1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 1.8 T la Audi TT Mk1 (8N) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de ulysse, 18 Iun 2007.

  1. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
    Sa inteleg ca Motul 300 v pover racing 5w40 e mai scump cu mult fata de Mobil1 sau Castrol ?
    Nu incerc sa economisesc neaparat bani. Vreau sa-mi fac masina beton si sa ma bucur de tot ce-mi ofera. Oricum la ulei nu ma zgarcesc !
    Multumesc pentru sfaturi baieti!
     
    Ultima editare: 2 Feb 2010
  2. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    daca nu te zgarcesti, pune-i Motul 300V! o sa fii multumit!
     
  3. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
    Clar, m-ai convins. M-am uitat putin pe net. Ai dreptate. Motul 300 V 5w40 va fi. Multam fain de sugestii. Daca mai ai si altele sa-mi zici.
     
  4. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    cu placere...!
    da mai am si altele :)

    pentru cutie, transmisie, diferential...iti recomand tot gama Motul Competition 75w-90 sau GEAR 300 - 75w-90

    mai sunt chestii pt a ta masina, intreaba si ti se va raspunde :)
     
  5. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    Ti-am trimis ofertele
     
  6. funstuffalex 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi tt 1.8t 2000
    vajait "intrantaia" audi tt 1.8

    Sunt in prima viteza si accelerez.....apare un zgomot vajait care se aude mai bine daca apas ambreajul si motorul revine la relanti, o scot din viteza si nu se mai aude nimic....o bag din nou in prima viteza si nu ridic ambreajul iar zgomotul apare din nou. Cu cat are viteza ceva mai mare intrantaia cu atat zgomotul e mai evident

    Aveti idee cam ce ar putea fi?
     
  7. daniel84

    daniel84 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A 3,1.9 TDI din 2000 ,ALH
    doar de o parere ,ambreiajul
     
  8. Vlad24

    Vlad24 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT 1.8 20VT 200CP+
    Salut,

    Ambreiaj ,volanta.
    Pana nu desface cineva sa se uite nu vei stii sigur
     
  9. funstuffalex 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi tt 1.8t 2000
    am schimbat kit ambreaj si volanta....tot asa se aude
     
  10. pfaizzzer

    pfaizzzer 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2005
    daca scoasa din viteza nu vajaie eu zic ca e din cutie
    in mers, daca tu calci ambreiajul si ea e in viteza, rotile invart planetarele si planetarele cutia...ambii arbori din cutie
     
  11. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    de aceiasi parere, din primele explicatii pe care le-ai dat mie mi-a fost clar ca zgomotul vine din cutie...
    in alte trepte de viteza ai zgomotul?
     
  12. lost_angel_76_r 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2008
    Locație:
    Italia
    Masina:
    AUDI S4 - B5
    daca era vorba de o masina autohtona era sigur vorba de rulmentul de presiune, la tine tre cautat oricum in cutie si verificati rulmentii. "parerea mea"
     
  13. botezatuclaudiu

    botezatuclaudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2010
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4 Avant 2.0 tdi 120cp 2011
    Aceeasi problema si la mine. Cand schimb din trepta intai in a doua, in momentul cand apas ambreiajul si din ce in ce mai incet cand schimb in celelalte trepte. La fel si in frana de motor.Poate ajung si eu zilele astea la mecanic si va tin la curent.
     
  14. nookie 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2008
    Locație:
    Cluj - Bistrita
    Masina:
    A6 2.5TDI AYM
    baieti, cei de la service cand au zis de kitul de transmisie s-au referit la cureaua care antreneaza alternatorul, si la cea care pune in miscare pompa de injectie, plus rolele aferente.

    cel putin asta a fost in cazul meu pentru un a6 2.5tdi aym
     
  15. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
    Ai dreptate nookie. Exact asa e! Cureaua de alternator plus injectie, plus servodirctie si role.
     
  16. boranalex

    boranalex 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi TT, 1.8T 225cp BAM, 2002
    Ajutor!!! merge in 3 pistoane

    Am un audi tt 1.8 225hp din 2002 cod motor BAM si dintr-o data, dupa ce am plecat cu masina de acasa a inceput sa mearga in 3 pistoane, si vibreaza rau de tot... Daca a-ti putea sa imi spuneti ce poate avea, e o simpla bujie/injector sau sa fie altceva? Va multumesc mult!!
     
  17. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
  18. boranalex

    boranalex 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi TT, 1.8T 225cp BAM, 2002
    Am rezolvat problema. Am scos fiecare bobina in parte si intradevar o bobina nu functiona. Sunt fericit ca este numai atat. Acum ma gandesc ca s-ar fi putut arde si din cauza ca sunt bujiile duse si a crescut rezistenta, a fost suprasolicitata si s-a dus. Oricum bujiile nu stiu cand au fost schimbate deoarece nu de mult am cumparat masina, dar avea niste champioane pe ea. Oricum le-am masurat si doua din ele nu mai lucreaza la aceeasi intensitate, si cred ca asta a influentat si mai mult arderea bobinei.

    Daca a-ti putea sa ma sfatuiti in legatura cu uleiul si bujiile. Eu m-am gandit la NGK Iridium BKR6EIX si ulei Total 0 W 40. Este buna alegerea facuta? Multumesc!
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Oct 2010
  19. seliuc daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2010
    Locație:
    p-neamt
    Masina:
    tt 18t 2001
    salut, aceiasi problema, acelasi zgomot doar ca explicatia la service a fost alta...............sistemul de recirculare a aerului nu fc. si intradevar asa a fost. fara a fi apasat butonul de recirculare nu mai face zgomotul respectiv .
     
  20. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Unu la mana incearca sa frecventezi topicul despre motoarele 1.8T, aclo vei afla detalii.

    Bujii Bosch F5DPOR
    Ulei MOTUL 300V 5w40

    ai grija pe viitor, recomandarea mea ar fi sa schimbi bujiile in primul rand, eu dupa ce le-am shcimbat cu cele de mai sus nu mi s-au mai ars bobinele.
    Iti recomand de altfel sa ai o bobina noua in portbagaj tot timpul! nu stii cand si unde te lasa :)
     

Distribuie pagina asta