1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8 Turbo la A3 8L - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de marc99m, 26 Ian 2009.

  1. marc99m 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2009
    Locație:
    tg-mures
    Masina:
    audi A3 1,8 150 HP
    salutare,
    sunt in tratative sa iau un a3 din 2001 cu motor 1,8 de 150 CP tip AUM. ce puteti sa-mi spuneti despre tipul acesta de motor? are o mica problema ca sta aprins beculetul din bord cu semnul de motor.
    astept pareri.
    multuemsc anticipat
     
  2. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :) Salut,

    E un motor foarte fain!
    Consuma cum il conduci, adica poate consuma f. putin
    Are potential mare de tuning (pt. 300 Eur poti avea 200 CP)

    Nu cumpara nimic fara o verificare la un service, poti avea surprize neplacute.
     
  3. marc99m 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2009
    Locație:
    tg-mures
    Masina:
    audi A3 1,8 150 HP
    multam fain de raspuns.
    am uitat sa-ti zic ca masina este cu cutie automata. in relanti mi s-a parut ca sta putin turat.
    alte detalii despre motor mai imi poti da?in afara de faptul ca este euro 3 :) :)
    multumesc,
     
  4. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :) Ce anume te intereseaza?!
    In privinta fiabiliatii nu sunt probleme daca a fost intretinut corespunzator.
     
  5. marc99m 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2009
    Locație:
    tg-mures
    Masina:
    audi A3 1,8 150 HP
    stiu ca i-a fost schimbata la un moment dat chiuloasa.nu stiu motivele.
    ar putea aparea probleme la cutia de viteza?
     
  6. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Salut,

    Ma confrunt cu urmatoarea problema, poate a mai intampinat-o careva...

    La intrarea din Ploiesti, venind de la Brasov...a murit complet motorul, fiind pe liber, urmand sa intru in sens - nema servo... M-am oprit, i-am dat cheie sa plece si n-a pornit decat ajutata din pedala putin, urmand sa mearga la relanti balbaind, ca si cum ar fi mers in 3 pistoane. M-am uitat la alternator, cureaua pe el, invartea. 12V pe baterie cu masina oprita, 14V motorul pornit.

    Am ajuns intr-un final acasa, si m-am apucat sa verific
    - am scos fisele pe rand de la bobinele de inductie - motorul schimba mersul
    - am scos mufele pe rand de la injectoare, schimba mersul
    - cu mufa scoasa de la debitmetru - la fel merge, nici o schimbare
    - am masurat releul de impulsuri de pe filtru de aer
    - am verificat bujiile - bune toate 4

    Pe tester nici o eroare. Am incercat calibrare clapeta acceleratie, aceeasi problema.

    Mi s-a spus ca e de la clapeta. Unghiul clapetei este instabil, vazut si pe tester, si ce-i drept, cand tin cu mana de mosorul de la cablul de acceleratie, imi joaca in mana. Am scos si mufa de la clapeta, acelasi mers.

    Precizez ca in ture mari 3000-4000 de ture motorul merge rotund...iar daca o tin pe la 1500-1800 turata constant sunt momente in care se clatina masina.

    Pe tester imi dadea eroare

    00282 - Throttle Position Actuator (V60)

    27-10 - Implausible Signal - Intermittent

    si mai erau momente cand tempomatul mi se dezactiva singur..si eram nevoit sa opresc motorul sa il pornesc sa cupleze din nou..

    Ma puteti ajuta eventual cu mai multe recomandari?
     
  7. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Salut, revin cu update...s-a rezolvat in cele din urma si m-am ales cu:

    - rectificat chiuloasa si verificat supape
    - simeringuri supape
    - lant axe cu came si intinzator
    - simeringuri axe cu came si vibrochen
    - kit distriutie cu pompa de apa
    - bujii
    - filtre ( ulei, aer, habitaclu si combustibil )
    - furtun retur combustibil
    - ulei magnatec 5w40
    - apa distilata + antigel
    - garnituri (chiuloasa si capac)
    - clapeta acceleratie noua



    3750 RON si motorul merge mai rotund decat cercul :)
     
  8. alexclipea

    alexclipea Bronze Member

    Înscris:
    22 Apr 2015
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A3 8L, 1.8T AUQ, 2001
    nasoala problema! dar e bine sa ai reusit sa o rezolvi.
     
    vlad_vpv apreciază asta.
  9. Batmanxman 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi
    Scump mosule!!!
     
