1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8 Turbo la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de koczigym, 22 Ian 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Calele sunt cale pentru blocat axa cu came si vibrochenul. Mergi la mecanic bun. Stie el ce are de facut. Si spune-i sa schimbe obligatoriu si simeringul de la palier cel dinspre cutie deoarece G28 citeste informatia de pe simering. Vai de mama celui care ti-a facut diagnoza si ai grija la ce panarame de mecanici mergi. Parca vad ca le spui tu ce au de facut. Vai mama ei de meserie.
     
    Ultima editare: 24 Feb 2020
  2. UnderX

    UnderX 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6 1.8T BFB
    :) Nu nu, nu le spun eu ce au de facut. Iar "diagnoza" am facut-o eu personal :)
    Nu cunosc mecanicul, merg la recomandarea unui prieten. I-am trimis poza si lui pe WhatsApp ca "poate te ajuta" si mi-a dat un "diagnostic" rapid ca trebuie sa verificam cureaua si/sau lantul. Poate stie ce face.
    Sper sa o puna pe picioare pentru ca sunt incantat de masina dar la numai 3 zile deja am beleaua asta.
     
  3. UnderX

    UnderX 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6 1.8T BFB
    Stiti cumva daca pot folosi intinzatorul de lant de la B5 pe B6 1.8T bfb? Nu gasesc nicaieri intinzatorul pentru BFB, de preferat swag macar.
     
  4. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Se gaseste.. asta ar fi reperul OE pentru intinzatorul de BFB: 058 109 088 K

    Vaico ( V10-9866 ), JPGroup ( 1111250100 ), ERA ( 554027 ), SIDAT ( 87.109 ), FEBI ( 37119 )..
     
  5. UnderX

    UnderX 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6 1.8T BFB
    Multumesc, cautam gresit. Culmea este ca peste tot exista si categoria "intinzator lant" dar de fapt trebuie cautat ca "supapa comanda pozitie arbore cu came" -.-
    Cum este SIDAT ca si producator?
     
  6. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Parca sunt italieni.. stiu ca fac pompe de combustibil si rareori alte repere le-am vazut ca fiind "SIDAT". Nu stiu sa iti spun daca produc si intinzatorul respectiv sau sunt doar ambalatori.. Pompele erau ok, unele sunt facute la/aproape standardul Bosch (asa,.. din auzite).
     
  7. UnderX

    UnderX 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6 1.8T BFB
    Da, am gasit ceva intinzator de la ei si pretul este un pic sub Febi. Nu ca aia ar fi grozavi. Sau? Ar tine macar 100.000 un intinzator Febi Bilstein? :p
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune linistit Febi, la multe motoare intinzatoarele sunt facute de Febi sau SWAG (care si el face parte din grupul Bilstein).
     
  9. UnderX

    UnderX 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6 1.8T BFB
    Ok, se pare ca pana la urma nu gasesc in oras nimic producatori cunoscuti de amatori ca mine. Tot ce am gasit pe stoc este A.I.C, SIDAT si VAICO.
    Cunoaste cineva producatorii astia? AIC in special. Suna bine pretul lor. Multumesc!
     
  10. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    atatea intrebari fara nici un rost.....tu vrei ceva si ieftin si bun.Nu exista asa ceva!
    daca stai sa cauti piese pe site-uri online evident ca nu ajungi la un rezultat multumitor, mai ales daca nu sti sa cauti.Avem sute de magazine fizice in Timisoara, este de ajuns sa mergi cu talonul si primesti piesa necesara....sau lasa direct pe cei de la service sa comande.

    Tocmai ce ti-a explicat Alex mai sus despre SIDAT.Nu m-ar mira daca mi-ai spune ca urmeaza sa schimbi doar intinzatorul.
     
    Ultima editare: 27 Feb 2020
    AlexPTB apreciază asta.
  11. UnderX

    UnderX 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6 1.8T BFB
    Intreb pareri despre producatori. Nu toti cautam ieftin si bun? Mecanicul a scapat repede, mi-a dat pretul pe intreg kitul si aia e. Doar nu il intereseaza pe el cum fac eu rost de bani.
    Si evident ca pun intrebari tampite. Nu ma da "semnatura" de gol ca sunt un amator in mecanica? In finante in schimb nu :)
    Cat despre magazinele fizice, am facut o tura cu ele si primesc preturi mult mai mari decat le gasesc online. Asa ca pentru sanatatea buzunarului meu prefer sa mai cer o parere cui vrea sa o ofere.
    Multumesc!
     
