nepornita 5-6 zile , prima oara porneste la sfert de cheie . Daca dupa aceea o opresc si o las 2 minute trebuie sa dau 10 secunde cel putin la automat sa o ia :( PARERI ?
     
  15. Lyceum

    Lyceum 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2008
    Locație:
    romania
    Masina:
    Audi A4 B6 1.6 benzina
    Deci incredibil ........ :meeting: Masina daca sta o perioada de timp 1-2 ore ( PORNESTE SFERT !!!!! daca o pornesc acum de exemplu si dupa 2 minute o pornesc iar ii dau la automat 10 secunde , daca o las o 2 ore o ia sfert :p


    NU STIU CE SA II MAI FAC !!!!

    ATASEZ SI CE Mi-a dat la diagnoza....
     
  16. Lyceum

    Lyceum 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2008
    Locație:
    romania
    Masina:
    Audi A4 B6 1.6 benzina
    Nici un sfat nimic ? maine ma duc la reprezentanta la skoda, elcargid sa pun tester original pe ea sa vad exact ce erori imi da ( daca imi da ) si revin :thumbs-up:
     
  17. Lyceum

    Lyceum 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2008
    Locație:
    romania
    Masina:
    Audi A4 B6 1.6 benzina
    Eroare debitmetru ..........:( nu pot sa inteleg dece deoarece l-am schimbat odata ..aaa si cum ghinioanele se tin lant aia de la service mi-au fisurat si parbrizu :asskicking: PROSTI
     
  18. alexandruuu 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    VW Passat B6 2.0 140hp CBAB 2009
    Cum eroare la debitmetru?

    De ce pe VAG_COM nu apare?
    Ce marca de debitmetru ai pus nou?
    Poti posta rezultatul diagnozei lor?

    Si cu parbrizul cum ramane? Ti-l schimba ei? Cum s-a intamplat?
    Treaba mi se pare nasoala ... :(
     
  19. Lyceum

    Lyceum 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2008
    Locație:
    romania
    Masina:
    Audi A4 B6 1.6 benzina
    DECI AM urmatoarele erori , va dau exact ce scrie pe foaie !

    Replace the air mass meter - G70 -and the intake air temperature sender -G42 ( one component )

    am o nelamurire , ce este acela intake air sender ? :(

    da alexandru , parbrizul mi-l schimba ei !!!!:rolleyes:
     
  20. ebin_os 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2012
    Locație:
    brasov
    Masina:
    A4, 1.6 ALZ , 2002
    mie mi s-a aprins check engine`ul .. am fost la un service mi`a zis ca este sonda lambda 2 , (Cea dupa catalizator) si ca trebuie schimbat, am fost la altul mi`a zis ca nu trebuie schimbat ca e de la benzina .. oare ce sa fie?! ati mai patit? mersi
     

Distribuie pagina asta