  10. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Am patit o chestie similara si la mine era doar furtunul ce coboara din galerie spre filtrul de ulei spart. La ralanti nu statea deloc si de cele mai multe ori murea motorul.
     
  11. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Mi-au zis ca o bucata din intinzatorul de lant de la axele cu came obtura un orificiu prin care circula uleiul. Ciudat era ca doar la ralanti facea nazuri iar temperatura nu sarea de 90 oricum. In orice caz, macar stiu o treaba, ca sunt ok.
     
  12. Costy_Careja

    Costy_Careja 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi S3 8L, 1.8T, 2003
    Salutare tuturor. M-a confrunt cu o problema si nimeni nu găsește soluția. Daca ma puteți ajuta as fi recunoscător. Am următoarele erori:
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Curata/schimba clapeta de acceleratie si mai fa o scanare. Ai o eroare si pe debitmetru.
     
  14. lunguadrian22 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A3,1.8T,2003
    Va salut,

    Sunt nou pe aici si fericit ca am cumparat un audi A3 8L 1.8 T, 2003. O problema pe care nu am observat-o la cumpararea masinii a fost o gaura intr-un furtun de la filtru de aer sau de pe langa, sub motor. Ce se poate intampla daca merg asa ? Unde duce acel furtun? Nu am nici o eroare in bord, masina merge fara probleme. Un raspuns daca se poate, atasez poze pentru detalii. Multumesc.

    20160907_111516.jpg
     
  15. marius_iasi 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8L Sline, 1.8T, Cod motor AUM, 2001
    Salutari tuturor..

    Ma confrunt si eu cu o problema de ceva timp, eroarea suna cam asa "
    17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
    P1297 - 35-00 -
    Am verifica diverter valve si nu are nicio problema, daca a mai avut cineva de a face cu asa ceva...va rog sa mi da ti un sfat, Multumesc
     
  16. Morosan iuliu andrei

    Morosan iuliu andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2016
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    Audi A3 8L 1.8 150 CP 2003
    Acel furtun este un separator de vapori de ulei ce ies din capacul de pe chiuloasa ce se intorc inapoi in baie:) ar fi indicat sa il remediezi sa nu intre mizerie sau iti murdareste tot cu ulei :)
    PS: exista posibilitatea sa fie rupt si in partea de jos:
    -Pune si un colier acolo la furtunasul acela de vacum:)
     
  17. Costy_Careja

    Costy_Careja 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi S3 8L, 1.8T, 2003
    Salutare,
    Am facut o scanare in urma unor probleme de boost. Atasez fisierul de erori. Cu ce ar trebui sa incep ?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  19. Costy_Careja

    Costy_Careja 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi S3 8L, 1.8T, 2003
    O sa incep cu clapeta si furtunurile de vacuum...n75 si sonda Bank sunt noi...multumesc frumos
     
  20. andreicioranu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    TL
    Masina:
    A3 1.8T AUQ
    Va salut. Ma poate ajuta cineva si pe mine, am facut niste loguri cu Vag-comul la un 1.8T AUQ si mi se pare ceva ciudat la pozitia acceleratiei. Desi eu eram in WOT aceasta sta la 100 pentru un timp foarte scurt, ea scazand pe vreme ce eu accelerez. Precizez ca masina accelereaza foarte bine pe aceasta plaja de turatii, si desi apare ca eu nu stau WOT, N75ul comanda boost (ceea ce mi se pare dubios). Singura eroare pe care o am este p1297 (Pressure drop beetwen turbo and throttle valve) . Mi se pare totusi ca are un soft prea agresiv, desi masina merge bine imi e sa nu dauneze in timp turbinei (se vede ca se chinuie sa faca presiune).

    Deci care ar putea fi problema pentru care in canalul 003, throttle valve angle scade in asa hal? Sa fie stricata clapeta? Eu am curatat-o si adaptat-o cu VCDS-ul.[​IMG]
     

Distribuie pagina asta