1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 1.8 T la Audi TT Mk1 (8N) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de ulysse, 18 Iun 2007.

  1. Alexgma 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2011
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi TT 1.8 T 2000
    Buna seara,ce mai implica schimbarea unei turbine de pe un audi tt 1.8t 180ps in afara de schimbarea propriu zisa si schimbul de ulei,filtru de aer si ulei?
     
  2. Alexgma 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2011
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi TT 1.8 T 2000
    Care ar putea fi motivele pentru o turbina crapata K03 la un motor 1.8t? Vechea turbina inlocuita astazi era crapata fara sa fi prezentat inainte semne de uzura sau consum ulei. Pun aceasta intrebare pentru a stii de ce sa ma feresc cu noua turbina.Multumesc
     
  3. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Din ciclul ai 1,8t nu te plictisesti niciodata,motorul cand a fost pornit dupa 2 zile de stationare,a inceput sa bata un tachet(adica el saracu` nu batea,ca era blocat).
    Dat jos capacul,axele cu came,luat la verificat toti tachetii si...surpriza!Erau plini de span fin!
    S-au curatat toti tachetii,2 trebuiesc inlocuiti(pe evacuare),voi da inca o data jos baia de ulei sa curat sorbul si sa mai trag un ochi la cuzineti.
    Distractia continua :)
     
  4. zebrocksky 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Iași
    Masina:
    VW BORA 1.8T 2003
    wtf....de unde a aparut spanul?
     
  5. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Habar nu am;cică așa sunt ele binecuvântate să facă în timp.
     
  6. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    din acest motiv exista sorbul magnetic, cat de cat ajuta si trage spanul dupa el :)
     
  7. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Corect,da` desteptu` de mine nu si-a luat;stii cum e,pana nu te lovesti de barna de sus,nu o vezi p`aia de jos :)
     
  8. zebrocksky 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Iași
    Masina:
    VW BORA 1.8T 2003
    sorb magnetic?cum vine asta?e sita magnetizata sau cum? nu prea am gasit info despre asa ceva pe net.
     
  9. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
  10. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Motorul a fost resuscitat,cei 2 tacheti inlocuiti,momentan e in "mintile" lui :)

    Pt colegii mai vechi care au urmarit discutiile,motorul pus pe masina avea destul de multa muradarie in el;pun mai jos o poza asa cum era el si cum este acum dupa cca 15k km si 3 schimburi de ulei,cam jumatate din murdarie s-a curatat.
    Partea proasta insa,e ca depunerile fiind groase si neputand sa se scurga in baia de ulei,s-a format ca un mal in adanciturile din jurul tachetilor(nu f mult,dar suficient);ineinteles ca a fost curatat.

    Inainte

    [​IMG]

    Prezent

    [​IMG]
     
  11. Diggy

    Diggy 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2015
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    TT 1.8T AUQ 2003
    Gripaj axe cu came (AUQ 180cp)

    Salut tuturor, sunt nou pe acest forum si recent am achizitionat un TT din 2003 1.8 AUQ cu motorul defect. Fostul proprietar spune ca turbina a consumat uleiul si s-au gripat axele cu came (capacul culbutorilor era deja demontat cand am luat-o). Acum sunt in cautare de piese dar as vrea intai sa identific cauza defectiunii. E posibil sa fi consumat turbina tot uleiul? Daca era asa, nu se gripau intai pistoanele? Se poate sa fie vreun canal/furtun prin care trece uleiul infundat? A mai patit cineva asta?
     
  12. sage

    sage 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    TT MK1 / 1.8T QUATTRO S-line BAM 225 / 2002
    Salut TT-istilor ! :)
    Am un MK1 225 Quattro BAM an 2002, de aproximativ 2 ani si intampin urmatoarele probleme:

    1. Consum excesiv carburant ~ 17-20% oras/8-9% extern la schimbat trepte pana in 2500rpm
    2. Consum excesiv ulei (Castrol 5w30) - 1L la 1500-2000km
    3. Tremurat simtit in toata masina (motor rece/cald)
    4. Variatii turatii (indiferent daca motorul este rece sau cald)
    5. Masina trage abia la jumatate pedalei (parca are lag)
    6. Un injector arunca benzina pe langa.
    7. La pornirea cu motorul rece, turatiile variaza foarte mult si masina da sa moara. La a doua cheie porneste perfect.

