1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 2.0 TFSI la A6 C6 (motor, benzina, revizii)

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Mxf, 29 Ian 2010.

  1. Mxf 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2010
    Locație:
    Husi
    Masina:
    A6 2,0 TFSI
    De curand mi-am cumparat masina asta (A6 2.0 TFSI 120 000km) si din pacate am cateva intrebari la care nu prea am gasit raspuns iar manualele sunt in germana :( Cred ca o sa-mi comand unele in romana sau engleza de la reprezentanta.

    Acum intrebarile (poate ca s-a mai raspuns pe forum dar in general sunt putine subiecte despre 2.0 TFSI, asa ca scuze daca le mai repet)

    1. Pe la cat ar fi bine sa schimb viteza ? La ce turatie ? 3000 ? 3500 ?

    2. Benzina banuiesc ca in niciun caz 95, ci doar 98 ?

    3. Pana acum reviziile au fost facute la 30 000 de km cu ulei tip long life in Germania. Ar fi bine sa continui asa sau sa le fac la 15 000 ?

    4. Daca deconectez bateria, se poate intampla ceva rau cu masina ? (adica stiu ca nu mai am alarma si o deschid cu cheia, dar pateste vreo componenta ceva ? Probabil si ca se reseteaza ceva pe la CB banuiesc, dar alte probleme ?)

    Deocamdata cam atat si mai revin cu intrebari.
    Multumesc
     
  2. rogoz

    rogoz Bronze Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    CJ
    Masina:
    A4: B9 2.0 TDI 190 CP S TRONIC QUATTRO 2017 & B6 1.8T AVJ MULTITRONIC 2002
    Bun venit,sa ai noroc de ea..apropo cati cai are 2.0tfsi pe a6?
    La cateva intrebari mai pot sa iti raspund si eu ca am aceelasi motor pe a4
    -benzina de la 98 in sus,exclus 95
    -long life in romania nu se poarta,la 15000 schimbal uleiul,eu cel putin il tin 10000 de km,castrol edge 5w30
    -cat despre schimbatul vitezelor eu zic ca e ok intre 3000 si 35000,eu am tiptronic pe a mea si cand merg lejer cu ea schimba la 2000rpm
    apropo ce consum are masina ta?
     
  3. Mxf 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2010
    Locație:
    Husi
    Masina:
    A6 2,0 TFSI
    Multumesc pentru raspunsuri si pentru urari. Iti doresc acelasi lucru. :)

    In carte scrie ca are 170 CP iar consumul dat de producator este
    10,8 urban
    6,2 afara
    7,9 combinat

    dar probabil ca se duce mai mult, undeva pe la 12-13 in oras si poate 8-9 afara.
    Inca nu am apucat sa testez.

    Daca schimb uleiul la 10 000 sau 15 000, reviziile pentru filtre la cat le fac ? Tot la 30 000 km ? Si mai am o dilema. Daca nu fac intr-un an kilometrii necesari pentru revizie, tot trebuie sa schimb filtrele la un an ? Intreb asta pentru ca prin oras o sa folosesc alta masina.

    Am citit si despre un "catch can" pentru ulei care se monteaza la motor si il protejeaza mai bine, mai ales pentru motoarele TFSI. E greu de montat asa ceva ? Ar fi indicat sa-mi pun ?

    Pun un link cu cateva explicatii: http://www.turbophile.com/technical/diy_catch_can.html
     
    Ultima editare: 29 Ian 2010
  4. rogoz

    rogoz Bronze Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    CJ
    Masina:
    A4: B9 2.0 TDI 190 CP S TRONIC QUATTRO 2017 & B6 1.8T AVJ MULTITRONIC 2002
    Recomandat e sa schimbi si filtrele,mai ales la ce praf e la noi in tara..
    Sa sti ca a mea consuma in oras intre 11 si 13%numa e si quattro si are 200 de cai..
     
  5. Mxf 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2010
    Locație:
    Husi
    Masina:
    A6 2,0 TFSI
    Astazi am mers la un drum mai lung.

    Am observat ca daca nu eliberez complet pedala de ambreiaj dupa ce schimb viteza simt ca incepe sa tremure usor sub picior. E normala chestia ca sa stiu ca inca nu am eliberat pedala sau e vreo problema ? :ermm:


    In rest, sunt super incantat de masinuta si cum trage chiar daca are un motor mic. :)
     
  6. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Nu vreau sa te iau la misto,dar tu nu eliberezi pedala dupa ce schimbi vitezele? tii apasat piciorul incontinu?

