1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 2.0 FSI la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de bogdan0011, 15 Apr 2014.

  1. bogdan0011 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4, AWA 2.0.
    Salut,
    Am un audi A4, 2.0FSi, 2003, care tremura la relanti, uneori foarte tare.Cand am cumparato din germania a mai facut niste probleme pe autostrada, eram in treapta 5 si cate o data scadea puterea la motor pentru o secunda, doua si se aprindea alarma galbena de la motor la bord.A facut de cateva ori, dupa care 300km nu s-a mai intamplat nimic.A doua zi dimineata, a pornit perfect iar dupa1 km s-a oprit motoru, parca mergea in 2-3 pistoane, mai mult de viteza 2 si turat tare nu puteam merge, tremura foarte tare.Am mers asa pana la un service, unde am facut un test:eroare la-clima(care functioneaza perfect), navigatie(functioneaza), si la partea electronica care controleaza fluxul de aer in motor.Am plecat cum am venit de la service.Am uitat, masina avea un consum de tir din ce arata computeru de bord.Am mers asa cam 20 de minute dupa care si-a revenit complet, doar un tremurat usor la relanti.Am facut plinu si am bagat si o solutie de curatat injectoare, si am facut 2000km si nu s- a intamplat nimic, doar uneori un tremurat usor la relanti.Acum a inceput iar problema, doar ca e doar la pornire pana is regleaza relantiu trebuie acelerata ca da nu moara motoru.Se aude si un sunet urat, troncane, bate tremura, dupa care se linisteste si functioneaza normal, doar tremuratul usor ramane.Daca acelerez usor motorul se aude foarte bine si tremuratu dispare.Ce parere aveti?
     
    Bogdy80 apreciază asta.
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce cod de motor ai la masina ? Trece-ti in profil si codul de motor.
     
  3. Alex alex

    Alex alex 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2013
    Locație:
    Craiova - Slatina
    Masina:
    Audi a6 c6 3.0 2007 3.0 ASB Audi a4 , awx 1.9 131 cp , 2001
    Problema cu tremuratul la relantiuam avuto si eu dar pe un diesel awx , dar la mine nu se auzea nici un troncanit . Din cate stie eu tremuratul poate aparea la relantiu si de la volanta , aia facand si acel troncanit sau bataie , sper sa - ti fie de ajutor , scuze pentru eventuale greseli de scriere , scriu de pe tel :)
     
  4. bogdan0011 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4, AWA 2.0.
    Codul la motor este AWA.
    Am vorbit cu un prieten care are un WW golf care a avut aceasi problema:masina tremura si uneori motorul functiona in 3 pistoane.Zice ca e de la clapeta de aceleratie, care la audi este full electronic si se piate reprograma.Este adevarat?Sa fie de la clapeta problema si la mine?
    Multumesc.
     
  5. alexanderrz

    alexanderrz 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2013
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 2.0 FSI 150CP
    Salut bogdan 0011
    Exact aceasi masina o am si eu si tot aceasi problema si la mine. un tremurat la relanti. in legatura cu beculetul galben, il aveam si eu aprins....in cazul meu era de la un injector stricat pe care l-am schimb. problema cu relantiu inca nu ia dat nimeni de cap si am fost in vreo 3 service aici in ploiesti. Daca reusesti sa o rezolvi te rog sa ma anunti si pe mine ca sa stiu ce sa ii fac.
    Am uitat. Si la mine se aude motoru urat, ca un fel de diesel....inca nu stiu de ce
     
  6. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Pentru zgomot de diesel la relanti cu motorul cald... E defect intinzatorul hidraulic dintre axele cu came. Cautai pe youtube dupa cam chain tensioner sa ascultati exact zgomptul
     
  7. bogdan0011 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4, AWA 2.0.
    salut,

    A fost un prieten ieri cu masina la service ca eu sunt plecat din tara, si seara au sunat baieti de la service ca au gasit ce are:

    A facut test care zice ca are probleme la aprindere, pana la urma au descoperit(dupa ce au masurat cu barometru) ca pe unul din cilindri are 2bari, si zic ei ca e minim 7.5 la benzina.Pe ceilalti sunt 7.5-8 bari.
    Acum masina merge doar in 2-3 pistoane, cand cum.Servisu zice sa deschid motoru ca poate e ciuptita o supapa, piston fisurat....etc.

    Eu am niste dubii:
    De ce merge cand in 2 pistoane cand in 3?
    Daca ar fi cupita o supapa sau altceva, de ce pana acum cand mergea in 2-3 p is revenea in 2-3 minute?sau altadata in 20 minute?Daca e fisurata asa ramane nu?

    de ce nu merge doar in 3?daca doar unu are probleme?
    Am zis ca o sa o duc la Audi cand ajung eu in tara.V-am zis in alt post ca i-am facut un test in germania si a zis ca are probleme la controlu aerului in motor.Nu stiu ce sa zic.
    Va rog, niste pareri mi-ar fi de folos.
    Multam'.
     