    Ultima editare: 27 Feb 2020
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asa ceva nu exista. Mergi la magazin fizic asa cum ti-a spus si K3nT pentru ca majoritatea au preturi identice. Nu mai comanda de pe net. Piesa auto se cumpara de la magazin pentru a vedea ce cumperi pentru ca poate nu este ce trebuie. Lasa pe cine se pricepe sa cumpere daca tu nu esti in stare. Masina trebuie reparata si nu mai cauta 'ieftineala" si combinatii proaste. V-a "tampit" internetul asta pe toti. Tot pui intrebari aiurea si inutile. Ti s-a explicat ce sa cumperi. Gata cu intrebarile pe tema asta.
     
    AlexPTB apreciază asta.
  13. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Sa vezi ce ieftin e online cand iti trimit o tampenie, iti cer bani pe retur si intre timp masina ta blocheaza un post in service :) vezi aici pe club la vanzari piese ca trebuie sa fie si colegi din timisoara, tucudean e din arad: https://www.clubaudi.ro/threads/van...ort-gratuit-suntem-importatori-directi.11435/

    De la Febi gasesti kit intreg, probabil de aia nu gasesti doar intinzator. Era vreo 1100 lei prin toamna.
     
    F33lings apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Febi/Swag au renuntat sa mai vanda repere separate.
    Inainte vindeau separat intinzatoare si pentru 3.0TDI, acum numai se gasesc, decat kit-uri complete.
     
    lowlife apreciază asta.
  15. zippo

    zippo 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2020
    Locație:
    Onesti
    Masina:
    Audi a4 b6 1.8t BEX quattro
    Bună ziua,
    Dețin un A4 B6 1.8 T cod motor BEX 193 cp Quattro și nu știu dacă atunci când desfac bușonul pentru completare ulei în motor este corect să țopăie sau ar trebui sa am vacuum și sa fie absorbit, eventual motorul să-și schimbe mersul în relantiu ? Țin să precizez ca furtunul care pleacă de la PCV valve și întra în galeria de admisie are pe traseu un dop care obtureaza furtunul și cred ca a fost cumva anulat acest traseu de cineva în trecut. Va mulțumesc anticipat.
     
    Ultima editare: 17 Mar 2020
  16. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    Salutare

    Am si eu o problema cu al meu 1.8T. Cand o accelerez peste 2500 palpie check engine si masina nu mai trage, se tureza, dar accelereaza foarte greu. Am facut o diagnoza si a iesit:

    17887 - Sistem vacuumatic frână
    P1479 - 008 - defect mecanic - intermitent
    17536 - B1.:adaptare amestec -multiplicativ-
    P1128 - 001 - sistem prea sărac - intermitent - MIL aprins
    17978 - Modul comandă motor
    P1570 - 008 - blocat prin IMMO - intermitent
    16684 - Detectat rateuri de ardere
    P0300 - 001 - - MIL aprins
    16688 - Sesizat rateu de ardere cilindrul 4
    P0304 - 001 - - MIL aprins

    Precizez ca am inversat bujia si bobina 3 cu 4 si tot pe cilindru 4 imi arata eroare.
    Imi puteti spune cum sa fac diagnoza pe bobine / bujii sa vad mai exact care e ? Am tot cautat si nu prea am gasit. Nici nu stiu cesa cumpar exact, bobina sau bujia.

    Multumesc.
     
  17. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Nu e de la bobine, bobinele cand sunt arse dau eroare, missfire cyl
     
  18. Pau 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Germania / Lugoj - Romania
    Masina:
    A6 3.0 CZVA 2016
    Atunci sa fie de la bujii?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La cat costa un set de bujii pentru masina ta, de ce nu le inlocuiesti direct ?

    Multi colegi de pe forum inlocuiesc bujiile odata cu schimbul de ulei + filtre.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pau inlocuieste toate bujiile, toate fisele si toate bobinele. Dupa ce faci asta mai scrie pe aici.
    La cati km are masina deja trebuia sa faci asta fara sa pui intrebari inainte.
    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     

Distribuie pagina asta