    Ambreiajul se apasa destul de usor,ptr. a baga levierul in viteza dorita,apoi se ridica piciorul complet, relativ repede,eventual apasand concomitent dar mai putin acceleratia. Nu o fac pe-a instructorul,dar asa am inteles din ce ai intrebat tu mai sus.

    seara buna.
     
  7. Mxf 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2010
    Locație:
    Husi
    Masina:
    A6 2,0 TFSI
    Nope, nu tin apasat continuu.
    Insa daca il apas usor si putin simt pedala cum incepe sa tremure.

    Banuiesc ca am simtit chestia asta prima data intr-o situatie cand am fost tentat sa schimb viteza si am apasat putin ambreiajul (probabil l-am tinut un pic mai mult apasat) apoi am ridicat pedala fara sa schimb viteza.

    Apoi am fost curios daca doar mi s-a parut si am vazut ca dupa ce schimb viteza si nu iau complet piciorul se simte acel termurat.

    Eram doar curios daca e vreo problema sau e normal sa faca asa.
     
  8. arsenal17 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Logan,1.6,2007
    Audi A6 2.0TFSI

    Buna ziua! am o intrebare. cam cat ma poate ajunge revizia la aceasta masina ( audi a6 2.0 tfsi 2007 )


    poate ajunge mai scumpa decat un e class w211 ( 2004-2005) ? la revizie,intretinere,piese...

    Mentionez ca stau in Suceava.imi recomandati un loc pt revizie de calitate si ieftin,va rog? Stima!
     
  9. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Iti recomand reprezentanta SEAT din Cumparatura ( vis-a-vis de Targul Severin ) , au preturi foarte bune la manopera si mecanici cu experienta ! Eu doar acolo imi fac servisurile la masini ! Cauta-l pe Dragos Ficiuc ! Bafta !
     
  10. DUM

    DUM 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2008
    Locație:
    ARAD
    Masina:
    Audi A6 4 F , acum cu upgrade 220 CP
    O intrebare?

    Am luat si eu modelul acesta de Audi de 2.0 Tfsi de 170 de cp din 2006 si v-as inreba de ce este mult mai indicat benzina de 98 decat cea de 95? Am avut un Audi B6 diesel de 131 cp si astfel despre benzina nu stiu prea multe. Si inca o intrebare am, eu alimentez doar la Omw si MOL si vroiam sa va intreb care este mai oke? Multumesc!
     
  11. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Tg-NT/Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    Eu zic ca se simte diferenta intre benzine cu cifra octanica diferita la 2.0TFSI (apropo, cum de are doar 170CP pe A6?).
    Cat despre OMV vs MOL, din cate stiu e cam aceeasi benzina, MOLul fiind aprovizionat din aceeasi sursa ca si Petrom sau OMV. Daca nu conteaza pretul per litru, iti recomand OMV, sau mai bine, Alto 101 de la Rompetrol.'
    Iti spun toate astea dupa ce am avut cateva discutii pe aceasta tema cu colegul meu care are B6 1.8T si e foarte atent la ce baga in masina :)
     
  12. rogoz

    rogoz Bronze Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    CJ
    Masina:
    A4: B9 2.0 TDI 190 CP S TRONIC QUATTRO 2017 & B6 1.8T AVJ MULTITRONIC 2002
    Pe A6 2.0 tfsi doar motorul asta de 170 cp si 310 nm s-a pus..
    Sa sti ca e recomandat doar benzina de 98 in sus la motorul asta,eu personal alimentez doar cu top premium 99+ de la petrom..dar de cateva ori am mai bagat si de 95 pentru ca nu gaseam alta dar masina a mers la fel..

    Apropo DUM,b6-le nu il mai ai?ca am trecut o data pe langa tine si te-am claxonat,pe la inceputul lui decembrie
     
  13. DUM

    DUM 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2008
    Locație:
    ARAD
    Masina:
    Audi A6 4 F , acum cu upgrade 220 CP
    A nu il mai am l-am vandut cu 9000 de euro la un baiat care avea BMW -uri inante dar ii placea cica foarte mut masina si de aceea a cumparat-o! De mai bine de o luna nu este a mea. Am vandut-o intr-o saptamana spre norocul meu, mai mi-au ramas piese de la el si pe alea o sa le vand plus ca sincer , turbina incepea sa refuleze pe ea cu toata ca am curatat-o . Acuma am A6-le am ciupuit-o acum are in jur de 210 cp! Merge bine. Apropo mi-a aparut semnul ca trebuie sa complectez cu ulei ca este pe minim , cica se pune in ea Castrol SLX Profesional Powerflow, 5W 30 Long Life III, acesta este ulei care trebuie bagat? va multumesc!
     
