1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8 Turbo la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de koczigym, 22 Ian 2008.

  1. koczigym 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2008
    am probleme cu masina mea audi a4 1.8 turbo.am ramas fara presiune la ulei dintr-o data stie careva de ce?si in acelasi timp la motor se auzea un zgomot de parca era diesel masina nu benzina.va multumesc
     
  2. pmrazvan 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2008
    Locație:
    Tg-Jiu
    Masina:
    A4 AVANT 1.9 TDI 131CP+
    mai ai ulei in baie? trage joja si verifica...vezi si la sonda daca nu ai pierdut pe acolo
     
  3. koczigym 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2008
    am ulei

    da are ulei.la service nu mi-a fct practic nimic la ea ca nu stiu de unde vine problema,intre timp am schimbat supapele ca erau sparte si am schimbat si chiuleasa
     
  4. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    O fi crapat pompa de ulei?:think: Zgomotul ar putea veni de la faptul ca nu mai ai ulei sau uleiul nu mai ajunge la arborii cu came/culbutori/supape... Cred ca trebuie s-o duci la doctor:doctor:
     
  5. pmrazvan 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2008
    Locație:
    Tg-Jiu
    Masina:
    A4 AVANT 1.9 TDI 131CP+
    orice ar fi, du-o repede la "doctor" (eventual pe platforma) sa nu calezi motorul
    daca are ulei, inseamna ca a crapat pompa si nu mai ridica uleiul in rampa...
     
    Ultima editare: 22 Ian 2008
    tdg apreciază asta.
  6. koczigym 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2008
    acolo si este

    la doctor si este acuma dar dar nu stiu ce sa-i faca.cu ocazia asta i-am facut si revizia am schimbat aproape tot si mai schimb daca e nevoie numai sa mearga masina.

    pai pe platforma am dus-o ca mi-a fost frica prima oara ca are distributia ceva
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Ian 2008
  7. pmrazvan 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2008
    Locație:
    Tg-Jiu
    Masina:
    A4 AVANT 1.9 TDI 131CP+
    pune-l sa dea jos pompa si sa o verifice...eventual daca ai de unde lua una cu imprumut pune-o pe aia si vezi ce zice masina..
     
  8. koczigym 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2008
    pompa de ulei mi-au zis ca e buna ca nu ar avea probleme dar nu stiu de unde altundeva sa fie problema?cred ca sunt singurul care am patit asa ceva......masina are doar 90.000km

    in caz ca se rezolva si mai are altcineva aceasi problema sa stie ce sa faca
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Ian 2008
  9. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    koczigym De cand e masina? Ca dupa cate stiu eu Audi da garantie 2 ani sau 100.000 de km, care intervine prima. Daca e de mai putin de 2 ani, e inca in garantie...

    Si de unde stiu mecanicii ca e buna pompa? Au dat-o jos?

    Nu cred ca esti singurul. In mod normal, reprezentantele Audi au o linie directa (prin internet) cu Ingolstadt (sau Neckarsulm, sau cu amandoua). Astfel, cand un mecanic de la un service Audi oarecare de oriunde din lume are o problema careia nu-i poate da de cap, baga prin sistemul asta intern descrierea problemei si baza de date de la Audi ii da posibile cauze si evident posibile cai de remediere. Cu cat mai detaliata e prezentarea problemei, cu atat mai restrans devine numarul de variante. Am vazut asta cu ochii mei, cand am avut odata o problema cu softul de la MMI si asa au lucrat baietii.
    Au bagat ce facea masina mea (adica ce nu facea de fapt) si le apareau diverse intrebari suplimentare pe ecran si dupa ce au dat toate raspunsurile (a durat totul vreo 20 de min.) le-au ramas 2 variante iar una dintre ele s-a dovedit a fi exact problema pe care o aveam eu.
    In plus, daca apare o problema intr-adevar noua, este introdusa automat in baza de date, ca si rezolvarea ei, asa ca data viitoare cand altcineva are aceeasi problema va gasi deja rezolvarea acolo.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Mai 2014
  10. koczigym 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2008
    salutare

    acuma am venit de la service si problema este de la chiulasa sau cum se zice ca nu prea stiu,unde aveam o gaura normal acuma nu mai e deoarece sa mancat acolo si a astupat acea gaura si nu mai circula ulei cum trebuie.acuma a ramas sa vada daca poate sa mi-o rectifice.
     