    Ce s-a schimbat pana acum:

    Curatat clapeta acceleratie
    EGR anulat
    Bujii noi
    Kit distributie
    Senzor temperatura apa
    Termostat
    Senzor nivel ulei
    + alte maruntisuri ce nu tin de motor.

    Ce urmeaza:

    Motor dat jos
    Schimbat tampoane motor
    Schimbat toate garniturile motor
    Schimbat segmenti pistoane
    Curatat tot motorul (interior + exterior)
    Filtru aer sport conic Honda S2000
    Debitmetru
    Schimbat ulei MOTUL 0W-30/0W-40

    Va rog sa-mi spuneti daca ati mai intampinat problemele mentionate mai sus si o posibila rezolvare.

    Toata stima !
     
    Ultima editare: 28 Oct 2015
  13. radu paloma 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    audi tt 8n 1.8 t
    blow off valve / diverter valve

    Salut , sper ca cineva sa ma ajute pentru ca nu am gasit rezolvare nicaieri .
    Din informatiile acumulate de pe diferite site-uri am inteles ca la masina audi tt ( sunt posesor de audi tt 8n 2000 ) aerul este recirculat mereu cu ajutorul la diverter valve . pana aici toate bune si frumoase dar ce sa vezi am gasit pe youtoube si clipuri in care un blow off valve este montat pe tt 8n . intrebarea mea este Pot sa pastrez si diverter valve si sa montez blow off valve ? adica logic fiind blow off valve " scupia presiunea " iar diverter valve o recircula ceea ce inseamna o eroare in baza presiunii banuiesc . exista posibilitatea ca dupa montarea unui blow off valve cand accelerez sa se creeze lag ? DV-ul este montat in partea din spate a motorului adica sub bord iar blow off-ul in partea din fata stanga de la intercooler inspre galerie. montarea lui ar fi undeva in dreapta farului stang pe furtunul de admisie . astept o lamurire . poate masina mea sa functioneze si cu dv si cu blow off sau montarea unui blow off o sa imi genereze doar lag din cauze pierderii aerului ( ma tem de o eroare in computer ) http://bov1.blogspot.ro/ eu am cumparat ce este in prima poza - scuze daca m-am repetat sau scris tampenii
     
  14. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Montezi un Forge Splitter si ai 2 in 1 fara erori.
     
  15. Laurentiu_81

    Laurentiu_81 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT 1.8 quatro
    salutare! De curand am achizitionat un tt 1.8t quatro. Am o problema cu el si nu stiu care ar fi rezolvarea. Din cand in cand se aprinde martorul la ulei in mers, se aprinde cu galben, merg o perioada, se stinge apoi iar se aprinde si tot asa, care sa fie problema? Pompa?

    Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sau senzorul. De ce nu faci o scanare cu VCDS, iti place sa o iei pe ghicite ?
     
  17. kojak13

    kojak13 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 2011
    pentru inceput verifica nivelul de ulei pe joja
    Dupa aceea te gandesti sa masori presiunea de ulei in rampa, la relanti si la 3000rpm. Mergi la un mecanic sau service
     
  18. Laurentiu_81

    Laurentiu_81 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT 1.8 quatro
    Am luat un senzor de ulei, ulei si filrul nou si daca dupa schimbare mai face merg la un mecanic.
     
  19. FoodLover43 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2016
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi TT 8N, 1.8, 2000
    Salutare. Am si eu o problema cu TT'ul meu(2000-8N, 1.8 benzina, 230.000km, 180 hp). Am cumparat masina recent, cu BOV pe ea deja instalata, insa individul de la care am luat-o mi-a spus ca debitmetrul trebuie schimbat pt ca este bulit. Am conectat mufa, masina incepe sa tremure, sa "tuseasca" etc. (semnale clare ca trebuie schimbat) - la momentul respectiv, individul mergea fara mufa de la debitmetru pusa -. Ajung acasa, comand debitmetru nou, original, BOSCH. Dupa ce il pun, toate bune si frumoase pana ce fac un drum mai lung cu ea. La drum lung, imi moare motorul in mers. Daca e turata, nu are nimic. Cum o las la relanti, imi moare motorul. Are cineva vreo idee de la ce ar putea fii ? Este posibil ca de la BOV sa imi faca fitele astea ? (Cand merg cu mufa de la debitmetru scoasa, nu are nici o problema)
     
    TheNillah apreciază asta.
  20. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    E din cauza BOV-ului, electronica ta nu se impaca cu el.
     

Distribuie pagina asta