  14. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Ti-as recomanda ,,DUM,, sa bagi Castrol SLX profesional 5w-40. Long life ii indicat daca majoritatea km ii faci afara din oras sau pe autostrada. Asta in cazul in care NU ai filtru de particule. Daca ai filtru de particule trebuie neaparat 5w-30.
     
    Ultima editare: 2 Ian 2011
  15. DUM

    DUM 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2008
    Locație:
    ARAD
    Masina:
    Audi A6 4 F , acum cu upgrade 220 CP
    Am inteles, acum o sa iti urmez sfatul la primul schimb pun de care ai zis tu, dar acum in caz de forta majora eu am luat Castrol SLX 5 W 30 Long Life III ca maine merg la schi, pot sa pun din acela la complectare(300 de ml)? Stiu ca are in el acuma masina Castrol dar in afara de acest lucru nu stiu de care.
    Acesta ulei Castrol SLX Professional Powerflow 5w30 Long Life III este bun la A6 2.0 Tfsi de 170 de cp, benzina din 2006 nu?
     
    Ultima editare: 2 Ian 2011
  16. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    da, poti sa completezi linistit cu asta.
     
  17. DUM

    DUM 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2008
    Locație:
    ARAD
    Masina:
    Audi A6 4 F , acum cu upgrade 220 CP
    Iti multumesc! A fost naspa ca acum imi indica nivelul scazut mai ales ca maine la 7 plec la schi si mecanicul meu nu este in Arad, iar magazinele de piese sunt inchise din pacate . Noroc ca am avut de unde cumpara ulei. Masina o am de 1 luna si eu am avut pana acuma numai masini diesel si sincer, inca mai am pana cunosc aceasta masina! Incaodata mulltumesc. Acuma vazand ca esti din Arad te intreb, nu ai avut un A6 alb 4F de 2 litri diesel acum vreo 2 ani?
     
  18. danigotia 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6, 2.0TFSI, 2007, 170CP(BPJ)
    Si au am A6 C6 2.0 TFSI si papa ulei. Cat e normal sa pape si ce ulei se recomanda ?
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Noi 2014
  19. DUM

    DUM 4th Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2008
    Locație:
    ARAD
    Masina:
    Audi A6 4 F , acum cu upgrade 220 CP
    Acest lucru depinde de uzura motorului, de "talpa " soferului, de calitatea uleiului, am vb cu domnul care mi-a adus masina din Germania si care a avut si Audi A4 B7 2 Tfsi de 200 de cp si zicea ca la 5000 de km ii putea consuma si jumate de litru sau mai mult, repet acest om este neamt si si-a luat aceasta masina pt el deci nu pt vanzare, astfel ma gandesc ca nu a luat o masina forjata. A zis doar ca, cu cat prelungeste cineva timpul de service de exemplu nu schimba la 12000 -14000 ulei la noi, ci o schimba la peste 18.000 cu atat uleiul pierzandu-si din calitati trebuie sa complectezi, sincer o am de o luna deci nu sunt inca as in acest model ca sa por da sfaturi, stiu doar ca aceste modele cam consuma ulei. Apropo cat ulei ai cimplectat si dupa cati km si de cat timp este masina in tara ? Uleiul folosit de mine si indicat si de alti membrii de club este: Castrol SLX Professional powerflow 5W30 Long Life III
     
    Ultima editare: 7 Ian 2011
  20. danigotia 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6, 2.0TFSI, 2007, 170CP(BPJ)
    ...

    am luat -o in august. atunci la buton cand dadea mcheck arata minim,dar pe bord nu a aparut ledul. am ajuns in tara am bagat castrol nu mai stiu exact ce dar 5w30 .dupa 7000 km mi a aparut pe afisaj ulei minim .am bagat 0,5 l . apoi dupa 1500 km iarasi :(. ciudat .
     

Distribuie pagina asta