  11. sub81111 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2008
    ai grija....

    Eu am avut 3 A4...
    1 din 2000, model mai vechi, 1.8T.... am avut probeleme cu pompa de ulei. Defapt era vorba de o sita, un fel de filtru, care pe la 70.000 km mi se imbacsise. Am dat-o jos, am curatat sita respectiva si nu am mai avut probleme alti 70.000km

    1 din 2002, penultimul model (daca ignoram faceliftul). tot 1.8T. La 80.000km aceeasi problema... aceeasi solutie.

    1 din 2004, tot 1.8T evident. La 65.000km aceeasi problema... aceeasi solutie....

    deci sa fi atent nu care cumva sa te arda aia de la service si sa iti ia niste bani degeaba!!!

    Bafta!
     
  12. koczigym 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2008
    mersi

    mersi pt sfat !o sa am grija sa nu ma arda ca stiu cum sunt astia de la service.deci cam asta e problema la motoarele astea de 1.8 turbo?ma speriasem ca e ceva mai grav.

    exact aceasi probl cu presiunea la ulei si un zgomot de parca era diesel?mersi t salut
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Feb 2008
  13. ares_zigotu

    ares_zigotu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a4 1.8T 150cp 2002
    Salut.aceiasi problema am avut-o si io..i-=am schimbat uleiul si sa dus zgomotul.Acel zgomot e de la intinzatorul de la axa cu came!!bafta!!:):)
     
  14. danmihai_76 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2008
    turbosuflanta consuma ulei
     
  15. salajeanul 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.8T, 2001, 150 CP
    Salutare fani audi,

    Am si eu o problema. De 1 luna mi am luat un Audi A4, 1.8T, 2002, si am observat ceva ce mi se pare ciudat. Cand e motorul cald nu porneste asa lin ca si cand e motorul rece. Dar nu se intampla in fiecare zi chestia asta, cam 1data la 3 zile. Sunt si momente cand e motorul cald si opresc masina, si daca o pornesc din nou dupa 1 minut ... nu mai porneste decat daca apas un pic pe acceleratie, si vad ca acul de turometru oscileaza de 2 -3 ori intre 900 si 1000 si apoi sta la 1000.

    Am schimbat, dupa ce am luat masina : ulei, filtre ( in afara de filtru de benzina care urmeaza sa l schimb azi ), bujii, am curatat injectoarele, clima, am inlocuit senzor de temperatura ( ca era stricat ). Masina e ok in rest, am mers cu ea 1000 km de cand am schimbat uleiul si i am dat talpa, nu mananca ulei, trage bine, sta la relantiu ...

    CE poate fi ?
     
  16. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Cred ca senzorul de relanti e dus !
     
  17. salajeanul 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.8T, 2001, 150 CP
    Ok, merci de raspuns. Oricum e ciudat ca am pus o pe computer test cand am luat o, dar mi a aratat doar senzorul de temperatura ca e dus. O sa ma duc azi la inginerul ce se ocupa cu audi sa ii arat exact ce simptome are, doar ca nu mi se intampla tot timpu, azi o fost ok de exemplu ...
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Noi 2012
  18. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    La A4 mi s-au dus 4 senzori :temperatura,relanti,impuls si nush ce senzor de la sonda lambda ! E nasol tare cu atata electronica !
     
  19. salajeanul 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.8T, 2001, 150 CP
    Da, asta stiam ca e nasol cu atata electronica pe masina, de aia am zis ca audi produs in 2000 2002 nu s asa complexe la electronica ca si cele de dupa 2005. Asa ca mi am luat din 2002, da cred ca is pline de senzori si senzorutze de te si miri cate are ....
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Noi 2012
  20. mihaifilip

    mihaifilip 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 1.8T 2002 AVJ
    Deci pana la urma ce are ca nu ne-ai zis, si a mea face cam la fel.
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Noi 2012

Distribuie pagina asta