1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8 Turbo la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de koczigym, 22 Ian 2008.

  1. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    De ce când montez n75 nu face presiune mai mare de 1.1 iar când bun boost controllerul face 1.4 1.3 ?
    Softul este făcut pe 1.4 1.3 ?
    Ar fi o cauza Dv? Am unul Sytech


    Trimis de pe al meu CLT-L29 folosind Tapatalk
     
  2. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Ai umblat la wastegate?
     
  3. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Absolut deloc

    Trimis de pe al meu CLT-L29 folosind Tapatalk
     
  4. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Asta am descoperit astăzi la fiecare dintre fise. Mâine remediez toată instalația acolo. Pe langa asta la ce as mai putea să ma astept din cauză că faceau scurt toate fisele din când în când ?

    [​IMG]
     
  5. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Doamne ajuta sa nu fie parlite si bobinele
     
  6. TalpaBV 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 b6 1.8T 2002
    Salut.Am si eu un a4 b6 1.8t avj din 2002 si imi face ceva probleme cu pornirea... dimineata la prima pornire, masina porneste usor dar merge cateva secunde rotund si frumos dupa care incepe si "balbaie" motorul si se opreste.. il pornesc din nou si merge fara probleme.de ieri am patit de doua ori sa mi se opreasca motorul in mers, in trafic, pornesc inapoi si merge iar fara probleme. La tester a aparut eroare la sobda lambda si ca amestecul este prea bogat. Am anulat sonda lambda dar simptomele sunt la fel. La masina am schimbat distributie, senzor impulsuri arbore, am refacut turbo, radiator nou, debitmetru nou... daca ati patit careva ceva asemanator sau imi puteti da niste sfaturi ce ar trebui sa verific.. as vrea sa schimb si bujiile si furtunasele de vacuum zilele astea. Multumesc frumos.
     
  7. danutzu_2001

    danutzu_2001 Bronze Member

    Înscris:
    16 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 2018 2.0 Diesel IF-14-MHB
    Salut,
    ai furtunele de vaccum fisurate si trage aer fals. Verifica traseele de aer.

    La fel am pățit si eu, aveam furtunul de recuperare vapori ulei fisurat sub.
     
  8. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Anuleaza si motoru poate merge mai rotund. :blink:
     
    lowlife apreciază asta.
  9. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Sau cum e sa vorbesti atunci cand ar trebui sa taci, daca nu ai nimic de spus...
     
  10. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Sa inteleg ca asa procedezi si tu cand ai eroare pe sonda lambda ,o anulezi , n-o inlocuiesti si treci la urmatorul defect ca sa remediezi problema. Sunt doar 39 de pagini , ce zici le-a citit? Unde ai vazut tu ca se recomanda anularea sondei?
     
  11. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Nu, eu cand nu am avut nicio eroare, dar simptomele pareau a indica debitmetrul, am "anulat" debitmetrul - adica am scos mufa, sa vad cum merge motorul, dupa care am bagat mufa la loc. Sa inteleg ca nu te-ai gandit ca poate asa a procedat, dar nu s-a exprimat complet?
     
  12. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Pe care sonda ai anulat-o? inainte sau dupa catalizator?
    Ai codul exact de eroare?
     
  13. TalpaBV 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 b6 1.8T 2002
    danutzu_2001
    O sa incerc treaba asta. Mersi fain

    lowlife
    Prima sonda ca imi aparea in eroare ca amestecul este prea bogat. Nu mai retin codul de eroare
     
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    S-a mai discutat (adica am mai scris eu fix aceeasi chestie), eroarea respectiva nu inseamna ca e sonda stricata. Daca iti bipaie detectorul de gaze nu inseamna ca e detectorul stricat. Ai o problema pe partea de alimentare cu benzina sau poate aprindere... Injectoatele le-ai verificat pe banc?
     
  15. TalpaBV 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 b6 1.8T 2002
    Nu am verificat injectoarele
     
  16. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Pai verifica-le. Injectoare, filtru benzina (original), poate pompa.
     
    danutzu_2001 apreciază asta.
  17. danutzu_2001

    danutzu_2001 Bronze Member

    Înscris:
    16 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 2018 2.0 Diesel IF-14-MHB
    Salut,

    Too lean este pe parte de aer fals,
    too rich pe parte de alimentare.

    Am înțeles eu gresit, dar simptomele de too lean sunt aceleasi.

    Cum a zis si colegu, verifică tot ce tine de alimentare benzina
     
    lowlife apreciază asta.
  18. UnderX

    UnderX 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6 1.8T BFB
    Salutare!

    Proaspat proprietar de masina aceasta, ma trezesc la scurt timp cu check engine in bord.
    Eroarea pe VCDS:
    Camshaft Position Sensor G40 / Engine Speed Sensor G28
    P1340 - Incorrect Correlation MIL ON

    G28 zice fostul proprietar ca l-a schimbat acum 2 ani. Eu am schimbat G40 ieri, producator ERA, ceva ieftin, a fost primul la indemana. Eroarea persista.
    Am facut ceva sapaturi pe internet, posibile probleme: Cureaua nu este la punct sau probleme cu intinzatorul de curea sau chiar lant.
    De curand am cumparat si un VCDS dar e prima oara cand pun mana pe el.
    Am facut sapaturi si am inteles ca valorile din Measuring Blocks 090-093 ma intereseaza pe mine in incercarea de a depista unde este problema.
    Si in 093 in special am urmatoarele valori:
    Camshaft Adjustment Adaptation
    1: 720/min
    2 (Engine Load): 23.3%
    3 Phase Position Bank 1 Intake: -19 grade KW !!!
    4: Nimic - E corect? Eu nu am citire de bank 2 in nici o parte din 090-093.

    Dar cred ca acel -19 grade nu este corect sa fie asa.
    Ma poate ajuta cineva sa descifrez citirile din VCDS sa imi creez macar o idee la ce sa ma astept?
    Am facut o programare la service dar mai este pana are timp de mine si ma cam roade problema.

    Multumesc! :)
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru inceput demontezi si remontezi la modul profesionist toata distributia care sa fie montata obligatoriu cu cale NU cu vopsea si implicit / obligatoriu schimbi curele si alte piese (intinzatoare si role). Daca nu are cale pentru demontat / montat distributia pleaca de la acel service / garaj / mecanic. Dupa ce faci ce ti-am spus eu mai scrii pe forum. Acum am facut o exceptie si mesajul a fost mutat unde trebuia sa citesti dar niciodata de acum incolo sa nu mai deschizi topicuri noi aiurea si inutil pentru ca sunt sterse direct si fara explicatii.
     
  20. UnderX

    UnderX 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6 1.8T BFB
    Scuze pentru postare gresita. Am priceput acum.
    Cat despre problema, la cale te referi sa blocheze motorul cu o bara in tdc ?
    Multumesc.
     

Distribuie pagina asta