1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8 Turbo la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de koczigym, 22 Ian 2008.

  1. wwl

    wwl Silver Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4 1.8T B6
    5w 50 este mult prea vascos, e bun pt locuri cu temperaturi de 40 de grade si condus sportiv!

    Ia pune tu 5w 30 daca ai sub 100000 km, daca ai peste pune 5W 40 Castrol Magnatec si ai sa vezi ca nu mai face!
     
  2. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    O duci la mecanic sa iti desfaca jumate de motor...si la urma sa faca mai rau
    Incearca sa pui un ulei mai subtire in prima faza...parerea mea
    Dar daca tu preferi mecanicul, e alegerea ta
     
  3. cuculete

    cuculete 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2008
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    A4 1.8T 2004 Atlasgrey

    O sa incerc si asta cu siguranta.


    Gaby o duc doar sa o asculte , nu las pe nimeni sa umble la motor doar pt atat.

    oricum va multumesc tuturor pentru sugestii si pareri in special lui gaby
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Sep 2009
  4. salajeanul 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.8T, 2001, 150 CP
    Asa e, si eu am patit o cu senzorul asta de turatie. La fel facea si la mine si imi ramanea aprins EPC ul.
    Dupa ce l schimbi ar trebui sa fie totul ok ;)
    Bafta si numa bine.
     
  5. mihaifilip

    mihaifilip 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 1.8T 2002 AVJ
    salut

    salut,
    sa stii ca si la mine face la fel 1.8T 20V AVJ 165.000km, la ultimul schimb am pus 5w40 de la Castrol acum am 4000km cu el inainte foloseam 5w30 tot de la Castrol si nu facea asa.
    Am trecut de la 5w30 la 5w40 din cauza consumului de ulei cam 1,5L la 10.000km cred ca am sa revin la 5w30 chiar daca papa din el.
     
  6. wwl

    wwl Silver Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4 1.8T B6
    e posibil sa urce mai repede in rampa 5w 30 datorita vascozitatii reduse ... nu stiu ce sa zic?!
    la cald cum se comporta?
     
  7. cuculete

    cuculete 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2008
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    A4 1.8T 2004 Atlasgrey

    1,5 litri mi se pare destul de mult intre 2 schimburi. oricum e clar ca e uleiul , o sa incerc sa pun si eu alt ulei mai putin vascos
     
  8. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Incercati pe cat posibil sa nu intrati in motor.;)

    In majoritatea cazurilor se trage de la infundarea canalelor cu ulei uzat, verificati si racitorul de ulei .
    Sunt foarte multi mecanici ce au demontat chiulase,inlocuit piese prin motor ca sa observe mai tarziu ca raciorul era infundat sau spart.

    In plus mai este o piesa ,,senzor de bataie,, knoch sensor.
    Senzorul asta simte bataia in motor si o transmite la ECU astfel ECU poate modifica procesul de injectie de carburant.
    Cauza o spun cei de la Audi ,poza1,se poate datora unui proces de ardere necontrolat .
    Astfel o sa apara si pe vagcom o eroare de genul ,,knoch ....etc,, la unul sau mai multi cilindri.
    Una din cauze este folosirea unui combustibil ce nu respecta standardele minime de calitate.:)

    Poza 2 senzor. bataie cilindri.
     
    Ultima editare: 3 Sep 2009
  9. wwl

    wwl Silver Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4 1.8T B6
    unde e pozitionat racitorul de ulei?
     
  10. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    In spatele filtrului de ulei.
    Am descris la sectiunea ,,Intretinere,, cum se inlocuieste.
     
  11. cuculete

    cuculete 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2008
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    A4 1.8T 2004 Atlasgrey

    Da mersi de idee dar in cazul meu nu cred ca e infundat racitorul acela deoarece nu aud trancanitul acela doar la prima pornire vezi filmuletul de la inceput.
     
  12. nycu86

    nycu86 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.8 T 1995
    parerea ea e cA TREBUIE SA SCHIMBI ULEIUL .bafta
     
  13. calintes

    calintes Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI quattro
    Caracteristicile uleiului de motor:
    Indice de vascozitate (norme SAE) masurat printr-un indicator , de exemplu „15W40”
    ................................................................................
    15: fluiditate la rece: cu cat cifra e mai joasa, cu atat pornirea la rece se face mai usor si uzura motorului este mai redusa
    ................................................................................
    40: indice de vascozitate la cald: acest numar indica rezistenta si capacitatea de ungere a uleiului la temperaturi ridicate
    Deci parerea mea este sa nu il mai convingeti pe colegul nostru sa renunte la un ulei bun in favoarea unuia mai slab.05W50 este un ulei full sintetic din gama premium.
     
  14. wwl

    wwl Silver Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4 1.8T B6
    probabil nu inteleg, dar cred ca esti de acord cu noi ...
    5w50 - nu este pt romania si pt un stil de mers normal, ci mai degraba pt temperaturi ridicate/condus sportiv sau pt un motor cu multi km!

    1.8T-urile, au venit cu 5w30 prescris in manualul de utilizare ...
    ce rost are sa pui 5w50 daca nu tre incradrezi in caracteristicile enumerate in primul paragraf?

    eu spre exemplu folosesc 5w40 magnatec pt ca am 120k km, vara asta au fost si 40 de grade si conduc uneori sportiv, acum ca temperaturile vor scadea ma gandesc la un 5w30 , ma mai documentez!
     
  15. cuculete

    cuculete 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2008
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    A4 1.8T 2004 Atlasgrey
    Am fost si la mecanic si mi-a spus ca altceva nu poate fi decat uleiul fiind mai vascos sa dureze putin pana urca si de aceea sa sune asa. Acum ca se apropie iarna si vor scadea temperaturile o sa incerc sa bag 5w-40, chiar daca calintes mai sus spunea ca 5w-50 e din gama premium si e ulei bun. Sunt totusi bulversat ....
     
  16. wwl

    wwl Silver Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4 1.8T B6
    ca idee, eu am un sticker pe trager care spune asa ... Aral 0w30 ... probabil asta a fost uleiul folosit in tineretea ei :)

    5w50 mi se pare prea vascos. parerea mea!
     
  17. cuculete

    cuculete 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2008
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    A4 1.8T 2004 Atlasgrey
    De curios ... tu ce ulei folosesti , cati km ai cu ea , si cat iti consuma intre 2 schimburi?
     
  18. wwl

    wwl Silver Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4 1.8T B6
    eu sunt la primul schimb cu masina mea, are 120000 km acum, folosesc 5w 40 magnatec si ma gandesc acum sa pun 5w 30 pt ca vine frigul!

    am completat vreo 500 ml, asta in conditiile in care de la mare am venit cu 180 - 220km/h pe autostrada si in general conduc mai sportiv.
     
  19. cuculete

    cuculete 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2008
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    A4 1.8T 2004 Atlasgrey
    Dupa cati km parcursi de la schimb ai complectat 500ml ???
     
  20. wwl

    wwl Silver Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4 1.8T B6
    facusem cateva mii cand am completat prima data, completez cate putin, 50-100 ml, verific periodic nivelul!
    gandeste-te ca turbina devine aproape incandescenta dupa ce ai mers ceva mai sportiv, se inroseste, iar uleiul trebuie sa-i asigure ungerea, e normal sa mai dispara!
     

Distribuie pagina asta