  8. alexanderrz

    alexanderrz 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2013
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 2.0 FSI 150CP
    eu as zice ca e de la "aer" ca sa zic asa.......ti se aprinde martor in bord?
     
  9. vasile dragos 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2014
    Locație:
    caras-severin
    Masina:
    A4, 2.0 ,2002
    si eu zic ca este de la aer. cel putin asa a fost la mine(2.0 alt). galeria de admisie aer se imbina cu motorul prin niste inele de cauciuc. nu erau stanse bine colierele la galerie si mergea cand in 2 cand in 3 pistoane. bujii ude , martor aprins... m-am chinuit o saptamana pana sa-i dau de cap. am cumparat si doua bobine de inductie . acum le tin in porbagaj. deci incearca se te uiti la galerie.
     
  10. bogdan0011 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4, AWA 2.0.
    Problema era :

    Am deschis motorul si 3 sau 4 culbutori erau sariti de la loc.Acum motorul merge bine, dar totusi a ramas tremuratul.Iar dupa o saptamana la o pornire dimineata a mers iar in 2-3 pistoane pentru cateva secunde, am deschis iarasi motrul sa vad daca au sarit, dar era in regula.Am scanat masina la doua servisuri si bineinteles ca la fiecare a dat alte erori.Pana la urma cred ca este senzorul' Exhaust gaz temperature sensor' devina pentru tremurat si pentru pierderea de putere cateodata.O sa o duc si la audi doar de curios, ca nu mai schimb nimic, vreau sa o vand in toamna ca acum nu am timp, si ma duc iar la nemti dupa un b7 2.0 TFSI(200hp).
    salutare
     
  11. Audi_freunde87

    Audi_freunde87 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 8E B6 , 2.0 FSI , 2003
    Salut
    Faza cu tremuratul am avut o si eu, era un injector nasol. Am curatat 3 injectoare iar ultimul a pulverizat o data dupa aia nu a mai vrut iar a pulverizat un pic, iar picura putin, plus ca se incalzea, era partea electronica din el dusa, in fine l-am schimbat iar acum nu mai tremura.

    Insa problema mea e alta: de cand am cumparat-o la pornire, din cand in cand nu vrea sa o ia la prima cheie (se ridica turatia normal iar apoi scade balbait si se opreste)
    Am observat ca daca ii dau putina acceleratie porneste cu tot cu acest 'balbait" Nu conteaza ca e rece afara sau e cald. Se intampla sa o ia la sfert cate o data merg sa mi fac treaba iar apoi cand vreau sa o pornesc iar se intampla sa o dea in balbaiala. Vreo idee ?
    PS: Nu mi da nici o eroare
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Dec 2014
  12. dragossdd

    dragossdd 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2013
    Locație:
    Dragasani
    Masina:
    audi a4,2.0 FSI,2003
    Probleme relanti

    salutare,si eu am un audi aa 2.0 FSI cod AWA cu aceeasi problema si anume tremuratul la relanti.Eu cand am luat masina mergea impecabil , intre timp a inceput sa imi trebideze si mie si din ce in ce mai tare pana a incemput sa mearga ca draq ,sa nu se mai tureze , sa imi consume enorm.iam facut test si imi crapase o bobina. Am schimbat toate bobine vreo 600 lei si consumul a fost ok apoi ,insa a ramas o trpidatie la relanti.
    Am schimbat si bujiile ,tot la fel trepidatia fiind din cauza unei erori pe pstonul 2 "missfire".La fel mi s-a zis si mie ca ar fi din cauza clapetei,am curatat toata admisia de la corp clapeta,egr ,galerie admisie , rampa de alimentare injectoare ,am schimbat oring injectoare , simering ax cu came si s-a rezolvat pt 3 saptamani problema,consumul mi-a mai scazut de la 12 in oras la 9,5 - 10 , dar iar a aparut acest missfire.Miam luat tester compresie si presiunea pe cilindi e de 10,6 - 10,6 - 10,5 -10,6 in loc de 11,5 cat are masina din fabrica.

    In legatura cu sunetul ciudat de la motor asa fac FSI-urile noastre deoarece ele sunt benzinare pe principiu de diesel avand pompa din rezervor normal si inca una in spatele motorului de inalta presiune cu un piston (mai fiabila dar mai zgomotoasa )si unele au cu 2 pistoane (se defecteaza mai repede dar este mai silent).si de la astea se aude sunetul mai ciudat asa ca un clantanit.
    Sa revin la problema cu trepidatul o sa incerc sa ii schimb si eu injectorul si sa ii curat canalele de admisie din chiuloasa si apoi o sa revin cu noi detalii si sa va spun ce am reusit...daca nici dupa asta nu se rezolva nimic problema ramane sa fie 100% din chiuloasa si anume scaunele de la supape sau chiar supapele.

