1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8 Turbo la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de koczigym, 22 Ian 2008.

  1. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nivelul uleiului e normal?
     
  2. BreteanAndrei

    BreteanAndrei 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2019
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B6
  3. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Eu le-as lasa masina celor ce au lucrat la ea.. ceva nu au facut bine.
     
  4. BreteanAndrei

    BreteanAndrei 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2019
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B6
    Am zis ca intreb si aici, poate a mai avut cineva problema asta si ma poate ajuta.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intrebi degeaba . Ttrebuie desfacut motorul si testat cu presiune pentru fisuri. Mecanici la care ai fost sunt praf.
     
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Garnitura s-a inlocuit bine? Piesa de firma, bolturi schimbate stranse la cuplu?
    Termoflotul e ok?
     
  7. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Planeitate ai facut? Face bule in vasul de expansiune?
     
    BreteanAndrei apreciază asta.
  8. BreteanAndrei

    BreteanAndrei 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2019
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B6
    Planeitatea a fost facuta, nu face bule in vasul de expansiune.
     
  9. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Îmi spune cineva cum se reglează presiunea combustibilului la 1.8t neavând regulator in rampa și ce legătură are asta cu sistemul evap?

    Trimis de pe al meu CLT-L29 folosind Tapatalk
     
  10. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Îmi persista o eroare pe sistemul EVap. Am verificat vacuum până în pompa, am schimbat și pompita iar vacuumul pleacă înspre rezervor unde nu înțeleg ce se întâmplă și cum lucrează.
    Atasez o poza cu ce am.gasit sub rezervor.
    Inainte sa am eroare despre Evap îmi face figuri pornirea, trebbuie sa învârtă motorul mai mult pentru că sa pornească.

    [​IMG]
     
  11. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Regulatorul de presiune este in filtru de benzină. Pune codul de eroare.
     
  12. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    17884

    Pai și nu este acționat prin vacuum accel regulator ?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ataseaza exact eroarea cum apare la diagnoza cu VCDS sau ODIS ori VAS-PC, de preferat original nu mizerie clona chinezeasca.
     
  14. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Nu am făcut poza. O sa mă mai uit odată maine și am sa fac poze .
    Mă interesează dacă tot sistemul de Evap are legătură cu reglarea presiunii de combustibil și dacă îmi afectează performanta motorului !

    Trimis de pe al meu CLT-L29 folosind Tapatalk
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da si da.
     
  16. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Bun, până să pun poza cu eroare , daca am verificat instalația și am înlocuit pompita care lucrează din momentul in care pornesc mașina ce mai este de făcut ?
    Am mai citit pe un forum că s ar fi umplut canistra de carbon cu benzina și nu ar circula aerul corect iar una nouă costa 250 300 de euro . Ori sh ori delete .. acum nu știu sigur daca de acolo pleacă problema .. scuze daca aberez

    Trimis de pe al meu CLT-L29 folosind Tapatalk
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O prostie daca tu gandesti asa. Nu se poate anula canistra de carbon iar sa cumperi alta mizerie defecta adica SH este o prostie. Se cumpara piesa noua OE sau aceeasi firma ca cea OE. Cand ai cumparat masina asta trebuia sa-ti asumi si cheltuielile de intretinere si reparatie nu sa arunci piese de pe masina chiar daca masina are o varsta = vechime.

    Eu cred ca tu nici nu ai un bun mecanic si sa stii ca rezolvare nu o ghicesti pe forum ci se merge la un bun mecanic auto asta dupa ce se face o diagnoza la un electrician auto profesionist, nu un agarici si la care tu nu ai fost. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  18. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Mersi de răspuns

    Trimis de pe al meu CLT-L29 folosind Tapatalk
     
  19. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Astea sunt erorile


    [​IMG]
     
  20. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Am verificat astăzi canistra și nu am găsit nimic suspect, nu este crăpată ,nu curge nimic din ea.
    Am verificat toate furtunasele de sub admisie , supapele pcv ,totul pare in regula

    Trimis de pe al meu CLT-L29 folosind Tapatalk
     

Distribuie pagina asta