1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 1.8 Turbo la A4 B5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Guest 35258, 15 Noi 2014.

  1. BogdanF

    BogdanF 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8T 1999
    Salut,
    Audi A4 B5, dec 1999, 5V turbo.
    1) la tester, cu contactul pus, singura eroare: supapa de reglare suprapresiune; circuit deschis . Ce inseamna și cum o pot rezolva
    2) ma ales dimineata, după ce o pornesc, turația oscilează frecvent pana în 900-1000 rpm timp de maxim 1 minut.

    Cu speranța că voi găsi răspunsuri și rezolvari,
    BogdanF
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Invatati-va sa postati erorile complete, asa cum apar ele pe VCDS.
     
  3. BogdanF

    BogdanF 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8T 1999
    Atașez și printscreen cu eroarea.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Diagnoza se face cu VCDS / VAS-PC / Odis si afisezi codul de eroare. Nu mai testa masina ta cu alte programe de diagnoza.
     
  5. BogdanF

    BogdanF 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8T 1999
    Cristi Am inteles, asa o sa procedez.
    Pentru punctul 2 adica: mai ales dimineata, după ce o pornesc, turația oscilează frecvent pana în 900-1000 rpm timp de maxim 1 minut." Vreo idee ?

    Merci,
    BogdanF

    2017-06-20_19-49-48.jpg

    2017-06-20_19-41-56.jpg

    6 Faults Found:

    17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit

    P1548 - 35-00 - -

    16795 - Shareware Version. To Decode all DTCs

    P0411 - 35-00 - Please Register/Activate

    17526 - Shareware Version. To Decode all DTCs

    P1118 - 35-00 - Please Register/Activate

    17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High ---

    P1114 - 35-00 - -

    16524 - Shareware Version. To Decode all DTCs

    P0140 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

    17536 - Shareware Version. To Decode all DTCs

    P1128 - 35-10 - Please Register/Activate – Intermittent



    Address 01: Engine

    Protocol: KW1281

    Controller: 4B0 906 018 K

    Component: 1.8L R4 5VT 0005

    Coding: 05001

    Shop #: WSC 06335

    Ma poate ajuta cineva, va rog, cu "traducerea" acestor erori?

    Multumesc anticipat,
     
  6. Ciuca ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    Cobia
    Masina:
    Audi a5 2.0tfsi quattro s-tronic 2012
    Salutare! Pe ce canale fac LOG cu VCDS la un 1.8Turbo din 2000. Am schimbat furtunele de vacum pentru ca arătau cam nasol si as vrea sa aflu daca merge in parametri, turbo, debitmetrul... etc
     
  7. Stefan b5 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi a4 b5 1.8 turbo
    Salut baieti. Vin cu o peoblema de vibratii.am mers la 8 mecanici toti dau din umeri. A4 b5 1.8 turbo 110 kw aeb cod motor. Oscileaza de cateva ori cu motorul recw la relanti.cu motorul cald nu o face. In sarcina vibreaza tare.pana la 3000 turatii. Vibratiile cresc odata cu turatia.par a fi sincronizate. Perde putere deabea accelereaza. Cu AC pornit se ineaca nu pot pleca de la semafor. Am schimbat debitmetru sonda landa senzor se pe filtru de aer bujii pompa de benzina senzor de turatii am curata galeria admisie si clapeta de acceleratie. La test de compresie la pistoanele 1,2 si 3 valoare eate de 12 la pistonul 4 este de 10. Mecanicul zicw ca nu e o problema de compresie.diferenta estw mica. Ar putea fi un injector sau o bobina. Deoarece pare ca merge in 3 pistoane. Astept sfaturile voastre. Va multumesc
     
  8. GeorgeAEB 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2017
    Locație:
    Langa bucuresti
    Masina:
    A4 B5, 1.8T AEB, 1996
    Salut baieti, este prima oara cand postez :)) detin un b5 1.8t aeb si am o eroare la ecu presupun.. am pus un print cu eroarea. Aveti habar ce inseamna mai exact? Cand am cumparat masina fostul proprietar mi a spus ca are 180cp desi eu inclin sa cred ca are doar 150cp si mi e teama sa nu fie ecu bulit.. va multumesc pentru raspunsuri!
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  10. Sebastian13

    Sebastian13 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2017
    Locație:
    Mures
    Masina:
    A4 1.8t quattro 95
    Buna ziua,
    E prima oară când scriu pe forum. Detin un A4 B5 din 1995 1.8T Quattro cod motor AEB. Am cumparat-o acum 4 zile țin sa precizez ca masina a suferit niște modificări aduse de fostul proprietar: turbina k04 hybrid, bobine de S4, instalație GPL care nu am folosit-o deoarece trebuie făcută revizia.
    Fostul proprietar a zis ca a schimbat și calculatorul motor. Masina din spusele lui are undeva la 200 cp si într-adevăr se simte masina ca este foarte agresiva dar când o accelerez in blana masina face ca toti dracii cade in cap și revine cu un sunet groaznic zici ca vrea sa sara afara motorul.
    In schimb, dacă o accelerez treptat nu are nici o problema, trage bine.
    Am încercat sa ma conectez cu tester VCDS dar nu ma lasă, îmi da eroare, nu ma pot conecta la ECU.
     
  11. Ciuca ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    Cobia
    Masina:
    Audi a5 2.0tfsi quattro s-tronic 2012
    Salutare tuturor! Este cineva pe grup care a facut conversie de la euro 2, 3 la euro 4?
    Daca da, as vrea ceva informații cu ce modificari trebuiesc făcute
     
    Ultima editare: 20 Dec 2017
  12. Ciuca ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    Cobia
    Masina:
    Audi a5 2.0tfsi quattro s-tronic 2012
    Salutare! Are cineva o schemă ceva cu ce forță se strâng suruburile de la axele cu came si la intinzatorul de la lanț. Motorul este 1.8t ANB. Multumesc!
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.
     
    Ciuca ionut apreciază asta.
  14. Ciuca ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    Cobia
    Masina:
    Audi a5 2.0tfsi quattro s-tronic 2012
    Mulțumesc mult de tot.
     
  15. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    lowlife apreciază asta.
  16. Ciuca ionut 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2016
    Locație:
    Cobia
    Masina:
    Audi a5 2.0tfsi quattro s-tronic 2012
    Salut! Are cineva idee de ce întrerupe de pe la 3000 3500 de ture daca apas accelerația la podea. Dacă accelerez linear nu intrerupe. Bobinele sunt noi, lambda nouă. Bujiile ngk iridium au până în 10000km. Pe vcds nu am nici-o eroare. Am incercat si cu alt ICM si tot asa face... Nu imi dau seama ce ar mai putea fi.
     
  17. BogdanF

    BogdanF 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8T 1999
    @zebrocksky, de pe ce site ai luat miezul de turbina? mercic
     

Distribuie pagina asta