    Pentru cei cu motoare cu cod ALT sunt total diferite de FSI fiind niste motoare simple pe benzina si chestia cu check engine este tipica lor si din cate am vazut eu este de la consumul de ulei.
    Cum spunea un user mai sus cu FSI cu martorul de la motor , mi s-a aprins si mie cand mi-a crapat bobina de inductie.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Mar 2015
  13. dragossdd

    dragossdd 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2013
    Locație:
    Dragasani
    Masina:
    audi a4,2.0 FSI,2003
    Si dupa cum v-am spus ca o sa revin cu informatii,iata-ma!
    Eu spuneam ca am missfire pe cil 2 si acum a crapat cil 4 ,care nu mai lucreaza,ori cu el ,ori fara el tot in 3 pistoane imi merge!
    Am verificat alimentarea pe bobina si este 12 v am verificat si comunicarea cu ecu(cu osciloscopul) si asa cum banuiam este semnal digital PWM,bobina functioneaza normal schimband intre cil 4 si 3 bobinele + bujiile dupa care am scos bobina si i-am pus o bujie si scanteie este.
    Am verificat si presiunea pe injector si e ok....deci a crapat ceva la chiuloasa.
    Iar pe tester ca simptom numara MISSFIRE incontinuu ,unul dupa altul.
    Cat de curand o sa fac chiuloasa sau o so schimb sa vad cum ies mai bine,oricum ca sa schimb tot ce e in chiuloasa(tacheti,culbutori,supape admisie,supape evacuare,ghiduri,simeringuri,suruburi chiuloasa,garnitura,siguranta supape) in afara de axele cu came costa la vreo 4800 lei pretul pe cea mai buna calitate(dar nu tot ce este specificat mai sus trebuie schimbat).
    Va mai anunt dupa ce ma apuc de ea,momentam trebuie sa fac rost de banuti!!!
     
  14. alexanderrz

    alexanderrz 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2013
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 2.0 FSI 150CP
    Salut. In legătura cu problemele de la acest motor.
    Cum am spus si mai sus, aveam un tremurat urat la relanti. Vara trecută am plecat intr-o excursie prin țara si am avut probleme urate cu mașina, in sensul ca mi se oprea in mers. După nenumărate opriri am reușit sa ajung acasă si am hotărât sa merg la un alt service, cele pe care le-am vizitat înainte mi-au spus numai bălării. După ce ajung la service si îmi pun oamenii mașina pe tester aflam ca eroarea nu se mai prezenta in computer. Norocul meu sa zic așa, in acel service se afla un "meseriaș" , îmi zice sa ridic capota, sa pornesc motorul si se duce sa asculte motorul. In 10 secunde îmi zice verdictul: EGR este de vina. Îmi aduc băieții de acolo alt EGR si ca prin "minune" masina nu mai vibrează la relanti, de atunci merge perfect!!! Se pare ca la mine problema de la relanti si opritul in mers au fost de la EGR. Ca doresc bafta si sper sa va rezolvati cu ușurintă probleme!
     
    codancea apreciază asta.
  15. Bogdy80 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2.0 fsi
    Salut băieți,
    Am un audi a4 b6 fsi 2.0 cod motor AWA și am o problema care nu-i dau de cap: are o caraiala în accelerații și când stau pe loc, când mă opresc la semafor motorul merge rotund nu are nici o caraiala sau întrerupere. După 15-20 secunde apare caraiala și motorul vibreaza. Nu am nici un martor aprins și nici o eroare pe vag doar am missfire pe cilindru 4. Când apare caraiala și vibrația motorului nu mai am missfire pe cilindru 4. Toate se întâmplă doar când temperatura motorul ajunge la 90'C. Puteți să mă ajuți cu câteva sfaturi ? Mulțumesc
     
  16. Bogdy80 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2.0 fsi
    bogdan0011 Salut,
    Ai rezolvat problema cu tremuratul ? Aceeași probleme le am și nu știu de la ce este.

    dragossdd Salut, ai rezolvat problema cu mașina ? Ce a avut până la urmă?
     
  17. Robert1982

    Robert1982 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4, 2,00 FSI, 2003
    Salut, la mine de vreo doua saptamani dupa ce alimentez pentru cateva zile pana se mai goleste din rezervor se simte miros intepator de benzina, chiar si in timpul mersului daca am geamul deschis simt mirosul de benzina, cum spuneam cand nu mai e rezervorul plin mirosul dispare, cam tot de atunci masina la prima cheie face figuri, urca la 1.200 apoi scade pana la 500 si iar creste, uneori nu porneste deloc din prima cheie, nu stiu daca are vreo legatura da am schimbat intre timp si bujiile.
    Daca cineva imi poate da vreun sfat ii multumesc!
     
  18. Bogdy80 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2.0 fsi
    Salut, încă nu am rezolvato, îmi cârâie motorul în accelerații și se întâmplă numai când temperatura motorului ajunge la 90'C, și la relanti după ce temperatura ajunge la 90'C, intra intr-o vibrație măruntă și cârâie.
     
  19. Bogdy80 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2.0 fsi
    Verifica valva N 80 dacă tacane, ea se ocupa de vapori de benzina din rezervor
     
  20. Bogdy80 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2.0 fsi
    Salut! Sunt curios dacă FSI ul tău cârâie când accelerezi sa pleci de pe loc?
     

Distribuie pagina asta